R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

PowerfuL 22-05-2009 00:51:09

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711586)
Siz tahmin yürütün buradan doğru çıkarsa ortaya sölerim :p

Polatmı ölüyor :P

Fhenix 22-05-2009 00:51:37

Polat, İskender'in yerine geçecek mi? :D
Ömer baba ihtiyarlardan mı? :D

ByMsT 22-05-2009 00:51:37

Ben tahminde bulunayım

Cevat ölmedi :)

LG700 22-05-2009 00:52:31

Alıntı:

ByMsT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711611)
Ben tahminde bulunayım
Cevat ölmedi :)

Cevatın ölmediğini söledim zaten :D

PowerfuL 22-05-2009 00:52:47

Alıntı:

ByMsT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711611)
Ben tahminde bulunayım

Cevat ölmedi :)

Onu LG de söyledi. Ölmüyor zaten :)

ByMsT 22-05-2009 00:53:16

Polatı alacak gibi gözüküyor İskender son anda dışarıya baktı çünkü

Razor_332 22-05-2009 00:56:53

İskender ölecek?

vezir 22-05-2009 00:59:29

cevat niye ölmedi diyorsunuz anlamadımki. önceki mesajlarda bişimi kaçırdım?

ErayWeb.Org 22-05-2009 01:00:11

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711644)
cevat niye ölmedi diyorsunuz anlamadımki. önceki mesajlarda bişimi kaçırdım?

yelek varmış üstünde

Fhenix 22-05-2009 01:00:57

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711644)
cevat niye ölmedi diyorsunuz anlamadımki. önceki mesajlarda bişimi kaçırdım?

Senaristler Cevat'ı öldürtmek isteseler kafasına sıktırmazlar mıydı? 3 el ateş etti Polat 3ü de göğsüne geldi. İzlerken direk söyledim zaten çelik yelek vardır banko diye, öyleymiş zaten :)

vezir 22-05-2009 01:03:26

öyleymiş zaten derken :confused:

bence öldü gibime geliyor. bu seferde böyle bir ölüm şekli olsun demiş olamazlarmı :)

bu arada son sahne süperdi, "şerefsizler ben ölücem siz yaşayacakmısınız" :D:D

gotRoot 22-05-2009 01:04:56

asıl Bulut'yun Yıldıza yapacaklarını düşündükce çok seviniyorum :D

Fhenix 22-05-2009 01:05:07

LG tüyo verdi, cevat ölmüyor diye :D

LG700 22-05-2009 01:05:20

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711671)
öyleymiş zaten derken :confused:
bence öldü gibime geliyor. bu seferde böyle bir ölüm şekli olsun demiş olamazlarmı :)
:D:D

Önceki sayfaları okursan dizi başlamadan dizide olucakları söledim bana gelen bilgiye görede ölmüyo çelik yelek var üstünde :)

LG700 22-05-2009 01:06:03

Alıntı:

gotRoot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711673)
asıl Bulut'yun Yıldıza yapacaklarını düşündükce çok seviniyorum :D

Bulut tataroğlu ailesinin kökünü kazıcakmış :)

Edit: özür dilerim mesajlar arka arkaya oldu.

vezir 22-05-2009 01:06:20

öldü öldü polatın işine yarayacak 2 adam kaldı işte geriye onu alıp çıkacak ordan. kumandanla diğeri işte neydi :)

edit: önceki mesajları okuyamadım dediğin doğru çıkıyorsa inanmak lazım tabi ama bilmiyorumki ölmesi lazım :)

ErayWeb.Org 22-05-2009 01:06:58

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711675)
Önceki sayfaları okursan dizi başlamadan dizide olucakları söledim bana gelen bilgiye görede ölmüyo çelik yelek var üstünde :)

üzümünü ye bağını sorma demişler ama bu kaynak nedir :rolleyes:

vezir 22-05-2009 01:11:07

http://img132.imageshack.us/img132/6154/48046401.jpg

şurda çıkan kan gibi videonun ileriside lazım emin olmak için ama youtube de bu kadar oluyor yarın net görüntülerde bi bakmak lazım :D

MicroChip 22-05-2009 01:14:45

ya bu dizimanya kimin ya..9. partı yükleyin kardeşim :mad:

LG700 22-05-2009 01:15:18

Alıntı:

ErayWeb.Org Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711688)
üzümünü ye bağını sorma demişler ama bu kaynak nedir :rolleyes:

Kaynağı boşver :p bi arkadaş diyelim :D

zuperboy 22-05-2009 01:15:50

LG700 ' den ufak bir tyo aldım ilerki bölümler için. Bakalım. :D

gotRoot 22-05-2009 01:15:58

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711733)
Kaynağı boşver :p bi arkadaş diyelim :D

Pusu'dan önce o arkaştan bizdede vardı her hafta senaryo elimdeydi :D

ErayWeb.Org 22-05-2009 01:18:05

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711733)
Kaynağı boşver :p bi arkadaş diyelim :D

<kd> benim hiç öyle arkadaşım olmadı :cry:cry</kd>

biraz tüyo versen en azından =)

Razor_332 22-05-2009 01:19:33

LG700 İskender sezon finalinde ölecekmi?

LG700 22-05-2009 01:21:16

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711767)
LG700 İskender sezon finalinde ölecekmi?

Başka birisi ölücek ikisi ile final yapmazlar bence :)

ErayWeb.Org 22-05-2009 01:22:38

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711777)
Başka birisi ölücek ikisi ile final yapmazlar bence :)

Davut bey olabilirmi ?

Razor_332 22-05-2009 01:22:47

Muro veya Yalçın yıldız büyük ihtimalle

Mertcan03 22-05-2009 01:23:00

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711777)
Başka birisi ölücek ikisi ile final yapmazlar bence :)

kesin cevat ölecek :D

LG700 22-05-2009 01:27:13

Alıntı:

ErayWeb.Org Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711785)
Davut bey olabilirmi ?

Tataroğlu ailesini bulut temizlicekmiş :)

gotRoot 22-05-2009 01:29:22

polat ve ekibindemi onu söyle bari :(

DreamSinger 22-05-2009 01:32:44

Gelecek bölüm de tatar oğlu ailesini unutun çünki onlara bişi olmicak, bulutun kendine gelmesi 2 haftayı alır, cevat olmedi çünki kan yerine duman ve toz parçacıkları püskürdü, böyle bir tipi bir süre deneyecekler nerde gördünüz böle kıl tipler diziye ilk girdiği anda öldüğünü, haftaya erhan şow yapacak (:

LG700 22-05-2009 01:32:59

İçinize oturdu galiba bölesi hiç bilmeseniz daha iyiydi :D bari bunu sölüyüm polatın ekibinden birisi gidiyo :)

anarschi 22-05-2009 01:33:36

Bu arada bulut gerçekten ihtiyarların adamıymış?

DreamSinger 22-05-2009 01:34:05

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711835)
İçinize oturdu galiba bölesi hiç bilmeseniz daha iyiydi :D bari bunu sölüyüm polatın ekibinden birisi gidiyo :)

Erhan Kendini Gümletecek (:

Razor_332 22-05-2009 01:35:12

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711835)
İçinize oturdu galiba bölesi hiç bilmeseniz daha iyiydi :D bari bunu sölüyüm polatın ekibinden birisi gidiyo :)


Kim?

ErayWeb.Org 22-05-2009 01:36:00

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711835)
İçinize oturdu galiba bölesi hiç bilmeseniz daha iyiydi :D bari bunu sölüyüm polatın ekibinden birisi gidiyo :)

memati değil dimi bu kişi :(

zuperboy 22-05-2009 01:37:33

Ne ihtiyarmış be arkadaş :D Bu iskenderde onların adamı olmasın. :D

efe7822 22-05-2009 01:38:13

büyük olasılık erhan gider gibi gözüküyor

gotRoot 22-05-2009 01:40:21

kardeş pm den azcık çıtlatsan..

Boxer 22-05-2009 01:43:15

erhan ölsün ya pasif pasif takılıo


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:24:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.