![]() |
öttü mü? son bölümü izleyemedim tekrarını nezaman veriyorlar? |
memati bombayı hazırladı gidiyor bakalım. |
Alıntı:
|
bu bölüm harbi adamı daraltıyoo.. polat şimdi ne yapıcak. damardan veriyorlar. zaten ötmüştü. şimdi ne biliyorsa anlatır. ama abdüş giricek olaya... |
Ne olcaksa olsun artık açıkçası ben tat almıyorum şuan diziden. Eskiden soluksuz izlerken şimdi sıkıldıgım oluyor.. |
Mematiyi öldürmezler,bir şekilde kurtulacak eğer öyle birşey yapabilirse. |
Pana Film güzel senaryo yazamamış, zaten dizinin yarısı hücredeki saçmalıklarla geçti hatta %70'i |
artik iyice boğdular..ahh nerde eski o kurtlar vadisi ilk başladiği zamanlar...kahvede izlemiştim bi kere reklam girdi araya millet 5 dakka bağira bağira sövdü reklamlara :D |
abdül değilse öpsünler beni :D |
mematiyi abdülheymi durdurdu acep ? |
Mükemmel Bir Bitiş Oldu. |
Kim o acaba,siyah ceketli biri büyük olasılıkla. |
Alıntı:
dizini tadı duzu kalmadı |
Abdülhey olaya el attı gbi :D |
ben dedim size abdüş el atıcak olaya diyeee :=) |
abdül o alper yanına çağırmadı mı abdül ü bilmem ne baba da demiştir alpere bu patlatacak kendini diye o da abdül ü çağırdı işte.. |
Yok ya galiba araca el koyan Alper, İskender abdulu ariyor. Tüm bilgi onda elini kolunu sallayıp oraya nasıl gelir: |
Arkadaşlar SİYASET MEYDANINI İZLEYİN |
Alıntı:
|
Geçen hafta adam konuştu,bu haftada birçok şey açığa çıkacak gibi. |
Arkadaşlar son sahneyi izleyemedim, n'oldu son sahnede? |
Memati patlama pozisyonu aldı,tam arabayla ilerlerken biri önüne çıktı bitti.Ama kim olduğu belli değil:p |
Memati intihar saldırısını yapacaktı ki... Karşısında birisini gördü.. |
alper degil arkadaşlar. memati nin suratı degişti.. ya abdül yada güllü o arabaya el koyan.... |
Polata bak takır takır konuştu lafa gelince süpermen |
Polat o doktorun .......:) gibi baktı bir ara |
Bu ihtiyarlar ne işe yarar (: |
Alıntı:
|
losta özenmişler dicem onuda tam becerememişler :p hap alma sahnesini hızlı bir şekilde geçmek vardı ama uğraşmamışlar ya da nöbette uyuyan adam polatın ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyomu superman gibi valla :D değişim yapılması gerekirdi malum bir sürü adam var ne işe yarıyorlar |
Mematinin bomba yüklü arabasını durduran bence Abdulhey... |
her ne kadar lost izlemesemde herkesin sürekli lostdan bahsetmesinden dolayı bişeyler yazayım dedim.lost benzedi bu dizi iyice,lostun kopyası gibi sözler sarfetme nedeniniz sadece bu flashback midir nedir o olay mı?senaryado ileri geri oynama olayı sadece lostda kullanılmıyor,ben çok severek izledigim biçok filmde bu özelligi gördüm ve görüyorum ayrıca bu benim çok hoşuma gidiyor neden bu kadar takıldınız ki bu konuya? millete terörist diyip dururdu memati,şimdi de kendisi mi terörist oldu öyle bomba baglayıp gitmeler filan :D |
Alıntı:
|
Evet Memati'yi durduran Abdulhey dizinin o sahnesi Üsküdar adliyesinde çekiliyordu arabayla önünden geçerken bir rastladım 2 dk sahneyi izledim o civarda görebildiğim set ekibi ve İskender, Memati ve Abdulhey'di.Buda iyi bir kanıtı Abdulhey'in gömlek rengi ise mavi ( : hadi kolay gele... |
dikkat ederseniz elide andülheyin eline benziyor |
ya polat çıkıp gelse şaşırır memati yada abdül polat gelemeyeceğine göre tek bir sonuç var oda abdülhey |
abdülhey o abdülhey :D |
ben sonunu izlemedim uyudum.reklamlar yüzünden izleyemez oldum ya allah kahretsin sonunda ne oldu okuyarak bakıyom :D |
Alıntı:
|
onu bunu bilmemde Atiker firmasına gıcık oldum :D |
polat ve sıçan deliği (: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:56:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.