R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

mukanfixor 22-05-2009 20:48:31

LG700 seneye kurtlar vadisi devam edecek mi bir sezon daha onu söyler misin?
Bir de ölecek kişiyi pm atar mısın lütfen, inan böyle daha çok üzülüyorum o mu ölecek bu mu ölecek diye :)

demreli 22-05-2009 20:52:52

LG700 kim ?:D

anlamadım valla :)

LincolnSamet 22-05-2009 20:54:39

Alıntı:

demreli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058715440)
LG700 kim ?:D
anlamadım valla :)

Kurtlar Vadisi dilek taşı:)

https://www.r10.net/members/14629-lg700.html

Exwore 22-05-2009 21:02:35

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058715417)
Niye ya gerçekten bak ciddiyim bu arada ya memati yada abdülheyden biri ölebilir...

yani biz onu tartışalı 30 sayfa geçti dmek istedim :D

Bu arada size bir tüyo, polat ölecek yerine ben geçecem gelecek sezon bunuda ilk kez burada açıklıyorum. :cool:

MeyT 22-05-2009 21:02:42

Arkadaşlar, Yönetmen benim amcaoğlu olduğundan şu LG700 'ü araştırdım ve kendisinin Dizide ki rolü "güvenlik" . :p:D:p:D:p

Banada bi' pm please. :D:D

Omer 22-05-2009 21:04:03

vayy bee :D son günlerde nere gitsem herkez konuşuyor.

LG700 22-05-2009 21:15:03

Alıntı:

mukanfixor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058715420)
LG700 seneye kurtlar vadisi devam edecek mi bir sezon daha onu söyler misin?
Bir de ölecek kişiyi pm atar mısın lütfen, inan böyle daha çok üzülüyorum o mu ölecek bu mu ölecek diye :)

Konsept değişikliği ile birlikte devam edicek :)

Cenk 22-05-2009 21:20:31

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058715567)
Konsept değişikliği ile birlikte devam edicek :)

Gerçekten Abdulhey ya da Memati'den biri gidici mi?

GoLDeNLaNd 22-05-2009 22:24:46

LG700 nebiliyorsan pm ile bildirirmisin banada :)

cellman 22-05-2009 22:30:43

yav yapmayın arkadaşlar pm istememek için zor tutuyorum kendimi :D:D

c0di 22-05-2009 22:41:05

bende pm istiyorum lütfen lg700 lütfen sezon finalinde abdülhey ölmesin:mad:

quale 22-05-2009 22:45:05

Cevat ölmeyecek. Bulut iyileşip Yıldız'ı öldürecek. Güllü'ye bu bölümde birşeyler olacak. İzlemeye gerek kalmadı he anlattınız herşeyi. :D

WEB0Z0F 22-05-2009 23:50:54

Polat cevatın ölmediğini nasıl anlamayacak onu merak ediyorum.(götürüp işkence edebilir o ayrı bir mevzu)Polatın as adamlarından biri ölecekse bence ölecek adam mematidir.Yerine Bulutu alırlar-ne de olsa o da ehtiyarlardanmış-.Cevat adamını aramıştı dışarıdan abdülü yakalıyabilirler.lg700 bende ö.m. istiyorum vallahi gönderirsen süper olur.Birde konsept değişikliği derken nasıl bir değişiklik acaba?

ek olarak Erhan'ı çok gösteriyolar.Benim düşüncem Erhan işe yarar bişey yapacak gibime geliyor.Ya da kafayı yer birini öldürür :P

mukanfixor 23-05-2009 00:25:19

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058715567)
Konsept değişikliği ile birlikte devam edicek :)

polat mı ölecek demek bu şimdi?? :D

DeXTeR 23-05-2009 01:04:06

Arkadaşlar pm. alabilen varmı, eğer alabilen varsa banada iletirse sevinirim.

Millete hava iyi olur :p

Geronimo 23-05-2009 01:35:09

61.Bölüm Yazı Fragmanı =

1 : Cevat ölmeyecek adamları gelecek ve orada catısma yasanacak...

2: Memati ve bulut yıldızı öldürecek

3: Erhan büyük iş başaracak yada ölecek...

4: Memati ölebilir.( Zor ins ölmez :))

5: Polat Şanlı bir şekilde caviti öldürecek...

DEMEDİ DEME R10 :D

Peksoft 23-05-2009 01:36:07

Polatın tarafından abdül gidebilir, çünkü yukardaki arkadaşın dediği gibi cevat adamını aramıştı.
Erhan gitmez, hatırlarsanız, deli hikmet'e koluna silah monteletmişti. O Silahla bi' iş görebilir.

Marlboro 23-05-2009 01:36:21

bu arkadaş bı yerden daha öncenden ızlıyor olsa gerek cunku pana fılm ekıbı seneryoyu fılm öncesı hiç kimse ile paylaşmıyorlar bunun resmi açıklaması daha önce panafilm.com adresinde yayınlanmıştı.

Onurss 23-05-2009 03:35:25

PM istenmeyecek kadar değil :)

Yollayabilirseniz çok makbule geçecek :D

EuK 23-05-2009 08:15:55

Ortaya karışık bir pm de ben alabilir miyim :)

MeyT 23-05-2009 09:12:27

Adamım ölüyormuş. :cry

Rudeboy 23-05-2009 09:25:43

Kara Murat benim.

EuK 23-05-2009 10:10:00

Tatar Ramazan benim

c0di 23-05-2009 10:13:11

bende abdülheyim çaktırmayın kimse bilmiyo ;) EuK hocam pm attım size

mcsoft 23-05-2009 12:20:17

lg700 pm yollarmısın.
eskiden cyber-warriorda paylaşırdı çekim ekibinden biri=)

TeknikHosting 23-05-2009 13:36:59

Lg bi pmde ben alabilirmiyim

Macabré 23-05-2009 13:44:34

@LG700

Kim ölüyor kim ölmüyor merakta bırakma bizi açıkla işte :)

Memati veya Abdül ölmesinde Erhan falan ölebilir artık :D

ugurcg 23-05-2009 13:46:34

mümkünse bir pm de ben alayım

Geronimo 23-05-2009 14:58:53

Bende Memati BAŞ

cellman 23-05-2009 17:56:29

BAŞ derken başkanım :D

Anarchist 23-05-2009 18:06:15

LG ya finali söyle yada seni pana film le iletişime geçerek deşifre edelım :D

BlancVier 23-05-2009 19:18:34

bence herkese tek tek pm göndereceğine konuya yaz detaylı olarak. :D

Anarchist 23-05-2009 19:41:27

hatta şey yapalım sen bize tüyo sat tüyo başına 2 TL verelim özgün tüyolar diye alırız, özgün içerik olur googledada yükselırız :D

fatihbaz 23-05-2009 19:56:03

ögrenip ne yapacaksınız yav izleyince görürüz hep beraber işde :)

Exwore 23-05-2009 20:18:07

Alıntı:

Anarchist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058720789)
hatta şey yapalım sen bize tüyo sat tüyo başına 2 TL verelim özgün tüyolar diye alırız, özgün içerik olur googledada yükselırız :D

bu güzelmiş Lg düşün bunu :D

Dakota 23-05-2009 20:21:05

Soyluyorum iskender olecek :D

LG birdaha olmasın kulaklarına fısıldarım bizimkilerin :D

Reality 23-05-2009 21:09:44

yakarım ula alayınızı söyleyin :) heyecanlandım bak kalpten gidersem sizin yüzünüzden aha buraya yazdım artık :)

Razor_332 24-05-2009 11:58:54

Belki aranızda bilmeyenler vardır arkadaşlar Kazım gerçekte kick boxcuymuş bu dalda bir çok başarı elde etmiş.

Stil: 8 yıldır Fight Sport
Kick Boxing: 2000 / 2001, 2 x Avrupa - Şampiyon
Boxing: 1995 / 1996 / 1999, 3 x İsviçre Şampiyonu
Karate: 1995, 1 x İsviçre Şampiyonu
Dünya Şampiyonluğu: Demostration Beisball
Özel: Profesyonel VIP Bodyguard


http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos...4_773179_n.jpg


http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos..._2574781_n.jpg

TeknikHosting 24-05-2009 13:13:57

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058723949)
Belki aranızda bilmeyenler vardır arkadaşlar Kazım gerçekte kick boxcuymuş bu dalda bir çok başarı elde etmiş.
Stil: 8 yıldır Fight Sport
Kick Boxing: 2000 / 2001, 2 x Avrupa - Şampiyon
Boxing: 1995 / 1996 / 1999, 3 x İsviçre Şampiyonu
Karate: 1995, 1 x İsviçre Şampiyonu
Dünya Şampiyonluğu: Demostration Beisball
Özel: Profesyonel VIP Bodyguard
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos...4_773179_n.jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos..._2574781_n.jpg

belli zaten :)

Exwore 24-05-2009 13:24:09

Takım elbisenin altında bu fizik hiç belli olmuyordu yav. :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:39:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.