R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

HaB 09-06-2009 22:11:17

Hem Kurtlar Vadisi Gladio hemde Kurtlar Vadisi Pusu fragmanını merakla bekliyorum :)

alp11 09-06-2009 22:14:54

Kurtlar Vadisi Pusu 63.BÖLÜM Fragmanı İzleyin

Kurtlar Vadisi Pusu 63.BÖLÜM Fragmanı İndir

Fragmanın sonunda ploat vurulup sezonu kapatıyorlar herhalde

anarschi 09-06-2009 22:17:50

Fragmana göre baya tutturmuşum ama polat ölmeyip mapusa düşüyor diye biliyordum :D

Peksoft 09-06-2009 22:22:27

Eğer polat o kurşunlarla ölürse şimdiye 50 kere ölmüş olması gerekiyodu. :p

Fhenix 09-06-2009 22:24:52

e polatı kim vurdu şimdi

c0di 09-06-2009 22:25:25

ama baya can çekişiyo adamlar ölmüş sanıp gitse bari :@:@ of ya işin yoksa bekle 3 ay :@

"e polatı kim vurdu şimdi"


katılıyorum kötü bi tane koruma vurdu kim vurucak : )

anarschi 09-06-2009 22:27:19

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058824074)
e polatı kim vurdu şimdi

sezon finali yazmıyor ayrıca :d

polatıda kötü bir başbakanlık koruması vurdu :D

Fhenix 09-06-2009 22:29:44

Polat ölsün artık ya, gençler girsin diziye :D

c0di 09-06-2009 22:30:53

dogru sezon finalide yazmıyor beyler ya

EuK 09-06-2009 22:37:50

Yazete.com


yoksa süperman polat ölüyor mu

GoogleFan 09-06-2009 22:40:38

Ölmez, hapse atarlar sonra yerli Prison Break başlar.:)

kaatirci 09-06-2009 22:43:36

Şimdi bu final mi , değil mi ?

HaytaWeb 09-06-2009 22:45:02

Olaya bak ya.

EuK 09-06-2009 22:45:15

Polat tam başbakanı öldürecek olan tetikçiyi vuracakken başbakanın koruması Polat'ı vuruyor :r


çok kötü oldu bu durum :(

CameL22 09-06-2009 22:46:52

Final de Değil, Sezon Finali de Değil Galiba ?

Başbakan Kurtulur, Olan Polat'a Olur :) Koruması Vuruyor Polat'ı, Yanlış Anlaşılmadan Dolayı

alp11 09-06-2009 22:51:04

aradan sonraki 13.bölüm ve daha önce söyledikleri gibi sezon finali olması lazımdı

Cinan 09-06-2009 23:04:54

yanlış anlaşılma kurbanı canpolat :(

Fhenix 09-06-2009 23:05:02

2 el silah sesi duydum ben. Polat başbakanı vurmayı çalışanı vuracak, daha sonra biri de polatı vuracak büyük ihtimal.

Cinan 09-06-2009 23:11:38

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058824407)
2 el silah sesi duydum ben. Polat başbakanı vurmayı çalışanı vuracak, daha sonra biri de polatı vuracak büyük ihtimal.

vurdular hocam başbakanın koruması polatı vurdu :( ne olacak bu bölüm

EuK 09-06-2009 23:12:27

yas ilan ediyoruz :(

Tufan 09-06-2009 23:12:45

Bu bölüm çok deli geçicek yazete de fragman verildi, suikast ı önlemeye çalışırken, başbakanın koruması polat'ı vuruyor...

checkup 09-06-2009 23:13:07

güzel bölüm olacak gibi duruyor..

MicroChip 09-06-2009 23:13:10

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058824407)
2 el silah sesi duydum ben. Polat başbakanı vurmayı çalışanı vuracak, daha sonra biri de polatı vuracak büyük ihtimal.

polatın karnına bikez daha bak..iki delik var :)

Fhenix 09-06-2009 23:17:12

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058824470)
polatın karnına bikez daha bak..iki delik var :)

Farketmedim bilader, Polat'ın deliklerini saymıyorum :D

MicroChip 09-06-2009 23:18:07

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058824504)
Farketmedim bilader, Polat'ın deliklerini saymıyorum :D

bu muhabbeti bu konu kaldırmaz :p msne gel :D

TeXaS 09-06-2009 23:18:55

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058824504)
Farketmedim bilader, Polat'ın deliklerini saymıyorum :D

fragmana nasıl bakıyon finix :D

EuK 09-06-2009 23:34:07

http://www.kurtlarvadisi.com/images/kvpfragmanyzt.jpg
,
Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058824516)
fragmana nasıl bakıyon finix :D


c0di 09-06-2009 23:35:22

polat için hayırlısı olsun diyek beyler :confused::D

allaha emanetsiniz ben gidiyom beyler dua edin bişey olmasın polata ölürse mevlüt yaptıracam ben :mad:

WEB0Z0F 09-06-2009 23:48:20

ölmez.Ölürse ya da müebbet yerse gladyoda ruhu mu oynayacak?97. bölüm gibi bişey mi yapacaklar.Gene hapis hapisten çıkış...Bari bu sefer hapisaneden kaçsın aksiyon olsun :D
Polat'ı öldürürlerse yapımcının vayy haline.Çakırda Osman Sınav'ın ofisini basanlar Polat'ta Raci Şaşmaz'ı asar :D


edit: bu arada moderatörlerinin söylediğine göre sezon finaliymiş...Polat vurulduğunda bitirirlerse sinamada gösterirler nolduğunu sanırım :D

edit2: Yukarda gladyo demişim ama Polat'ın gladyoda oynayıp oynamadığını bilmiyorum :D belki sadece İskender vardır :)

by_wirus 09-06-2009 23:53:23

Polat ölmez ölmesinede çok acayip bir bölüm :)

checkup 09-06-2009 23:54:38

bu sefer nasıl cevirecekler bakalım harbi harbi yedi karnından kursunu. kan da gözüktü. kim bekleyecek sezon basını simdi..

mizah_turkCOM 10-06-2009 00:05:43

Gıladyo çok merakla bekliyoruz.

DuZCe_ 10-06-2009 00:31:49

ya harbi deli oldum şimdi :/ böle olurmu ya :æ

WEB0Z0F 10-06-2009 00:40:29

Kurtlar Vadisi Pusu, bu hafta nefes kesecek bir sezon finaliyle yaz tatiline giriyor.

Cevat, ele geçirdiği Erhan’a ne yapacak? Polat ve Memati, Erhan’ı Cevat’ın elinden kurtarabilecek mi? Erhan yaşayacak mı?

İskender’in Başbakan’a düzenlediği suikast başarıya ulaşacak mı?

Başbakan’ı kurtarmak isterken vurulan Polat Alemdar’ın akıbeti ne olacak?

Vadi’nin sevilen karakterleri Memati, Bulut, Yıldız, Muro ve Ebru’yu, sezon finalinde hangi sürprizler bekliyor?

11 Haziran Perşembe akşamı yayınlanacak Kurtlar Vadisi Pusu’nun muhteşem sezon finalini sakın kaçırmayın…


http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_1.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_2.jpg


Bu resimde gömlekte kan mı var :confused:
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_3.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/63_4.jpg

anarschi 10-06-2009 00:43:39

Vadi’nin sevilen karakterleri Memati, Bulut, Yıldız, Muro ve Ebru’yu, sezon finalinde hangi sürprizler bekliyor?

Bunlarda ölüyor galiba.

EuK 10-06-2009 00:53:09

Polat ölürse ben de ölürem abey :p

yelhosting 10-06-2009 00:54:30

Bu topic sayesinde Kurtlar Vadisi izlemeden izlemiş gibi oluyoruz ne güzel :D

fu4t 10-06-2009 01:18:34

bu nasıl bölümya bu kadar soru işareti ile bitermi sezon :D biz nasıl dayanacaz :(

Exwore 10-06-2009 01:22:26

Polat o kurşunlarla ölürse kv benim için bitmiş olur dahada gelmem :D :p

enes899 10-06-2009 01:32:13

Alıntı:

Exwore Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058825394)
Polat o kurşunlarla ölürse kv benim için bitmiş olur dahada gelmem :D :p

Aynen ölmez ya. Öbür sezon neler olacak bakalım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:45:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.