R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Fhenix 30-01-2009 22:36:19

Başlığı yukarda görünce şaşırdım valla, bi' yandan da sevindim diziyle ilgili bir haber var diye de nafile :)
Cidden Pana Film yazık etti, Türkiye'nin en çok izlenen dizisi yayından kalktı. Yazık harbiden..

Mertcan03 30-01-2009 23:20:03

Polat alemdar olmayınca maraz ali ile ediyoruz şimdilik ama nereye kadar idare eder bilmiyorum :)

DreamSinger 31-01-2009 01:07:48

Alıntı:

Mertcan03 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058035857)
Polat alemdar olmayınca maraz ali ile ediyoruz şimdilik ama nereye kadar idare eder bilmiyorum :)

yaw yanlış anlama beni arkadaşım ama o diziyi nasıl izliyorsunuz anlamıyorum adanalı die bi tip var "oktay kaynarca" bu kadarmı kasıntı bi oyunculuk olur, gereksiz hareketler aksiyonlar kopuk, defalarca insanı canından bezdiren tekrarlanan hareketler. Bilmiyorum yabancı dizileri izleme şansın oldumu hiç olmadıysa gerçekten tavsiyye ederim "lost, prison break, the 24, heroes vs" insan bu dizileri felan izleyip kaliteyi gördükten sonra tr dizilerini izleyesi gelmiyor klaisk senaryolar hareketler kelimeler sıkıyor artık...

Abdlsmt! 31-01-2009 03:36:10

Kurtlar Vadisini yine tek geçerim başa sarıp sarıp izliyorum valla (:

Peksoft 31-01-2009 04:23:12

Lostu izledim, beni bu kadar etkileyen ilk film.

MikhaiLBeLicoff 31-01-2009 09:33:51

Lostu hiç izlemedim nasıl birsey oldugunu merak ediyorum dogrusu :)

Fhenix 31-01-2009 12:02:28

Kurtlar Vadisi kim ne derse desin Türkiye'nin en iyi dizisidir. Bakıyorum bazı dizilere iki de bir kamera hatası oluyor. Kurtlar Vadisi'ni izlerken buna rastlamak çok zor oluyordu.

MicroChip 31-01-2009 12:52:59

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058038518)
...............çok zor oluyordu.

Artık film için konuşulanlar geçmiş zaman eki taşıyor. İzleyicilerin %90'ı soğumuş durumda..
Ben sanmıyorum ki böylesine yüksek reytingli bir dizi sadece ekonomik nedenler öne sürülerek kaldırılsın. Perde arkasında bi takım siyasi ve politik olayların döndüğünü düşünüyorum.Ne çıkacak altından..

Mertcan03 31-01-2009 21:20:14

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058036773)
yaw yanlış anlama beni arkadaşım ama o diziyi nasıl izliyorsunuz anlamıyorum adanalı die bi tip var "oktay kaynarca" bu kadarmı kasıntı bi oyunculuk olur, gereksiz hareketler aksiyonlar kopuk, defalarca insanı canından bezdiren tekrarlanan hareketler. Bilmiyorum yabancı dizileri izleme şansın oldumu hiç olmadıysa gerçekten tavsiyye ederim "lost, prison break, the 24, heroes vs" insan bu dizileri felan izleyip kaliteyi gördükten sonra tr dizilerini izleyesi gelmiyor klaisk senaryolar hareketler kelimeler sıkıyor artık...

aynen bende sevmiyorum oktay kaynarcayı resmen diziyi batırıyor. Diziyi sırf maraz ali ve çetesi için izliyorum :)
neyse kurtlar vadisi topiğinde adanalıyı konuşarak arkadaşları kızdırmayalım :)

sogukkanli56 31-01-2009 21:50:17

prison break izledikten sonra kurtlar vadisi özlemim biraz dindi :)

GoLDeNLaNd 10-02-2009 10:22:11

Yine Kurtlar Vadisi “arada”, yine saldırılar başladı!!!
Yayınlandığı günden beri iftiralara maruz kalan eserimiz ve ekibimiz yine sistemli iftiraların hedefi. İsmini düne kadar bilmediğimiz bir “müfteri”, ismini duyurmak için bizleri kullanma yolunu seçti. Kendisini, vazifesini anlıyoruz!...

Gelelim aşağılık iftiralarına…

Kurtlar Vadisi’ni seyretti mi seyretmedi mi orası meçhul. Ama Kurtlar Vadisi’ni anlamadığı kesin. Kurtlar Vadisi’nin varlık sebebi suç ve suç örgütlerini dramatize etmektir. Kamuoyunu onlara karşı uyarmak, bilinçlendirmektir. Dizinin yayına başladığı günden bugüne, Türkiye’de çok sayıda çete deşifre edilmiş ve kanun karşısına çıkarılmıştır. Türkiye’de hukuk ve hukukun üstünlüğü ise bir dizinin “işi” değil, devletin kurumlarının işidir. Darbe şartları hazırlamanın hükmü kanunda açık şekilde yazmaktadır. Bu şartları hazırlayanlar, “darbe heveslileri”, er ya da geç hukuk karşısına çıkacaktır.

Kurtlar Vadisi dizisi devletin birimleri tarafından manipüle edildiği iftirasıyla hep karşılaştı. Cahilliğin bu kadarına doğrusu pes! Bir dizi yaratılacak, karakterleri yaşatılacak, seyirciye benimsetilecek, bunun için onlarca bölüm hazırlanacak, seyirci teveccüh gösterecek ve darbe şartları oluşacak öyle mi? Açıkçası Kurtlar Vadisi gibi bir fenomen yaratmak darbe yapmaktan daha zor!!! Türkiye’de üç kere darbe yapıldı, ama böyle bir diziden bir tane daha yok!

Birileri bir dönem bu diziyi “ben yapıyorum” ya da “yaptırıyorum” dedi. O günlerde bunları söyleyenlerin hiçbirinin, bugün Kurtlar Vadisi ile alakası yok. Ve üstelik bunların çoğu bu diziye alenen düşmanlık güdüyor.

Bu müfteri, devletin bir kurumunun bu diziyi yaptırdığını, bunun için bilgi verdiğini ve şartlar oluşturduğunu söylüyor. Bu iftirasını kanıtlayacak bir bilgisi-belgesi varsa, buyursun yayınlasın, biz de görelim. Bilgi ve belge olmadan böyle saçmalıklar yazıyorsa, hem cahil, hem müfteri, hem de şereften yoksundur.

Kurtlar Vadisi’nin yapımcısı ve yazarları bellidir. Kurtlar Vadisi’nin yapımcısı Pana Film’dir. Pana Film ya da ortaklarının hiçbirisi, hiçbir kurum ya da kişiden emir, bilgi, belge almamıştır. Bu bize teklif dahi edilemez. Pana Film, bugüne kadar yaptığı işlerde, topluma, devletin ve toplumun çarpıklıklarını anlatmayı, bu çarpıklıkların nasıl giderileceğine dair öneriler sunmayı prensip edinmiş, bunu da başarmıştır.
Bu müfteri, bu ülkede aşağılanmış, dışlanmış, yok sayılmış, ikinci, beşinci, onuncu ilan edilmiş olabilir. Biz kendisiyle bu duyguları paylaşmıyoruz… Her zaman bu millet tarafından teveccüh görmüş, kendisini bu ülkenin asli-vazgeçilmez vatandaşları ve evlatları olarak kabul ettirmiş, bu devletin gerçek sahipleriyiz. Maruz kaldığımız iftiraların hesabını ise yargı önünde soracağız.

Son bir not da Taraf Gazetesi’nin çok yakından tanıdığımız yöneticilerine: Henüz donunu giymemişe köşe yazdırırsanız böyle olur, sadece kendi altına yapmaz ortalığı da berbat eder! Lütfen çocuğunuza sahip çıkın!

PANA FİLM

kaynak : Kurtlar Vadisi Pusu

EuK 10-02-2009 12:15:56

son söz harika olmuş be :)

vezir 10-02-2009 12:50:10

“arada” kelimesini vurgulamış pana. hemde yine arada diyerek.

yani olağan bir ara verdi.,

inşallah başlasın artık :cool:

HKNOCN 10-02-2009 13:55:50

Başlasaydı artık :( Halonun çocuğu büyüdü torun tombalağa karıştı hala dizi başlamadı :(

Likely 10-02-2009 14:01:30

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058109161)
son söz harika olmuş be :)

Bencede :rolleyes:

WebEngineer 10-02-2009 14:32:19

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058109662)
Başlasaydı artık :( Halonun çocuğu büyüdü torun tombalağa karıştı hala dizi başlamadı :(

Süperdi ( :

Omer 10-02-2009 14:40:58

ne zaman başlıyor :D iptal oldu artık hevesi kaçtı herkezin

YUNUSEMRE2 10-02-2009 14:50:10

başlasa artık ya yemınle artık persembe gunlerı zından gıbı geciyor :D

NoVoLuMe 10-02-2009 15:43:18

belli değil, hala de mi arkadaslar dizinin akıbeti?

HKNOCN 10-02-2009 17:13:10

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058109869)
Süperdi ( :

O senin süperliğin :D

MikhaiLBeLicoff 10-02-2009 17:55:17

en az 2 hafta sonra baslıyacak sanrım bi ihtimal 19 subat

XizoR 10-02-2009 20:54:44

[media]http://www.youtube.com/watch?v=DU2CVRQYbEQ[/media]

arkadaslar videoda bulunan görüntüler hangi bölüm biliyormusunuz ?

Ufuk Gedik 12-02-2009 18:18:43

Kurtlar Vadisi Pusu, izleyicileriyle yine Show TV'de ve Perşembe günleri aynı saatte yayınlanacak..

KAYNAK

OrhanBilge 12-02-2009 18:35:45

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058124419)
Kurtlar Vadisi Pusu, izleyicileriyle yine Show TV'de ve Perşembe günleri aynı saatte yayınlanacak..

KAYNAK

ATV ile anlaşmışlardı?

XizoR 12-02-2009 18:38:27

Alıntı:

Bilge47 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058124556)
ATV ile anlaşmışlardı?

herkez kafadan bisey soyluyor :D

ach 12-02-2009 18:40:04

Polat 3-5 kafa keserse reytingler anca geri gelir :D

OrhanBilge 12-02-2009 18:41:13

Güzelim diziyi batırdılar.

MeyT 12-02-2009 19:22:51

Ya Polatı vursunlar ya da İskender amcayı :p

İşte ozaman reytingler yerine oturacaktır :D:D:D

Ufuk Gedik 12-02-2009 19:56:21

Alıntı:

Bilge47 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058124556)
ATV ile anlaşmışlardı?

Böyle birşey yok.
Panafilm böyle bir açıklama yapmadı.

gsdgentr 12-02-2009 20:55:53

mynet haber de böyle bir haber çıkmıştı ama

Ufuk Gedik 12-02-2009 20:57:11

Pana Film'den yapılan açıklama: "Kurtlar Vadisi Pusu'nun yeni bölümleri çok yakında, Show TV'de!

Ekranların efsane dizisi Kurtlar Vadisi Pusu, verdiği aranın ardından yine Show TV ekranlarına bomba gibi dönecek! Sabırsızlıkla beklenen Kurtlar Vadisi Pusu, izleyicileriyle yine kendi gününde, kendi saatinde, kendi kanalında buluşacak."

Dizinin yayınlanmaya başlanacağı tarihle ilgili önümüzdeki günlerde açıklama yapılacak.

HuluStyle 12-02-2009 21:25:54

İnşallah bekliyoruz Show TV'de

HolyBoY 12-02-2009 21:33:59

çoktandır televizyon izlemiyorduk başlasında biraz tv seyredelim özledik kurtlar vadisini

mccyclonee 12-02-2009 21:56:28

Başlasın artık :S

Fhenix 13-02-2009 00:25:29

Hadi bakalım hayırlısı, sonunda kavuşacağız :)

ach 13-02-2009 00:25:40

http://www.kurtlarvadisi.com/ açılmıyor ki haberi teyit edelim :o

ach 17-02-2009 02:18:11

Show TV Perşembe günü yayınlanan Melekler Korusun Dizisinin gününü Cumartesiye almış bu hafta yeni bölüm gelebilir yada son bölümün tekrarı. En geç 26'sında yeni bölüm var demek ki.

GoLDeNLaNd 17-02-2009 10:11:36

Yıldırım arkadaşın reportajı

Emrearici 17-02-2009 10:22:19

19'unda gelicek haberleri vardı 2 gün var ama daha bi haber yok sitesinden..

Fhenix 20-02-2009 22:43:58

Vadiciler vadiciler! Vadi 5 Mart'ta dönüyor :)
Alıntı:

VADİ 5 MART’TA DÖNÜYOR!
Heyecanlı bekleyiş sona eriyor! Büyük gün 5 Mart! Ekranların efsane dizisi Kurtlar Vadisi Pusu, verdiği aranın ardından 5 Mart Perşembe akşamı Show TV ekranlarına bomba gibi dönüyor! Macera kaldığı yerden hızını kesmeden devam ediyor.

5 Mart Perşembe akşamı yine nefesler tutulacak, yine tüm Türkiye Kurtlar Vadisi Pusu’ya kilitlenecek.
Kurtlar Vadisi Pusu


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:11:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.