![]() |
show tv ayıp ediyor |
yalan olduk yine. |
Bir kerede özeti vermeyin hemen yeni bölümü başlatın ne olacak,offf. |
Alıntı:
|
Biliyorum,direk özeti geçip yeni bölümü başlatsalar 10:30 a yetişir,o açıdan söyledim Neyse 1 hafta daha bekleyeceğiz mecbur |
Onu bekliyordum ama yapacak yok erken yatayımda bari uzun zamanın yorgunluğunu atayım. |
o0o0of of 1 hafta bekle.. |
1 haftadır bekletiyorlar bende enayi gibi bekliyorum yeni bölüm gelicek diye :@ |
yeni bölüm yok mu :S |
Yok Yeni Bölüm Of ya :S |
Yaw yokböyle bişey yeni bölüm yok offfffffffffffffff |
rezillik , eski bölüm açık özet diye gerizekalılar bizi aptal yerine koymaya çalışıyorlar. |
Kapatın showtv yi... Terbiyesizlik resmen. Ama Tayyip'in işi bu. En çok izlenen program hangisi Kv. Kv. saatinde herkesi ekrana toplayacak etkileyecek. |
ben kapatıyorum show tv yi daha fazla reyting sağlamak istemiyorum siyaset uğruna. |
bence show tv nin işi (: en çok izlenen dizi hangisi ? K.v K.v saatinde tayyipi koyuyorlar ki ona tepki gelsin ;) |
Show tv Başbakanın kanalımı ki istediği gibi at koştursun :) Show tvnin oyunu bu, Kriz döneminde kurtlar vadisine yeni bölüm çekmektense eski bölümü ile kandırıyor. Kafanıza taş düşse devletten bileceksiniz yuhh yani :D |
işmi bu ya |
allah cezalarını versin.... |
bu kadar olmaz. bekle bekle daha sonra yok de. |
İnsan önceden haber verir...Bir de özeti bitirdikten sonra aynı reklamı 3-4 kez yayınladılar rezillik resmen. |
bu ne ya saçma şeyler oynatıyorlar :o |
Enayi yerine koymaktan başka bir şey değil yaptıkları.Bende işlerimi erteleyip televizyon başına geçiyor ve bekliyorum. |
bu ne ya tüm işlerimi bırakmiştim k.v.p için fakat artik vadi olmasa showtv açmayacam ! |
Resmen insanları mal yerine koyuyorlar. Zaten bu aşk temalı bölümlerden iyice sıktı. |
şu saate kadar tayipci idim bende ama şu olaydan sonra oy verirsem namerdim...! |
Ergenekoncular cezaevinde olunca senaryo durdu.Bu güne kadar iyi bir şekilde ergenekonu işlediler ama şimdi hapse girince diziyi bir aynı ekseninde döndürmeye çalışıyolar. |
Oyun masasından kalktık geldik, dizi yok ne biçim iş bu :) |
Alıntı:
|
Sadece Kurtlar Vadisi için televizyon izliyordum. Bir de ara sıra haberler için. Ama bu gün yaptıkları bu ... ( noktaları isteyen istediği gibi doldursun) yüzünden benim için Kurtlar Vadisi bitmiştir. Bu saatten sonra Kurtlar Vadisi izleyeceğime Ajdar abimizin Çikita Muz klibini izlerim daha iyi. Zaten reklamlar ile iyice içine etmişlerdi. Özette bile 10 dakika da bir reklam koyuyorlardı. Bu gün yaptıkları ile bardağı taşırdılar. Lanet olsun insanları yeni bölüm reklamı ile kandırıpta eski bölümü yayınlayan sahtekarlara. Temennim; İnşallah bu olay vesilesiyle izlenme oranı % 50 düşer ve ebelerinin kini görürler. Ayrıca konu vesilesi ile Başbakan'a da seslenmek istiyorum. Başka günler ya da saatler torbaya mı girdi? Yapılacak iş mi bu? Vallahi bu iş sana çok oy kaybettirecek. Sandıkta görürsün sen de.:p |
sırf kv'nin hitinden nasiplenmek için perşembe gününü ve kv'nin saatini seçmiş çok sayın başbakanımız, ama bilmioki milletin ne beddualar ettiğini ve ne oylar kaybedeceğini, show tv gibi yağcı bir tv kanalı paragöz bir tv kanalı daha görülmedi bu ülkede ... Yapsınlar böyle kaybeden biz değil onlar olacak... |
Alıntı:
Alıntı:
https://www.r10.net/off-topic/344570-...dan-tepki.html |
ne saçmalıyorsunuz ya :) propaganda başlığı yaptınız iyice. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Neden ya da kimden çekineceğim de mesaj yazmaktan/-rep almaktan korkacağım ki? Gerçekten saçmalıyorsun. Kurtlar Vadisi'nin aylardır varolan topiği dururken senin konuna yazmam için bir neden yok. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Neden herkese -repten korkmuyorum diyip duruyosun? Gösterişmi yapıyosun? Millete ben -repten korkmuyorum havası vermek için saçmalama. Her konunda rep muhabbeti. :) Rep dediğin çocukların oyuncağı neden takıyosun bu kadar. Takmıyorum deme bana her mesajında muhabbettini yaptığın şeyi. ;) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:15:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.