R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Kerem 05-06-2008 10:18:16

Birileri kesin gidecek bu sefer... Kurtuluşları olmayacakmış gibime geliyor...

osem 05-06-2008 14:11:08

polatın zate 5 tane sağlam adamı var onlarda ölürse tek başına ne yapacak ölmezler onlar daha 9 canın 3 ünü kullandılar :)

brtkgzdm 05-06-2008 14:28:41

Alıntı:

osem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1951363)
polatın zate 5 tane sağlam adamı var onlarda ölürse tek başına ne yapacak ölmezler onlar daha 9 canın 3 ünü kullandılar :)

ula sanki bu ölmeme işi diğer o çok sevdiğiniz amerikan dizilerinde olmuyo. Bi izleyin bakalım yabancı yapım filmleri baş karakter kaç bin defa ölümden kurtuluyo..

buldu da bunuyo adam. kaç defa çekilir Kurtlar Vadisi tadında ve kalitesinde?

by_wirus 05-06-2008 15:28:25

ohooo bölüme bak erhan nevzat fln. ölücekler galiba

anarschi 05-06-2008 16:22:33

akşam nolcak merakla bekliyorum :) öss yi bile bıraktım kv derdindeyim :D

Fhenix 05-06-2008 16:24:28

Şimdi polat iskenderi temizledi, yeni düşmanı kim acaba çok merak ettim.

anarschi 05-06-2008 16:32:08

gürbüz filan onlar ölüyolar bildiim kadarıyla halo filanda gidicek öbür bölümlere kv yeni kadryola gelicek gibi...İskenderi attılar ama o sniperlı adam bence polatın yeni düşmanı olucak gibi...

GoogleFan 05-06-2008 16:47:49

Gamze'yi kim vurdu?:o

fatihbaz 05-06-2008 16:52:10

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1952074)
Gamze'yi kim vurdu?:o

kendi bileklerini kesmiş sanırım

GoogleFan 05-06-2008 16:54:50

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1952097)
kendi bileklerini kesmiş sanırım

Başkası yaptıysa, Memati dağıtır.

Macabré 05-06-2008 19:18:10

İskender allem eder kallem eder kaçar abi

ChaWusH 05-06-2008 19:44:51

ya geçenki bölümün tekrarını niye vermiyorlar artık :S

KingMania 05-06-2008 19:48:22

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1952876)
İskender allem eder kallem eder kaçar abi

Aynen iskender kaçar ordan

Kerem 05-06-2008 19:55:38

Alıntı:

ChaWusH Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1953000)
ya geçenki bölümün tekrarını niye vermiyorlar artık :S

Eşref Saati dizisi Perşembe gününe alındığı için vakit olmuyor eski bölümün tekrarını yayınlamaya...

ach 05-06-2008 20:00:33

iskenderi kaçırcaklarmış ne kadar doğru bilmiyorum.

The_RoTinG 05-06-2008 20:36:36

İskenderi polisler alıyor erhanı nevzatı vuruyorlar holo'nun evine molotof atıyorlar :D

polat iskenderi polislere veriyor :)

Must4f4 05-06-2008 20:42:48

iskender hapise girmez büyük ihtimalle kaçırırlar, ama polatın adamlarının vurulma sahnesi yanıltma olabilir. çünkü geçen bölümün fragmanındada polat iskenderin yanına giderken orda iskenderin masasında askeri kıyafetli birde sivil birisi vardı ama filmde yoklardı ;) yanıltma olayı çok oluyor fragmanlarda

deli dana 05-06-2008 21:28:41

başladı mı ?

Haymac 05-06-2008 21:31:15

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1953386)
iskender hapise girmez büyük ihtimalle kaçırırlar, ama polatın adamlarının vurulma sahnesi yanıltma olabilir. çünkü geçen bölümün fragmanındada polat iskenderin yanına giderken orda iskenderin masasında askeri kıyafetli birde sivil birisi vardı ama filmde yoklardı ;) yanıltma olayı çok oluyor fragmanlarda

sen bu diziyi izlediğine emin misin :) o adamlar ordaydı :):):)

fatihbaz 05-06-2008 21:31:36

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1953386)
iskender hapise girmez büyük ihtimalle kaçırırlar, ama polatın adamlarının vurulma sahnesi yanıltma olabilir. çünkü geçen bölümün fragmanındada polat iskenderin yanına giderken orda iskenderin masasında askeri kıyafetli birde sivil birisi vardı ama filmde yoklardı ;) yanıltma olayı çok oluyor fragmanlarda

dizide de vardı o kişiler fragmanda da.tekrar izlersen görürsün,suikast için görüşüyorlardı onlarla...

zuperboy 05-06-2008 21:35:31

Yaktıkları ev kimin evi ? ( fragmanda )

deli dana 05-06-2008 21:41:32

başladı mı ?

VMY 05-06-2008 21:42:16

Alıntı:

deli dana Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1953651)
başladı mı ?

Eşref saatinde birileri evleniyor hala :o:o

iBiL 05-06-2008 21:58:38

KV uyarı aldı. :o

GoogleFan 05-06-2008 22:00:56

Çıkmayacak mı , yeni bölüm?

Fhenix 05-06-2008 22:17:09

Bu ne ya ne çabuk reklam

XizoR 05-06-2008 22:18:57

5 dakka oynadi reklam :S

yildizimi polis yakaladi :D

iBiL 05-06-2008 22:19:04

İnandım, hadi git. :o

ramonerassi 05-06-2008 22:20:09

İnandım,hadi git... ne güzel cümleler kuruyor bu memati yahu :rolleyes:

Sabri 05-06-2008 22:20:50

şuraya yazıyorum bu bölüm 1den aşşa bitmez

Fhenix 05-06-2008 22:20:56

iskenderi falan hiç göstermedi ya

Ufuk Gedik 05-06-2008 22:50:22

gamzeye üzüldüm :(

brtkgzdm 05-06-2008 22:52:51

Koçum memati ne rol kesiyo

Sabri 05-06-2008 22:54:19

BBG memati psiko :)

vezir 05-06-2008 23:18:33

pfff strese soktu adamı

Labidu 05-06-2008 23:20:30

finalde ne olacağı belli oldu iskender kaçacak.

GoogleFan 05-06-2008 23:20:31

Senaryo bulamıyor senaristler.:D Şimdi asıl heyecan başlayacak.:)

Sabri 05-06-2008 23:22:56

iskender kabak tadı verdi ben keserler yeni düşman çıkar diyodum :(

Kerem 05-06-2008 23:24:25

Polat'la İskender arasında müthiş konuşmalar dönüyor. Saatlerce bunu izleyeyim, hiçbir aksiyon olmasın, razıyım vallahi. Arkadaşlar, kaç yıllık yakın tarihimizden bahsediliyor, dönen dolaplardan, oynanan ve oynanmaya devam eden oyunlardan bahsediliyor. Fevkalade bir bölüm...

Fhenix 05-06-2008 23:45:36

Hikmet'in evini patlatçaklar.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:44:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.