R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

FOX 16-09-2009 20:19:33

Dizinin senaristlerinden biri konuşuyodu geçen gün.Anladığım kadarıyla dizide çatışma, mafya silah gibi şeyleri geriye çekip siyaseti ön plana alacaklar.İskender büyük ihtimalle ölecek yerine siyasi karakter gelecek(miş)...

Duygusal 16-09-2009 20:45:22

Eski kurtlar vadisi gerimi dönüyor ne.

Abdlsmt! 16-09-2009 20:50:24

Aydın Doğan kanalında arkadaşlar. Kan şiddet herşey olacak :D

HKNOCN 16-09-2009 21:01:41

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059467658)
.....
Erhan çok pis dayak yiyor demişiniz de ben erhanı göremedim fragmanda. Starın kurtlar vadisi tanıtım bölümünde de erhan yoktu....

edit: erhan dayak yiyormuş. Şimdi gördüm :) Cevat da birini yakıyor inşallah o iskender değildir.

Efenim itina ile screen alınır, güzelcene konuya eklenir...:D

http://2.bp.blogspot.com/_exupM6R75F...9-23.59.43.jpg

Bloglava 16-09-2009 21:38:26

konu hortlamışş...Kuertlar vadisi 'nden pusuya geçiş :)

KingMania 16-09-2009 21:43:33

Cevatın yaktığı iskender değil

KaRa_MaSkE 16-09-2009 22:57:17

Cevat iskenderi yakamazki :D

Fhenix 22-09-2009 00:44:06

Vadiciler fragmanın 2. versiyonu çıktı. Çok güzel olacak sezon başı :D

Yazete.com

Kavi 22-09-2009 00:53:21

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059509390)
Vadiciler fragmanın 2. versiyonu çıktı. Çok güzel olacak sezon başı :D

Yazete.com

yazete nöbeti tutuyon heralde :D

bu arada manyak başlıyor sezon :)

Fhenix 22-09-2009 00:56:08

Alıntı:

Kavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059509405)
yazete nöbeti tutuyon heralde :D

bu arada manyak başlıyor sezon :)

Kod yazdık yeni fragman çıkınca telefona mesaj geliyor :D

TaGo 22-09-2009 01:00:30

Yeni sezon mükemmel gibi görünüyor 2. fragmanı az önce tvde izledim bende gayet atraksiyonlu.

Kavi 22-09-2009 01:05:17

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059509409)
Kod yazdık yeni fragman çıkınca telefona mesaj geliyor :D

şaka maka böyle bişey yapsak tutar haa :D

Fhenix 22-09-2009 01:20:34

Alıntı:

Kavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059509420)
şaka maka böyle bişey yapsak tutar haa :D

Vadicell hesabı :D

Engin Z 22-09-2009 01:22:20

Gerçekten bomba gibi geliyor yeni sezon :D perşembe günü herkes startv ye kilitlenecek herhalde :D

Rolleyes 22-09-2009 01:52:04

demedi deme ibrahim polat iskenderi öldürür :D

Marlboro 22-09-2009 05:50:42

v2 gerçekten süper olmuş haydi perşembe gel artık gelll :D

Haymac 22-09-2009 17:43:13

bomba bir bölüm olmuş :)

reaLitycrew 22-09-2009 17:47:49

Alıntı:

Rolleyes Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059509504)
demedi deme ibrahim polat iskenderi öldürür :D

sen de demedi deme onlar yakında kanki olacak gibi duruyo.gladyoya karşı bütünleşebilirler ama önde kim olur arkada kim olur bilemem xD

Yeehee 22-09-2009 18:14:01

StarTv de bakalım birde tadına :P
Polat camiden nasıl çıkacak :D

efe7822 22-09-2009 23:02:39

saati belli olmadı hala sanırım,ama büyük ihtimal yine kendi saatine ayarlarlar

Friqx 23-09-2009 13:11:56

http://img28.imageshack.us/img28/6787/852390.th.jpg

Kaldırğı yerden devam. ;) Perşembe günü doluyuz. :D

Syntax 23-09-2009 14:42:16

star tv ye akıyoruz :D

Anybody 23-09-2009 14:47:13

STAR TV büyük bir reyting rekoru kıracak :D

Friqx 23-09-2009 14:59:28

Alıntı:

Anybody Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059517846)
STAR TV büyük bir reyting rekoru kıracak :D

hemde ne reyting :)

Lhn 23-09-2009 15:59:52

Bayrakla kavga ediyorlar o bayrak onun içinmi oraya konmuş!

pesimizm 23-09-2009 17:22:14

sadece 1 gün kaldı başlasın artık. futbol harici televizyonlarda tek eğlencemiz k.v.

MicroChip 23-09-2009 17:36:28

yarın o reytingle star tv patlamasın sonra :eek:

reaLitycrew 23-09-2009 18:28:38

Alıntı:

Lhn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059518360)
Bayrakla kavga ediyorlar o bayrak onun içinmi oraya konmuş!

Amaç bayrağı kötülemek ya da kötü bi amaç için kullanmak değilki.Birisi bu ülke benim diyor birisi de bu ülke milletimin diyor.Olay bu kadar.

Vadi fanatiğiyiz ama StarTV'de olması kötü oldu.Doğan Medya paranın.....

TRTde olsaydı daha iyiydi.

Moutinho 23-09-2009 22:17:36

İstermisiniz Doğan grubu şifre koysun stara :) :D

Cinan 23-09-2009 22:19:21

Alıntı:

Moutinho Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059520925)
İstermisiniz Doğan grubu şifre koysun stara :) :D

Onlar şifre koyarsa bizde .... :D

Koyamazlar konseyi toplarız :cool:

Şaka bir yana şifreli yayına geçerlerse varya düşünmek istemiyorum :eek:

reaLitycrew 23-09-2009 22:22:09

Alıntı:

frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059520935)
Onlar şifre koyarsa bizde .... :D
Koyamazlar konseyi toplarız :cool:
Şaka bir yana şifreli yayına geçerlerse varya düşünmek istemiyorum :eek:

Ama internette çoğu sitede StarTV dizileri yayınlanamıyor.Yasak.Muhtemelen artık internetten izleyemeyiz.

Moutinho 23-09-2009 22:24:49

Alıntı:

reaLitycrew Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059520962)
Ama internette çoğu sitede StarTV dizileri yayınlanamıyor.Yasak.Muhtemelen artık internetten izleyemeyiz.

Vadisever yasak dinlemez :)

Kavi 23-09-2009 23:29:16

Alıntı:

Moutinho Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059520925)
İstermisiniz Doğan grubu şifre koysun stara :) :D

artık doğan yönetiminde değil star devlet yönetiminde

Jemand 24-09-2009 00:26:36

şifre koyarsa yedekte antenli televizyon var :p

TeXaS 24-09-2009 00:27:54

Alıntı:

Kavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059521490)
artık doğan yönetiminde değil star devlet yönetiminde

http://www.startv.com.tr/Iletisim.aspx

Kavi 24-09-2009 00:32:14

@TeXaS
sen bakma oraya :)

akmaster_91 24-09-2009 01:01:49

KB Yeni bölüm yarın mı

Kavi 24-09-2009 01:18:48

Alıntı:

akmaster_91 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059522077)
KB Yeni bölüm yarın mı

evet

Duygusal 24-09-2009 01:30:52

Alıntı:

Kavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059521490)
artık doğan yönetiminde değil star devlet yönetiminde


Devlette sitenin altında doğan holding, kanald, cnn türk, dsmart vs. reklamını yapıyor.:eek:

DerbedeL 24-09-2009 01:39:18

Kurtlar vadisi yapımcıları en büyük primin bu gizli kapaklı işlerden olduğunu biliyor. Bunları yapmayacağını bile bile stara gitmezler diye düşünüyorum. Aynı telden devam eder bana göre


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:58:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.