R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

GoogleFan 23-10-2008 10:05:48

Alıntı:

Serenity Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2659847)
iyi madem ya diziyi izlemeye gerek kalmadı bugün

Aslı yok onların.:D

anarschi 23-10-2008 14:59:47

Tüm filmi anlatmışsınız ya :)

Mantıklı olan galiba Paşa iskenderi hücreye attı..Avukatta isyan çıkarttı..
Galiba iskenderin sonu yakın görünüyor...

Fhenix 23-10-2008 17:23:46

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2660782)
Tüm filmi anlatmışsınız ya :)

Mantıklı olan galiba Paşa iskenderi hücreye attı..Avukatta isyan çıkarttı..
Galiba iskenderin sonu yakın görünüyor...

Evet bi'kaç sayfa önce söylemiştim. Dediğin gibi en mantıklısı o.

WebEngineer 23-10-2008 18:28:54

İskender bizi bırakma:(

ReGuaL 23-10-2008 18:29:04

Kafayi yemek üzereyim, Show TV göstermiyor. Frekans degisikligine felanmi gidildi acaba? (Show Türk)

ozkaan 23-10-2008 19:07:17

Alıntı:

ReGuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2661752)
Kafayi yemek üzereyim, Show TV göstermiyor. Frekans degisikligine felanmi gidildi acaba? (Show Türk)

Evet dün veriyordu frekansları, 27 ekimde 70 e yakın kanalın daha frekansı değişecekmiş.

12656 H 4444 5/6 - Show Tv
11760 v( veya h) 5925

bi dene bakalım.


ReGuaL 23-10-2008 20:24:54

Bulmuyor :(
1 saat kaldı....

ozkaan 23-10-2008 20:32:36

Yenilenen Uydu Frekanslarının Listesi
bak burada konu açılmış.Açılış tarihi 23 Ekim 2008, bugün yani.
En güncel frekanslar onlar
http://medya.zaman.com.tr/2008/10/21/uydu3.gif

GoogleFan 23-10-2008 20:49:09

Bunu mu, izlesem maçı mı? Kararsız kaldım.:D

Jason 23-10-2008 20:55:05

netten ilzeyin frekanslar çalışmıyorsa

ReGuaL 23-10-2008 21:01:55

mecbur nete kaldık sanırım...

Aynı durumu yaşayanlar:
http://www.showtvnet.com/asx/default...product=showtv ...

serdar34 23-10-2008 21:30:06

ve kurtlar vadisi başlıyor son 15 dk (:

fatihbaz 23-10-2008 21:33:37

star ve show tv yi izlemek için kaliteli biyer varmı önerebileceginiz?show tv nin sitesinden mi izliycez kurtları?

kurac 23-10-2008 21:44:45

abdül: abi yapma :D

by_wirus 23-10-2008 21:54:09

koruma anladı olayı :D

kurac 23-10-2008 21:56:22

paşa devrede :D

kurac 23-10-2008 21:58:14

hani yaa ne doktor ne koruma ihtiyar emmilerden değil :(

Hostsahibi 23-10-2008 22:16:16

isyanı iskender cıkarıyormuşş.. burda bi arkadaş söylemişti...

WebEngineer 23-10-2008 22:17:13

<Reklam Arası>

İskendere Suikast düzenleniyor:(, iyi bir başlangıç oldu bu bölüm bakalım neler olacak

</Reklam Arası>

Deha 23-10-2008 22:19:58

<Reklam Arası>
Alıntı:

İskendere Suikast düzenleniyor, iyi bir başlangıç oldu bu bölüm bakalım neler olacak
Heyecanla reklamın bitmesini bekliyorum ne olacak merak içindeyim
</Reklam Arası>

kurac 23-10-2008 22:34:31

Başkan Benim :D

brtkgzdm 23-10-2008 22:39:46

Ulaa Elvan'ı değiştirmişler peehh.Sevmedim bu işi

kurac 23-10-2008 22:40:46

aynen. eskiden güzeldi :D

Yasin21 23-10-2008 22:43:08

Alıntı:

brtkgzdm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662767)
Ulaa Elvan'ı değiştirmişler peehh.Sevmedim bu işi

bende :s

by_wirus 23-10-2008 22:48:22

Hala başkan benim diyor. az kaldı polatım kurtuluyorsun

kurac 23-10-2008 22:52:27

bide polis olmak istiodum bu sahneden sonra ----
olurum :D

Cem1 23-10-2008 22:54:29

polat değil süpermen ya komedi filmine çeviricekler heralde :D

by_wirus 23-10-2008 23:02:40

Ve memati iskenderine kavuşur süper sahne :D

edit: revirdeki doktor iskenderin gözüne ışık tuttu diğer gözüne tutarken öbür gözü açılıp kapandı :D

edit2: isyannnnn varrrrrrrr :S :eek:

fatihbaz 23-10-2008 23:04:59

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662856)
Ve memati iskenderine kavuşur süper sahne :D

tüh be kaçırdım :D öpüştüler mi :p

kurac 23-10-2008 23:05:33

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662856)
Ve memati iskenderine kavuşur süper sahne :D

edit: revirdeki doktor iskenderin gözüne ışık tuttu diğer gözüne tutarken öbür gözü açılıp kapandı :D

by_wirus anlatımıyla kvp :D

kurac 23-10-2008 23:06:15

İSYAN!!!
peeh :D salaklar!

edit:off be off kaçmazdı bee

by_wirus 23-10-2008 23:12:06

ha........ iskenderi almadılar ...,

edit: iskender polatı öldürün dedi :D

ne güzel anlatıyorum dimi
GÖZE GÖZ DİŞE DİŞ tevrat xx ayet

İŞTE ŞOV BAŞLIYOR

kral18 23-10-2008 23:16:49

göze göz dişe dişmi dedi orda?

Cem1 23-10-2008 23:17:27

abartı sanatını çok iyi kullanıyor bu senarist belli belli :D

The_CooL 23-10-2008 23:18:05

film canlandı :D

kurac 23-10-2008 23:18:25

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662906)
abartı sanatını çok iyi kullanıyor bu senarist belli belli :D

ultra mübalağa olmuş sağır odanın finaline döndü yaf :D

Yasin21 23-10-2008 23:19:47

iyi oldu böyle ağır ağır nereye kadar :D

Firstly28 23-10-2008 23:21:15

Çakmağı ne yapacak dersiniz ?

Hostsahibi 23-10-2008 23:21:45

polatman iş başında :))) bakalım pok cukurundan nerelere cıkacak :))9

The_CooL 23-10-2008 23:22:22

Alıntı:

Firstly28 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662927)
Çakmağı ne yapacak dersiniz ?

metan gazını Yakıcak bence :eek::eek::eek:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:33:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.