R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

bilgiliweb 27-11-2008 23:37:33

çok erken bitti bu sefer

UltiCode 27-11-2008 23:37:40

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2821359)
pff 10 da başladı 11 buçukta bitti, zaten 45 dk sı reklamdı. Çok kısa geldi bana bu hafta.

aynen bana da çok kısa geldi. bu arada o ebru mudur nedir hiç yakışmadı ya :S

LuGeSoft 27-11-2008 23:37:41

Toplanın gençler düğüne gidiyoz:D

efe7822 27-11-2008 23:38:12

gerçekten güzeldi kız,yanaklar elma.

başka bişey gördü kızda,tuhaf bişey.

Razor_332 27-11-2008 23:39:11

Vaybe polat elifin üstüne gül koklayacak :D

pLive 27-11-2008 23:41:02

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2821377)
Vaybe polat elifin üstüne gül koklayacak :D

Harbiden öyle olcak :( Ben Elifin İkizi gibi bişey bekliyordum aslında öyle olsa daha güzel olcaktı gene özgü namal olacaktı dizide :D

eviL 27-11-2008 23:43:26

pembe dizi oldu çıktı kv.

efe7822 27-11-2008 23:45:31

Harbiden bu niye erken bitti onu anladım önceleri 12 den önce bitmeyen dizi şimdi 11:30 da bitti

Razor_332 27-11-2008 23:46:36

bir an cendere falan çalınca içimden dedim galiba iskender polata birşey yapacak ama ummadığım bi sonla bitti :D

anarschi 27-11-2008 23:55:55

Kurtlar Vadisi Düğün :) yakında bunuda çekerler ha :D

OrhanBilge 28-11-2008 00:27:20

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2821512)
Kurtlar Vadisi Düğün :) yakında bunuda çekerler ha :D

R10 ailesi olarak toplanıp hep beraber Polat abimizin düğününe gidelim.

bilgiliweb 02-12-2008 21:09:10

49.bölüm fragmanı çıkmış herkeze hayırlı olsun :D

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

XizoR 02-12-2008 21:41:44

muro oluyor mu :O

bilgiliweb 02-12-2008 22:00:02

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057693221)
muro oluyor mu :O

sanmıyorum muro yu öldürmek büyük bir saçmalık olur çünkü muronun filminde otobüsle falan gidiyorlar ..
muro o filmdede muro

o arabada başkası var bence

WebEngineer 02-12-2008 22:32:33

Yeni fragman çıktı hayırlı olsun.

http://www.kurtlarvadisi.com/kvp49.html

http://kurtlarvadisipusuinndir.blogspot.com :p

SyhByz 03-12-2008 00:50:26

fragmanı izledimde bu ne yaa
leblebi gibi füze atıyorlar :D
İyice suyu çıktı

sosyopat 03-12-2008 09:23:33

bir bölüm daha iskender görmek istemiyoruz! Yeter abicim ne biçim bi insanmış bu derin kebap iskender ya, sıktı artık :)

sosyopat 03-12-2008 09:24:11

Alıntı:

SyhByz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057694199)
fragmanı izledimde bu ne yaa
leblebi gibi füze atıyorlar :D
İyice suyu çıktı

eahaehae, hangi Türk dizi/film' nde adam gibi efekt varki :D

OrhanBilge 04-12-2008 18:23:21

Kurtlar Vadisinin yeni bölümüne çok az bir süre kaldı :) bakalım alemdar'dan son durumlar nedir.

kurac 04-12-2008 18:41:31

diziyi uzatmak için ellerinden ne gelirse yapıyorlar kabak tadı verdi artık !

daha bi senaryo/kurgu gerek :)

ach 04-12-2008 21:11:59

Alıntı:

pLive Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2821393)
Harbiden öyle olcak :( Ben Elifin İkizi gibi bişey bekliyordum aslında öyle olsa daha güzel olcaktı gene özgü namal olacaktı dizide :D

bende öyle düşündüm özgünün saçlarını falan değiştirip öğretmen yaparlar diye bekledim insanlar ikiz yaratılır hesabı.

SyhByz 04-12-2008 21:14:24

yalnız polat ın hatun da ta mübarek :D

schreck 04-12-2008 21:29:26

polat yeni hatun yapıyor
:)

GRaFiBoYz 04-12-2008 21:39:52

ilk sezon daha güzeldi sonradan filmde ciddiyet namına bişe kalmadı sıktı artık

CND 04-12-2008 21:56:16

Topicdeki ilk mesajım :D

-Ülen kv kv dediğiniz bu muydu :D Bildiğin izdivaç programına dönmüş :D:D

OrhanBilge 04-12-2008 21:59:04

Yok valla süperdi... Tabii reklam olana kadar...

TheConqueror 04-12-2008 22:01:00

Alıntı:

Gorgon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057702320)
Topicdeki ilk mesajım :D
-Ülen kv kv dediğiniz bu muydu :D Bildiğin izdivaç programına dönmüş :D:D

Ha+ha :rolleyes:

Ufuk Gedik 04-12-2008 22:57:19

Çok berbat bir bölüm.
Desti izdivaç gibi resmen..

Fhenix 04-12-2008 23:00:30

Bu Polat'ın annesine git gide daha da uyuz oluyorum.

kurac 04-12-2008 23:11:44

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057702614)
Bu Polat'ın annesine git gide daha da uyuz oluyorum.

aynen... adamın işi var bi sal yaa :P

sosyopat 04-12-2008 23:22:40

aehuheuheu patlayan araba oyuncakmış :D:D:D

Fhenix 04-12-2008 23:26:30

Baş memati abiii :D

SyhByz 04-12-2008 23:26:37

bu dünya gerçekten yuvarlakmış kazım..
ne yuvarlağı abi
top top :D

OrhanBilge 04-12-2008 23:28:27

Kurtlar vadisinin 3-4 bölümünüdür izliyorum izlemeden önce hep dandik felan diyordum ama harbi süpermiş :D

MeeRThus 04-12-2008 23:30:29

Memati yer (:

by_wirus 04-12-2008 23:33:29

Ne izdivaçı ya polat ı robot gibi bişey sanmayın o adamında özel hayatı olmalı.

sosyopat 04-12-2008 23:36:05

o nası finaldi öyle yav :)

by_wirus 04-12-2008 23:36:07

yav bu ne yav niye erken bitiyo :S

OrhanBilge 04-12-2008 23:36:40

Gene aynı hileyi kullandılar :S

sosyopat 04-12-2008 23:37:12

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057702808)
yav bu ne yav niye erken bitiyo :S

reklamları çok kısa tutuyolar artık, ondan olabilir


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:51:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.