R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Fhenix 09-10-2008 23:41:20

Polat'a çok iyi bakmışlar ama :D

WebEngineer 09-10-2008 23:41:22

Finish...

Mükemmeldi..

Forever İskender BÜYÜK

TheConqueror 09-10-2008 23:42:09

Alıntı:

ReGuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599136)
Anlamadigim olay polat ile radminin ne alakasi var :)

Polatla radminin alakası varmı dedim? Radmine yutturup FTP bilgilerni alcan dedim? Understand?

ReGuaL 09-10-2008 23:46:24

No i didn't understand.

Neyse uzatmayalim sen yuttur. Hatta biraz daha fantazi kur, radminin bulundugu ofise birkac molotof at. Kapidaki güvenlikleride vur, itafaye diye radmini kacir ordan. Sonra FTP bilgileri icin kas, hatta ftp yetmez domain paneli icin kas.

Ne cabuk etkileniyosunuz ya. :)

TheConqueror 09-10-2008 23:47:38

Alıntı:

ReGuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599179)
No i didn't understand.
Neyse uzatmayalim sen yuttur. Hatta biraz daha fantazi kur, radminin bulundugu ofise birkac molotof at. Kapidaki güvenlikleride vur, itafaye diye radmini kacir ordan. Sonra FTP bilgileri icin kas, hatta ftp yetmez domain paneli icin kas.
Ne cabuk etkileniyosunuz ya. :)

Espri diyoruz biz buna genelde?

bkz. espri

ReGuaL 09-10-2008 23:49:09

Tamam iste espri bizimkide.
Takliyorum sana :)

Neyse canim ya, Bölümü yorumlamak gerekirse:

Birkac sahne haric güzel ve sezon baslangici icin iyi bir bölümdü.

The_CooL 09-10-2008 23:49:43

Geri dönüşler Olmasaydı Neler Yaşandıgını Bİlemeyecektik ki ozman da hiç bişey bilmeden geçicektik Dizinin başında Mezar sahnesi vardı geriye dönüşler olmasa nasıl oldugunu bilemeyecektik bence gayet yerindeydi.

SyhByz 09-10-2008 23:50:26

bende diyorum polat ne zaman robota bağlayacak meğerse sondaymış :D
adamda bir can var kedi halt etmiş :D

Hostsahibi 09-10-2008 23:51:38

polat polatlıgını yaptı :) hapı yutmadı :)))

WebEngineer 09-10-2008 23:51:51

Alıntı:

SyhByz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599204)
bende diyorum polat ne zaman robota bağlayacak meğerse sondaymış :D
adamda bir can var kedi halt etmiş :D

Valla ya :D

anarschi 09-10-2008 23:52:12

Alıntı:

SyhByz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599204)
bende diyorum polat ne zaman robota bağlayacak meğerse sondaymış :D
adamda bir can var kedi halt etmiş :D

sorma ya bende merak ettim bizim polat yemezdi bu hapları meğersem güzel ayak çekiomuş :) abdüle yakışmış ama yeni tarzı :D

DerbedeL 09-10-2008 23:53:04

Bidaha ki bölüm polat o attığı hapları bence İskendere yutturacak :p

Hostsahibi 09-10-2008 23:53:23

iyide ekipte adam kalmadı ne olacak bu dizinin sonu anlamadım gitti...

The_CooL 09-10-2008 23:54:27

klozetten çikarip :D ıyy :D

sosyopat 09-10-2008 23:54:54

polat o kapinin girisindeki demiri kullanarak bisye yapicak ama hadi bakalim

KingMania 09-10-2008 23:56:01

iskendere kafayı attıktan sonra 5465431 kişiyi dövdü gördünüz mü :p

DerbedeL 09-10-2008 23:56:11

Nevzat Pürmüz Eren gitti. Erhan da 3-5 bölüm sonra ölür diyorum ( eğer protez kol takıp kolunu kullanabilcekse ölmez ) Halo dayı zaten kanser. Bi sağlam Memati ile Abdulhey kaldı..

WebEngineer 09-10-2008 23:58:32

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599234)
iskendere kafayı attıktan sonra 5465431 kişiyi dövdü gördünüz mü :p

cüneyt arkın klasiği :D

Hostsahibi 10-10-2008 00:01:16

memati zaten bişey yapamıyor.. uyuşturucudan daha tam kurtulamadı ki adam... diziye yeni adamlar giricek demekkii :)

SyhByz 10-10-2008 00:02:35

Alıntı:

sosyopat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599227)
polat o kapinin girisindeki demiri kullanarak bisye yapicak ama hadi bakalim

yerinden çıkıyor ya onu alıp milletin boğazını filan keser
ama pardon yaa polattan bahsediyoruz ondan önce bomba sonra helikopter yapar :D

The_CooL 10-10-2008 00:02:38

Alıntı:

The_CooL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599224)
klozetten çikarip :D ıyy :D

Bu Yorumuma - REp veren Arkadasa Burdan sesleniyorum Aşağidaki Yorum DAha igrenç ;)

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599217)
Bidaha ki bölüm polat o attığı hapları bence İskendere yutturacak :p


WebEngineer 10-10-2008 00:03:35

Bakalım diziye yeni kimler gelecek.

Razor_332 10-10-2008 00:09:33

Yine manyak bir bölümdü valla sami paşanın ellerini o şekilde sıkmasının sebebi neydi acaba?

SyhByz 10-10-2008 00:10:59

o değilde aklıma geçen dönem ordudan hiç tasfiyenin olmaması geldi..
ergenekon yerine ne dedi büyük örgüt mü ?
sky türk de sağlam reklam vermiş :D

DerbedeL 10-10-2008 00:16:11

Alıntı:

The_CooL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599269)
Bu Yorumuma - REp veren Arkadasa Burdan sesleniyorum Aşağidaki Yorum DAha igrenç ;)


Ben alenen sölemedim hiç değilse :) Eğer çok istiyosan sen ver - rep ;)

Hostsahibi 10-10-2008 00:16:41

skytürk eklam vermemiş :) show un sahibi skytürk ün de sahibi :=)

DreamSinger 10-10-2008 00:18:50

hatırlamıyoruuum Ahua=) Polat yerindar valla (:

parsof 10-10-2008 00:22:23

hep izlemeyeyim diyorum sonra indirir kesintisiz reklamsız izlerim diyorum ama işte olmuyor:)
senaryo iyi sayılırdı bu bölüm için..
Sami paşanın elini sıkması sanırım böyle adamlarla konuşmaya bile katlanamaması ..

WebEngineer 10-10-2008 00:27:35

Alıntı:

parsof Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599376)
hep izlemeyeyim diyorum sonra indirir kesintisiz reklamsız izlerim diyorum ama işte olmuyor:)
senaryo iyi sayılırdı bu bölüm için..
Sami paşanın elini sıkması sanırım böyle adamlarla konuşmaya bile katlanamaması ..

evet sami paşanın olayı banada öyle geldi..

ozk4n 10-10-2008 01:01:41

polat tünel kazıyor demi benmi yanlış anladım adamlar geçerken ordan ses geldi

hrngndz 10-10-2008 01:48:31

Bence iyi bir başlangıç yaptılar.
ki birsürü soru işareti var milletin aklında.

Lost senaryosuna benzetmişler.. Bütün düğümler ilerledikce çözülüyor :)

ach 10-10-2008 03:47:22

iskenderin nazıma söylediği laf nasıldı ikinci bir şans istiyorsan var mısın yok musuna git :D

WebEngineer 10-10-2008 10:00:35

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599942)
iskenderin nazıma söylediği laf nasıldı ikinci bir şans istiyorsan var mısın yok musuna git :D

vay ach sendemi iskendercisin:cool:

panelcicom 10-10-2008 10:19:32

o kadarda güzel bi bölüm diilldi.. :S

GoLDeNLaNd 10-10-2008 10:28:39

Polat İskendere üstün hizmet madalyasını iyi verdi :D

eviL 10-10-2008 10:32:40

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599234)
iskendere kafayı attıktan sonra 5465431 kişiyi dövdü gördünüz mü :p

Cüneyt arkın misali :]

Güzel bir bölümdü fakat, yalçın bulut nerede yaw! Hakkını vermişlerdi senaryonun, muronun repilikleride olmazsa dizi izlenmez, sürekli gerilim sürekli gerilim, nereye kadar?

Must4f4 10-10-2008 10:57:06

Saçma bir bölüm oldu, nereyi izledik anlamadım. Bölümün başı sonu ortası birbirine girdi. Ama polat'ın o hapları içmediğini öyle bir uyanıklık yaptığını ben tahmin etmiştim. Bakalım inşallah haftaya daha güzel gerilim dolu bir film izleriz.

EuK 10-10-2008 13:07:44

Polat'ı odaya kilitlerken küçük yuvarlak bi delik vardı üzeri demir parçası ile kapatılmış,kamera orayı dikkatle gösterdi,haftaya birşey çıkar oradan bakalım n'olacak

fatihbaz 10-10-2008 13:38:20

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2600360)
Saçma bir bölüm oldu, nereyi izledik anlamadım. Bölümün başı sonu ortası birbirine girdi. Ama polat'ın o hapları içmediğini öyle bir uyanıklık yaptığını ben tahmin etmiştim. Bakalım inşallah haftaya daha güzel gerilim dolu bir film izleriz.

dün akşam oynayan bölümü henüz izlemedim ama tahmini olarak söylüyorum güzel olmuştur.yani bahsettigin özellik yabancı filmlerde çok sık kullanılıyor bi süredir ve benim gerçekden hoşuma gidiyor.

Solano 10-10-2008 13:40:54

flashback'e alıştılar vire geri dönüp duruyorlar :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:56:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.