R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

EuK 17-10-2008 15:06:26

bence 3 seçenek var ;
- Abdulhey
- Alper
- Ömer Baba

KeWeLL19 17-10-2008 15:09:43

% 90 abdulhey.Alper olacakları tahmin ettiğinden abdulheye adam yolladı ve onu çağırdı.Abdulhey orda devreye gircek kontrol alıcak artık.

Sync 17-10-2008 15:11:01

kullandıkları arabaların modeli ne ben cozemedım :S

teknodunya 17-10-2008 15:15:38

Abdülhey çiftlik keyfi yapıyor :D

dolunay039 17-10-2008 15:40:47

Alıntı:

ExkisehiR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2633007)
onu bunu bilmemde Atiker firmasına gıcık oldum :D

Bana da garip geldi valla o firma. O kadar para verip Kurtlar Vadisine sponsor oluyorlar ama reklamları berbat:D hiç olmazsa biz bi banner gönderelim onu yayınlasınlar valla:D bu kadar berbat pazarlama mı olur ya?:p

Solano 17-10-2008 15:44:54

Alıntı:

Sync Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2633256)
kullandıkları arabaların modeli ne ben cozemedım :S

lexus milan

Fhenix 17-10-2008 18:45:48

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2633241)
bence 3 seçenek var ;
- Abdulhey
- Alper
- Ömer Baba

Bence Abdülhey,
Alper gelse Memati ezer geçer, Ömer baba olsa da şaşırmaz.

CoRcH 17-10-2008 18:57:41

ha-tır-la-mı-yo-rum

bil-mi-yor-um

abdulhey nerde??

or-man-da

orman nerde??

bil-mi-yor-um

elektro şok artar...

bilmiyorummm bilmi-yor-um ha-tır-la-mı-yorum... :D


Polatın bu konusmalarını çok sevdim.
Bu arada Alper iskenderin yerini abdulhey e abdulheyde memati ye söyleyecek polatı kurtaracaklar... zaten polatın işide bitmek üzere yere düştü bayıldı.

EuK 17-10-2008 22:07:44

peki Polat o malum yeri neden kazıyor açıklayacak olan ?:D

Ali21 17-10-2008 22:11:49

Kaçmak İçin Olabilirmi ?

iLLeqaL 17-10-2008 22:33:24

kaçmak içindir
artık nasıl kaçıcaksa ordan:D

brtkgzdm 18-10-2008 03:03:27

Alıntı:

iLLeqaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2635674)
kaçmak içindir
artık nasıl kaçıcaksa ordan:D

Kanala inmeyi planlıyo heralde ama iğneyi yedi yakalanacak gibi.

brtkgzdm 18-10-2008 03:12:49

İşte o adamın kim olduğu :)

Alıntı:

Öncelikle adamımız bu ;

http://img183.imageshack.us/img183/1...545copyce1.jpg



Kırmızı ile işaretlediğim yerlere bakınız.

Elimizde neler var;

1-Kişinin arabaya yansıyan görüntüsünde saçlar uzun.(Alper veya Abdülhey)
2-Kişi saatini sağ koluna takıyor.
3-Kişi kravatsız.

Şimdi öncelikle Alper e bakalım.Alper'in saati hangi koluna taktığı konusunda bilgimiz,materyalimiz yok ancak bildiğimiz birşey var ki Alper resmi devlet görevlisi oldugundan sürekli kravatlı dolaşıyor.Onu son olarak böyle görmüştük ;

http://img84.imageshack.us/img84/7008/76767676lb3.jpg


Alper değil ..

Şimdi Güray'ı inceleyelim .. Resimde gördüğümüz kişinin saçları uzun,Güray olamaz ancak biz yine bakalım.
Polat'a ilaç verirken gördüğümüz bu karede Güray saatini sol koluna takıyor..

http://img401.imageshack.us/img401/4933/6546456mj9.jpg

Güray da değil ..

Şimdi Abdülhey'e bakalım ; Saatini sağ koluna takıyor ve kravatsız geziyor.

http://img368.imageshack.us/img368/5061/8888888fm2.jpg


http://img368.imageshack.us/img368/4233/666666lf6.jpg


Resimlerden de anladığımız üzere bu kişi kesinlikle Abdülhey'dir ....
buradan alıntıdır...

HolyBoY 18-10-2008 09:42:39

bence o adam bulut neden derseniz bu tarz şakacı alaycı mizacı olan tek kişi bulut
abdül değildir sanmam yalçın buluttur arabaya vuruş tarzı ve mematinin ona bakış tarzı aynen bulut olduğunu doğruluyor

fatihbaz 18-10-2008 10:14:11

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2637136)
bence o adam bulut neden derseniz bu tarz şakacı alaycı mizacı olan tek kişi bulut
abdül değildir sanmam yalçın buluttur arabaya vuruş tarzı ve mematinin ona bakış tarzı aynen bulut olduğunu doğruluyor

inşallah odur ama bana da abdül gibi geliyor :(

Must4f4 18-10-2008 10:52:44

Polat fasa fiso çıktı :D işkenceye dayanamadı bülbül oldu öttü :) ama şunu belirteyim arkadaşlar PANA FİLM herhalde 2 ay bizi polat'ın hücre senaryosu ile sallar sallar durur.

WebEngineer 18-10-2008 11:04:11

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2637317)
Polat fasa fiso çıktı :D işkenceye dayanamadı bülbül oldu öttü :) ama şunu belirteyim arkadaşlar PANA FİLM herhalde 2 ay bizi polat'ın hücre senaryosu ile sallar sallar durur.

mustafa banada öyle geliyor:D

fatihbaz 18-10-2008 12:05:46

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2637317)
Polat fasa fiso çıktı :D işkenceye dayanamadı bülbül oldu öttü :) ama şunu belirteyim arkadaşlar PANA FİLM herhalde 2 ay bizi polat'ın hücre senaryosu ile sallar sallar durur.

ben sevdim şu anki gidişatı.bu şekilde devam etmesine karşı çıkmam ben şahsen :p

Fhenix 18-10-2008 13:10:05

O doktor ihtiyarların adamı gibi gözüküyor. Tekrar izlediğimde farkettim Polat'a yüzüğünü gösteriyor fakat Polat anlamıyor sanırım. Neden işkence yaptığına gelince; odada kamera olma ihtimaline karşı hiç bi'şey belli etmemek adına o kadar elektiriği veriyor.
Bu sadece bi' varsayım...

vezir 18-10-2008 13:34:12

Fhenix haklısın sanırım. lakin baktığımızda polat o *** yolundanda (ne diye kazıyor anlamış değilim) kaçamayacağına göre dediğinden başka çıkış yolu yok gibi.

Razor_332 18-10-2008 14:24:33

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2638009)
Fhenix haklısın sanırım. lakin baktığımızda polat o *** yolundanda (ne diye kazıyor anlamış değilim) kaçamayacağına göre dediğinden başka çıkış yolu yok gibi.

zemin katta oldukları için oranın altı boşluk (lağam) oraya inmeye çalışıyor

EuK 18-10-2008 15:39:57

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2637921)
O doktor ihtiyarların adamı gibi gözüküyor. Tekrar izlediğimde farkettim Polat'a yüzüğünü gösteriyor fakat Polat anlamıyor sanırım. Neden işkence yaptığına gelince; odada kamera olma ihtimaline karşı hiç bi'şey belli etmemek adına o kadar elektiriği veriyor.
Bu sadece bi' varsayım...

verdiği iğne de ağrı kesici dimi:p

erkanpolat 18-10-2008 15:53:17

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2637921)
O doktor ihtiyarların adamı gibi gözüküyor. Tekrar izlediğimde farkettim Polat'a yüzüğünü gösteriyor fakat Polat anlamıyor sanırım. Neden işkence yaptığına gelince; odada kamera olma ihtimaline karşı hiç bi'şey belli etmemek adına o kadar elektiriği veriyor.
Bu sadece bi' varsayım...

bu benim kafamada yattı olabilir valla:)

CoRcH 18-10-2008 15:56:13

Gürayım dediği adam ne gıcık öyle Polat a nasıl vuruyor ya sinir oldum.

vezir 18-10-2008 16:15:53

Fhenix'in dediği olabilir. hatta israilli alpere haber göndermiş olabilir, alperde abdülheye haber gönderdi abdülheyde mematiyi durdurdu polattan haber var falan gibi olacak sanırım.

2 şey takıldı kafama alper israilli doktor gelmeden öncemi haber yolladı polata yoksa sonramı

birde en önemlisi polata iğne yaptırdı o doktor ve uyuştu :S ihtiyarların adamı olsa etkisiz iğne falan yaptırtırdı

fatihbaz 18-10-2008 18:11:44

mematiyi durduran polat olmasında kim olursa olsun :D

SyhByz 18-10-2008 18:15:41

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2638976)
mematiyi durduran polat olmasında kim olursa olsun :D

o kadar da değildir herhalde :D

O değilde o çubukla kazdığı yerden mi kaçmayı planlıyordu polat :D

KMLGRLR 18-10-2008 18:20:51

Alıntı:

SyhByz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2638998)
o kadar da değildir herhalde :D
O değilde o çubukla kazdığı yerden mi kaçmayı planlıyordu polat :D

Bakınız : H-Yaman Kurtlar Vadisi’nde Prison Break Özentisi

Fhenix 18-10-2008 19:47:44

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2638509)
Fhenix'in dediği olabilir. hatta israilli alpere haber göndermiş olabilir, alperde abdülheye haber gönderdi abdülheyde mematiyi durdurdu polattan haber var falan gibi olacak sanırım.

2 şey takıldı kafama alper israilli doktor gelmeden öncemi haber yolladı polata yoksa sonramı

birde en önemlisi polata iğne yaptırdı o doktor ve uyuştu :S ihtiyarların adamı olsa etkisiz iğne falan yaptırtırdı

Doktor polata elektirik verip abdülhey nerde diye sorduğunda polat ormanda dedi. Doktor sonra gidip bilgisayara bişeyler yazdı. Daha sonra ise Alperin abdülheyi çağırdığı sahneyi gösterdi.
İğnenin sırrını ben de çözmüş değilim fakat ben fikrimi söyledim. (:
+ Olarak doktor tahlilleri aldığında okurken yüzünde bi' tebessüm oldu bu da ihtiyarların adamı olduğuna işaret.

fatihbaz 18-10-2008 20:31:12

Alıntı:

SyhByz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2638998)
o kadar da değildir herhalde :D
O değilde o çubukla kazdığı yerden mi kaçmayı planlıyordu polat :D

polatın odada yatarken gösterdi en son,benim aklıma gelen ( umarım başımıza gelmez :D ) polatın bi şekilde kaçıp mematinin önünü kesmesi...

ismailbayram 19-10-2008 02:41:46

mematiyi durduran adam ya abdulhey yada ömer baba

doktor konusuna gelince ihtiyarların parmağı war gibime geliyor ama kamera kayıtlarını izlerken polatı çok dikkatli izledi...
hele göz altından iskendere kitlendiği sahneyi ufak bir tebessümle izliyordu u adam neyin nesi filmin yeni bölümünü izleyince öğreneceğiz heralde...


polat o klozet in orda napmaya çalışıyo anlamış değilim :|

hur75 19-10-2008 02:58:31

Bunu panafilmforuma yazmıştım buradada paylaşıyım istedim

Arkadaşlar Doktor Büyük ihtimalle İhtiyarların adamı çünkü ihtiyarlardaki yüzükle doktordaki yüzük aynı Alttaki resmlere bakın


İhtiyarlar polatla konuşurken

http://img375.imageshack.us/img375/8751/resim1pf9.jpg

Bu resimde doktorun polatın nabzını ölcerken


http://img241.imageshack.us/img241/9954/resim2uc8.jpg



Bide doktor polatın kan tahlili sonuçlarına baktığında gülümsemesinide katarsak bunlara ihtiyarların adamı olduğu çok yakın geliyo kulağa

TRN 20-10-2008 16:03:25

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2638976)
mematiyi durduran polat olmasında kim olursa olsun :D

http://www.kvpusufan.net/wp-content/...l2-272x300.jpg

Camdan yansıyan ekran görüntüsüne bakılırsa Mematiyi durduran Abdülheymiş :D

Senta 20-10-2008 17:20:57

Alıntı:

hur75 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2641515)
Bunu panafilmforuma yazmıştım buradada paylaşıyım istedim
Arkadaşlar Doktor Büyük ihtimalle İhtiyarların adamı çünkü ihtiyarlardaki yüzükle doktordaki yüzük aynı Alttaki resmlere bakın
İhtiyarlar polatla konuşurken
http://img375.imageshack.us/img375/8751/resim1pf9.jpg
Bu resimde doktorun polatın nabzını ölcerken
http://img241.imageshack.us/img241/9954/resim2uc8.jpg
Bide doktor polatın kan tahlili sonuçlarına baktığında gülümsemesinide katarsak bunlara ihtiyarların adamı olduğu çok yakın geliyo kulağa

bundan daha yakın kanıt olabilir mi:D

fatihbaz 20-10-2008 17:37:56

hur75,ben yüzük görmüyorum ilk resimde :(
tRn,haklısın bak,yansıma abdül gibi duruyor...söyledigim gibi polat olmasında o isterse güllü olsun farketmez bana :D

Haymac 20-10-2008 18:37:10

Paşa napacak ben onu merak ediyorum.

doktorun yüzüğü ilginçti evet, hakkatende galiba ihtiyarların adamı bu.

sosyopat 20-10-2008 18:40:47

sırf kurtları daha rahat izlemek için 150 ytl verip kablosuz modem aldım,reklamlarda fln kaçırıyorum diye.

dediğiniz olabilir,ihtiyarların adamı olabilir bu doktor,ulan ne beyin fırtınası oluyor,aklımdan 1 milyon olasılık hesaplıyorum.ayrıca arabayı durduran kesin abdülley.

kurac 20-10-2008 18:51:32

2 olasılık var arabayı durduran konusunda

ya alper abdüle söyledi o gitti durdurdu

yada ömer baba :D

sosyopat 20-10-2008 18:52:25

yaa ömer babanın ne işi var orada o tükkanda flüt çalsın.abdülley o.

fatihbaz 20-10-2008 19:13:24

Alıntı:

kurac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2648683)
2 olasılık var arabayı durduran konusunda
ya alper abdüle söyledi o gitti durdurdu
yada ömer baba :D

bence ömer baba olma ihtimali polattan daha düşük :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:04:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.