R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

PowerfuL 11-06-2009 23:41:59

bence tatar gladioya çalışıyor. hazır filmide yapılıyor gladio diye tam yerinde bitirdiler.

JeaLouS 11-06-2009 23:42:11

Gladio 2. adamı heykel traşcı çıktı. (:

Fhenix 11-06-2009 23:42:46

Tataroğlu da Gladyo, fakat Tataroğlu aynı zamanda mason. O zaman masonlar Gladyo. Polat'a yine Amerika yolu gözüktü :D

UltraMinik 11-06-2009 23:43:13

vallahi polat gitti:D harika bir finaldi artık 3 ay boyunca düşün dur işin yoksa

c0di 11-06-2009 23:43:19

davut tataroğlu na bak sen nasıl sezon finaliydi yaw bu kafayı yicem daha demin başladı dizi.Senarislet iyice kafayı yedi :@:@:@:@:mad::mad::mad::mad:

Razor_332 11-06-2009 23:43:24

Görev tamamlandı dediğine göre başbakan öldü acaba gladioda polat oynayacakmı?

WebEngineer 11-06-2009 23:43:28

Bu topicde sezon bitene kadar kililtensin biraz özliyelim topiği :)

Macabré 11-06-2009 23:43:36

Gladio 'nun 2.adamı Tataroğlu 'dur büyük ihtimal.

Bu gece veya yarın yeni KV Gladio Fragmanı gelir.

by_wirus 11-06-2009 23:43:57

Alıntı:

JeaLouS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836937)
Gladio 2. adamı heykel traşcı çıktı. (:

Dizi herzamankinden önce bitti 30 dakika önce bitti çok saçma.

Acaba gladio ne zaman sinemaya çıkıcak.

La mert ilk gün gidiyoruz filme. :rolleyes:

SeoSarp 11-06-2009 23:43:59

Bi'tuhaf oldum yahu "Bizim Çocuklar" deyince. :S

izzyGM 11-06-2009 23:45:29

Alıntı:

JeaLouS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058836937)
Gladio 2. adamı heykel traşcı çıktı. (:

Bu adam gladionun 2. adamıysa , sinemada bu adamı işlerlerse yeni sezonda neyi işlicekler ki :confused::confused:

ruby 11-06-2009 23:45:33

Ben sonunu kaçırdım ripe leyen varmı? :)

DarkStyLe 11-06-2009 23:45:47

Davut gladionun adamı çıktı.Gladionun 2.adamıda çok ünlü biri çıkıcak bence :D

piyanist 11-06-2009 23:45:54

lost sezonu 2 bölüm ile kapadı .... 2 bölüm çekseler noluyosa sanki

Kadir TUTAK 11-06-2009 23:47:55

Beğenmedim. :S

MicroChip 11-06-2009 23:48:11

son kısımda kvgladyo hakkında çağrışım yapmak için çok kasmışlar bence..çokta ahım şahım bitmedi..

Estali 11-06-2009 23:48:59

10 dakika gibi geldi film...Adam sezon finalini 1,5-2 bölüm yapar ya :(

ByMsT 11-06-2009 23:49:53

İskenderin neden Tataroğlunun kızını aldığı şimdi anlaşıldı :)

Onurss 11-06-2009 23:51:44

Vadi’nin sevilen karakterleri Memati, Bulut, Yıldız, Muro ve Ebru’yu, sezon finalinde hangi sürprizler bekliyor?

Siz sürpriz gördünüz mü ?

DarkStyLe 11-06-2009 23:52:21

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837009)
Vadi’nin sevilen karakterleri Memati, Bulut, Yıldız, Muro ve Ebru’yu, sezon finalinde hangi sürprizler bekliyor?
Siz sürpriz gördünüz mü ?

Süpriz dediği nezaret galba aa çok şaşırdım :D

EuK 11-06-2009 23:52:38

sezon finali çok kısaydı keşke biraz daha uzatsalardı.
Ömer Baba çok iyi konuştu helal olsun :)
Polat yine cüneyttarçın silahı ile Cevat'ın tüm adamlarını bir şarjörde öldürdü:)
Tataroğlu'nun Amerika ile bağlantılı olduğunu onların adamı olduğunu biliyordum fakat Gladio'nun adamı olarak çıkması saçma oldu.Bunu hoca ve kumandan bilmiyor muydu :)
Bakalım heykeltraş kim çıkacak.
Geçenlerde İbrahim Tatlıses'i bir röportajında "dizide oynamak istiyorum,yapımcılar size sesleniyorum" derken duydum.İnşallah o değildir :p
Yeni sezonda bu konuda görüşmek dileğiyle iyi forumlar arkadaşlar :)


Bu arada yeni avatarım nasıl :p

Fhenix 11-06-2009 23:55:11

Demek ki ihtiyarlar biliyormuş Davut'un Gladio'dan olduğunu ki Bulut'u yanına vermişler.

burak8104 11-06-2009 23:55:35

hhe çok güzel avatarın : )

ben sonunu kaçırdım ya : (

Aykut_ 11-06-2009 23:56:14

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837020)
sezon finali çok kısaydı keşke biraz daha uzatsalardı.
Ömer Baba çok iyi konuştu helal olsun :)
Polat yine cüneyttarçın silahı ile Cevat'ın tüm adamlarını bir şarjörde öldürdü:)
Tataroğlu'nun Amerika ile bağlantılı olduğunu onların adamı olduğunu biliyordum fakat Gladio'nun adamı olarak çıkması saçma oldu.Bunu hoca ve kumandan bilmiyor muydu :)
Bakalım heykeltraş kim çıkacak.
Geçenlerde İbrahim Tatlıses'i bir röportajında "dizide oynamak istiyorum,yapımcılar size sesleniyorum" derken duydum.İnşallah o değildir :p
Yeni sezonda bu konuda görüşmek dileğiyle iyi forumlar arkadaşlar :)


Bu arada yeni avatarım nasıl :p

kesin ibrahim tatlısesdir traşçı avatarında güzel ama çekmiyor galiba :D

Macabré 11-06-2009 23:57:39

Polat net olarak öldü

Mertcan03 11-06-2009 23:57:53

3 ay bu sorularla çekilmez yavv :)

Fhenix 11-06-2009 23:59:43

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837061)
Polat net olarak öldü

Polat ölmez. Gelecek sezon Polat'ın ekibine Bulut da dahil olacak. Güzel işler yapacaklar. İskender o haliyle 2 kurşun yedi ölmedi, Polat mı ölecek :)

webloader 12-06-2009 00:03:39

bu bölüm acayip saçmaydı her sahnesi saçmalıklarla mantık hataları ile dolu :) mesala polat polis arabasını calıyor alt tarafı bir siena ya yetişemiyor arkasındaki kovalayan polis arabaları.Arkadakilerin son model araçları vs :) Sonra polat 20 kişiyi tek şarşörle öldürüyor hemde karşıdakilerde keleş var adamlar bir kez sıkmadı :) acayip saçma palavra bir bölümdü.Sonra polat polisi yere seriyor caminin orada ama hemen 2 metre ilerisindeki polisler hiçbirşey yapmadan bekliyor vs :) polis binasından bir kadın bekliyor sanki adam elini kolunu sallayarak cıktı hemde polis arabasını çaldı :) + madem araba çalıyorsun polisin en dandik arabasını calıyor heryer mantık hatası

EuK 12-06-2009 00:04:07

Polat'a her sezon birşey oluyordu,bu sezon da 2 tanecik mermi yedi,hiçbirşey olmaz :)

anarschi 12-06-2009 00:04:26

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837071)
Polat ölmez. Gelecek sezon Polat'ın ekibine Bulut da dahil olacak. Güzel işler yapacaklar. İskender o haliyle 2 kurşun yedi ölmedi, Polat mı ölecek :)

ama vucudu delik deşik oldu ya :D
beyninden kan çektiler,sırtından bıçaklandı,kolundan vuruldu,baron zamanında kardeşi omzundan vurdu vs vs :)
kaç canı kaldı saymadım valla :D

Macabré 12-06-2009 00:05:45

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837071)
Polat ölmez. Gelecek sezon Polat'ın ekibine Bulut da dahil olacak. Güzel işler yapacaklar. İskender o haliyle 2 kurşun yedi ölmedi, Polat mı ölecek :)

Ya tabiki ölmez biliyorumda, göyya gözlerini falan dondurdular millet öldüğüne inansın diye :D

Bu arada hangi 3 ay, bunlar gene bi tatiller araya sokar diziyi ocakta başlatılar , demedi deme ibrahim :)

CameL22 12-06-2009 00:06:38

Tataroğlu?

Gladio'nun Adamı mı?

Tufan 12-06-2009 00:07:09

bu aşk burada biter :)

DarkStyLe 12-06-2009 00:08:02

Ölümsüz polat ya artis hiç bişe olmaz şimdi adamıda vurdu kahraman olcak :D

WebEngineer 12-06-2009 00:08:05

Amatör dizisi gibi olmuş bu bölüm.:)

anarschi 12-06-2009 00:08:15

Alıntı:

CameL22 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837107)
Tataroğlu?

Gladio'nun Adamı mı?

tataroğlu-amerika-gladio ??

ruby 12-06-2009 00:08:45

Polat mermiyi karın boşluguna yedi ölmez oradan. Ama sıktılar artık kalbure döndü adam her sezon kurşun yer bıcak yer..

DarkStyLe 12-06-2009 00:08:50

Alıntı:

CameL22 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837107)
Tataroğlu?
Gladio'nun Adamı mı?

Evet öyle gözüküyor..

EuK 12-06-2009 00:17:24

Başbakan'ı da vurdular,acaba o yaşayacak mı ?

SeoSarp 12-06-2009 00:18:22

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058837193)
Başbakan'ı da vurdular,acaba o yaşayacak mı ?

Boynundan yedi mermiyi yaşamaz herhalde.

Ama bu seferde Bulut nasıl yaşıyor diyeceksiniz. :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:57:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.