![]() |
of of o ebruya can kurban , hesabıda ödüyor :D daha ne |
Ebru'nun tavırlarını sevmedim ben arkadaş ya :D Ayrıca bir olaya kopuyorum ki, şu Kazım'ın yediği fırçayı kimse yememiştir :D |
bu köşk olayı neydi şimdi ben anlayamadım gerçek mi hayal mi :D |
Ebru tam Polat'lık hatun :) |
Alıntı:
film yapımcıları bile söylediler neyse konuyu dağıtmayalım |
yuh be daha sık reklam girmeye başladı artık |
Alıntı:
|
Muro daha yaşıyor :D |
Gamze son anda vazgeçip mematiye döner reklamdan önce niyetini belli eder gibi yüz ifadesi vardı :D |
Bu köşk sahnesinden dolayı rtük müdahele edecek bence :) |
dizi baya bir saçmaladı 10 dakikada bir reklam |
abi bu kadar reklam olurmu ya? belli bir dakika yayınlanması gerekiyor diye biliyorum.yarım saatte bir miydi 45 dk da birmiydi öyle bi zaman geçtikten sonra reklam yayınlanabiliyordu benmi yanlış biliyorum |
sırtından bıçaklanan biri sırt üstü götürülürmü ya :) |
J211 neci arkadaşlar :o |
Alıntı:
|
hay allahım reklam reklam reklam yeter artık :S J211 e yazık oldu :) |
j211 ide ellerinden kaçırdılar devamı nasıl olacak acaba |
Kilit noktası j211 kesin bir şekilde devam ettirler bir mektup vs.vs. |
Alıntı:
|
Bence o fake J211'di. |
Alıntı:
- ottoman_empire teşekkurler |
hocam bencede J211 bence böyle basitçe gidemez.. Ama eğer oysada Polat çok acayib bir gol yedi İskenderden.. Olaylar iyice karıştı |
Alıntı:
|
banada fake gibi geldi. polat j211 i bilmiyordu o yüzden koşturmuş olabilir adamın tipini pek tutmadım zaten |
Alıntı:
|
Bir iskenderin adamlarla buluştuğu yerlere bak birde polatın buluştuğu yere bak adam nargile cafe de J211 ile buluşuyo :eek: |
efendim çocuklar cebinde USB bulmuşlar, İyi getirsinler :D Edit: Polat usb yi görünce şaşırdı galiba bu ne biçim bir alettir diye :) Pardon alt alta olmuş flood :( |
sizce :D usb bellek çalışcakmı , çalişmiycakmı ? |
Kingston 4 gb flash bellek buldu Polat :) |
polata haber salın getirsin bana usb'yi ben verileri kurtarırım :p |
Kurtlar vadisin'de canlananlar. |
Gitti USB :o |
Her türlü çalıştırır Polat bu :rolleyes: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Polat ben tamir ederim be onu :D |
Bir Film nasıl reklamla bitirilir canlı olarak izledik. |
Alıntı:
|
:D polat ufak bi bakışla ben bunu çalıştırırım dedi oh be sonunda kurtlar vadisiyle buluştuk. |
Alıntı:
Alıntı:
Evet aynen katılıyorum @by_wirus sadece kabı kırıktı. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:53:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.