R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ChaWusH 16-10-2008 23:58:09

öttü mü? son bölümü izleyemedim tekrarını nezaman veriyorlar?

by_wirus 16-10-2008 23:59:19

memati bombayı hazırladı gidiyor bakalım.

Senta 17-10-2008 00:02:15

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2631188)
memati bombayı hazırladı gidiyor bakalım.

Reklamdan Bittikten 2 Dk Sonra Dizi Biter

Hostsahibi 17-10-2008 00:02:26

bu bölüm harbi adamı daraltıyoo.. polat şimdi ne yapıcak. damardan veriyorlar. zaten ötmüştü. şimdi ne biliyorsa anlatır. ama abdüş giricek olaya...

DerbedeL 17-10-2008 00:03:55

Ne olcaksa olsun artık açıkçası ben tat almıyorum şuan diziden. Eskiden soluksuz izlerken şimdi sıkıldıgım oluyor..

efe7822 17-10-2008 00:04:31

Mematiyi öldürmezler,bir şekilde kurtulacak eğer öyle birşey yapabilirse.

HaytaWeb 17-10-2008 00:07:17

Pana Film güzel senaryo yazamamış, zaten dizinin yarısı hücredeki saçmalıklarla geçti hatta %70'i

yigiTurkiye 17-10-2008 00:15:08

artik iyice boğdular..ahh nerde eski o kurtlar vadisi ilk başladiği zamanlar...kahvede izlemiştim bi kere reklam girdi araya millet 5 dakka bağira bağira sövdü reklamlara :D

SyhByz 17-10-2008 00:15:10

abdül değilse öpsünler beni :D

by_wirus 17-10-2008 00:15:18

mematiyi abdülheymi durdurdu acep ?

WebEngineer 17-10-2008 00:15:31

Mükemmel Bir Bitiş Oldu.

efe7822 17-10-2008 00:15:44

Kim o acaba,siyah ceketli biri büyük olasılıkla.

bilgiliweb 17-10-2008 00:16:09

Alıntı:

SyhByz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2631261)
abdül değilse öpsünler beni :D

:D
dizini tadı duzu kalmadı

The_CooL 17-10-2008 00:16:16

Abdülhey olaya el attı gbi :D

Hostsahibi 17-10-2008 00:16:24

ben dedim size abdüş el atıcak olaya diyeee :=)

SyhByz 17-10-2008 00:16:59

abdül o
alper yanına çağırmadı mı abdül ü
bilmem ne baba da demiştir alpere bu patlatacak kendini diye o da abdül ü çağırdı işte..

Tufan 17-10-2008 00:17:06

Yok ya galiba araca el koyan Alper, İskender abdulu ariyor. Tüm bilgi onda elini kolunu sallayıp oraya nasıl gelir:

efe7822 17-10-2008 00:17:17

Arkadaşlar SİYASET MEYDANINI İZLEYİN

OrhanBilge 17-10-2008 00:17:51

Alıntı:

efe7822 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2631289)
Arkadaşlar SİYASET MEYDANINI İZLEYİN

Hayırdır? hemen tv başına geçiyorum merak ettim şimdi.

efe7822 17-10-2008 00:18:57

Geçen hafta adam konuştu,bu haftada birçok şey açığa çıkacak gibi.

Fhenix 17-10-2008 00:19:25

Arkadaşlar son sahneyi izleyemedim, n'oldu son sahnede?

EuK 17-10-2008 00:20:55

Memati patlama pozisyonu aldı,tam arabayla ilerlerken biri önüne çıktı bitti.Ama kim olduğu belli değil:p

GoogleFan 17-10-2008 00:21:00

Memati intihar saldırısını yapacaktı ki... Karşısında birisini gördü..

Hostsahibi 17-10-2008 00:21:02

alper degil arkadaşlar. memati nin suratı degişti.. ya abdül yada güllü o arabaya el koyan....

KingMania 17-10-2008 00:22:08

Polata bak takır takır konuştu lafa gelince süpermen

efe7822 17-10-2008 00:23:26

Polat o doktorun .......:) gibi baktı bir ara

Fhenix 17-10-2008 00:23:38

Bu ihtiyarlar ne işe yarar (:

WebEngineer 17-10-2008 00:23:43

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2631326)
Polata bak takır takır konuştu lafa gelince süpermen

valla ya.. : ) Abdülhey e o kadar neler neler yaptılar konuşmadı zaten polat o tuvaletin orayı kazırken bayıldı bakalım neler olucak.

Cem1 17-10-2008 00:24:49

losta özenmişler dicem onuda tam becerememişler :p hap alma sahnesini hızlı bir şekilde geçmek vardı ama uğraşmamışlar ya da nöbette uyuyan adam polatın ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyomu superman gibi valla :D değişim yapılması gerekirdi malum bir sürü adam var ne işe yarıyorlar

CoRcH 17-10-2008 00:25:17

Mematinin bomba yüklü arabasını durduran bence Abdulhey...

fatihbaz 17-10-2008 00:28:25

her ne kadar lost izlemesemde herkesin sürekli lostdan bahsetmesinden dolayı bişeyler yazayım dedim.lost benzedi bu dizi iyice,lostun kopyası gibi sözler sarfetme nedeniniz sadece bu flashback midir nedir o olay mı?senaryado ileri geri oynama olayı sadece lostda kullanılmıyor,ben çok severek izledigim biçok filmde bu özelligi gördüm ve görüyorum ayrıca bu benim çok hoşuma gidiyor neden bu kadar takıldınız ki bu konuya? millete terörist diyip dururdu memati,şimdi de kendisi mi terörist oldu öyle bomba baglayıp gitmeler filan :D

brtkgzdm 17-10-2008 00:33:35

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2631367)
her ne kadar lost izlemesemde herkesin sürekli lostdan bahsetmesinden dolayı bişeyler yazayım dedim.lost benzedi bu dizi iyice,lostun kopyası gibi sözler sarfetme nedeniniz sadece bu flashback midir nedir o olay mı?senaryado ileri geri oynama olayı sadece lostda kullanılmıyor,ben çok severek izledigim biçok filmde bu özelligi gördüm ve görüyorum ayrıca bu benim çok hoşuma gidiyor neden bu kadar takıldınız ki bu konuya?

Hayır amerikan dalkavukluğu veya şöyle diyelim ecnebi dalkavukluğu yapmaktır burdaki amaç.

serdar34 17-10-2008 01:05:17

Evet Memati'yi durduran Abdulhey dizinin o sahnesi Üsküdar adliyesinde çekiliyordu arabayla önünden geçerken bir rastladım 2 dk sahneyi izledim o civarda görebildiğim set ekibi ve İskender, Memati ve Abdulhey'di.Buda iyi bir kanıtı Abdulhey'in gömlek rengi ise mavi ( :

hadi kolay gele...

XizoR 17-10-2008 02:39:56

dikkat ederseniz elide andülheyin eline benziyor

bilgiliweb 17-10-2008 07:49:47

ya polat çıkıp gelse şaşırır memati yada abdül
polat gelemeyeceğine göre tek bir sonuç var oda abdülhey

FoxLeo 17-10-2008 10:02:16

abdülhey o abdülhey :D

schreck 17-10-2008 12:13:01

ben sonunu izlemedim uyudum.reklamlar yüzünden izleyemez oldum ya allah kahretsin sonunda ne oldu okuyarak bakıyom :D

efe7822 17-10-2008 12:31:48

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2632553)
ben sonunu izlemedim uyudum.reklamlar yüzünden izleyemez oldum ya allah kahretsin sonunda ne oldu okuyarak bakıyom :D

+1 ikide bir bam seikon ısıtıcı sonra başka bir reklam giriyor ardından yine bamm seikon ısıtıcı :) millet acaip sövmüştür

ExkisehiR 17-10-2008 14:21:36

onu bunu bilmemde Atiker firmasına gıcık oldum :D

DreamSinger 17-10-2008 15:04:52

polat ve sıçan deliği (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:56:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.