![]() |
Birileri kesin gidecek bu sefer... Kurtuluşları olmayacakmış gibime geliyor... |
polatın zate 5 tane sağlam adamı var onlarda ölürse tek başına ne yapacak ölmezler onlar daha 9 canın 3 ünü kullandılar :) |
Alıntı:
buldu da bunuyo adam. kaç defa çekilir Kurtlar Vadisi tadında ve kalitesinde? |
ohooo bölüme bak erhan nevzat fln. ölücekler galiba |
akşam nolcak merakla bekliyorum :) öss yi bile bıraktım kv derdindeyim :D |
Şimdi polat iskenderi temizledi, yeni düşmanı kim acaba çok merak ettim. |
gürbüz filan onlar ölüyolar bildiim kadarıyla halo filanda gidicek öbür bölümlere kv yeni kadryola gelicek gibi...İskenderi attılar ama o sniperlı adam bence polatın yeni düşmanı olucak gibi... |
Gamze'yi kim vurdu?:o |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
İskender allem eder kallem eder kaçar abi |
ya geçenki bölümün tekrarını niye vermiyorlar artık :S |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
iskenderi kaçırcaklarmış ne kadar doğru bilmiyorum. |
İskenderi polisler alıyor erhanı nevzatı vuruyorlar holo'nun evine molotof atıyorlar :D polat iskenderi polislere veriyor :) |
iskender hapise girmez büyük ihtimalle kaçırırlar, ama polatın adamlarının vurulma sahnesi yanıltma olabilir. çünkü geçen bölümün fragmanındada polat iskenderin yanına giderken orda iskenderin masasında askeri kıyafetli birde sivil birisi vardı ama filmde yoklardı ;) yanıltma olayı çok oluyor fragmanlarda |
başladı mı ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Yaktıkları ev kimin evi ? ( fragmanda ) |
başladı mı ? |
Alıntı:
|
KV uyarı aldı. :o |
Çıkmayacak mı , yeni bölüm? |
Bu ne ya ne çabuk reklam |
5 dakka oynadi reklam :S yildizimi polis yakaladi :D |
İnandım, hadi git. :o |
İnandım,hadi git... ne güzel cümleler kuruyor bu memati yahu :rolleyes: |
şuraya yazıyorum bu bölüm 1den aşşa bitmez |
iskenderi falan hiç göstermedi ya |
gamzeye üzüldüm :( |
Koçum memati ne rol kesiyo |
BBG memati psiko :) |
pfff strese soktu adamı |
finalde ne olacağı belli oldu iskender kaçacak. |
Senaryo bulamıyor senaristler.:D Şimdi asıl heyecan başlayacak.:) |
iskender kabak tadı verdi ben keserler yeni düşman çıkar diyodum :( |
Polat'la İskender arasında müthiş konuşmalar dönüyor. Saatlerce bunu izleyeyim, hiçbir aksiyon olmasın, razıyım vallahi. Arkadaşlar, kaç yıllık yakın tarihimizden bahsediliyor, dönen dolaplardan, oynanan ve oynanmaya devam eden oyunlardan bahsediliyor. Fevkalade bir bölüm... |
Hikmet'in evini patlatçaklar. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:44:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.