![]() |
Alıntı:
|
Tüm filmi anlatmışsınız ya :) Mantıklı olan galiba Paşa iskenderi hücreye attı..Avukatta isyan çıkarttı.. Galiba iskenderin sonu yakın görünüyor... |
Alıntı:
|
İskender bizi bırakma:( |
Kafayi yemek üzereyim, Show TV göstermiyor. Frekans degisikligine felanmi gidildi acaba? (Show Türk) |
Alıntı:
12656 H 4444 5/6 - Show Tv 11760 v( veya h) 5925 bi dene bakalım. |
Bulmuyor :( 1 saat kaldı.... |
Yenilenen Uydu Frekanslarının Listesi bak burada konu açılmış.Açılış tarihi 23 Ekim 2008, bugün yani. En güncel frekanslar onlar http://medya.zaman.com.tr/2008/10/21/uydu3.gif |
Bunu mu, izlesem maçı mı? Kararsız kaldım.:D |
netten ilzeyin frekanslar çalışmıyorsa |
mecbur nete kaldık sanırım... Aynı durumu yaşayanlar: http://www.showtvnet.com/asx/default...product=showtv ... |
ve kurtlar vadisi başlıyor son 15 dk (: |
star ve show tv yi izlemek için kaliteli biyer varmı önerebileceginiz?show tv nin sitesinden mi izliycez kurtları? |
abdül: abi yapma :D |
koruma anladı olayı :D |
paşa devrede :D |
hani yaa ne doktor ne koruma ihtiyar emmilerden değil :( |
isyanı iskender cıkarıyormuşş.. burda bi arkadaş söylemişti... |
<Reklam Arası> İskendere Suikast düzenleniyor:(, iyi bir başlangıç oldu bu bölüm bakalım neler olacak </Reklam Arası> |
<Reklam Arası> Alıntı:
</Reklam Arası> |
Başkan Benim :D |
Ulaa Elvan'ı değiştirmişler peehh.Sevmedim bu işi |
aynen. eskiden güzeldi :D |
Alıntı:
|
Hala başkan benim diyor. az kaldı polatım kurtuluyorsun |
bide polis olmak istiodum bu sahneden sonra ---- olurum :D |
polat değil süpermen ya komedi filmine çeviricekler heralde :D |
Ve memati iskenderine kavuşur süper sahne :D edit: revirdeki doktor iskenderin gözüne ışık tuttu diğer gözüne tutarken öbür gözü açılıp kapandı :D edit2: isyannnnn varrrrrrrr :S :eek: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
İSYAN!!! peeh :D salaklar! edit:off be off kaçmazdı bee |
ha........ iskenderi almadılar ..., edit: iskender polatı öldürün dedi :D ne güzel anlatıyorum dimi GÖZE GÖZ DİŞE DİŞ tevrat xx ayet İŞTE ŞOV BAŞLIYOR |
göze göz dişe dişmi dedi orda? |
abartı sanatını çok iyi kullanıyor bu senarist belli belli :D |
film canlandı :D |
Alıntı:
|
iyi oldu böyle ağır ağır nereye kadar :D |
Çakmağı ne yapacak dersiniz ? |
polatman iş başında :))) bakalım pok cukurundan nerelere cıkacak :))9 |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:33:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.