![]() |
Evet ya reklam reklam ne dir bu :o |
Alıntı:
|
Alıntı:
hepimiz polat'ız hepimiz uykucuyuz:D |
Tuncay Bey Kaç Ylındayız ? 2012 :) Diziye şiddet içeriyor diyorlardı şimdi Oldu Komedi - Muro |
Alıntı:
izlemeye gelcektim foto çekip buraya eklicektim :D |
Muro çeto yıldırım arkadaş harbiden manyax ya :D |
Başladı hadi tv ' ye :D |
başladı reklam bitti |
Alıntı:
|
Hacı Muruyo Hiç Birşeye degişmem :D |
Polat'ı ilk defa bu kadar ezdiler filmde. |
Polat yakalandı :o |
off reklam yaaa |
Polat bu kadar kolay yakalanmaz.Vardır bir bildiği. Veya ya polatın ya da Ufuk Gedik'in de dediği gibi iskender in bir rüyası. |
polat'a noldu ? ulan pc başından kalkıp tv ye gidemedik :o |
polat bilerek yakalandı galiba |
çok reklam veriyorlar :( |
Polat plan yaptı bence... 4 Kişide adamı :) |
Arda neden bilerek yakalansınki :D) |
Alıntı:
|
Polat'ı memati'den başkası kurtaramaz.:D |
polat böyle yakalanmaz.çaktırmadan adamları o maskelilerle yer degiştirdi bence.birazdan güzelim iskenderi yogurtlar onlar :( |
Alıntı:
En basiti bu :) |
Alıntı:
Bak bu olabilir.. Kamera sistemlerinden bu takip edilmiş. Telefonla da kendi adamlarına haber verilmiş olabilir.. Güzel fikir :) |
Alıntı:
|
Ezikliği Yıldız'ın konuşmaları açısından söyledim.Yıldız Polat'a sen hiç bir şeysin der gibi konuştu Polat'ta dinledi bu arada dizide Yıldız bir tane gazetenin genel yayın yönetmeni , bahsettiği kahraman yaptıkları gazeteci ise tabiki Emin Çölaşan :) Bu arada olay basit maskeli adamlar Erhan , Nevzat , Pürmüz. |
Bencede adamları yer değiştirdi şuan o gözüküyor ... |
Muro geri döndü örgüte.:D |
2 Seçenek var Bir Yer değiştirdi adamları Polatın Yada kadını kullanacaklar :) |
evet kaç kişiler diye sordu çünkü |
Alıntı:
|
Bu bölüm silah sesiyle biter. :/ |
Dogru yav plan kurdu polocan :D |
Evet bi de kaç kişiler diye Sordu adamları ona göre sanırım :) |
polatı ezdiler çünkü son dönemde çok süpermen haline sokulmuştu.polatında sınırlı bir gücü olduğu zamanı geldiğinde rehin olabileceğinide hissettirmeye çalıştılar. ayrıca dikkat ettinizmi bilmiyorum polat ahunun kapısının önündeydi.Büyük olasılık ahuyu rehin aldı. Ve polat iskenderin adamlarının oraya geldiğini abduleyh den öğrendikden sonra DIŞARI tek başına çıktı demekki neymiş ? Polat zaten kendisi esir alınmak istiyormuş ;) |
bu bölüm silah sesiyle biterse yönetmenin kafasına sıkarım :) |
Alıntı:
inci o inci iskenderin inci'si ahu değil:p |
Başladı hadi tv ye :D |
Evet ya kaç kişiler diyede sordular birde o var şimdi çaktım olayı :D |
bu şarkının ismi nedir bilen var mı veya elinde olan varsa link verebilir mi :p |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.