R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

WebEngineer 28-05-2009 11:41:26

İskender ölmez :)

Bu kadar diyorum.

muusty66 28-05-2009 14:12:26

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058744247)
Tahminleriniz yanlış :D

birde senin tahminlerini alalım

LG700 28-05-2009 14:27:09

Alıntı:

muusty66 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058745877)
birde senin tahminlerini alalım

Ben tahmin yapmıyım vuran kişiyi biliyorum galiba :rolleyes:

Haymac 28-05-2009 15:24:43

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058745971)
Ben tahmin yapmıyım vuran kişiyi biliyorum galiba :rolleyes:

vaşşşş :) bu nasıl iş :p hem canlı canlı gör hemde galiba de :D

Aykut_Design 28-05-2009 16:28:55

İskenderi vuruyorsa yanında çalışan asker vuruyordur bence :D

Macabré 28-05-2009 16:39:51

LG Gelmişken söyleyiver tiyoları :)

cemilduran 28-05-2009 16:48:07

İskenderi vuran el biraz şişik dolayısı ile şişman yağlı biri vuruyor iskenderi:D kuvvetle muhtemel kişi Hikmet:)

project2007 28-05-2009 16:48:15

Evet merakta bırakma :p

Macabré 28-05-2009 17:02:32

Fragman 'da Memati yok Bulut yok onlardan birimi iskenderi uçurdu yoksa :D

Cinan 28-05-2009 18:30:00

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058746671)
Fragman 'da Memati yok Bulut yok onlardan birimi iskenderi uçurdu yoksa :D

Bir daha izle abi memati var ve catısma yasanıyor hafif ama bulut yok haklısın ama bulut ölmez bence neyse 3 saat kaldı ....:D

BEYZADE 28-05-2009 19:02:44

Bulut bu bölümü hastanede istirahat ederek geçirir. Sezon finalinde de Yıldız'ı temizleyip 3 aylığına tatile gider. :)

c0di 28-05-2009 19:06:08

iskender ölüyomu beyler ya

by_wirus 28-05-2009 19:55:48

Ya erhandır yada hayaldir.

Akbas 28-05-2009 20:59:40

Cevat o Cevat. Demişti dersiniz.

project2007 28-05-2009 21:18:44

Arkadaşlar şuan tvye bakamıyorum 21:30 da mı ? 21:45 de mi

PowerfuL 28-05-2009 21:33:02

Alıntı:

project2007 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748091)
Arkadaşlar şuan tvye bakamıyorum 21:30 da mı ? 21:45 de mi

Özet var şu anda. 21.45'de başlayacak galiba.

vezir 28-05-2009 21:37:09

netten izleme yeri varmı bilen

Cenk 28-05-2009 21:38:58

Erhan diyorsunuz da Erhan tek koluyla nasıl o korumalı yere girebilecekki?

HaytaWeb 28-05-2009 21:43:09

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748230)
netten izleme yeri varmı bilen

Pm attım.

frmpostcusuyum 28-05-2009 22:10:18

ben aslında kv izlemem izlemeye başlıyalı 2 ay oldu güzel ama bir yandanda mafyalık var yoldaki çoluk çocuk polata özniyor :D ne olcak bu yeni nesilin hali...

TaGo 28-05-2009 22:10:45

Vay ayı cevat vay tav etti beni.

HaytaWeb 28-05-2009 22:24:11

Hoca gladio'nun adamı çıktı vay be.

frmpostcusuyum 28-05-2009 22:27:23

hanım kalk gidiyoruz :D

unicorn 28-05-2009 22:30:26

İskender yine bomba:

"Hay senin babana"
"babana saygın yok bari sanata olsun"

:D

teknohaberci 28-05-2009 22:34:26

Bu dizi haylaa yayında mı yaa :p

Lebraam 28-05-2009 22:36:24

Alıntı:

unicorn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748544)
İskender yine bomba:
"Hay senin babana"
"babana saygın yok bari sanata olsun"
:D

koptum yav :D kurtlar vadisinde birçok saçma sapan sahne var ama senaristlerin mizah yeteneği iyi. deli hüsnüsünden tut, demedim mi ibrahimine, cevat ağasına, iskenderine, hepsi karikatür karakteri gibi :)

frmpostcusuyum 28-05-2009 22:37:29

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748498)
Hoca gladio'nun adamı çıktı vay be.

gladio kim acaba ?

Razor_332 28-05-2009 22:38:53

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748498)
Hoca gladio'nun adamı çıktı vay be.

gladio ne oluyo aga?

Fhenix 28-05-2009 22:40:15

Alıntı:

frmpostcusuyum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748596)
gladio kim acaba ?

Tek kişi değil, bi' örgüt. Daha önce İskender'in muhabbeti vardı geçtiğimiz bölümlerde geçmişti bu konu.

Ahmet94 28-05-2009 22:41:27

Demedi deme Ibrahim bu kiz polati bosar

WebEngineer 28-05-2009 22:42:40

Gladio nedir ? :)

http://tr.wikipedia.org/wiki/Gladio

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=gladio

Akbas 28-05-2009 22:42:56

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748604)
gladio ne oluyo aga?

Kontr-Gerillaya 90+ sonrası verilen yeni isim. İtalya' dan tüm dünyaya yayılmış, nato kökenli olduğu idda edilen örgüt.

KchK 28-05-2009 22:45:56

iskender kızının kafasına vurdu kemanı ama kızılmadı keman :d

Cinan 28-05-2009 22:46:56

keman vurdu iskender :D:D

Ufuk Gedik 28-05-2009 22:46:59

Alıntı:

KchK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748666)
iskender kızının kafasına vurdu kemanı ama kızılmadı keman :d

madem babana saygın yok sanata olsun diyor :D:D

askljdlasd:D:D:D

Fhenix 28-05-2009 22:49:34

Aslan bey de Gladiolardan mıydı acaba :S

HaytaWeb 28-05-2009 22:59:40

Cevat iş başında.

HaytaWeb 28-05-2009 23:02:06

Deli hüsnü ya :D Adamın kart'ında numarası yok :D

Lebraam 28-05-2009 23:06:17

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058748789)
Deli hüsnü ya :D Adamın kart'ında numarası yok :D

tanımadığı numaraları açmadığpından karta numara koymamış :D

Fhenix 28-05-2009 23:06:38

bu ne arkadaş ya 10 dakikada bir reklam.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:44:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.