• 07-01-2009, 08:33:45
    #64
    gönderildi
  • 03-04-2009, 18:43:12
    #65
    demo için pm lütfen.
  • 08-04-2009, 15:15:28
    #66
    p.m alabilirmiyim
  • 08-04-2009, 15:27:40
    #67
    pm alabilirmiyim
  • 08-04-2009, 15:29:55
    #68
    Demo pm alabilirmiyim.
  • 08-04-2009, 15:39:40
    #69
    pm lütfen
  • 08-04-2009, 18:25:27
    #70
    vys
    Üyeliği durduruldu
    demo alabilirmiyim,
    ayrıca botlarla ilgili bir şey yazmamışsın.
  • 08-04-2009, 20:29:57
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demo lütfen
  • 09-04-2009, 18:51:28
    #72
    pm alabilirmiyim demoyu