R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Marlboro 11-09-2009 02:56:55

Alıntı:

CaLienTe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428773)
Kasım ayında sinemalarda. :)

teşekkürler bilgi için hocam

WebEngineer 11-09-2009 02:59:02

Şu dizide başlasın artık.

Mercedes 11-09-2009 03:00:23

Bu başlık sabit değilmiydi =)

SABOCES 12-09-2009 14:13:36

BÜYÜK GÜN 24 EYLÜL!
Efsane dizi Kurtlar Vadisi Pusu 24 Eylül Perşembe Star TV’de başlıyor!

Kurtlar Vadisi Pusu, nefesleri kesecek yeni bölümleriyle 24 Eylül’den itibaren kendi gününde kendi saatinde Star TV’de izleyicileriyle buluşacak!

http://www.kurtlarvadisi.com/index.p...ws&news_id=347

SaraLonD 12-09-2009 14:19:45

24 Eylülü sabırsızlıkla bekliyoruz.. :)

R@mses 12-09-2009 14:22:34

özledik be abi :)

Akbas 12-09-2009 15:15:21

Eah başlasa artık.

Razor_332 12-09-2009 15:59:30

Tam 12 gün var sabırsızlıkla bekliyorum :)

Fhenix 12-09-2009 18:24:31

Heh sonunda başlıyor. 24 Eylül çabucak gelse bari. :)

CulsuZ 12-09-2009 20:54:45

selam kurtlar vadisi hayranları

demreli 15-09-2009 22:41:54

fragman çıktı tv gördüm ama izleyemedim..

Fhenix 15-09-2009 22:43:56

Aynen ben yazıcaktım şimdi, vadi milletinin insanları fragman çıktı, ben de kaçırdıım. İnternete düşer bi'kaç saate :D
Ve düştü; :D
Yazete.com

Akbas 15-09-2009 22:45:31

Yeni fragmanı az önce starda gördüm. İskenderi yakıyor burma bıyıklı. yazete.com a düşmemiş yeni fragman.

siyahekran 15-09-2009 22:45:57

ne cok fan varmıs bey 685 sayfa boru mu :D

KaRa_MaSkE 15-09-2009 22:52:15

Yazete.com

izleyin polat alemdar makedonyayı feth etti kalabalığa bakın yav :D

Yazete.com

buda yeni bölüm fragmanı

Fhenix 15-09-2009 22:54:27

Biz fragman diyoruz, sen makedonya diyosun. Fragman çıkmış, boşver makedonyayı :D

FOX 15-09-2009 23:02:18

24 Eylülde başlıyormuş spiker öyle dedi.

Macabré 15-09-2009 23:13:05

Oy oy oy ne oluyor yahuuuu ???

HKNOCN 15-09-2009 23:16:26

Bomba gibi bir bölümle başlıyor süper ya :)
Çifte bayram yapacağız önümüzdeki hafta ;)

Marlboro 15-09-2009 23:24:35

ana tarih belli olmuş fragman çıkmış süper ya hadi bakalım 24 eylül gelsin eski keyiflerimiz başlasın son 9 gün :D

c0di 15-09-2009 23:26:24

hele şükür

Akbas 15-09-2009 23:48:01

Fragmandan anladığımız Polat'a yine bişey olmuyor. İskender mokoko.

MicroChip 15-09-2009 23:51:42

tatil girdi diziyi unuttuk :D en iyisi son iki bölümü tekrar izlemek :D

Fhenix 15-09-2009 23:58:36

Hikmet'i şişliyorlar.

HKNOCN 16-09-2009 00:14:40

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059466854)
Hikmet'i şişliyorlar.

Erhan çok pis dayak yiyor..
:cry

demreli 16-09-2009 00:14:45

Polat doktor olmuş be :=)
Kazım nasıl dövüyor adamlar yavrum benim.
az kaldı 24 eyLül'e.

FOX 16-09-2009 00:45:08

Kazım ringden fırlamış gibi mübarek...

Kavi 16-09-2009 01:18:08

Polat abimiz şimdide doktor olmuş :p

GoogleFan 16-09-2009 01:23:55

Kazım fena dövüyor.:D

PcManYaki 16-09-2009 01:27:07

Polat birini dikecek ama kimi :D

DerbedeL 16-09-2009 01:43:02

İskendere üzüldüm ya. Eğer ölcekse ölümü yılmazın ağasından (ismini unutttum) olmamalıydı. Ve böyle basit bir şekilde hiç ölmemeliydi.
Erhan çok pis dayak yiyor demişiniz de ben erhanı göremedim fragmanda. Starın kurtlar vadisi tanıtım bölümünde de erhan yoktu. Sanırım çıkarcaklar diziden.
Hüsnü de bıyık bırakmış bi acayip olmuş :D

edit: erhan dayak yiyormuş. Şimdi gördüm :) Cevat da birini yakıyor inşallah o iskender değildir.

Ahmet94 16-09-2009 01:44:17

Özlemişim Ya Fragmanı Görünce Sevindim:)

Mertcan03 16-09-2009 01:46:59

İskenderler ölmez :D

fatihbaz 16-09-2009 03:15:25

iskender ölecekse ölümü bence polatın elinden olur,fragman çok hoşuma gitti bu arada :)

KaRa_MaSkE 16-09-2009 14:50:43

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059466428)
Biz fragman diyoruz, sen makedonya diyosun. Fragman çıkmış, boşver makedonyayı :D

aynı mesajda fragmanıda verdim yahu

HaytaWeb 16-09-2009 15:08:37

Fena bölüm olacak.

Abdlsmt! 16-09-2009 17:19:57

Yuhhh!! Harika bölüm olacak galiba. o değilde polatın kaç canı gitti sayabildiniz mi? hâla yaşıyo xD neyse Erhanda pis dayak yiyo o değilde Hikmet kalbinden bıçaklanıyor.
Polat Alemdar oldu mu doktor dikmediği yer kalmaz şinck xD

Fhenix 16-09-2009 18:15:45

Alıntı:

KaRa_MaSkE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059471086)
aynı mesajda fragmanıda verdim yahu

Ben mesajımı yazarken, sen mesajını editlemişsin. Ben yazdığımda mesajında fragman linki yoktu o yüzden yazmıştım :)

frmpostcusuyum 16-09-2009 19:11:58

ne zaman başlıyor acaba?

ThreeG 16-09-2009 19:17:31

Alıntı:

frmpostcusuyum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059473373)
ne zaman başlıyor acaba?

24 Eylül 2009


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:03:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.