R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Kavi 24-09-2009 01:51:44

Alıntı:

Duygusal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059522236)
Devlette sitenin altında doğan holding, kanald, cnn türk, dsmart vs. reklamını yapıyor.:eek:

milletçe internet kültürüne,sitelere ne kadar önem verdiğimizi biliyor herkes.imkb mesela dün sitesini değiştirdi eski siteye bak : http://eski.imkb.gov.tr

Friqx 24-09-2009 10:00:38

Kurtlar Vadiye :)

anarschi 24-09-2009 10:07:59

Heh özledim bu topiği..Saat kaçtaydı film?

vLkn448 24-09-2009 10:50:11

20.20 De

pLive 24-09-2009 11:08:39

Çok özledim be :) Dizi sitelerde hiti patlatıcak bu diziden herkese bol şanslar :D

c0di 24-09-2009 12:48:07

bizim topic açılmış hayırlı olsun herkese

masterthone 24-09-2009 13:29:17

heycanla bekliyorum ya süper olacak :D

buzzgibi023 24-09-2009 13:33:15

Evet, Hazırım! Bekliyorum:p

checkup 24-09-2009 15:22:44

evet bugun 20.20 de sanırım güzel olacak insallah.

bu arada elimdeki gladio domainlerini kayıt parasına satıyorum isteyen varsa verebilirim

https://www.r10.net/domain-satis/4652...n-16-lira.html

Duygusal 24-09-2009 15:27:26

En azından bugün tekrarıda yayınlanabilirdi.

Frmra 24-09-2009 15:32:37

Bence bugün (24 Eylül) önceki bölümlerde bir hatırlatma yapıcaklar.Sonra yeni bölüme geçicekler hayırlısıyla :)

Aşkım Ateş 24-09-2009 15:57:40

Kahretsin ya kaç haftadır bu günü bekliyorum.Ama bu gün vinç tepesinde olucam :(

project2007 24-09-2009 16:15:17

Konu aşırı mesaj yoğunluğundan dolayı kilitlenmiştir.Yeni konu açılarak devam edilebilir


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:10:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.