R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Fhenix 01-06-2008 20:33:53

Eski KV'de de Laz Ziya'nın orhaaaaan demesi meşhurdu:D

myclub 01-06-2008 22:51:09

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1933991)
Eski KV'de de Laz Ziya'nın orhaaaaan demesi meşhurdu:D

ewet:D

Omer 01-06-2008 23:11:28

Sık nazımım bir daha sık :D

Deae 03-06-2008 17:44:40

Salı akşam oldu hala fragman yok :(

Sabri 03-06-2008 17:49:18

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1933991)
Eski KV'de de Laz Ziya'nın orhaaaaan demesi meşhurdu:D

bide nesriiiin derdi :)

WebWorm 03-06-2008 18:33:52

hani fragman nerede yaa :(

UltiCode 03-06-2008 18:45:10

fragmanı bırak özeti bile vermediler galiba henüz

farukbaz 03-06-2008 21:16:55

ewt yaani nerde bu fragman zaten memati buluta dayadıbıçağı geçen bölüm cnm sıkkın ona...Allahtan iyileşti.

MegaByte 03-06-2008 23:42:27

Alıntı:

Kurtlar Vadisi Pusu, sezona muhteşem bir bölümle veda ediyor. Kurtlar Vadisi Pusu’nun bu hafta yayınlanacak 41. bölümünde yine nefesler tutuluyor.





İskender’i ele geçiren Polat’ın bir sonraki hamlesi ne olacak? Kare As aileleri, İskender’in Polat’ın pususuna düşmesinin ardından ne yapacaklar? İskender’in yakalanması, ülkede nasıl bir karışıklığa yol açacak? Muro’nun örgütteki akıbeti ne olacak? Memati, kendisiyle son bir kez konuşmak isteyen Gamze’ye ne yapacak?



Bu muhteşem sezon finalini sakın kaçırmayın!





03 Haziran 2008
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi :)

GoogleFan 04-06-2008 00:42:37

Daha upload etmemişler.
Kurtlar Vadisi Pusu

ansleyforce 04-06-2008 00:46:37

Polat, bu sefer İskender'in kafasına sıkar diyorum

dEaTh 04-06-2008 00:47:09

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/41_1.jpg

resimde benden iskenderdeki bakişa bakin :p
kücük iskender :D

fatihbaz 04-06-2008 00:49:02

Alıntı:

ansleyforce Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1945117)
Polat, bu sefer İskender'in kafasına sıkar diyorum

böyle bişeyim ihtimal dahilinde oldugunu dahi sanmıyorum...devlete verecek.

dEaTh 04-06-2008 00:51:03

bene beyler sanoryo şu :D
çakir öldüya nasil polat istanbuldaki tüm başlari öldürdü :D
41'ci bölümdede TAM bir av yaşancak tataroğlu başta olmak üzere Örgüt felan hepsine baskin düzenlecek :D

Filim güzel bi Sonla türkiye temize çikarticaklar :D
sonra Başbakan POLAT :D

Onurss 04-06-2008 02:02:09

O adamı devlete verirlerse bi şekilde kaçar valla :D

Haymac 04-06-2008 02:03:22

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1945129)
böyle bişeyim ihtimal dahilinde oldugunu dahi sanmıyorum...devlete verecek.

ihtiyarlara verir :)

fatihbaz 04-06-2008 13:57:38

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1945443)
ihtiyarlara verir :)

ihtiyarlara bence vermez.yani ihtiyarlar ona tut iskenderi bize getir demedi,iskender büyük ve çetesini çökert dedi.alperler alacaktır iskenderi bence...

aslanim 04-06-2008 21:31:22

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

41. BÖLÜM FRAGMAN

aslanim 04-06-2008 21:33:52

çok Kötü şeyler Oluyor Yaww

erhan nevzat gürbüzü vuruyorlar,iskender içeri giriyor,gamze ölüyor,sanırım halonun olduğu evi yakıyorlar

KingMania 04-06-2008 21:35:53

http://www.kurtlarvadisi.com/kvp41.html

GoogleFan 04-06-2008 21:45:32

Polatın adamlar vuruldu:(

WebWorm 04-06-2008 21:53:25

alternatif link verene anında rep wercem.

meraktan çatlıcam.

KingMania 04-06-2008 21:54:28

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1948840)
alternatif link verene anında rep wercem.
meraktan çatlıcam.

Operada açılıyor. Mozillada açılmıyor opera ile deneyin.

-

Polatın elemanlarda çelik yelek vardır keklik gibi vurulmaz onlar :D

WebWorm 04-06-2008 21:58:22

yok onlar çelik yelek giymezlerde onlar kaç kere vuruldu hiç bişey olmaz onlara. ama gamze ölüyor sanırım..

Ufuk Gedik 04-06-2008 21:59:14

gamze mematinin kapısının önünde bileklerini kesmiş.

GoogleFan 04-06-2008 22:00:06

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1948844)
Operada açılıyor. Mozillada açılmıyor opera ile deneyin.
-
Polatın elemanlarda çelik yelek vardır keklik gibi vurulmaz onlar :D

Aynen doğru diyorsun. Kan çıkmadı:o

Deae 04-06-2008 22:16:11

Niye açmaz anlamam :(

KingMania 04-06-2008 22:19:37

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1948871)
yok onlar çelik yelek giymezlerde onlar kaç kere vuruldu hiç bişey olmaz onlara. ama gamze ölüyor sanırım..

Nasıl giymezler, Normal KV'da rus bir kız vardı Tilkiandre nin adamıydı o abdülhey ve erhanı hücrede vurmuştu hatırlasana :)

Duygusal 04-06-2008 23:52:05

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1948840)
alternatif link verene anında rep wercem.

meraktan çatlıcam.


benden de bi rep gelir valla:p

Murky 04-06-2008 23:55:40

Kurtlar Vadisi Pusu 41. Bölüm Sezon Finali Fragman - DiziManya.Com altarnatif :)

Duygusal 04-06-2008 23:58:05

Alıntı:

Murky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1949423)


+10 benden:p

Ulath 05-06-2008 00:08:11

ne güzel işte vursunlar kırsınlar obur sezon daha iyi şeyler olur müslüm baba geliyormus :D :D

Murky 05-06-2008 00:13:14

Açıkçası yeterince haz almadım fragmandan ve artık her fragman sonunda ya Polat ya da adamlarına "bu sefer ölecek" demelerini istemelerindende sıkıldım.Gerçekten heyecan vermek istiyorlardı geçen hafta sezon finali yapsalardı üç ay boyunca Polat , İskender'e ne yapacak diye konuşulurdu.Şimdi senaristler yine kimseni aklına gelinmiyecek biçimde Polat'ın adamlarını kurtaracak.İskender gidecek Sezar gelecek.

Fhenix 05-06-2008 00:13:55

o fragman ne ya öyle
o spiner lı adam kimdi?

KingMania 05-06-2008 00:20:10

Harbide o 4.6 lı adam kim :D

Red John 05-06-2008 00:21:08

Polatın adamlarına sıkan kimdi ya bomba attıkları ev kimindi ...

BlueS 05-06-2008 00:27:25

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1949582)
Polatın adamlarına sıkan kimdi ya bomba attıkları ev kimindi ...

muhtemelen içinde polat yada halo var :mad:

Sabri 05-06-2008 00:28:15

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1949582)
Polatın adamlarına sıkan kimdi ya bomba attıkları ev kimindi ...

yanan ev halonun eşinin evine benziyor.

ozkaan 05-06-2008 10:00:18

off yaz boyunca napacaz :cry

efe7822 05-06-2008 10:13:15

Gamzemi ölüyor banamı öyle geldi ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.