R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

vezir 26-03-2009 20:09:41

show tv ayıp ediyor

Crazy 26-03-2009 20:10:34

yalan olduk yine.

efe7822 26-03-2009 20:16:04

Bir kerede özeti vermeyin hemen yeni bölümü başlatın ne olacak,offf.

WebEngineer 26-03-2009 20:17:41

Alıntı:

efe7822 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058381541)
Bir kerede özeti vermeyin hemen yeni bölümü başlatın ne olacak,offf.

Yeni bölüm yok.

efe7822 26-03-2009 20:20:49

Biliyorum,direk özeti geçip yeni bölümü başlatsalar 10:30 a yetişir,o açıdan söyledim

Neyse 1 hafta daha bekleyeceğiz mecbur

BLev 26-03-2009 20:24:53

Onu bekliyordum ama yapacak yok erken yatayımda bari uzun zamanın yorgunluğunu atayım.

necromander 26-03-2009 20:59:21

o0o0of of 1 hafta bekle..

Sansolaris 26-03-2009 21:34:35

1 haftadır bekletiyorlar bende enayi gibi bekliyorum yeni bölüm gelicek diye :@

TeXaS 26-03-2009 21:44:47

yeni bölüm yok mu :S

ProgramPorTaLi 26-03-2009 21:50:06

Yok Yeni Bölüm Of ya :S

teknodunya 26-03-2009 22:19:42

Yaw yokböyle bişey yeni bölüm yok offfffffffffffffff

Omer 26-03-2009 22:21:33

rezillik , eski bölüm açık özet diye gerizekalılar bizi aptal yerine koymaya çalışıyorlar.

Jeek 26-03-2009 22:27:32

Kapatın showtv yi... Terbiyesizlik resmen. Ama Tayyip'in işi bu. En çok izlenen program hangisi Kv. Kv. saatinde herkesi ekrana toplayacak etkileyecek.

WebWorm 26-03-2009 22:29:33

ben kapatıyorum show tv yi daha fazla reyting sağlamak istemiyorum siyaset uğruna.

Emrearici 26-03-2009 22:29:52

bence show tv nin işi (: en çok izlenen dizi hangisi ? K.v K.v saatinde tayyipi koyuyorlar ki ona tepki gelsin ;)

Mertcan03 26-03-2009 22:32:24

Show tv Başbakanın kanalımı ki istediği gibi at koştursun :)
Show tvnin oyunu bu, Kriz döneminde kurtlar vadisine yeni bölüm çekmektense eski bölümü ile kandırıyor. Kafanıza taş düşse devletten bileceksiniz yuhh yani :D

bilgiliweb 26-03-2009 22:36:40

işmi bu ya

Hostsahibi 26-03-2009 22:46:37

allah cezalarını versin....

sonyabi 26-03-2009 22:49:10

bu kadar olmaz. bekle bekle daha sonra yok de.

Onurss 26-03-2009 22:49:42

İnsan önceden haber verir...Bir de özeti bitirdikten sonra aynı reklamı 3-4 kez yayınladılar rezillik resmen.

JivaL 26-03-2009 22:50:08

bu ne ya saçma şeyler oynatıyorlar :o

Duygusal 26-03-2009 22:50:58

Enayi yerine koymaktan başka bir şey değil yaptıkları.Bende işlerimi erteleyip televizyon başına geçiyor ve bekliyorum.

IrcMaster 26-03-2009 22:59:32

bu ne ya tüm işlerimi bırakmiştim k.v.p için fakat artik vadi olmasa showtv açmayacam !

Gookhan 26-03-2009 23:00:15

Resmen insanları mal yerine koyuyorlar. Zaten bu aşk temalı bölümlerden iyice sıktı.

piRaL 26-03-2009 23:00:21

şu saate kadar tayipci idim bende ama şu olaydan sonra oy verirsem namerdim...!

WEB0Z0F 26-03-2009 23:13:28

Ergenekoncular cezaevinde olunca senaryo durdu.Bu güne kadar iyi bir şekilde ergenekonu işlediler ama şimdi hapse girince diziyi bir aynı ekseninde döndürmeye çalışıyolar.

RAMBilisim 26-03-2009 23:25:06

Oyun masasından kalktık geldik, dizi yok ne biçim iş bu :)

Onurss 26-03-2009 23:37:44

Alıntı:

WEB0Z0F Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058382693)
Ergenekoncular cezaevinde olunca senaryo durdu.Bu güne kadar iyi bir şekilde ergenekonu işlediler ama şimdi hapse girince diziyi bir aynı ekseninde döndürmeye çalışıyolar.

Dizinin yeni bölümü çekilmiş zaten, senaryo ile alakalı bir durum değil. Az sonra, az sonra diye diye milleti enayi yerine koydular ya...

Norm 26-03-2009 23:47:12

Sadece Kurtlar Vadisi için televizyon izliyordum. Bir de ara sıra haberler için.
Ama bu gün yaptıkları bu ... ( noktaları isteyen istediği gibi doldursun) yüzünden benim için Kurtlar Vadisi bitmiştir.
Bu saatten sonra Kurtlar Vadisi izleyeceğime Ajdar abimizin Çikita Muz klibini izlerim daha iyi.
Zaten reklamlar ile iyice içine etmişlerdi. Özette bile 10 dakika da bir reklam koyuyorlardı.
Bu gün yaptıkları ile bardağı taşırdılar.
Lanet olsun insanları yeni bölüm reklamı ile kandırıpta eski bölümü yayınlayan sahtekarlara.
Temennim; İnşallah bu olay vesilesiyle izlenme oranı % 50 düşer ve ebelerinin kini görürler.
Ayrıca konu vesilesi ile Başbakan'a da seslenmek istiyorum. Başka günler ya da saatler torbaya mı girdi? Yapılacak iş mi bu? Vallahi bu iş sana çok oy kaybettirecek. Sandıkta görürsün sen de.:p

DreamSinger 27-03-2009 00:09:00

sırf kv'nin hitinden nasiplenmek için perşembe gününü ve kv'nin saatini seçmiş çok sayın başbakanımız, ama bilmioki milletin ne beddualar ettiğini ve ne oylar kaybedeceğini, show tv gibi yağcı bir tv kanalı paragöz bir tv kanalı daha görülmedi bu ülkede ...
Yapsınlar böyle kaybeden biz değil onlar olacak...

piRaL 27-03-2009 00:25:39

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383045)
sırf kv'nin hitinden nasiplenmek için perşembe gününü ve kv'nin saatini seçmiş çok sayın başbakanımız, ama bilmioki milletin ne beddualar ettiğini ve ne oylar kaybedeceğini, show tv gibi yağcı bir tv kanalı paragöz bir tv kanalı daha görülmedi bu ülkede ...
Yapsınlar böyle kaybeden biz değil onlar olacak...

Alıntı:

Norm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058382943)
Sadece Kurtlar Vadisi için televizyon izliyordum. Bir de ara sıra haberler için.
Ama bu gün yaptıkları bu ... ( noktaları isteyen istediği gibi doldursun) yüzünden benim için Kurtlar Vadisi bitmiştir.
Bu saatten sonra Kurtlar Vadisi izleyeceğime Ajdar abimizin Çikita Muz klibini izlerim daha iyi.
Zaten reklamlar ile iyice içine etmişlerdi. Özette bile 10 dakika da bir reklam koyuyorlardı.
Bu gün yaptıkları ile bardağı taşırdılar.
Lanet olsun insanları yeni bölüm reklamı ile kandırıpta eski bölümü yayınlayan sahtekarlara.
Temennim; İnşallah bu olay vesilesiyle izlenme oranı % 50 düşer ve ebelerinin kini görürler.
Ayrıca konu vesilesi ile Başbakan'a da seslenmek istiyorum. Başka günler ya da saatler torbaya mı girdi? Yapılacak iş mi bu? Vallahi bu iş sana çok oy kaybettirecek. Sandıkta görürsün sen de.:p

beyler bu yazdıklarınızı buraya yazmak'dan niye çekiniyorsunuz -rep yiyicez diyemi korkuyonuz .

https://www.r10.net/off-topic/344570-...dan-tepki.html

TrusTy 27-03-2009 00:40:43

ne saçmalıyorsunuz ya :) propaganda başlığı yaptınız iyice.

Norm 27-03-2009 00:40:53

Alıntı:

piRaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383142)
beyler bu yazdıklarınızı buraya yazmak'dan niye çekiniyorsunuz -rep yiyicez diyemi korkuyonuz .
https://www.r10.net/off-topic/344570-...dan-tepki.html

Kurtlar Vadisi'nin topiği dururken senin ne idüğü belirsiz konuna neden yazayım?

piRaL 27-03-2009 00:46:10

Alıntı:

Norm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383220)
Kurtlar Vadisi'nin topiği dururken senin ne idüğü belirsiz konuna neden yazayım?

-rep yiyicez'in kibarcasıydı bu anlıyorum senide ;)

Norm 27-03-2009 01:00:40

Alıntı:

piRaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383244)
-rep yiyicez'in kibarcasıydı bu anlıyorum senide ;)

Ben de seni anlıyorum. Bali çektin, kendin de değilsin.:D
Neden ya da kimden çekineceğim de mesaj yazmaktan/-rep almaktan korkacağım ki?
Gerçekten saçmalıyorsun. Kurtlar Vadisi'nin aylardır varolan topiği dururken senin konuna yazmam için bir neden yok.

HolyBoY 27-03-2009 01:09:45

Alıntı:

piRaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383244)
-rep yiyicez'in kibarcasıydı bu anlıyorum senide ;)

gereksiz yere konu açıp üstüne gereksiz mesajlar yazarak tartışma yaratmaya çalışıyorsun. daha faydalı birşeyle uğraş vaktini heba etme

Peksoft 27-03-2009 01:23:43

Alıntı:

piRaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383244)
-rep yiyicez'in kibarcasıydı bu anlıyorum senide ;)

Neden bu kadar çok -rep muhabbeti yapıyosun?
Neden herkese -repten korkmuyorum diyip duruyosun?
Gösterişmi yapıyosun?
Millete ben -repten korkmuyorum havası vermek için saçmalama.
Her konunda rep muhabbeti. :) Rep dediğin çocukların oyuncağı neden takıyosun bu kadar.
Takmıyorum deme bana her mesajında muhabbettini yaptığın şeyi. ;)

piRaL 27-03-2009 01:29:00

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383437)
Neden bu kadar çok -rep muhabbeti yapıyosun?
Neden herkese -repten korkmuyorum diyip duruyosun?
Gösterişmi yapıyosun?
Millete ben -repten korkmuyorum havası vermek için saçmalama.
Her konunda rep muhabbeti. :) Rep dediğin çocukların oyuncağı neden takıyosun bu kadar.
Takmıyorum deme bana her mesajında muhabbettini yaptığın şeyi. ;)

-rep rekorunu ben almak istiyorum'da ondan inat ediyorum :D

Peksoft 27-03-2009 01:36:42

Alıntı:

piRaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383464)
-rep rekorunu ben almak istiyorum'da ondan inat ediyorum :D

Arkandayım. Destekliyorum.

PasifikHost 27-03-2009 03:00:23

Alıntı:

piRaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058383464)
-rep rekorunu ben almak istiyorum'da ondan inat ediyorum :D

saçma konular açarsan kırarsın merak etme ;)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:15:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.