Bunları duydukça arsız belayı özlüyorum yeminle 😅
Abi tamam sanat farklı birşey herkesin sanat anlayışı farklıdır ama bu sözler gerçekten berbat bu şarkıları dinleten tek şey beatleri galiba çünkü başka bir ilgi çekici yanı yok