![]() |
Eski KV'de de Laz Ziya'nın orhaaaaan demesi meşhurdu:D |
Alıntı:
|
Sık nazımım bir daha sık :D |
Salı akşam oldu hala fragman yok :( |
Alıntı:
|
hani fragman nerede yaa :( |
fragmanı bırak özeti bile vermediler galiba henüz |
ewt yaani nerde bu fragman zaten memati buluta dayadıbıçağı geçen bölüm cnm sıkkın ona...Allahtan iyileşti. |
Alıntı:
|
Daha upload etmemişler. Kurtlar Vadisi Pusu |
Polat, bu sefer İskender'in kafasına sıkar diyorum |
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/41_1.jpg resimde benden iskenderdeki bakişa bakin :p kücük iskender :D |
Alıntı:
|
bene beyler sanoryo şu :D çakir öldüya nasil polat istanbuldaki tüm başlari öldürdü :D 41'ci bölümdede TAM bir av yaşancak tataroğlu başta olmak üzere Örgüt felan hepsine baskin düzenlecek :D Filim güzel bi Sonla türkiye temize çikarticaklar :D sonra Başbakan POLAT :D |
O adamı devlete verirlerse bi şekilde kaçar valla :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
|
çok Kötü şeyler Oluyor Yaww erhan nevzat gürbüzü vuruyorlar,iskender içeri giriyor,gamze ölüyor,sanırım halonun olduğu evi yakıyorlar |
|
Polatın adamlar vuruldu:( |
alternatif link verene anında rep wercem. meraktan çatlıcam. |
Alıntı:
- Polatın elemanlarda çelik yelek vardır keklik gibi vurulmaz onlar :D |
yok onlar çelik yelek giymezlerde onlar kaç kere vuruldu hiç bişey olmaz onlara. ama gamze ölüyor sanırım.. |
gamze mematinin kapısının önünde bileklerini kesmiş. |
Alıntı:
|
Niye açmaz anlamam :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
benden de bi rep gelir valla:p |
|
Alıntı:
+10 benden:p |
ne güzel işte vursunlar kırsınlar obur sezon daha iyi şeyler olur müslüm baba geliyormus :D :D |
Açıkçası yeterince haz almadım fragmandan ve artık her fragman sonunda ya Polat ya da adamlarına "bu sefer ölecek" demelerini istemelerindende sıkıldım.Gerçekten heyecan vermek istiyorlardı geçen hafta sezon finali yapsalardı üç ay boyunca Polat , İskender'e ne yapacak diye konuşulurdu.Şimdi senaristler yine kimseni aklına gelinmiyecek biçimde Polat'ın adamlarını kurtaracak.İskender gidecek Sezar gelecek. |
o fragman ne ya öyle o spiner lı adam kimdi? |
Harbide o 4.6 lı adam kim :D |
Polatın adamlarına sıkan kimdi ya bomba attıkları ev kimindi ... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
off yaz boyunca napacaz :cry |
Gamzemi ölüyor banamı öyle geldi ? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.