R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

The_RoTinG 29-05-2008 22:40:33

Evet ya reklam reklam ne dir bu :o

TeXaS 29-05-2008 22:40:38

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917625)
Bu arada polat o kitabı okurken rüyaya dalmış olabilir..

fhenix sende rüyaya dal :D ayrı garı olmaz yardım et :p

Fhenix 29-05-2008 22:41:39

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917633)
fhenix sende rüyaya dal :D ayrı garı olmaz yardım et :p

edit: bu konuyu msnden konuşuruz:D
hepimiz polat'ız
hepimiz uykucuyuz:D

ByMsT 29-05-2008 22:42:56

Tuncay Bey Kaç Ylındayız ? 2012 :)

Diziye şiddet içeriyor diyorlardı şimdi Oldu Komedi - Muro

TeXaS 29-05-2008 22:43:18

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917638)
sen onu bunu bırakta geçen sana heykelde yapçam dediğim şeyi yaptım *** :D

fener Forması Giyip heykelde turladın ve bana solemedin he olm elime geçme :D
izlemeye gelcektim foto çekip buraya eklicektim :D

The_RoTinG 29-05-2008 22:44:58

Muro çeto yıldırım arkadaş harbiden manyax ya :D

The_RoTinG 29-05-2008 22:45:53

Başladı hadi tv ' ye :D

hengame 29-05-2008 22:46:03

başladı reklam bitti

TeXaS 29-05-2008 22:50:21

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917638)
edit: bu konuyu msnden konuşuruz:D
hepimiz polat'ız
hepimiz uykucuyuz:D

hiç bir şey gizli kalamaz bunu R10 Halkından Saklama :D:eek::p

The_RoTinG 29-05-2008 22:52:24

Hacı Muruyo Hiç Birşeye degişmem :D

Murky 29-05-2008 23:02:19

Polat'ı ilk defa bu kadar ezdiler filmde.

The_RoTinG 29-05-2008 23:04:12

Polat yakalandı :o

hengame 29-05-2008 23:04:29

off reklam yaaa

Fhenix 29-05-2008 23:05:07

Polat bu kadar kolay yakalanmaz.Vardır bir bildiği.
Veya ya polatın ya da Ufuk Gedik'in de dediği gibi iskender in bir rüyası.

ramonerassi 29-05-2008 23:05:19

polat'a noldu ? ulan pc başından kalkıp tv ye gidemedik :o

H5PY0 29-05-2008 23:05:21

polat bilerek yakalandı galiba

TeXaS 29-05-2008 23:05:24

çok reklam veriyorlar :(

Red John 29-05-2008 23:05:51

Polat plan yaptı bence...
4 Kişide adamı :)

The_RoTinG 29-05-2008 23:06:03

Arda neden bilerek yakalansınki :D)

H5PY0 29-05-2008 23:06:22

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917753)
Polat plan yaptı bence...
4 Kişide adamı :)

Göreceğiz :)

GoogleFan 29-05-2008 23:06:30

Polat'ı memati'den başkası kurtaramaz.:D

fatihbaz 29-05-2008 23:06:54

polat böyle yakalanmaz.çaktırmadan adamları o maskelilerle yer degiştirdi bence.birazdan güzelim iskenderi yogurtlar onlar :(

H5PY0 29-05-2008 23:06:55

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917754)
Arda neden bilerek yakalansınki :D)

Mesut, terör estiren biri, güvenlik kameralarından takip ettiği adamların önüne çıkar mı bilerek?

En basiti bu :)

H5PY0 29-05-2008 23:07:27

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917762)
polat böyle yakalanmaz.çaktırmadan adamları o maskelilerle yer degiştirdi bence.birazdan güzelim iskenderi yogurtlar onlar :(


Bak bu olabilir.. Kamera sistemlerinden bu takip edilmiş. Telefonla da kendi adamlarına haber verilmiş olabilir.. Güzel fikir :)

iBiL 29-05-2008 23:07:42

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917762)
polat böyle yakalanmaz.çaktırmadan adamları o maskelilerle yer degiştirdi bence.birazdan güzelim iskenderi yogurtlar onlar :(

Olabilir. :o:o

Murky 29-05-2008 23:08:41

Ezikliği Yıldız'ın konuşmaları açısından söyledim.Yıldız Polat'a sen hiç bir şeysin der gibi konuştu Polat'ta dinledi bu arada dizide Yıldız bir tane gazetenin genel yayın yönetmeni , bahsettiği kahraman yaptıkları gazeteci ise tabiki Emin Çölaşan :) Bu arada olay basit maskeli adamlar Erhan , Nevzat , Pürmüz.

Red John 29-05-2008 23:08:45

Bencede adamları yer değiştirdi şuan o gözüküyor ...

BEYZADE 29-05-2008 23:08:50

Muro geri döndü örgüte.:D

ByMsT 29-05-2008 23:09:17

2 Seçenek var


Bir Yer değiştirdi adamları Polatın
Yada kadını kullanacaklar :)

vezir 29-05-2008 23:09:39

evet kaç kişiler diye sordu çünkü

EmreUnan 29-05-2008 23:09:52

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917762)
polat böyle yakalanmaz.çaktırmadan adamları o maskelilerle yer degiştirdi bence.birazdan güzelim iskenderi yogurtlar onlar :(

maskeli olayı süper olur dediğin gibiyse

Fhenix 29-05-2008 23:10:02

Bu bölüm silah sesiyle biter. :/

The_RoTinG 29-05-2008 23:10:06

Dogru yav plan kurdu polocan :D

ByMsT 29-05-2008 23:10:25

Evet bi de kaç kişiler diye Sordu adamları ona göre sanırım :)

Labidu 29-05-2008 23:10:52

polatı ezdiler çünkü son dönemde çok süpermen haline sokulmuştu.polatında sınırlı bir gücü olduğu zamanı geldiğinde rehin olabileceğinide hissettirmeye çalıştılar.

ayrıca dikkat ettinizmi bilmiyorum polat ahunun kapısının önündeydi.Büyük olasılık ahuyu rehin aldı.

Ve polat iskenderin adamlarının oraya geldiğini abduleyh den öğrendikden sonra DIŞARI tek başına çıktı

demekki neymiş ? Polat zaten kendisi esir alınmak istiyormuş ;)

yaslam 29-05-2008 23:12:07

bu bölüm silah sesiyle biterse yönetmenin kafasına sıkarım :)

Fhenix 29-05-2008 23:12:09

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917804)
polatı ezdiler çünkü son dönemde çok süpermen haline sokulmuştu.polatında sınırlı bir gücü olduğu zamanı geldiğinde rehin olabileceğinide hissettirmeye çalıştılar.

ayrıca dikkat ettinizmi bilmiyorum polat ahunun kapısının önündeydi.Büyük olasılık ahuyu rehin aldı.

Ve polat iskenderin adamlarının oraya geldiğini abduleyh den öğrendikden sonra DIŞARI tek başına çıktı

demekki neymiş ? Polat zaten kendisi esir alınmak istiyormuş ;)


inci o inci iskenderin inci'si ahu değil:p

The_RoTinG 29-05-2008 23:12:54

Başladı hadi tv ye :D

The_RoTinG 29-05-2008 23:14:08

Evet ya kaç kişiler diyede sordular birde o var şimdi çaktım olayı :D

TeXaS 29-05-2008 23:18:37

bu şarkının ismi nedir bilen var mı veya elinde olan varsa link verebilir mi :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.