![]() |
İskender ölmez :) Bu kadar diyorum. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
İskenderi vuruyorsa yanında çalışan asker vuruyordur bence :D |
LG Gelmişken söyleyiver tiyoları :) |
İskenderi vuran el biraz şişik dolayısı ile şişman yağlı biri vuruyor iskenderi:D kuvvetle muhtemel kişi Hikmet:) |
Evet merakta bırakma :p |
Fragman 'da Memati yok Bulut yok onlardan birimi iskenderi uçurdu yoksa :D |
Alıntı:
|
Bulut bu bölümü hastanede istirahat ederek geçirir. Sezon finalinde de Yıldız'ı temizleyip 3 aylığına tatile gider. :) |
iskender ölüyomu beyler ya |
Ya erhandır yada hayaldir. |
Cevat o Cevat. Demişti dersiniz. |
Arkadaşlar şuan tvye bakamıyorum 21:30 da mı ? 21:45 de mi |
Alıntı:
|
netten izleme yeri varmı bilen |
Erhan diyorsunuz da Erhan tek koluyla nasıl o korumalı yere girebilecekki? |
Alıntı:
|
ben aslında kv izlemem izlemeye başlıyalı 2 ay oldu güzel ama bir yandanda mafyalık var yoldaki çoluk çocuk polata özniyor :D ne olcak bu yeni nesilin hali... |
Vay ayı cevat vay tav etti beni. |
Hoca gladio'nun adamı çıktı vay be. |
hanım kalk gidiyoruz :D |
İskender yine bomba: "Hay senin babana" "babana saygın yok bari sanata olsun" :D |
Bu dizi haylaa yayında mı yaa :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Demedi deme Ibrahim bu kiz polati bosar |
|
Alıntı:
|
iskender kızının kafasına vurdu kemanı ama kızılmadı keman :d |
keman vurdu iskender :D:D |
Alıntı:
askljdlasd:D:D:D |
Aslan bey de Gladiolardan mıydı acaba :S |
Cevat iş başında. |
Deli hüsnü ya :D Adamın kart'ında numarası yok :D |
Alıntı:
|
bu ne arkadaş ya 10 dakikada bir reklam. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:44:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.