![]() |
Dizinin senaristlerinden biri konuşuyodu geçen gün.Anladığım kadarıyla dizide çatışma, mafya silah gibi şeyleri geriye çekip siyaseti ön plana alacaklar.İskender büyük ihtimalle ölecek yerine siyasi karakter gelecek(miş)... |
Eski kurtlar vadisi gerimi dönüyor ne. |
Aydın Doğan kanalında arkadaşlar. Kan şiddet herşey olacak :D |
Alıntı:
http://2.bp.blogspot.com/_exupM6R75F...9-23.59.43.jpg |
konu hortlamışş...Kuertlar vadisi 'nden pusuya geçiş :) |
Cevatın yaktığı iskender değil |
Cevat iskenderi yakamazki :D |
|
Alıntı:
bu arada manyak başlıyor sezon :) |
Alıntı:
|
Yeni sezon mükemmel gibi görünüyor 2. fragmanı az önce tvde izledim bende gayet atraksiyonlu. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Gerçekten bomba gibi geliyor yeni sezon :D perşembe günü herkes startv ye kilitlenecek herhalde :D |
demedi deme ibrahim polat iskenderi öldürür :D |
v2 gerçekten süper olmuş haydi perşembe gel artık gelll :D |
bomba bir bölüm olmuş :) |
Alıntı:
|
StarTv de bakalım birde tadına :P Polat camiden nasıl çıkacak :D |
saati belli olmadı hala sanırım,ama büyük ihtimal yine kendi saatine ayarlarlar |
http://img28.imageshack.us/img28/6787/852390.th.jpg Kaldırğı yerden devam. ;) Perşembe günü doluyuz. :D |
star tv ye akıyoruz :D |
STAR TV büyük bir reyting rekoru kıracak :D |
Alıntı:
|
Bayrakla kavga ediyorlar o bayrak onun içinmi oraya konmuş! |
sadece 1 gün kaldı başlasın artık. futbol harici televizyonlarda tek eğlencemiz k.v. |
yarın o reytingle star tv patlamasın sonra :eek: |
Alıntı:
Vadi fanatiğiyiz ama StarTV'de olması kötü oldu.Doğan Medya paranın..... TRTde olsaydı daha iyiydi. |
İstermisiniz Doğan grubu şifre koysun stara :) :D |
Alıntı:
Koyamazlar konseyi toplarız :cool: Şaka bir yana şifreli yayına geçerlerse varya düşünmek istemiyorum :eek: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
şifre koyarsa yedekte antenli televizyon var :p |
Alıntı:
|
@TeXaS sen bakma oraya :) |
KB Yeni bölüm yarın mı |
Alıntı:
|
Alıntı:
Devlette sitenin altında doğan holding, kanald, cnn türk, dsmart vs. reklamını yapıyor.:eek: |
Kurtlar vadisi yapımcıları en büyük primin bu gizli kapaklı işlerden olduğunu biliyor. Bunları yapmayacağını bile bile stara gitmezler diye düşünüyorum. Aynı telden devam eder bana göre |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:58:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.