R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

teknotek 05-08-2008 11:49:36

lostun konu aynı mı:D Valla bilmiyorum arkadaşlar izleyecem vaktim olmuyor

Haymac 05-08-2008 11:51:31

Alıntı:

teknotek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2268112)
lostun konu aynı mı:D Valla bilmiyorum arkadaşlar izleyecem vaktim olmuyor

konusu aynı filan demedim,
ikisi olmadan hayat zevksiz dedim :)

permaximum 05-08-2008 11:55:57

Bence dizinin senaristleri çok saçmalıyor.O çaycı kızın yeni evlendiği kocası abdülhey yüzünden ölmedi mi?Ne çabuk unuttu bunu kız?
Hadi onu geçtim Ahu'yu öldüren Halo'yu ağır yaralı şekilde hastaneye yollayan, ekibin tüm diğer adamlarında yaralanmalara sebebiyet veren, hastaneye intihar bombacısı gönderen Muro birden insan canlısı oldu ve Hüsnü'yle iş bile yapıyor.Hakan vardı Polat için ne operasyonlara girdi sonra aniden herşeye düşman kesildi...Polat'ın sözüünü bile adamları kesemezdi şimdi onu dinleyen yok...

Neyse ama sözüm böyle haftalık senaryolarla seyircinin tepkisini ölçerek senaryo yazmaya devam ederlerse kurtlar vadisi hiçbizaman eski zamanlarına dönemez.

EFO 05-08-2008 12:31:21

Alıntı:

permaximum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2268143)
Bence dizinin senaristleri çok saçmalıyor.O çaycı kızın yeni evlendiği kocası abdülhey yüzünden ölmedi mi?Ne çabuk unuttu bunu kız?
Hadi onu geçtim Ahu'yu öldüren Halo'yu ağır yaralı şekilde hastaneye yollayan, ekibin tüm diğer adamlarında yaralanmalara sebebiyet veren, hastaneye intihar bombacısı gönderen Muro birden insan canlısı oldu ve Hüsnü'yle iş bile yapıyor.Hakan vardı Polat için ne operasyonlara girdi sonra aniden herşeye düşman kesildi...Polat'ın sözüünü bile adamları kesemezdi şimdi onu dinleyen yok...
Neyse ama sözüm böyle haftalık senaryolarla seyircinin tepkisini ölçerek senaryo yazmaya devam ederlerse kurtlar vadisi hiçbizaman eski zamanlarına dönemez.

Aynısını düşünüyorum. Kalitesi çok düştü çok.

erkanpolat 05-08-2008 16:23:15

benimde anlamadığım bişey var iskender 5 dk da ordan nasıl çıkıp geliyor polatın evini yakıyor:D:D

Belkide iskender hapishanede rüya görüyor?? olabilir:D

burYq 05-08-2008 16:30:01

Alıntı:

erkanpolat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2269653)
benimde anlamadığım bişey var iskender 5 dk da ordan nasıl çıkıp geliyor polatın evini yakıyor:D:D
Belkide iskender hapishanede rüya görüyor?? olabilir:D

tatlıyı fazla kaçırdı :)

erkanpolat 05-08-2008 17:24:44

Alıntı:

burYq Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2269687)
tatlıyı fazla kaçırdı :)

tam da ben onu dicektim:D

HolyBoY 17-08-2008 02:21:15

Alıntı:

burYq Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2269687)
tatlıyı fazla kaçırdı :)

zuhahaha :) olabilirmi olabilir :)

BeBeq 17-08-2008 10:53:47

Tatlıyı Fazla Kacırmıs Olsa Nerden Bilecek Polatın Annesigile gittigini!

Abdlsmt! 17-08-2008 13:58:48

Bence Rüya.... :P

fatihbaz 17-08-2008 14:51:01

bence rüya degil,iskender kendini zaten ceza evine attırmaya çalışıyordu çünkü böyle bi adamın oradan elini kolunu sallayarak çıkması çok basit...

teknotek 18-08-2008 01:49:03

senaristler ayarlar yine. Artık herkesin bildiği kapıdakilerin ölmeyeceği

erkanpolat 18-08-2008 11:24:47

Alıntı:

teknotek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2333784)
senaristler ayarlar yine. Artık herkesin bildiği kapıdakilerin ölmeyeceği

hangi kapıdakilerin:confused:

GoLDeNLaNd 18-08-2008 11:31:00

Alıntı:

erkanpolat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2334581)
hangi kapıdakilerin:confused:

hikmetin evinin kapısındaki adamlar (erhan , pürmüz , nevzat)

erkanpolat 18-08-2008 12:41:15

Alıntı:

GoLDeNLaNd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2334615)
hikmetin evinin kapısındaki adamlar (erhan , pürmüz , nevzat)


onlar ölür yaw ölmezse dizide bi saçmalık olur yani:confused:

ben şahsen onların ölmesini bekliyorum ama çelik yelek giymişlerdir belki ama topuğuna da sıkmışlardı birinin:o

bakın şimdi ben olayı çözdüm:p

iskender hapishaneden gerçekten kaçıyor geliyor polatın evine kapıdakilerin üzerlerinde çelik yelek olduğu için yere yatıyorlar ama bilerek kalkmıyorlar sonrası :D

Abdlsmt! 18-08-2008 13:14:24

:D:P Yav boşverin zaten sonunu düşünen kahraman olamaz...

Farkındaysanız ev yanıyordu :D Bence Ömer baba diskalifiye ediliyor..

fatihbaz 18-08-2008 14:40:53

Alıntı:

erkanpolat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2334897)
onlar ölür yaw ölmezse dizide bi saçmalık olur yani:confused:
ben şahsen onların ölmesini bekliyorum ama çelik yelek giymişlerdir belki ama topuğuna da sıkmışlardı birinin:o
bakın şimdi ben olayı çözdüm:p
iskender hapishaneden gerçekten kaçıyor geliyor polatın evine kapıdakilerin üzerlerinde çelik yelek olduğu için yere yatıyorlar ama bilerek kalkmıyorlar sonrası :D

o sahneyi tekrar izlersen çelik yelek giymediklerini anlarsın....

erkanpolat 18-08-2008 16:43:40

o zaman ölürler kesin yaw..! ölmezlerse yuh artık yani:)

kmlzkn 18-08-2008 17:42:36

belkide hayal yada rüya dır o sahne eğer değilse (erhan , pürmüz , nevzat) ağır yaralı yada ölmeleri gerekiyor

fatihbaz 18-08-2008 17:53:26

öleceklerini sanmam,yaralanıp hastahaneye giderler...

GoLDeNLaNd 18-08-2008 19:41:06

Hastane bölümleri bizleri bekliyor ...

Must4f4 19-08-2008 15:42:47

bomba bomba bomba yeni sezon bombaları bende... öğrenmek isteyenler Repleyin :p

vezir 19-08-2008 16:10:18

repledim bakalım :p hadi yolla :)

DerbedeL 19-08-2008 16:37:25

Vezir repini verdim sende bana yolla :p

vezir 19-08-2008 17:03:14

bana gelmediki henüz bişi :)

erkanpolat 19-08-2008 17:26:03

hani yaw bombalar açıklayın da bizde bilelim:D

MicroChip 03-09-2008 14:58:24

Arkadaşlar sezon tam ne zaman başlıyor bilen var mı?
Diziler birer birer yayına giriyorlar bekleye bekleye bi hal olduk :)

dundar 03-09-2008 15:00:55

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2419939)
Arkadaşlar sezon tam ne zaman başlıyor bilen var mı?
Diziler birer birer yayına giriyorlar bekleye bekleye bi hal olduk :)

Malesef bayramdan bir hafta sonra başlayacak.

MicroChip 03-09-2008 15:03:34

Alıntı:

dundar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2419959)
Malesef bayramdan bir hafta sonra başlayacak.

Çok var daha ya:o
Bu sezon süper geçicek eminim..Yine nefesimizi kesip izleyecez..

erkanpolat 03-09-2008 15:48:45

bayramdan bir hafta sonra mı:( bende yarın başlar sanıyodum:D

Geveze1 03-09-2008 17:38:28

bombayı polatın kafasında patlatsalarda vadi maceramız bitse

film yüzünden işler birikiyor :D

eviL 03-09-2008 17:40:07

Kurtlar vadisi'ne bu sezon ergenekon mevzusuyla çok fazla iş çıktı, bu sezon daha güzel olacaktır sanırım (:

MeeRThus 03-09-2008 17:42:41

Kvp Tam olarak kaçınca başlıyor

ART 03-09-2008 17:44:45

arkadaşlar konuyla belki alakasız olucak ama bu kurtlar vadisinin ilk başından en son bölümüne kadar elinde olan varmı kaliteli görütü ile tabikide


ilk bölümleri çakırın olduğu bölümler falan ve pusu hepsi ?

KaRa_MaSkE 03-09-2008 17:47:08

google amcaya sor onda vardır kesin :D

dundar 03-09-2008 17:48:01

Alıntı:

MeeRThus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2420967)
Kvp Tam olarak kaçınca başlıyor

Yapımcılar bayramdan 1 hafta sonrası dedi. 7-14 ekim arası bir gün olması lazım.

ART 03-09-2008 18:00:47

google amcada bulacağımı bende biliyorum downloadı yüzünden buraya yazdım. o kadar kafam çalışıyor.

EuK 06-09-2008 15:41:28

Alıntı:

ARTservers Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2421065)
google amcada bulacağımı bende biliyorum downloadı yüzünden buraya yazdım. o kadar kafam çalışıyor.

satanlar var...

Forumum 12-09-2008 10:57:50

BÜYÜK GÜN: 9 EKİM

Geçtiğimiz sezona nefesleri kesen bir sezon finaliyle veda eden Kurtlar Vadisi Pusu, 9 Ekim Perşembe akşamı yayınlanacak bölümüyle yeni sezona bomba gibi girecek.





“Kurtlar Vadisi � Pusu” dizisi, Haziran ayındaki sezon finalinin devamında birçok sorunun cevabı ve yeni heyecanlarla yeni sezonda da bizlerle olacak…



İllegal yöntemlerle ülke yönetimini ele geçirmek isteyen güçler, yeni şartlar ve olayları kullanarak amaçları için çalışmaya devam edecek. Onları engellemeye çalışan Polat Alemdar’ın işi bu kez daha zor olacaktır. Çünkü hem ekibi kan kaybedecek hem de düşmanları taktik değiştirecek ve güç gösterilerinde daha acımasız olacak…


Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

Haberi görünce sizinle paylaşmak istedim.

aslanim 12-09-2008 13:07:17

teşekkürler güzel haber +


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.