R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

EuK 21-11-2008 00:03:54

vay şemo vay

ReFLeX 21-11-2008 00:10:55

burdan şunu anlıyoruz şemo gerçek bir devrimci ahlakıyla yetişmemiş :)

anarschi 21-11-2008 00:17:24

Derin Kebap iskenderi söyledi muro sonunda yerini :)

KoRaY_C 21-11-2008 00:19:26

İskender'i yakalarlarda, senaryo gereği ölür mü bilmem.

Çünkü şu an İskender olmazsa, dizi nasıl ilerleyecek. Polat'a rakip yok ki.

DeLi_EsMeR 21-11-2008 00:19:45

48. bölüm mükemmel olacak gibi ama hadi bakalım:)

iskenderin sonu geliyor gibi:)

eviL 21-11-2008 00:20:38

1 dakikalık sahne için 15 dakikalık reklam izlenmez be abi. okadar para kazanmasın pana film, iyi bir protesto etmek lazım.

Muro gene sıyrıldı işin içinden :D

efe7822 21-11-2008 00:31:39

Güray kopardı beni:)

anarschi 21-11-2008 00:48:14

Alıntı:

efe7822 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2790333)
Güray kopardı beni:)

aynen ya :D koptum orda

EuK 21-11-2008 00:52:33

gülmekten :eek::D

JoyEX 21-11-2008 01:11:22

Bir sonraki bölümdede artık iskender'i öldüremezse sete girip ben bitiricem bu işi : )

Artık yeni birileri gelsin.Muro yine formdaydı.

pLive 21-11-2008 01:18:32

Bencede Yeni Adamlar gelsin ya İSkender sıktı iyice :S

ReFLeX 21-11-2008 02:39:10

Alıntı:

eviL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2790285)
1 dakikalık sahne için 15 dakikalık reklam izlenmez be abi. okadar para kazanmasın pana film, iyi bir protesto etmek lazım.
Muro gene sıyrıldı işin içinden :D

o reklam ücretleri sayesinde ilk defa bir türk dizisi böyle bir helikopter patlatma sahnesi çekti :) diziyi bir site olarak düşün pana film de bu sitenin webmasterı sitenin masraflarına göre reklam almak zorunda bence normal bir durum. :rolleyes:

ach 21-11-2008 02:49:06

biraz fantazi senaryo yazalım

Polat limanı basar iskenderin adamlarıyla çatışır o sırada muro ve tayfası kaçar, iskender gemiye biner kaçmak için. Muro ve tayfası devrime devrimciler bekarlar olarak devrimin çatışarak değil devrimi evden başlatmak için köylerine dönmeye karar verirler ( gerisi film'de )

İskender tam rahat rahat gitmekte iken kafasına bir silah dayanır ve flashback (
Polat iskenderin limanda olduğunu öğrenince mematiyi arar ve memati gemiye biner gizlice ) Daha sonra mematinin yüzü görünür ve 48. bölüm biter :D

EuK 21-11-2008 08:52:47

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2790903)
biraz fantazi senaryo yazalım

Polat limanı basar iskenderin adamlarıyla çatışır o sırada muro ve tayfası kaçar, iskender gemiye biner kaçmak için. Muro ve tayfası devrime devrimciler bekarlar olarak devrimin çatışarak değil devrimi evden başlatmak için köylerine dönmeye karar verirler ( gerisi film'de )

İskender tam rahat rahat gitmekte iken kafasına bir silah dayanır ve flashback (
Polat iskenderin limanda olduğunu öğrenince mematiyi arar ve memati gemiye biner gizlice ) Daha sonra mematinin yüzü görünür ve 48. bölüm biter :D

yok Ali Sami:D

WebEngineer 21-11-2008 13:03:25

İskender forever :p

Artık kurtlar vadisi saçmalıyor yorumları gelmiyor bunun için seviniyorum, ve bu bölüm harika bitti bakalım ne olacak merakla bekliyorum haftayı :)

İskender yakalanmaz bence o yanına aldığı yeni eleman ı pek sevmedim ya güray la nazım iyiydi en iyileri nazımda bu yeni elemanda Çok tilki ve acımasız birine benziyor bakalım.

fatihbaz 21-11-2008 14:38:56

Alıntı:

pLive Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2790571)
Bencede Yeni Adamlar gelsin ya İSkender sıktı iyice :S

tekrar ediyorum,polat degişsin :p adam kayırma var kardeşim burda olur mu böyle iskender gitsin sadece?o gidiyorsa polat da gitsin anasını satayım D:

Fhenix 21-11-2008 17:41:40

Alıntı:

ReFLeX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2790887)
o reklam ücretleri sayesinde ilk defa bir türk dizisi böyle bir helikopter patlatma sahnesi çekti :) diziyi bir site olarak düşün pana film de bu sitenin webmasterı sitenin masraflarına göre reklam almak zorunda bence normal bir durum. :rolleyes:

Sen o sahneyi gerçek mi sanıyorsun yoksa?

KingMania 21-11-2008 17:44:28

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2793120)
Sen o sahneyi gerçek mi sanıyorsun yoksa?

VADİ HELİKOPTER PATLATTI

Patlatılma gerçek fakat uçak maket

Fhenix 21-11-2008 17:47:05

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2793133)
VADİ HELİKOPTER PATLATTI

Patlatılma gerçek fakat uçak maket

Evet biliyorum, o yüzden dedim zaten.

blacksea61 21-11-2008 18:05:33

film cıvımaya döndü. polat resmen rambo oldu

brtkgzdm 22-11-2008 03:06:44

Alıntı:

blacksea61 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2793224)
film cıvımaya döndü. polat resmen rambo oldu

evet cıvımaya başladığı doğru ama polat zaten bu filmin rambosu niye şaşıyosunki? bu tip dizi-filmlerin baş karakteri çekicidir, güçlüdür, zekidir, rambodur ve bu normal :)

sen ilk kv'de polatı tanımadığın için o kadar zeki, güçlü ileride rambo olacağını bilmiyordun şimdi herşeyi biliyosun ve bu ramboluğu normal karşılaman gerek

flashdance 22-11-2008 12:48:01

10 numara dizi işte neyi cıvıyacak dizinin; cıvıdıysada izlemessin ark.ım sonuçta türk yapımı olunca bu kadar oluyor fazlası da zararına olur dizinin zaten !!

Must4f4 22-11-2008 17:56:45

Alıntı:

blacksea61 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2793224)
film cıvımaya döndü. polat resmen rambo oldu

Kimse gerçek ramboya OHAAA bu nasıl insan demiyor? Hem Polat'ın rambodan eskiği ne ? ikiside karakter gereği rollerini yapmıyor mu? Rambonun özel yeteneklerimi var? :D

bilgiliweb 22-11-2008 18:10:55

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2797528)
Kimse gerçek ramboya OHAAA bu nasıl insan demiyor? Hem Polat'ın rambodan eskiği ne ? ikiside karakter gereği rollerini yapmıyor mu? Rambonun özel yeteneklerimi var? :D

tam onu diyecektim .. yabancılar onlarca kişiyi döver kurtulur mermilerin arasından geçer ordan atlar şurdan atlar 2 ayak üstüne düşer birşey olmaz ama polat yapınca küçük görürler

fatihbaz 22-11-2008 18:51:15

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2797528)
Kimse gerçek ramboya OHAAA bu nasıl insan demiyor? Hem Polat'ın rambodan eskiği ne ? ikiside karakter gereği rollerini yapmıyor mu? Rambonun özel yeteneklerimi var? :D

ramboya yaptıkları şu kas şişerme ignelerini filan polatada yapalım :D

WebEngineer 25-11-2008 22:28:52

Yeni Fragman hayırlı olsun gençler : )

Kurtlar vadisi pusu 48.Bölüm Fragmanı

Onurss 25-11-2008 22:30:42

Fragman : Kurtlar Vadisi Pusu

Özet :
Polat Alemdar, peşinde olduğu İskender Büyük ve Muro’ya ulaşabilecek mi?





İskender ve Muro’nun pazarlığı nasıl sonuçlanacak?


Herkesin peşinde olduğu Muro’nun akıbeti ne olacak?


Oğlunu evlendirmekte kararlı olan Nazife Anne, tüm bu karışıklığın ortasında Polat’ı kiminle tanıştıracak?

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/48_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/48_2.jpg
Kurtlar Vadisi Pusu

fatihbaz 25-11-2008 22:53:51

iskender kaçar,muro polatın elinde kalır ve en güzeli polata yeni manita bulduk :D

Fhenix 25-11-2008 23:06:27

Polat kafayı kime attı?

Solano 25-11-2008 23:12:08

muro: pişmanlık yasası diye bişey var.
-yok mu! :D

EuK 25-11-2008 23:54:59

aynen o kafa kimeydi :D

Razor_332 26-11-2008 00:20:14

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2812469)
aynen o kafa kimeydi :D

harbiden dikkatlice baktım kim olduğunu çıkaramadım kim olabilir acaba

OrhanBilge 27-11-2008 22:19:55

"Sanata saygısızlık yapamam" süperdi :D

TaGo 27-11-2008 22:56:33

Ya polatım memleketi kurtarmaya uğraşıyo anası nelerle uğraşıyo tövbe tövbeee.
Ayrıca şu delininde kafasına sıksınlar kurtulsunlar.
Herif dağları taşları aştırdı ya.

OrhanBilge 27-11-2008 22:57:20

Alıntı:

TaGo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2821140)
Ya polatım memleketi kurtarmaya uğraşıyo anası nelerle uğraşıyo tövbe tövbeee.
Ayrıca şu delininde kafasına sıksınlar kurtulsunlar.
Herif dağları taşları aştırdı ya.

Aynen :o

Fhenix 27-11-2008 23:25:38

Arkadaşlar internetten canlı olarak izleyebileceğim bi'yer var mı?

ach 27-11-2008 23:26:54

polatın manitası kim acaba ?

pLive 27-11-2008 23:36:30

Nihayet Aşık oldu bizim adamımız :p yengede güzeLmiş :p :D

Fhenix 27-11-2008 23:36:44

pff 10 da başladı 11 buçukta bitti, zaten 45 dk sı reklamdı. Çok kısa geldi bana bu hafta.

teknodunya 27-11-2008 23:36:48

:D polat mutluluktan uçuyordu kıza bakışlara bak ahahaha


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:27:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.