R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

fatihbaz 08-06-2009 02:04:43

Alıntı:

muusty66 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058808214)
Aslında yanlış düşünüyorsunuz. Eskiden o kadar cok msj vermiyorlardı. Şimdi ise dizi baya derinleşti. İhtiyarlar falan çoşturdu.

eskiden hatırlarmısınız bilmem kurtlar vadisi saatinde sokaklar bomboş oluyordu.tv lere malzeme olmuştu bu olay,kahvede millet oturmuş kurtları izliyordu sokaklarda inler ve cinlerden başka kimse olmuyordu denecek kadar ilgi çekiyordu.bence bunun sebebi de sürekli bi heyecan,aksiyon olmasıydı.sonra halkın arasından çıkıp daha çok yüksek kesime hitap etmeye başladı.eskiden kullanılan lafları genel olarak halk anlardı,bilirdi ne dediklerini.şimdi bi laf söylüyorlar halkın biçogu ne dedigini anlamıyor,anlasada ne anlama geldigini bilmiyor.en son örnek : gladio muhabbeti :)

HKNOCN 08-06-2009 09:34:06

Sürekli takip ettiğim vadiyi artık anlamakta zorlanıyorum, işledikleri konular çok ağır. Bu da izleyenlerin yavaş yavaş diziden soğumasına neden oluyor. Bazen gerçekten anlayamıyorum. Bu sorun benimle alakalıda olabilir ama etrafımdaki herkes bunu söylüyor ise genelin çektiği bir sıkıntı bu.

Cinan 08-06-2009 09:50:03

Evet Eskiden bu dizi böylemiydi yavaş yavaş sıkmaya başladı artık,
Yok cevat ölmez,yok iskender ölmez....

Macabré 08-06-2009 11:09:55

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058815286)
Sürekli takip ettiğim vadiyi artık anlamakta zorlanıyorum, işledikleri konular çok ağır. Bu da izleyenlerin yavaş yavaş diziden soğumasına neden oluyor. Bazen gerçekten anlayamıyorum. Bu sorun benimle alakalıda olabilir ama etrafımdaki herkes bunu söylüyor ise genelin çektiği bir sıkıntı bu.

Bu kimilerine göre sorun kimilerine göre değil.

Mesela bana göre değil. Vadi 'yi 1.bölümünden beri izliyorum.

Şuan vurdu kırdı yerine sürekli mesaj verilmesi çok daha yerine duruyor.

Gençlerin mafya tarzı yaşam biçimlerine özenip yanlış şeyler yapmasındansa bugun dizinin verdigi mesajları dinleyip algılayıp onları değerlendirmesi bence çok daha mantıklı.

İskender büyük oluşumu, ihtiyarlar vs. bunların dizide geçen konuşmaları mesajları boşa değil, bunun farkına varın. O ihtiyarlar heyetinin ay yıldız önündeki toplantısı vs. çok güzel mesajlar.Vurdu kırdıdansa ben gerçekleri bilmeyi tercih ederim.

Dizi kimine göre faşist kimine göre siyasi kimine göre hayali kimine göre ise sadece bir maşa!

Ama bana göre bu dizinin eski bölümlerden ziyade bu bölümlerde verdikleri mesajlar çok daha önem arzediyor. Bence şu günlerde verilen mesajları tekrar tekrar izleyin, algılayın ve değerlendirin. Bunların hiçbiri hayal ürünü değildir :)

Eğer bir gün dünya adaletle yönetilicekse bu ; Bu Yüce Türk Millet 'i tarafından olacaktır. Dizide yapılan abartı denebilecek şeylerin yegane sebebi bu inançtır!

Dizide bazı karakterlerin ölmemesine sinirlenmeniz normal ama galiba alıştık dizide her kötüyü öldürmeye :) Gerçekte her kötü ölüyor mu hemen ? Ve ya hep kötüler mi ölüyor ? :)

Neyse sonuçta ben eski vadidense sürekli konuşmalar geçen reel icraatlar yapan halkına aydınlanma mesajları veren bir vadiyi tercih ediyorum.

Sağlıcakla..

Cenk 08-06-2009 11:13:23

Kurtlar Vadisi ne mesaj verse doğrudur diye bir şey yok bu arada. Kurtlar Vadisi'ni verdiği mesajlardan ötürü veya herhangi garip izlenimlerden dolayı değil "film" "senaryo" olduğu için izliyorum ki öyledir de.

Macabré 08-06-2009 11:16:36

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058815607)
Kurtlar Vadisi ne mesaj verse doğrudur diye bir şey yok bu arada. Kurtlar Vadisi'ni verdiği mesajlardan ötürü veya herhangi garip izlenimlerden dolayı değil "film" "senaryo" olduğu için izliyorum ki öyledir de.

İlk cümlen bana göre de doğruda Cenk kardeşim "senaryo" olmadığı ispatlanılabilir bir kesinlik :)

Cenk 08-06-2009 11:18:30

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058815623)
İlk cümlen bana göre de doğruda Cenk kardeşim "senaryo" olmadığı ispatlanılabilir bir kesinlik :)

Öyle de şimdi biri kumandan diyorki silah çıkarttırıyoruz medya memnun olsun, kurtlar vadisindeki başbakana gidiyorlar falan neyse "film" sonuçta gerçek bir şey değil, anladın demek istediğimi :)

Macabré 08-06-2009 11:19:59

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058815633)
Öyle de şimdi biri kumandan diyorki silah çıkarttırıyoruz medya memnun olsun, kurtlar vadisindeki başbakana gidiyorlar falan neyse "film" sonuçta gerçek bir şey değil, anladın demek istediğimi :)

Emin ol anladım, o açıdan söylediğini anlayamamıştım mesajında, sonuna kadar haklısın ;)

Cem1 08-06-2009 11:43:03

Kurtlar Vadisi adlı dizide ‘’Halo Dayı’’ karekteri balta ile öldürülünce, RTÜK’ten ceza geldi

Kurtlar Vadisi adlı dizide ‘’Halo Dayı’’ karekteri ile tanınan sanatçı Sönmez Atasoy’un, ‘’Balta ile öldürüldüğü’’ sahne, ‘’Şiddet kullanımını özendirici nitelikte’’ bulundu. RTÜK bu nedenle Show TV’den savunma istenmesini ve savunmaya göre, 250-500 bin lira arasında bir ceza verilmesini benimsedi.

GAZETEPORT’un edindiği bilgiye göre, RTÜK’ün son toplantısında Kurtlar Vadisi-Pusu adlı dizideki ‘’Şiddet görüntüleri’’ ele alındı. Kurul üyeleri, şiddet sahneleri nedeniyle Show TV’ye ceza verilmesi yönünde oy kullandılar. Üyelerden Hülya Alp ve Mehmet Dadak ise karara karşı çıktılar.
Hülya Alp, karşı oy yazısı da yazdı ve ‘’ Bu dizi format olarak gerilim ve aksiyon türündedir. Biz istemesek de içinde şiddet ögesi taşıyan gerilim-aksiyon dramalar, dünyada da, bizde de var olmaya devam edecektir. Önemli olan, Türk TV’lerinde farklı türde ve kaliteli dramalar yayınlayarak, şiddeti baskın öge olarak yansıtan bir yayıncılık anlayışından uzak durmaktır’’ dedi.

Kurtlar Vadisi’nde, sanatçı Sönmez Atasoy’un canlandırdığı ‘’Halo Dayı’’ olarak bilinen Halil İbrahim Kapar, diziden trajik bir sonla ayrılmıştı. Dizide uyuşturucu kaçakçısı bir mahkumu canlandıran ‘’Halo Dayı’’ balta ile kesilerek öldürülmüştü.

by_wirus 08-06-2009 11:50:16

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058815725)
Kurtlar Vadisi adlı dizide ‘’Halo Dayı’’ karekteri balta ile öldürülünce, RTÜK’ten ceza geldi
Kurtlar Vadisi adlı dizide ‘’Halo Dayı’’ karekteri ile tanınan sanatçı Sönmez Atasoy’un, ‘’Balta ile öldürüldüğü’’ sahne, ‘’Şiddet kullanımını özendirici nitelikte’’ bulundu. RTÜK bu nedenle Show TV’den savunma istenmesini ve savunmaya göre, 250-500 bin lira arasında bir ceza verilmesini benimsedi.
GAZETEPORT’un edindiği bilgiye göre, RTÜK’ün son toplantısında Kurtlar Vadisi-Pusu adlı dizideki ‘’Şiddet görüntüleri’’ ele alındı. Kurul üyeleri, şiddet sahneleri nedeniyle Show TV’ye ceza verilmesi yönünde oy kullandılar. Üyelerden Hülya Alp ve Mehmet Dadak ise karara karşı çıktılar.
Hülya Alp, karşı oy yazısı da yazdı ve ‘’ Bu dizi format olarak gerilim ve aksiyon türündedir. Biz istemesek de içinde şiddet ögesi taşıyan gerilim-aksiyon dramalar, dünyada da, bizde de var olmaya devam edecektir. Önemli olan, Türk TV’lerinde farklı türde ve kaliteli dramalar yayınlayarak, şiddeti baskın öge olarak yansıtan bir yayıncılık anlayışından uzak durmaktır’’ dedi.
Kurtlar Vadisi’nde, sanatçı Sönmez Atasoy’un canlandırdığı ‘’Halo Dayı’’ olarak bilinen Halil İbrahim Kapar, diziden trajik bir sonla ayrılmıştı. Dizide uyuşturucu kaçakçısı bir mahkumu canlandıran ‘’Halo Dayı’’ balta ile kesilerek öldürülmüştü.

Cevatın ve halo dayının balta ile öldürülmesine ceza verilmesi bekliyordum demek vermişler, evde benden başka kimse izlemek istemedi o sahneleri.

demreli 08-06-2009 13:12:39

http://arsiv.sabah.com.tr/2005/02/20...6B1E06CCFc.jpg

korku içerir işareti yokmu kurtlar vadisinde:D

c0di 08-06-2009 13:12:51

ya arkadaş bu rtükde herşeye uyarı veriyo yok öyle olmuyacak böyle olacak şöyle olmayacak böyle olacak dizi başlarken kaç yaşların izlemesi gerektiği yazıyor arkadaş dizide:mad::mad:.O zaman gelin siz yönetin diziyi bıraksınlar rtük yönetsin allahım yarabbim ya:mad::mad:
Adı üstünde aksiyon dizi işte aksiyon elbet böyle şeyler olacak dizide şiddet korku içeriyo diye uyarı veriyolar dizi başlarken daha ne yapsın adamlar:mad::mad:

Fhenix 08-06-2009 13:33:27

Canlı yayında adamın donunu indiren Mehmet Ali Erbil hala program sunuyor. Bunlar kalkmış Kurtlar Vadisi'ne takıyor. Ya cezanın amacı farkldıır ya da cezada Aydın Doğan'ın parmağı vardır.
Aksiyon dizisinde elbet böyle sahneler olacak, Samanyolu'ndaki "Kollama" dizisinde, adam kadını bıçakla kesti, aynı şekilde parçalarını kutuya koyup abisine yolladı. Buna neden ceza gelmiyor, durum aynı. Gelmez, gelir mi hiç. Kurtlar Vadisi birilerine batıyor çünkü (:

Cinan 08-06-2009 13:37:19

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058816376)
Canlı yayında adamın donunu indiren Mehmet Ali Erbil hala program sunuyor. Bunlar kalkmış Kurtlar Vadisi'ne takıyor. Ya cezanın amacı farkldıır ya da cezada Aydın Doğan'ın parmağı vardır.
Aksiyon dizisinde elbet böyle sahneler olacak, Samanyolu'ndaki "Kollama" dizisinde, adam kadını bıçakla kesti, aynı şekilde parçalarını kutuya koyup abisine yolladı. Buna neden ceza gelmiyor, durum aynı. Gelmez, gelir mi hiç. Kurtlar Vadisi birilerine batıyor çünkü (:

Katılıyorum Mehmet ali erbilin yapmadıgı kalmıyor,Dizilerde herşeyi söylüyor rtük bir şey demiyor.Kvp Kafa kesince suç oluyor ceza geliyor.

Biz diyoruz eski KV Olsa rtük tam Kurtlar vadisi PUSU'yu TIRTLAR VADİSİNE

Cevirmeye calısıyor.

[ Haykırdım rahatladım :D:D ]

Cem1 08-06-2009 13:52:53

Haber üstüne haber geliyor buda ilginç :p
Çıkar amaçlı suç örgütü kurmak ve yönetmek iddiasıyla tutuklu yargılanan Nuri Ergin adliyeye getirildiği sırada "Kurtlar Vadisi dizisinin yapımcılarına söyleyin, en kısa zamanda iki abi kardeşin kellesini alacağım" şeklinde bağırdı.

Çıkar amaçlı suç örgütü kurdukları öne sürülen Vedat ve Nuri Ergin kardeşlerin yargılanmasına İstanbul 9'uncu Ağır Ceza Mahkemesi'nde devam edildi. Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne sabah saatlerinde getirilen kardeşlerden Nuri Ergin tehditler savurdu. Kurtlar Vadisi Dizisi'nin yapımcılarını hedef alan Ergin, "Kurtlar Vadisi dizisinin yapımcılarına söyleyin, en kısa zamanda iki abi kardeşin kellesini alacağım. Size söz basın mensupları" diye konuştu.

Kurtlar Vadisi'nin önceki bölümlerinde Cerrahpaşalı Kardeşler'le karşı karşıya gelen Polat Alemdar, küçük kardeşin kafasını kesmiş diğerini ise öldürmüştü. O dönemde Cerrahpaşalı karakterlerin Kasımpaşalı Ergin kardeşlerden esinlendiği yorumları yapılmıştı.

fatihbaz 08-06-2009 14:22:07

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058816484)
Haber üstüne haber geliyor buda ilginç :p
Çıkar amaçlı suç örgütü kurmak ve yönetmek iddiasıyla tutuklu yargılanan Nuri Ergin adliyeye getirildiği sırada "Kurtlar Vadisi dizisinin yapımcılarına söyleyin, en kısa zamanda iki abi kardeşin kellesini alacağım" şeklinde bağırdı.
Çıkar amaçlı suç örgütü kurdukları öne sürülen Vedat ve Nuri Ergin kardeşlerin yargılanmasına İstanbul 9'uncu Ağır Ceza Mahkemesi'nde devam edildi. Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne sabah saatlerinde getirilen kardeşlerden Nuri Ergin tehditler savurdu. Kurtlar Vadisi Dizisi'nin yapımcılarını hedef alan Ergin, "Kurtlar Vadisi dizisinin yapımcılarına söyleyin, en kısa zamanda iki abi kardeşin kellesini alacağım. Size söz basın mensupları" diye konuştu.
Kurtlar Vadisi'nin önceki bölümlerinde Cerrahpaşalı Kardeşler'le karşı karşıya gelen Polat Alemdar, küçük kardeşin kafasını kesmiş diğerini ise öldürmüştü. O dönemde Cerrahpaşalı karakterlerin Kasımpaşalı Ergin kardeşlerden esinlendiği yorumları yapılmıştı.

nuri ergin sov yapmayı seviyor :) bunlar haala çıkmadı mı içerdin yav,ben çıktılar sanıyordum :confused:

esemde 08-06-2009 14:23:46

izlemek istemeyen izlemez Allah Allah minnacık çocuk tek başına kumanda zaplıyosa suç anne-babanındır.isterlerse izletmezler çocuklarına ,geri kalanda zaten aklı başında isteyen izler.kurtlar vadisi adı üstünde bazen öküzler vadisi oluyor ama olsu o kadar tv de neler neler var.kurtlar vadisinin perşembe günü akşamını kilitlemesi diğerlerinin hoşuna gitmediği için böyle yapılıyor.türkiye'nin gerçeklerinin ortaya çıkmasıda başkalarının hoşuna gitmiyor o da ayrı bişi.bir de Kurtlar Vadisi Gladio çıkıyo orda zaten söylüyor;bilinmeyen şeyler gün ışığına çıkcak falan.. ne olursa olsun 4ever KV :D

yasinseo38 08-06-2009 14:46:47

KVP Gladio
 
http://pic1.resimupload.com/r7/thumb_127716213.jpg

Macabré 08-06-2009 21:09:02

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058816784)


Ee ?

Ahmet94 09-06-2009 17:27:41

eski bölümleri tekrar izliyordum 75 bölümdeyim Mehmet Karahanlıya üzüldüm oğlunu bulmuşken öldü:cry

Cinan 09-06-2009 17:32:11

Bende eski bölümler daha heycanlı geliyor tombalıcıyı bekliyoruz bakalım :D

Neyse 63.fragmanı 2 saate kalmaz cıkar bekleyelim ne olacak erhana :)

anarschi 09-06-2009 19:01:34

63.bölüm tiyolarıda benden :)
İskender başbakanı öldürüyor,polat ve ekibi erhanı kurtarıyor fakat hepsi cezaevine giriyor :) Müebbet yiolarmış :)

Fragman düşünce anlarız :)

Duygusal 09-06-2009 19:06:14

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058822830)
63.bölüm tiyolarıda benden :)
İskender başbakanı öldürüyor,polat ve ekibi erhanı kurtarıyor fakat hepsi cezaevine giriyor :) Müebbet yiolarmış :)

Fragman düşünce anlarız :)

Yalanın batsın beyaz.

Fhenix 09-06-2009 19:13:54

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058822830)
63.bölüm tiyolarıda benden :)
İskender başbakanı öldürüyor,polat ve ekibi erhanı kurtarıyor fakat hepsi cezaevine giriyor :) Müebbet yiolarmış :)

Fragman düşünce anlarız :)

Sonra Ömer baba da vücuduna cezaevi haritasını kazıtır cezaevine girer, al sana yerli prison break :D

anarschi 09-06-2009 19:21:08

Alıntı:

Duygusal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058822847)
Yalanın batsın beyaz.

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058822884)
Sonra Ömer baba da vücuduna cezaevi haritasını kazıtır cezaevine girer, al sana yerli prison break :D

yok yav sağlam kaynak :) erhanın bir arkadaşıyla ortak arkadaşız o yüzden ondan aldım birazını :)

Dakota 09-06-2009 19:21:17

ömer baba polatı cıkarır gladionun baskanı :D

Cinan 09-06-2009 19:24:13

arkadaslar fragman cıkınca konuya yazında izleyelim :) meraktan catlıyacam ya

schreck 09-06-2009 20:05:56

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058822830)
63.bölüm tiyolarıda benden :)
İskender başbakanı öldürüyor,polat ve ekibi erhanı kurtarıyor fakat hepsi cezaevine giriyor :) Müebbet yiolarmış :)
Fragman düşünce anlarız :)

hoca kim dedi sana onu :)

Cinan 09-06-2009 20:15:52

Arkadaslar tahminlerim var belki olur :

-Erhanı oradan muro ve hüsnü kurtaracak erhan ölmeyecek o kibrit sönecek :D

* Ebru ayrılmayı düsünecek artık belki dava acar cünkü polat bosuna elif demedi.

- İskender iyice köşeye sıkıştı bence BAŞBAKANI Öldürtecek.

*Abdülhey polise ifade verecek.

- Bulut iyileşecek yavaş yavaş ancak hastanede oldugu duyuldu artık. :)

TAHMİNLER ' im bunlar fragman daha cıkmadı ...

anarschi 09-06-2009 20:26:00

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058823153)
hoca kim dedi sana onu :)

erhan dedi :) Sanırsam gladio yuda antepte çekicekler :) Gelsinler yine tanışırız tekrar :)

Erhanın samimi arkadaşıyla bizim arkadaşın abisi aynı evde mi kalıyorlarmış ne o söylemiş..

Dakota 09-06-2009 20:29:04

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058823265)
erhan dedi :) Sanırsam gladio yuda antepte çekicekler :) Gelsinler yine tanışırız tekrar :)
Erhanın samimi arkadaşıyla bizim arkadaşın abisi aynı evde mi kalıyorlarmış ne o söylemiş..

o zaman pusu bitior?

GoLDeNLaNd 09-06-2009 20:31:57

hadi be fragman hadi be :D

MicroChip 09-06-2009 20:43:59

ilk fragmanı vermezler daha öncesinde yazılı fotolu özet veriyorlar

by_wirus 09-06-2009 20:44:07

Fragmanın çıkması için bile saniyeler sayıyoruz :D

checkup 09-06-2009 21:03:19

fragmana bakarken vadi resmi sayfasına estetik cerrah reklamı dikkatimi cekti. okadarda para kazanıyorlar ama reklam almıslar:) tanıdıkları herhalde

Cinan 09-06-2009 21:12:54

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058823380)
ilk fragmanı vermezler daha öncesinde yazılı fotolu özet veriyorlar

;) evet o zaman fragman yarına kayabilir :)

EuK 09-06-2009 21:34:06

ee yok mu fragman ?

anarschi 09-06-2009 22:04:05

Alıntı:

checkup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058823529)
fragmana bakarken vadi resmi sayfasına estetik cerrah reklamı dikkatimi cekti. okadarda para kazanıyorlar ama reklam almıslar:) tanıdıkları herhalde

O adam vadi de de oynadı..Kurtlar vadisinin son bölümlerinde nergiz hanımın doktoruydu..

c0di 09-06-2009 22:08:17

yaw arkadaşlar ben bu vadiyie acaip bağlandım:S Bitiyo mitiyo demeyin kötü oluyom.Tek tesellimiz perşembe akşamları zaten.:mad:

Macabré 09-06-2009 22:10:17

Ya bunlar insanı çıldırtır ver işte fragmanı ne milleti meraklandırıyosun.. :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:44:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.