R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Omer 05-03-2009 22:18:53

of of o ebruya can kurban , hesabıda ödüyor :D daha ne

rgnkR 05-03-2009 22:19:28

Ebru'nun tavırlarını sevmedim ben arkadaş ya :D
Ayrıca bir olaya kopuyorum ki, şu Kazım'ın yediği fırçayı kimse yememiştir :D

TReX 05-03-2009 22:20:58

bu köşk olayı neydi şimdi ben anlayamadım gerçek mi hayal mi :D

Fhenix 05-03-2009 22:24:11

Ebru tam Polat'lık hatun :)

schreck 05-03-2009 22:24:25

Alıntı:

TReX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261059)
bu köşk olayı neydi şimdi ben anlayamadım gerçek mi hayal mi :D

ordaki yaşanan herşey %99 gerçek. %1 senaryo.Ama film başlarken hepsi senaryo deniyor bakma orda öyle dediklerine :)
film yapımcıları bile söylediler neyse konuyu dağıtmayalım

bilgiliweb 05-03-2009 22:25:20

yuh be daha sık reklam girmeye başladı artık

TReX 05-03-2009 22:27:16

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261090)
ordaki yaşanan herşey %99 gerçek. %1 senaryo.Ama film başlarken hepsi senaryo deniyor bakma orda öyle dediklerine :)
film yapımcıları bile söylediler neyse konuyu dağıtmayalım

yok zaten verilmek istenen mesajı aldım ben ama senaryoda neydi olay onu kaçırdım reklamda pc başına geçmiştim başını göremedim :=)

KaRa_MaSkE 05-03-2009 22:42:29

Muro daha yaşıyor :D

GoLDeNLaNd 05-03-2009 22:45:46

Gamze son anda vazgeçip mematiye döner reklamdan önce niyetini belli eder gibi yüz ifadesi vardı :D

Ufuk Gedik 05-03-2009 22:49:14

Bu köşk sahnesinden dolayı rtük müdahele edecek bence :)

maRLonTR 05-03-2009 22:49:30

dizi baya bir saçmaladı 10 dakikada bir reklam

schreck 05-03-2009 22:53:08

abi bu kadar reklam olurmu ya? belli bir dakika yayınlanması gerekiyor diye biliyorum.yarım saatte bir miydi 45 dk da birmiydi öyle bi zaman geçtikten sonra reklam yayınlanabiliyordu benmi yanlış biliyorum

PowerfuL 05-03-2009 23:14:07

sırtından bıçaklanan biri sırt üstü götürülürmü ya :)

JivaL 05-03-2009 23:14:21

J211 neci arkadaşlar :o

TReX 05-03-2009 23:15:01

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261308)
abi bu kadar reklam olurmu ya? belli bir dakika yayınlanması gerekiyor diye biliyorum.yarım saatte bir miydi 45 dk da birmiydi öyle bi zaman geçtikten sonra reklam yayınlanabiliyordu benmi yanlış biliyorum

bi ara öyle bir kural koymuşlardı ama takan kim bir süre uydular sonra bildikleri gibi yapmaya başladılar yine.

by_wirus 05-03-2009 23:15:40

hay allahım reklam reklam reklam yeter artık :S

J211 e yazık oldu :)

Senta 05-03-2009 23:17:33

j211 ide ellerinden kaçırdılar devamı nasıl olacak acaba

necromander 05-03-2009 23:18:57

Kilit noktası j211 kesin bir şekilde devam ettirler bir mektup vs.vs.

_ottomanempire_ 05-03-2009 23:19:03

Alıntı:

JivaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261413)
J211 neci arkadaşlar :o

Stratejik Kurumlara atama yapan şahıstı sanırım :)

Fhenix 05-03-2009 23:19:47

Bence o fake J211'di.

JivaL 05-03-2009 23:20:26

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261443)
Bence o fake J211'di.

Polat felan kovalıyor ama ?
-
ottoman_empire teşekkurler

Byturkx 05-03-2009 23:21:10

hocam bencede J211 bence böyle basitçe gidemez..

Ama eğer oysada Polat çok acayib bir gol yedi İskenderden..

Olaylar iyice karıştı

Omer 05-03-2009 23:21:25

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261089)
Ebru tam Polat'lık hatun :)

ah ah , tam ömerlik desen :S olmazmıydı

Senta 05-03-2009 23:23:11

banada fake gibi geldi. polat j211 i bilmiyordu o yüzden koşturmuş olabilir adamın tipini pek tutmadım zaten

Fhenix 05-03-2009 23:23:40

Alıntı:

Omer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261462)
ah ah , tam ömerlik desen :S olmazmıydı

Sen daha güzellerine layıksın:p

by_wirus 05-03-2009 23:25:08

Bir iskenderin adamlarla buluştuğu yerlere bak birde polatın buluştuğu yere bak adam nargile cafe de J211 ile buluşuyo :eek:

by_wirus 05-03-2009 23:27:56

efendim çocuklar cebinde USB bulmuşlar, İyi getirsinler :D

Edit: Polat usb yi görünce şaşırdı galiba bu ne biçim bir alettir diye :)

Pardon alt alta olmuş flood :(

Omer 05-03-2009 23:29:15

sizce :D usb bellek çalışcakmı , çalişmiycakmı ?

Fhenix 05-03-2009 23:29:26

Kingston 4 gb flash bellek buldu Polat :)

TReX 05-03-2009 23:29:29

polata haber salın getirsin bana usb'yi ben verileri kurtarırım :p

Likely 05-03-2009 23:29:30

Kurtlar vadisin'de canlananlar.

JivaL 05-03-2009 23:29:48

Gitti USB :o

Bebu 05-03-2009 23:30:07

Her türlü çalıştırır Polat bu :rolleyes:

by_wirus 05-03-2009 23:31:45

Alıntı:

JivaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261514)
Gitti USB :o

Bişey olmadı sadece kabı gitti içerdeki önemli kısma hiçbirşey olmadı :rolleyes:

Omer 05-03-2009 23:31:58

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261509)
Kingston 4 gb flash bellek buldu Polat :)

20 lira eder :D satsın paraya sıkışmış

EuK 05-03-2009 23:32:03

Polat ben tamir ederim be onu :D

_ottomanempire_ 05-03-2009 23:35:29

Bir Film nasıl reklamla bitirilir canlı olarak izledik.

TReX 05-03-2009 23:37:50

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261535)
Polat ben tamir ederim be onu :D

geç kaldın hocam ben veri kurtarma işlemine başladım bile :p

Razor_332 05-03-2009 23:40:27

:D polat ufak bi bakışla ben bunu çalıştırırım dedi oh be sonunda kurtlar vadisiyle buluştuk.

necromander 05-03-2009 23:41:01

Alıntı:

Omer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261507)
sizce :D usb bellek çalışcakmı , çalişmiycakmı ?

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058261528)
Bişey olmadı sadece kabı gitti içerdeki önemli kısma hiçbirşey olmadı :rolleyes:


Evet aynen katılıyorum @by_wirus sadece kabı kırıktı.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:53:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.