![]() |
her perşembe bu topic çosuyor :D |
Ya bu bölümden en cok hosuma giden Mematinin Buluta bıcağı sapladığı sahne ,:) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Çok süper bölümdü :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Şaka bi yana iskender 2-3 bölüm daha gebermez.Eğer oracıkta sıkarlarsa geberir yoksa 2-3 bölüm bekleyin derim ben :D Edit: Demedi demeyin :D:D |
Bundan sonra yapılacak tahminler doğru çıkarsa benden 20 ytl :) |
Bence İso yu alırlar iyice sorgularlar arkasındaki güçleri felan. Sonra kafasına sıkarlar. Devlete verirlerse kaçar çünkü. Sonra polat öbür sezon İsonun pederine sarar :D |
inci'nin evden iskender'i aradığı sahne'de telefon ahizesi elinde bir sonraki sahne de telefon kapalı görüntü de iskender sonraki sahne de yine ahize elinde diafon'la mı konuşuyor ahizeyle mi karıştırmışlar takip olayını sanırım dikkatimi çekti izlerken :D müthiş bir bölümdü harbiden uzun süredir iskender'in yakalanması beklendiğine değdi güzel bir operasyon :) |
polat iskenderi sultanahmete assın :D |
Alıntı:
|
iskender yakalanınca içime bi sevinç geldi :D |
41.bölüm sezon finalimi olacak şimdi beyler ? |
Böyle birşey açıklanmadı henüz sabqces. |
Hayır açıklandı. Haftaya sezon finali sabo. |
Alıntı:
bilgisayar uzmanlığı ile ne alakası var, altı üstü görüntüyü sabitledi, sonrada polatı sildi. bunu bende yapıyorum bende mi bilgisayar uzmanıyım :) nazım konusunda bende şaşırdım :rolleyes: utanmasa nazımda ihtiyarların adamı falan çıkacak :cool: |
nazımın o şekilde iskenderi tuzaga düşürmesi çok saçma.polatın kendisini öldürecegi için götürdü diyen arkadaşlara bi sorum var;iskender o nazımı canlı bırakır mı?polat bıraksa iskender öldürür zaten nazım kendini sattı diye.ayrıca polatın iskendere pek işkence filan yapacagını da sanmam.bence direk alıp (sorgu morgu olayını hiçbi şekilde girmeden yani ) devlete teslim eder.hakanın havaya uçtugu yerde hani bi kurul mu ne vardı ya orada polat o kurulun başkanına diyordu işte bu adamı eninde sonunda sizin karşınıza çıkarıcam,cezasını çekecek filan diye.yani polat iskenderi öldürmez,öldüremez bence sadece devlete teslim edecek. |
Alıntı:
Bence o sırada iskender kaçabilir :rolleyes: veya kurtarırlar ihtiyarlardan, veya yanında asker vardı masada onlarda kurtarabilirler. |
Polatın Yerinde Olsam Öğrendiklerimi Öğrendikten Sonra Mematinin Eline Verirdim. |
bence yıldız ile polatın masadki muhabetini tam kavrayamadınız dikkatlice dinleyin ileriki bölümlerin hepsi orda özetlenio... |
Devlet zaten polat :) |
Veli Küçük nasıl yargı önüne çıktıysa iskender de çıkar sanırım |
iyi de aga iskenderi sorgulayacak kurulda iskenderin adamları var zaten. kurul başkanının kızlarına da bi muamele çektirdiklerinden sonra kurul başkanıda ister istemez iskenderin adamı olacak. bence allem edip kullem edip iskender oradan kaçacak. bu arada son zamanlarda kurtlar vadisinin gidişatını hiç beğenmiyorum çok çekim hatası çıkıyor dizide gerçekçiliğini yitiriyor gibi gidişat bakalım. |
çekim hatası dedin de sanki geri dönüş yapmadan önce iskender kameralardan izlerken nazım polatı silahla diz çöktürüyor sonra odaya gidip telefon açıyorlar gibi gördüm ama geri dönüş yaptıklarında kamera kayıtlarını silip tehdit ederek telefon açtırdılar gibi kaldı aklımda bilmiyorm yanılıyormuyum :) sürekli senaryo üzerinde oynama yapmanın zararları sanırım bunlar :) |
kamera hatasından söz ettiğim o değil. gerçek dizi içindeki kamera hataları. mesela en basit örnek son bölümde nazımın timinin arkasından devletin adamları çıkıp taradılar. sonra o kıyafetleri alıp bizimkiler giydi iskenderin bulunduğu yere geldiklerinde görüyoruzki kıyafetlerin üzerinde bir tane delik bile yok şu an aklıma geleni yazdım daha neler neler çıkıyo biraz bakınca. |
Eğer bu bölüm son bölümse iskender kesin ölür yoksa iskender kaçar yada kurtarırlar. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
gel iskenderim gel:) |
Bu bölüm tek kelime ile süperdi. Arkadaşlar Mematinin seslendirdiği türküyü nerden bulabiliriz bilen var mı? |
Alıntı:
|
Memati türkü mü seslendirdi? :confused: Memati'nin dinlediği türkünün bağlantısı önceki sayfalarda verildi, oradan indirebilirsiniz. ;) |
Önceki sayfalarda verilmiştir. |
bir daha sık nazımım:D |
Alıntı:
evet Memati'nin dizide dinlediği şarkıyı kendisi seslendirmiş. |
İskender kaçar bencede. O Kız muhabbetini hiç aklıma getirmemiştim. Ama nazımım a ne olur bilmiyorum :D |
arkadaş bu ses mematinin sesine hiç benzemiyo yaw dizideki mematinin kendi sesi değil mi yoksa? bikaç magazin programında izledim biraz yumuşak konuşuyo ama şarkıyı söyleyenle mematinin sesi hiç benzemiyo??? |
Alıntı:
LOOPUS söz: ömer lütfi mete müzik-düzenleme: gökhan kırdar solist: gürkan uygun 'Öldüm De Uyandım' bu şehir girdab gülüm girdab ta mehtab gülüm feleğin bir suyu var su değil kezzap gülüm su değil kezzap yezidin harcı zulüm yiğidin burcu ölüm feleğe dayandım gülüm öldüm de uyandım gülüm öldüm de uyandım |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:44:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.