![]() |
Alıntı:
|
Polat, İskender'in yerine geçecek mi? :D Ömer baba ihtiyarlardan mı? :D |
Ben tahminde bulunayım Cevat ölmedi :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Polatı alacak gibi gözüküyor İskender son anda dışarıya baktı çünkü |
İskender ölecek? |
cevat niye ölmedi diyorsunuz anlamadımki. önceki mesajlarda bişimi kaçırdım? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
öyleymiş zaten derken :confused: bence öldü gibime geliyor. bu seferde böyle bir ölüm şekli olsun demiş olamazlarmı :) bu arada son sahne süperdi, "şerefsizler ben ölücem siz yaşayacakmısınız" :D:D |
asıl Bulut'yun Yıldıza yapacaklarını düşündükce çok seviniyorum :D |
LG tüyo verdi, cevat ölmüyor diye :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Edit: özür dilerim mesajlar arka arkaya oldu. |
öldü öldü polatın işine yarayacak 2 adam kaldı işte geriye onu alıp çıkacak ordan. kumandanla diğeri işte neydi :) edit: önceki mesajları okuyamadım dediğin doğru çıkıyorsa inanmak lazım tabi ama bilmiyorumki ölmesi lazım :) |
Alıntı:
|
http://img132.imageshack.us/img132/6154/48046401.jpg şurda çıkan kan gibi videonun ileriside lazım emin olmak için ama youtube de bu kadar oluyor yarın net görüntülerde bi bakmak lazım :D |
ya bu dizimanya kimin ya..9. partı yükleyin kardeşim :mad: |
Alıntı:
|
LG700 ' den ufak bir tyo aldım ilerki bölümler için. Bakalım. :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
biraz tüyo versen en azından =) |
LG700 İskender sezon finalinde ölecekmi? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Muro veya Yalçın yıldız büyük ihtimalle |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
polat ve ekibindemi onu söyle bari :( |
Gelecek bölüm de tatar oğlu ailesini unutun çünki onlara bişi olmicak, bulutun kendine gelmesi 2 haftayı alır, cevat olmedi çünki kan yerine duman ve toz parçacıkları püskürdü, böyle bir tipi bir süre deneyecekler nerde gördünüz böle kıl tipler diziye ilk girdiği anda öldüğünü, haftaya erhan şow yapacak (: |
İçinize oturdu galiba bölesi hiç bilmeseniz daha iyiydi :D bari bunu sölüyüm polatın ekibinden birisi gidiyo :) |
Bu arada bulut gerçekten ihtiyarların adamıymış? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Kim? |
Alıntı:
|
Ne ihtiyarmış be arkadaş :D Bu iskenderde onların adamı olmasın. :D |
büyük olasılık erhan gider gibi gözüküyor |
kardeş pm den azcık çıtlatsan.. |
erhan ölsün ya pasif pasif takılıo |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:24:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.