![]() |
Alıntı:
|
Sürekli takip ettiğim vadiyi artık anlamakta zorlanıyorum, işledikleri konular çok ağır. Bu da izleyenlerin yavaş yavaş diziden soğumasına neden oluyor. Bazen gerçekten anlayamıyorum. Bu sorun benimle alakalıda olabilir ama etrafımdaki herkes bunu söylüyor ise genelin çektiği bir sıkıntı bu. |
Evet Eskiden bu dizi böylemiydi yavaş yavaş sıkmaya başladı artık, Yok cevat ölmez,yok iskender ölmez.... |
Alıntı:
Mesela bana göre değil. Vadi 'yi 1.bölümünden beri izliyorum. Şuan vurdu kırdı yerine sürekli mesaj verilmesi çok daha yerine duruyor. Gençlerin mafya tarzı yaşam biçimlerine özenip yanlış şeyler yapmasındansa bugun dizinin verdigi mesajları dinleyip algılayıp onları değerlendirmesi bence çok daha mantıklı. İskender büyük oluşumu, ihtiyarlar vs. bunların dizide geçen konuşmaları mesajları boşa değil, bunun farkına varın. O ihtiyarlar heyetinin ay yıldız önündeki toplantısı vs. çok güzel mesajlar.Vurdu kırdıdansa ben gerçekleri bilmeyi tercih ederim. Dizi kimine göre faşist kimine göre siyasi kimine göre hayali kimine göre ise sadece bir maşa! Ama bana göre bu dizinin eski bölümlerden ziyade bu bölümlerde verdikleri mesajlar çok daha önem arzediyor. Bence şu günlerde verilen mesajları tekrar tekrar izleyin, algılayın ve değerlendirin. Bunların hiçbiri hayal ürünü değildir :) Eğer bir gün dünya adaletle yönetilicekse bu ; Bu Yüce Türk Millet 'i tarafından olacaktır. Dizide yapılan abartı denebilecek şeylerin yegane sebebi bu inançtır! Dizide bazı karakterlerin ölmemesine sinirlenmeniz normal ama galiba alıştık dizide her kötüyü öldürmeye :) Gerçekte her kötü ölüyor mu hemen ? Ve ya hep kötüler mi ölüyor ? :) Neyse sonuçta ben eski vadidense sürekli konuşmalar geçen reel icraatlar yapan halkına aydınlanma mesajları veren bir vadiyi tercih ediyorum. Sağlıcakla.. |
Kurtlar Vadisi ne mesaj verse doğrudur diye bir şey yok bu arada. Kurtlar Vadisi'ni verdiği mesajlardan ötürü veya herhangi garip izlenimlerden dolayı değil "film" "senaryo" olduğu için izliyorum ki öyledir de. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Kurtlar Vadisi adlı dizide ‘’Halo Dayı’’ karekteri balta ile öldürülünce, RTÜK’ten ceza geldi Kurtlar Vadisi adlı dizide ‘’Halo Dayı’’ karekteri ile tanınan sanatçı Sönmez Atasoy’un, ‘’Balta ile öldürüldüğü’’ sahne, ‘’Şiddet kullanımını özendirici nitelikte’’ bulundu. RTÜK bu nedenle Show TV’den savunma istenmesini ve savunmaya göre, 250-500 bin lira arasında bir ceza verilmesini benimsedi. GAZETEPORT’un edindiği bilgiye göre, RTÜK’ün son toplantısında Kurtlar Vadisi-Pusu adlı dizideki ‘’Şiddet görüntüleri’’ ele alındı. Kurul üyeleri, şiddet sahneleri nedeniyle Show TV’ye ceza verilmesi yönünde oy kullandılar. Üyelerden Hülya Alp ve Mehmet Dadak ise karara karşı çıktılar. Hülya Alp, karşı oy yazısı da yazdı ve ‘’ Bu dizi format olarak gerilim ve aksiyon türündedir. Biz istemesek de içinde şiddet ögesi taşıyan gerilim-aksiyon dramalar, dünyada da, bizde de var olmaya devam edecektir. Önemli olan, Türk TV’lerinde farklı türde ve kaliteli dramalar yayınlayarak, şiddeti baskın öge olarak yansıtan bir yayıncılık anlayışından uzak durmaktır’’ dedi. Kurtlar Vadisi’nde, sanatçı Sönmez Atasoy’un canlandırdığı ‘’Halo Dayı’’ olarak bilinen Halil İbrahim Kapar, diziden trajik bir sonla ayrılmıştı. Dizide uyuşturucu kaçakçısı bir mahkumu canlandıran ‘’Halo Dayı’’ balta ile kesilerek öldürülmüştü. |
Alıntı:
|
http://arsiv.sabah.com.tr/2005/02/20...6B1E06CCFc.jpg korku içerir işareti yokmu kurtlar vadisinde:D |
ya arkadaş bu rtükde herşeye uyarı veriyo yok öyle olmuyacak böyle olacak şöyle olmayacak böyle olacak dizi başlarken kaç yaşların izlemesi gerektiği yazıyor arkadaş dizide:mad::mad:.O zaman gelin siz yönetin diziyi bıraksınlar rtük yönetsin allahım yarabbim ya:mad::mad: Adı üstünde aksiyon dizi işte aksiyon elbet böyle şeyler olacak dizide şiddet korku içeriyo diye uyarı veriyolar dizi başlarken daha ne yapsın adamlar:mad::mad: |
Canlı yayında adamın donunu indiren Mehmet Ali Erbil hala program sunuyor. Bunlar kalkmış Kurtlar Vadisi'ne takıyor. Ya cezanın amacı farkldıır ya da cezada Aydın Doğan'ın parmağı vardır. Aksiyon dizisinde elbet böyle sahneler olacak, Samanyolu'ndaki "Kollama" dizisinde, adam kadını bıçakla kesti, aynı şekilde parçalarını kutuya koyup abisine yolladı. Buna neden ceza gelmiyor, durum aynı. Gelmez, gelir mi hiç. Kurtlar Vadisi birilerine batıyor çünkü (: |
Alıntı:
Biz diyoruz eski KV Olsa rtük tam Kurtlar vadisi PUSU'yu TIRTLAR VADİSİNE Cevirmeye calısıyor. [ Haykırdım rahatladım :D:D ] |
Haber üstüne haber geliyor buda ilginç :p Çıkar amaçlı suç örgütü kurmak ve yönetmek iddiasıyla tutuklu yargılanan Nuri Ergin adliyeye getirildiği sırada "Kurtlar Vadisi dizisinin yapımcılarına söyleyin, en kısa zamanda iki abi kardeşin kellesini alacağım" şeklinde bağırdı. Çıkar amaçlı suç örgütü kurdukları öne sürülen Vedat ve Nuri Ergin kardeşlerin yargılanmasına İstanbul 9'uncu Ağır Ceza Mahkemesi'nde devam edildi. Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne sabah saatlerinde getirilen kardeşlerden Nuri Ergin tehditler savurdu. Kurtlar Vadisi Dizisi'nin yapımcılarını hedef alan Ergin, "Kurtlar Vadisi dizisinin yapımcılarına söyleyin, en kısa zamanda iki abi kardeşin kellesini alacağım. Size söz basın mensupları" diye konuştu. Kurtlar Vadisi'nin önceki bölümlerinde Cerrahpaşalı Kardeşler'le karşı karşıya gelen Polat Alemdar, küçük kardeşin kafasını kesmiş diğerini ise öldürmüştü. O dönemde Cerrahpaşalı karakterlerin Kasımpaşalı Ergin kardeşlerden esinlendiği yorumları yapılmıştı. |
Alıntı:
|
izlemek istemeyen izlemez Allah Allah minnacık çocuk tek başına kumanda zaplıyosa suç anne-babanındır.isterlerse izletmezler çocuklarına ,geri kalanda zaten aklı başında isteyen izler.kurtlar vadisi adı üstünde bazen öküzler vadisi oluyor ama olsu o kadar tv de neler neler var.kurtlar vadisinin perşembe günü akşamını kilitlemesi diğerlerinin hoşuna gitmediği için böyle yapılıyor.türkiye'nin gerçeklerinin ortaya çıkmasıda başkalarının hoşuna gitmiyor o da ayrı bişi.bir de Kurtlar Vadisi Gladio çıkıyo orda zaten söylüyor;bilinmeyen şeyler gün ışığına çıkcak falan.. ne olursa olsun 4ever KV :D |
KVP Gladio |
Alıntı:
Ee ? |
eski bölümleri tekrar izliyordum 75 bölümdeyim Mehmet Karahanlıya üzüldüm oğlunu bulmuşken öldü:cry |
Bende eski bölümler daha heycanlı geliyor tombalıcıyı bekliyoruz bakalım :D Neyse 63.fragmanı 2 saate kalmaz cıkar bekleyelim ne olacak erhana :) |
63.bölüm tiyolarıda benden :) İskender başbakanı öldürüyor,polat ve ekibi erhanı kurtarıyor fakat hepsi cezaevine giriyor :) Müebbet yiolarmış :) Fragman düşünce anlarız :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
ömer baba polatı cıkarır gladionun baskanı :D |
arkadaslar fragman cıkınca konuya yazında izleyelim :) meraktan catlıyacam ya |
Alıntı:
|
Arkadaslar tahminlerim var belki olur : -Erhanı oradan muro ve hüsnü kurtaracak erhan ölmeyecek o kibrit sönecek :D * Ebru ayrılmayı düsünecek artık belki dava acar cünkü polat bosuna elif demedi. - İskender iyice köşeye sıkıştı bence BAŞBAKANI Öldürtecek. *Abdülhey polise ifade verecek. - Bulut iyileşecek yavaş yavaş ancak hastanede oldugu duyuldu artık. :) TAHMİNLER ' im bunlar fragman daha cıkmadı ... |
Alıntı:
Erhanın samimi arkadaşıyla bizim arkadaşın abisi aynı evde mi kalıyorlarmış ne o söylemiş.. |
Alıntı:
|
hadi be fragman hadi be :D |
ilk fragmanı vermezler daha öncesinde yazılı fotolu özet veriyorlar |
Fragmanın çıkması için bile saniyeler sayıyoruz :D |
fragmana bakarken vadi resmi sayfasına estetik cerrah reklamı dikkatimi cekti. okadarda para kazanıyorlar ama reklam almıslar:) tanıdıkları herhalde |
Alıntı:
|
ee yok mu fragman ? |
Alıntı:
|
yaw arkadaşlar ben bu vadiyie acaip bağlandım:S Bitiyo mitiyo demeyin kötü oluyom.Tek tesellimiz perşembe akşamları zaten.:mad: |
Ya bunlar insanı çıldırtır ver işte fragmanı ne milleti meraklandırıyosun.. :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:44:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.