18 yaş altı bankalardan kartım kaybolduğu için yeni banka kartı talep ettim (İŞ BANKASI). Acaba ben velimle mi gitmem gerekiyor yoksa nüfus cuzdanıyla gitsem desem böyle böyle verirler mi? Bir de ücret alıyorlar mı yeni kart için?