![]() |
|
kv gladio dan haberi olan var mıydı |
Süpriz oldu valla gerçeklerden yola çıkıyor birde rekorları alt üst eder |
Nazır tozunu attırdı limanın :D |
Alıntı:
|
demedi demeyin bu cevat nazır'ı yakar :D |
Elinin ayarı yok erhan madem sıkçan neden öldürmüyorsun :D |
Dedim ki belki boştur :D kurtlarvadisigladio.com - .net - .org alayı dolu :D:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Farkındaysanız hiç ustasına ters hareket yapmayan Memati yavaş yavaş ters hareketler ve mimikler yapmaya başlıyor, gidici gibi. |
Alıntı:
|
Alıntı:
en ucuz tk vardı ben de onu kaptım hemen bi wordpress kurayım :p |
kurtlarvadisigladio.com Alınabilir Değil kurtlarvadisigladio.net Alınabilir Değil kurtlarvadisigladio.org Alınabilir Değil kurtlarvadisigladio.info Alınabilir Değil kurtlarvadisigladio.biz Alınabilir Değil kurtlarvadisigladio.tv Alınabilir Değil :D |
Olan hikmete oldu yine. |
Alıntı:
|
Nazır'ı yakıcak sanırım Cevat. |
|
hakikaten olan hikmete oldu |
Alıntı:
|
Arkadaslar iskender ölecek bence nerden anladım :) Polat dedi iskender ölürse erhana yeni pasaport cıkartırız dedi. Ve bu bölüm fragmanında abdulhey birini arıyor erhana pasaport istiyor. Demekki iskender kebap oluyor :D Tahminim |
heyetin başındaki adamın sesi acayip karizma. |
hah bide gladio çıktı :d bu kvp bitmez |
Pana filmin iskendere film çekeceği 1 ay önceden söylenmişti, söylenmiştide bu kadar iddialı bir film beklemiyordum |
Alıntı:
|
Bu arada Gladio eski den örgütlenmiş bir örgütün kod adı. Ergenekon ile çok benzer yanları var. Vikipedia dan ve ekşisözlük ten inceliyorum hala |
Alıntı:
|
|
Nazırın adamlarını yakıyorlar galiba |
Erhan polat'a posta koyuyor be :D |
yananlar arapmış sorun değil :D |
Sıkabiliyorsan içimdeki Murat sevgisine sık :D:D:D |
Alıntı:
|
kurtlar vadisi gladio domainlerinin hepsi dolmuş anında.. |
Bu hüsnü adamı öldürür ya:D akıllı deli |
iskender ölmeyecek arkadaşlar..yakın zamanda filmi çıkacak ölmesi saçma olur |
Yılmaz bunlar ne ? -arap sabunu agam. Ne yapmak lazım ? -Temizlemek lazım :D:D |
Alıntı:
senaryoda sınır yok. |
bu cevatın kibritlerinden bende alcam amma kaliteli kibrit yav ordan oraya uçuyor bi kere bile sönmedi daha uçarken :D |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:58:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.