R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

include_me 30-05-2008 12:56:17

her perşembe bu topic çosuyor :D

osmandogan 30-05-2008 13:44:59

Ya bu bölümden en cok hosuma giden Mematinin Buluta bıcağı sapladığı sahne ,:)

GM_HaYHaY 30-05-2008 13:46:21

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1920262)
inciyi öldürmekle tehdit ettiler

Hadi ya ben bu kısmı kaçırmışım. İyide ince iskenderin umrunda mı :confused: Böyle birsey olacağını bilse iskender kendi elleriyle vururdu.

Deae 30-05-2008 13:47:18

Alıntı:

osmandogan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1920462)
Ya bu bölümden en cok hosuma giden Mematinin Buluta bıcağı sapladığı sahne ,:)

Bende polatın iskenderin yanağına pış pış yaptığı sahnede koptum :D

HaytaWeb 30-05-2008 13:50:37

Çok süper bölümdü :D

osmandogan 30-05-2008 13:52:50

Alıntı:

Silver1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1920475)
Bende polatın iskenderin yanağına pış pış yaptığı sahnede koptum :D

Evet GeL İskenderim Gel :D

Peksoft 30-05-2008 16:04:49

Alıntı:

Ulath Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1920963)
nolacak bu iskenden kebabın hali :D

Nolacağımı kaldı polat yiyecek :D
Şaka bi yana iskender 2-3 bölüm daha gebermez.Eğer oracıkta sıkarlarsa geberir yoksa 2-3 bölüm bekleyin derim ben :D
Edit: Demedi demeyin :D:D

ByMsT 30-05-2008 16:08:44

Bundan sonra yapılacak tahminler doğru çıkarsa benden 20 ytl :)

xSS-ErrOr 30-05-2008 16:13:50

Bence İso yu alırlar iyice sorgularlar arkasındaki güçleri felan. Sonra kafasına sıkarlar. Devlete verirlerse kaçar çünkü. Sonra polat öbür sezon İsonun pederine sarar :D

ManuaL 30-05-2008 16:56:32

inci'nin evden iskender'i aradığı sahne'de telefon ahizesi elinde bir sonraki sahne de telefon kapalı görüntü de iskender sonraki sahne de yine ahize elinde diafon'la mı konuşuyor ahizeyle mi karıştırmışlar takip olayını sanırım dikkatimi çekti izlerken :D

müthiş bir bölümdü harbiden uzun süredir iskender'in yakalanması beklendiğine değdi güzel bir operasyon :)

aLcadraz 30-05-2008 17:03:51

polat iskenderi sultanahmete assın :D

ManuaL 30-05-2008 17:06:09

Alıntı:

aLcadraz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1921462)
polat iskenderi sultanahmete assın :D

Ateşte yakıcam demişti pala'yı betona gömen iskender'i de yakar herhalde :D

Gardian 30-05-2008 17:06:26

iskender yakalanınca içime bi sevinç geldi :D

SABOCES 30-05-2008 20:11:19

41.bölüm sezon finalimi olacak şimdi beyler ?

BEYZADE 30-05-2008 20:16:25

Böyle birşey açıklanmadı henüz sabqces.

Fhenix 30-05-2008 20:21:03

Hayır açıklandı.
Haftaya sezon finali sabo.

ach 30-05-2008 20:51:56

Alıntı:

osenmer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1919962)
Abdül'ün bu güne kadar kullandığı tek teknolojik alet elindeki ceptelefonu iken bu bölüm bir anda karşımıza bilgisayar uzmanı olarak çıkması gerçekten ilginçti. Böyle giderse Memati'nin bilgisayar başında oturduğu günleri görebiliriz. Diğer ilginç olan Nazım'ın Polat'a çok kolay teslim olması ve İskender'i çok kolay satmasıydı...

Polat'ın İskender'i ne yapacağını çok merak ediyorum, işkencemi yapacak yoksa direkman tahtalı köyemi gönderecek?

Devlet ajanlarına bilgisayar kullanmayı mı öğretmicek ?
bilgisayar uzmanlığı ile ne alakası var, altı üstü görüntüyü sabitledi, sonrada polatı sildi. bunu bende yapıyorum bende mi bilgisayar uzmanıyım :)
nazım konusunda bende şaşırdım :rolleyes:
utanmasa nazımda ihtiyarların adamı falan çıkacak :cool:

fatihbaz 30-05-2008 21:19:53

nazımın o şekilde iskenderi tuzaga düşürmesi çok saçma.polatın kendisini öldürecegi için götürdü diyen arkadaşlara bi sorum var;iskender o nazımı canlı bırakır mı?polat bıraksa iskender öldürür zaten nazım kendini sattı diye.ayrıca polatın iskendere pek işkence filan yapacagını da sanmam.bence direk alıp (sorgu morgu olayını hiçbi şekilde girmeden yani ) devlete teslim eder.hakanın havaya uçtugu yerde hani bi kurul mu ne vardı ya orada polat o kurulun başkanına diyordu işte bu adamı eninde sonunda sizin karşınıza çıkarıcam,cezasını çekecek filan diye.yani polat iskenderi öldürmez,öldüremez bence sadece devlete teslim edecek.

ach 30-05-2008 21:34:01

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1922947)
nazımın o şekilde iskenderi tuzaga düşürmesi çok saçma.polatın kendisini öldürecegi için götürdü diyen arkadaşlara bi sorum var;iskender o nazımı canlı bırakır mı?polat bıraksa iskender öldürür zaten nazım kendini sattı diye.ayrıca polatın iskendere pek işkence filan yapacagını da sanmam.bence direk alıp (sorgu morgu olayını hiçbi şekilde girmeden yani ) devlete teslim eder.hakanın havaya uçtugu yerde hani bi kurul mu ne vardı ya orada polat o kurulun başkanına diyordu işte bu adamı eninde sonunda sizin karşınıza çıkarıcam,cezasını çekecek filan diye.yani polat iskenderi öldürmez,öldüremez bence sadece devlete teslim edecek.

Polat yapmasada mematinin görülecek hesabı var ;)
Bence o sırada iskender kaçabilir :rolleyes: veya kurtarırlar ihtiyarlardan, veya yanında asker vardı masada onlarda kurtarabilirler.

Ahmet94 30-05-2008 21:35:24

Polatın Yerinde Olsam Öğrendiklerimi Öğrendikten Sonra Mematinin Eline Verirdim.

DreamSinger 31-05-2008 14:03:40

bence yıldız ile polatın masadki muhabetini tam kavrayamadınız dikkatlice dinleyin ileriki bölümlerin hepsi orda özetlenio...

Fhenix 31-05-2008 14:52:59

Devlet zaten polat :)

aLcadraz 31-05-2008 17:10:30

Veli Küçük nasıl yargı önüne çıktıysa iskender de çıkar sanırım

osem 31-05-2008 17:17:41

iyi de aga iskenderi sorgulayacak kurulda iskenderin adamları var zaten. kurul başkanının kızlarına da bi muamele çektirdiklerinden sonra kurul başkanıda ister istemez iskenderin adamı olacak. bence allem edip kullem edip iskender oradan kaçacak.

bu arada son zamanlarda kurtlar vadisinin gidişatını hiç beğenmiyorum çok çekim hatası çıkıyor dizide gerçekçiliğini yitiriyor gibi gidişat bakalım.

ManuaL 31-05-2008 17:45:20

çekim hatası dedin de sanki geri dönüş yapmadan önce iskender kameralardan izlerken nazım polatı silahla diz çöktürüyor sonra odaya gidip telefon açıyorlar gibi gördüm ama geri dönüş yaptıklarında kamera kayıtlarını silip tehdit ederek telefon açtırdılar gibi kaldı aklımda bilmiyorm yanılıyormuyum :) sürekli senaryo üzerinde oynama yapmanın zararları sanırım bunlar :)

osem 31-05-2008 18:20:46

kamera hatasından söz ettiğim o değil. gerçek dizi içindeki kamera hataları. mesela en basit örnek son bölümde nazımın timinin arkasından devletin adamları çıkıp taradılar. sonra o kıyafetleri alıp bizimkiler giydi iskenderin bulunduğu yere geldiklerinde görüyoruzki kıyafetlerin üzerinde bir tane delik bile yok şu an aklıma geleni yazdım daha neler neler çıkıyo biraz bakınca.

Peksoft 31-05-2008 18:25:40

Eğer
bu bölüm son bölümse iskender kesin ölür yoksa
iskender kaçar yada kurtarırlar.

Kerem 31-05-2008 21:01:27

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1926261)
bence yıldız ile polatın masadki muhabetini tam kavrayamadınız dikkatlice dinleyin ileriki bölümlerin hepsi orda özetlenio...

Çok önemli bir kısımdı bence bu bahsettiğiniz kısım. Özellikle "çoban" ve "gazeteci" kavramları ile, "medya desteği" konusu oldukça önemliydi, gayet güzel çağrışımlar yaptırdı, önemli şeyler anlatmış oldu. ;)

burYq 31-05-2008 21:05:58

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1927460)
Eğer
bu bölüm son bölümse iskender kesin ölür yoksa
iskender kaçar yada kurtarırlar.

Sezon finali olsun yeterki İskender ölsün.Yeni yüzler gelsin artık yavaş yavaş sıkmaya başladı beni.Aile dizisi kıvamına geliyor yavaş yavaş.Eski Vadi'yi istiyorum...

fatihbaz 31-05-2008 21:14:42

Alıntı:

osem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1927137)
iyi de aga iskenderi sorgulayacak kurulda iskenderin adamları var zaten. kurul başkanının kızlarına da bi muamele çektirdiklerinden sonra kurul başkanıda ister istemez iskenderin adamı olacak. bence allem edip kullem edip iskender oradan kaçacak.
bu arada son zamanlarda kurtlar vadisinin gidişatını hiç beğenmiyorum çok çekim hatası çıkıyor dizide gerçekçiliğini yitiriyor gibi gidişat bakalım.

kesinlikle katılıyorum.mutlaka bu şekilde bişeyler olucak bu bölümde ....

ronin 01-06-2008 11:41:55

gel iskenderim gel:)

Lord_Soth 01-06-2008 14:01:14

Bu bölüm tek kelime ile süperdi.
Arkadaşlar Mematinin seslendirdiği türküyü nerden bulabiliriz bilen var mı?

H5PY0 01-06-2008 14:20:16

Alıntı:

Lord_Soth Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1931875)
Bu bölüm tek kelime ile süperdi.
Arkadaşlar Mematinin seslendirdiği türküyü nerden bulabiliriz bilen var mı?

Her yerde var sağa sola bakın bulursun..

Kerem 01-06-2008 16:21:26

Memati türkü mü seslendirdi? :confused:

Memati'nin dinlediği türkünün bağlantısı önceki sayfalarda verildi, oradan indirebilirsiniz. ;)

maRLonTR 01-06-2008 16:22:55

Önceki sayfalarda verilmiştir.

myclub 01-06-2008 17:06:21

bir daha sık nazımım:D

Lord_Soth 01-06-2008 18:09:23

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1932660)
Memati türkü mü seslendirdi? :confused:
Memati'nin dinlediği türkünün bağlantısı önceki sayfalarda verildi, oradan indirebilirsiniz. ;)

Teşekkür ederim buldum.

evet Memati'nin dizide dinlediği şarkıyı kendisi seslendirmiş.

Macabré 01-06-2008 18:09:29

İskender kaçar bencede.
O Kız muhabbetini hiç aklıma getirmemiştim. Ama nazımım a ne olur bilmiyorum :D

osem 01-06-2008 18:12:13

arkadaş bu ses mematinin sesine hiç benzemiyo yaw dizideki mematinin kendi sesi değil mi yoksa? bikaç magazin programında izledim biraz yumuşak konuşuyo ama şarkıyı söyleyenle mematinin sesi hiç benzemiyo???

Lord_Soth 01-06-2008 18:25:52

Alıntı:

osem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1933204)
arkadaş bu ses mematinin sesine hiç benzemiyo yaw dizideki mematinin kendi sesi değil mi yoksa? bikaç magazin programında izledim biraz yumuşak konuşuyo ama şarkıyı söyleyenle mematinin sesi hiç benzemiyo???

Bende duyunca inanamadım ve benzetemedim ama kendi sesiymiş. Müziğin yapımcı şirketi Loopus'a bakabilirsin seslendirenin Gürkan Uygun olduğunu görürsün.


LOOPUS


söz: ömer lütfi mete

müzik-düzenleme: gökhan kırdar

solist: gürkan uygun



'Öldüm De Uyandım'

bu şehir girdab gülüm

girdab ta mehtab gülüm

feleğin bir suyu var

su değil kezzap gülüm

su değil kezzap

yezidin harcı zulüm

yiğidin burcu ölüm

feleğe dayandım gülüm

öldüm de uyandım gülüm

öldüm de uyandım


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:44:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.