![]() |
bence tatar gladioya çalışıyor. hazır filmide yapılıyor gladio diye tam yerinde bitirdiler. |
Gladio 2. adamı heykel traşcı çıktı. (: |
Tataroğlu da Gladyo, fakat Tataroğlu aynı zamanda mason. O zaman masonlar Gladyo. Polat'a yine Amerika yolu gözüktü :D |
vallahi polat gitti:D harika bir finaldi artık 3 ay boyunca düşün dur işin yoksa |
davut tataroğlu na bak sen nasıl sezon finaliydi yaw bu kafayı yicem daha demin başladı dizi.Senarislet iyice kafayı yedi :@:@:@:@:mad::mad::mad::mad: |
Görev tamamlandı dediğine göre başbakan öldü acaba gladioda polat oynayacakmı? |
Bu topicde sezon bitene kadar kililtensin biraz özliyelim topiği :) |
Gladio 'nun 2.adamı Tataroğlu 'dur büyük ihtimal. Bu gece veya yarın yeni KV Gladio Fragmanı gelir. |
Alıntı:
Acaba gladio ne zaman sinemaya çıkıcak. La mert ilk gün gidiyoruz filme. :rolleyes: |
Bi'tuhaf oldum yahu "Bizim Çocuklar" deyince. :S |
Alıntı:
|
Ben sonunu kaçırdım ripe leyen varmı? :) |
Davut gladionun adamı çıktı.Gladionun 2.adamıda çok ünlü biri çıkıcak bence :D |
lost sezonu 2 bölüm ile kapadı .... 2 bölüm çekseler noluyosa sanki |
Beğenmedim. :S |
son kısımda kvgladyo hakkında çağrışım yapmak için çok kasmışlar bence..çokta ahım şahım bitmedi.. |
10 dakika gibi geldi film...Adam sezon finalini 1,5-2 bölüm yapar ya :( |
İskenderin neden Tataroğlunun kızını aldığı şimdi anlaşıldı :) |
Vadi’nin sevilen karakterleri Memati, Bulut, Yıldız, Muro ve Ebru’yu, sezon finalinde hangi sürprizler bekliyor? Siz sürpriz gördünüz mü ? |
Alıntı:
|
sezon finali çok kısaydı keşke biraz daha uzatsalardı. Ömer Baba çok iyi konuştu helal olsun :) Polat yine cüneyttarçın silahı ile Cevat'ın tüm adamlarını bir şarjörde öldürdü:) Tataroğlu'nun Amerika ile bağlantılı olduğunu onların adamı olduğunu biliyordum fakat Gladio'nun adamı olarak çıkması saçma oldu.Bunu hoca ve kumandan bilmiyor muydu :) Bakalım heykeltraş kim çıkacak. Geçenlerde İbrahim Tatlıses'i bir röportajında "dizide oynamak istiyorum,yapımcılar size sesleniyorum" derken duydum.İnşallah o değildir :p Yeni sezonda bu konuda görüşmek dileğiyle iyi forumlar arkadaşlar :) Bu arada yeni avatarım nasıl :p |
Demek ki ihtiyarlar biliyormuş Davut'un Gladio'dan olduğunu ki Bulut'u yanına vermişler. |
hhe çok güzel avatarın : ) ben sonunu kaçırdım ya : ( |
Alıntı:
|
Polat net olarak öldü |
3 ay bu sorularla çekilmez yavv :) |
Alıntı:
|
bu bölüm acayip saçmaydı her sahnesi saçmalıklarla mantık hataları ile dolu :) mesala polat polis arabasını calıyor alt tarafı bir siena ya yetişemiyor arkasındaki kovalayan polis arabaları.Arkadakilerin son model araçları vs :) Sonra polat 20 kişiyi tek şarşörle öldürüyor hemde karşıdakilerde keleş var adamlar bir kez sıkmadı :) acayip saçma palavra bir bölümdü.Sonra polat polisi yere seriyor caminin orada ama hemen 2 metre ilerisindeki polisler hiçbirşey yapmadan bekliyor vs :) polis binasından bir kadın bekliyor sanki adam elini kolunu sallayarak cıktı hemde polis arabasını çaldı :) + madem araba çalıyorsun polisin en dandik arabasını calıyor heryer mantık hatası |
Polat'a her sezon birşey oluyordu,bu sezon da 2 tanecik mermi yedi,hiçbirşey olmaz :) |
Alıntı:
beyninden kan çektiler,sırtından bıçaklandı,kolundan vuruldu,baron zamanında kardeşi omzundan vurdu vs vs :) kaç canı kaldı saymadım valla :D |
Alıntı:
Bu arada hangi 3 ay, bunlar gene bi tatiller araya sokar diziyi ocakta başlatılar , demedi deme ibrahim :) |
Tataroğlu? Gladio'nun Adamı mı? |
bu aşk burada biter :) |
Ölümsüz polat ya artis hiç bişe olmaz şimdi adamıda vurdu kahraman olcak :D |
Amatör dizisi gibi olmuş bu bölüm.:) |
Alıntı:
|
Polat mermiyi karın boşluguna yedi ölmez oradan. Ama sıktılar artık kalbure döndü adam her sezon kurşun yer bıcak yer.. |
Alıntı:
|
Başbakan'ı da vurdular,acaba o yaşayacak mı ? |
Alıntı:
Ama bu seferde Bulut nasıl yaşıyor diyeceksiniz. :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:57:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.