• 04-06-2026, 23:08:02
    #2
    Bir ajanstan fazlası
    ❤️
  • 04-06-2026, 23:09:10
    #3
    Bunları duydukça arsız belayı özlüyorum yeminle 😅
    Abi tamam sanat farklı birşey herkesin sanat anlayışı farklıdır ama bu sözler gerçekten berbat bu şarkıları dinleten tek şey beatleri galiba çünkü başka bir ilgi çekici yanı yok
  • 04-06-2026, 23:29:47
    #4
    Kurumsal Üye