![]() |
Polat'a çok iyi bakmışlar ama :D |
Finish... Mükemmeldi.. Forever İskender BÜYÜK |
Alıntı:
|
No i didn't understand. Neyse uzatmayalim sen yuttur. Hatta biraz daha fantazi kur, radminin bulundugu ofise birkac molotof at. Kapidaki güvenlikleride vur, itafaye diye radmini kacir ordan. Sonra FTP bilgileri icin kas, hatta ftp yetmez domain paneli icin kas. Ne cabuk etkileniyosunuz ya. :) |
Alıntı:
bkz. espri |
Tamam iste espri bizimkide. Takliyorum sana :) Neyse canim ya, Bölümü yorumlamak gerekirse: Birkac sahne haric güzel ve sezon baslangici icin iyi bir bölümdü. |
Geri dönüşler Olmasaydı Neler Yaşandıgını Bİlemeyecektik ki ozman da hiç bişey bilmeden geçicektik Dizinin başında Mezar sahnesi vardı geriye dönüşler olmasa nasıl oldugunu bilemeyecektik bence gayet yerindeydi. |
bende diyorum polat ne zaman robota bağlayacak meğerse sondaymış :D adamda bir can var kedi halt etmiş :D |
polat polatlıgını yaptı :) hapı yutmadı :))) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bidaha ki bölüm polat o attığı hapları bence İskendere yutturacak :p |
iyide ekipte adam kalmadı ne olacak bu dizinin sonu anlamadım gitti... |
klozetten çikarip :D ıyy :D |
polat o kapinin girisindeki demiri kullanarak bisye yapicak ama hadi bakalim |
iskendere kafayı attıktan sonra 5465431 kişiyi dövdü gördünüz mü :p |
Nevzat Pürmüz Eren gitti. Erhan da 3-5 bölüm sonra ölür diyorum ( eğer protez kol takıp kolunu kullanabilcekse ölmez ) Halo dayı zaten kanser. Bi sağlam Memati ile Abdulhey kaldı.. |
Alıntı:
|
memati zaten bişey yapamıyor.. uyuşturucudan daha tam kurtulamadı ki adam... diziye yeni adamlar giricek demekkii :) |
Alıntı:
ama pardon yaa polattan bahsediyoruz ondan önce bomba sonra helikopter yapar :D |
Alıntı:
Alıntı:
|
Bakalım diziye yeni kimler gelecek. |
Yine manyak bir bölümdü valla sami paşanın ellerini o şekilde sıkmasının sebebi neydi acaba? |
o değilde aklıma geçen dönem ordudan hiç tasfiyenin olmaması geldi.. ergenekon yerine ne dedi büyük örgüt mü ? sky türk de sağlam reklam vermiş :D |
Alıntı:
Ben alenen sölemedim hiç değilse :) Eğer çok istiyosan sen ver - rep ;) |
skytürk eklam vermemiş :) show un sahibi skytürk ün de sahibi :=) |
hatırlamıyoruuum Ahua=) Polat yerindar valla (: |
hep izlemeyeyim diyorum sonra indirir kesintisiz reklamsız izlerim diyorum ama işte olmuyor:) senaryo iyi sayılırdı bu bölüm için.. Sami paşanın elini sıkması sanırım böyle adamlarla konuşmaya bile katlanamaması .. |
Alıntı:
|
polat tünel kazıyor demi benmi yanlış anladım adamlar geçerken ordan ses geldi |
Bence iyi bir başlangıç yaptılar. ki birsürü soru işareti var milletin aklında. Lost senaryosuna benzetmişler.. Bütün düğümler ilerledikce çözülüyor :) |
iskenderin nazıma söylediği laf nasıldı ikinci bir şans istiyorsan var mısın yok musuna git :D |
Alıntı:
|
o kadarda güzel bi bölüm diilldi.. :S |
Polat İskendere üstün hizmet madalyasını iyi verdi :D |
Alıntı:
Güzel bir bölümdü fakat, yalçın bulut nerede yaw! Hakkını vermişlerdi senaryonun, muronun repilikleride olmazsa dizi izlenmez, sürekli gerilim sürekli gerilim, nereye kadar? |
Saçma bir bölüm oldu, nereyi izledik anlamadım. Bölümün başı sonu ortası birbirine girdi. Ama polat'ın o hapları içmediğini öyle bir uyanıklık yaptığını ben tahmin etmiştim. Bakalım inşallah haftaya daha güzel gerilim dolu bir film izleriz. |
Polat'ı odaya kilitlerken küçük yuvarlak bi delik vardı üzeri demir parçası ile kapatılmış,kamera orayı dikkatle gösterdi,haftaya birşey çıkar oradan bakalım n'olacak |
Alıntı:
|
flashback'e alıştılar vire geri dönüp duruyorlar :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:56:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.