R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Fhenix 03-06-2009 16:39:35

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058782316)
İskender'in babası Ömer babaymış :eek:
yok yok geçen hafta ölen hocanın babasıymış Ömer Baba:eek:

Ömer Baba'nın çocuğu olmuyordu, eski sezonda bol bol söylemişlerdi. O zaman İskender tüp bebek :eek:
Şaka bi' yana, bence de Ömer Baba ihtiyarların başı :D

DerbedeL 03-06-2009 16:49:57

Ömer baba ihtiyar mı gladio mu bilmem ama cıvıtmaya başladı. Polat nelerle uğraşıyor; o Polata trip atıyor. Sanki oğlu devlet memuru.. Ya Polat sabah 8 akşam 5 saatleri arasında çalışcak yada Ömer Baba'yı yollayacaklar gibime geliyor :)

BEYZADE 03-06-2009 17:37:15

Ömer Baba dinine o kadar bağlı bir insan hatta imamdı, yalan söylemedi diye herkes karşı duruyor adama. :rolleyes:

Yatirim 03-06-2009 18:05:40

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058780824)
erhan nası kaçtı ya..yine mantık hatası

Film gereği İskender büyük devlet için büyük adamlardan. Öyle birisi vurulunca ortalık karışır. Adamlar iskender büyüklemi ilgilensinler erhanlamı.Erhanı sonradan yakalayabileceklerini düşünmüş olabiirler.
iskender vurulunca herkes şokta dikkat ettiyseniz.erhan direk arabasına binmiş olabilir. araba ile gelmişti... Varsayım çok....


bu arada filmin son kısmında bi yer patlatılıor.içerde olanlar kimler ?
polat ise polat arandığı için ölme süsü vermiş olabilir ?
vede o sahne eski bölümlerdek ibi sahneyi anımsattı. memati abdül içerde iken felan..

Cinan 03-06-2009 18:18:54

bu bölüm güzel olacak cevat yine ölmeyecek galiba

Bişi soracam cevat manyagı kimleri yakıyor yine :D

iLLeqaL 03-06-2009 18:22:32

Alıntı:

Yatirim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058784814)
Film gereği İskender büyük devlet için büyük adamlardan. Öyle birisi vurulunca ortalık karışır. Adamlar iskender büyüklemi ilgilensinler erhanlamı.Erhanı sonradan yakalayabileceklerini düşünmüş olabiirler.
iskender vurulunca herkes şokta dikkat ettiyseniz.erhan direk arabasına binmiş olabilir. araba ile gelmişti... Varsayım çok....
bu arada filmin son kısmında bi yer patlatılıor.içerde olanlar kimler ?
polat ise polat arandığı için ölme süsü vermiş olabilir ?
vede o sahne eski bölümlerdek ibi sahneyi anımsattı. memati abdül içerde iken felan..

mantıklı ölme süsü vermiş olabilirler ama içerdeki polatmıydı

MicroChip 03-06-2009 18:22:32

cevatın biletini sezon finalinde muro kesecek bence..iki bölümdür yok

fatihbaz 03-06-2009 20:53:43

fikret ne derse çıkıyor,adam beşiktaşıda şampiyon yaptı :D umarım mematinin ölmesini tutturamaz :D ayrıca iskenderin bu şekilde ölmesi çok saçma olur,bişey olmaz ona...

by_wirus 03-06-2009 22:17:36

Hay ben bu cevatın, 2 ay önce adını kimsenin bile bilmediği adam şimdi alemde herkese kafa tutabilir oluyor nasıl oluyorda birden en tepeye oturabiliyor? Nasıl piramide en üstten başlıyor?

Cinan 03-06-2009 22:22:25

Bu bölümde cevat kimleri yakıyor bilen varmı ?

MicroChip 03-06-2009 22:30:46

Alıntı:

frmkanka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058786637)
Bu bölümde cevat kimleri yakıyor bilen varmı ?

bence..
Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058781040)
yakma sahnesiyle bi önceki baskın sahnesini incelersen iki sahnede de adamlardaki silahlar aynı keleşe yada m3 e benziyor.yani yananlar bi önceki sahnede yakalananlar.


GoLDeNLaNd 03-06-2009 22:31:31

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058786585)
Hay ben bu cevatın, 2 ay önce adını kimsenin bile bilmediği adam şimdi alemde herkese kafa tutabilir oluyor nasıl oluyorda birden en tepeye oturabiliyor? Nasıl piramide en üstten başlıyor?

hızlı giden atın bişeysi misali gibi bişey olur heralde :)

Razor_332 04-06-2009 00:32:29

Az önce rastgele kanal geziyordum fox tv bizden kaçmazda gözüme çarpan haberi izledim haberde musa uzunlar [50 yaşında] (iskender büyük) ve ipek karapınar [25 yaşında] (funda) dizide baba-kız rolünü canlandıran çift gerçekte dudak dudağa bir mekanda görüntüleniyor. görünce gerçekten çok şaşırdım iskendere bak sen :D

WebEngineer 04-06-2009 01:58:25

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058787606)
Az önce rastgele kanal geziyordum fox tv bizden kaçmazda gözüme çarpan haberi izledim haberde musa uzunlar [50 yaşında] (iskender büyük) ve ipek karapınar [25 yaşında] (funda) dizide baba-kız rolünü canlandıran çift gerçekte dudak dudağa bir mekanda görüntüleniyor. görünce gerçekten çok şaşırdım iskendere bak sen :D

Aynen bende senin gibi kanal gezerken gördüm kızla kameralar önünde adam öpüşüyor sonrada " siz kimsinizki " felan diye itiraz ediyor.

Arkadan biride bağırdı hayvan gibi " İSKENDERRR " diye :D

EuK 04-06-2009 09:03:38

http://www.hurriyet.com.tr/_np/0739/8120739.jpg

bilgiliweb 04-06-2009 09:35:07

bu iskenderi fox da bende gördüm sabah olsun yazarım konuya diyordum bir baktım herkez yazmış :D

baba - kıza bakın hele sevgili olmuşlar

Ali21 04-06-2009 10:50:59

ulen iskender yaptın yapcagını gider ayak :D

yasinseo38 04-06-2009 10:59:33

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058787606)
Az önce rastgele kanal geziyordum fox tv bizden kaçmazda gözüme çarpan haberi izledim haberde musa uzunlar [50 yaşında] (iskender büyük) ve ipek karapınar [25 yaşında] (funda) dizide baba-kız rolünü canlandıran çift gerçekte dudak dudağa bir mekanda görüntüleniyor. görünce gerçekten çok şaşırdım iskendere bak sen :D

Vay be Sen şu iskendere bak hele :D:D Erkek Adam:D

Kadir TUTAK 04-06-2009 12:25:21

Bence iskenderde ömer babada cevat muro polatı sevmeyenler ölsünde evcilik falan oynasınlar azcık hep kavga dövüş :D

Boxer 04-06-2009 12:39:45

ömer babaya uyuz olmaya başladım . aile içi şiddet yakında kvp de :D

izzyGM 04-06-2009 13:13:48

Şu filmde bi fikreti bide abdülheyi seviyorum :)

Cinan 04-06-2009 13:56:01

Ömer babaya bende bu aralar gıcık oldum:o
Fikret bomba zaten bu bölümde heyecan dorukta olacak az kaldı :D

cellman 04-06-2009 14:15:04

fikret iddiayı kazandı beşiktaş şampiyon oldu değinecekler mi bakalım o konuya da :D

BurakBatur 04-06-2009 18:33:36

İskender Büyük Dizideki kızıyla Dudak Dudağa | Videonuz İskendere bak :D

Cinan 04-06-2009 18:42:57

Alıntı:

BurakBatur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058791674)

Vay kebap vay neler yaparmıs :D

TwiGGyRamiRez 04-06-2009 18:57:06

Alıntı:

BurakBatur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058791674)

offf :mad: ben o kıza aşık olmuştum yaa:D

Cinan 04-06-2009 19:00:28

Alıntı:

TwiGGyRamiRez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058791840)
offf :mad: ben o kıza aşık olmuştum yaa:D

Üzülme Canpolatı ararım isini yapar :D:D

demreli 04-06-2009 19:59:58

:D aşık mı oldun :D

iskender büyük ama sevgilisi küçük :D

HaytaWeb 04-06-2009 20:03:07

Alıntı:

BurakBatur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058791674)

İskender, son öpüşmelerin olsun :p

BurakBatur 04-06-2009 20:27:03

Kurtlar Vadisi Gladio Yakında Sinemalarda... Reklamı çıktı.

WEB0Z0F 04-06-2009 20:34:34

ben kaçırdım onu internette var mı bidahaki reklamı mı bekleyeyim? :)

Jeek 04-06-2009 20:37:57

kurtlrvadisigladio.tk yı aldım :D

Exwore 04-06-2009 21:23:39

evet ya kurtlar vadisi gladio dedi şaştım :) İskender size 2. gladio nun kim olduğu açıklayacağım dedi :D

Cinan 04-06-2009 21:36:37

gladio ömer babaymış :D gladioömerbaba.com :D olsa iyi olur :p

Cenk 04-06-2009 21:39:40

Kurtlar Vadisi İki Kule çıkar yakında.

Cinan 04-06-2009 21:39:50

http://www.kurtlarvadisigladio.com/

reklamlar baslamıs :)

BLev 04-06-2009 21:43:31

Bu Bölümde Fikret ve Güllü yanacak sanırım.

Cenk 04-06-2009 21:45:01

Adamlar 1 yıllık reglemiş filmin resmi sitesini, ilginç. Ve 10 gün önce.

checkup 04-06-2009 21:53:28

kendi siteme yükledim hemen flv dosyasını. baska bir siteden cekiyor resmi sitede..

GoogleFan 04-06-2009 22:07:57

Nazir dağıttı.:D Baya adamı varmış.:)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:22:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.