R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

bilgiliweb 21-05-2009 22:44:33

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710842)
Dizide nedense her kafa yollanışında paket takılmadan giriyor. Polat İskender'e, Cevat'ta Polat'a rahatlıkla yolladı kafayı. Kafa serbest vadide sanırım.

kafayı geçtim bu kadar kolay paket nasıl gönderiyorlar bir birlerine.

frmpostcusuyum 21-05-2009 22:46:30

gecen gaztenin birinde kv ne oyuncu aradını gördüm :D okadar yakılan kafası kesilen adam var dogal olarakda adam yetiştiremiyorlar :D

frmpostcusuyum 21-05-2009 22:49:58

ben ifade almaya geldim...

LG700 21-05-2009 23:06:21

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710630)
Çöplük olayı doğru çıktı :)

Finalde doğru çıkıyo galiba :)

project2007 21-05-2009 23:06:30

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710374)
Kurşun beyine zarar vermeden çenesinin arka kısmından çıkıyomuş çöpe atıyolarmış bulutu :) bende kesin doğrudur demiyorum sadece her bölümü önceden söleyen kişinin verdiği bilgi :)

Final; Polat toplantıyı basarak cevata kurşun sıkıyomuş ve bölüm bitiyomuş :) (toplantıda iskenderin yerine cevatın getirilmesi konuşuluyomuş)

O arkadaş nasıl biliyor :rolleyes: doğru çıktı sayılır dediklerin :eek:

Ufuk Gedik 21-05-2009 23:07:30

LG700 arkadaşın dedikleri tamamı çıktı.Sanırım bir arkadaşı panafilm'de çalışıyor :D

Haftaya havadisleri alırız artık :D

ErayWeb.Org 21-05-2009 23:07:41

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710630)
Çöplük olayı doğru çıktı :)

Toplantı olayıda doğru çıktı :rolleyes:

RebeLMasteR 21-05-2009 23:09:44

konuşaaklarım bu kadar ama yapacaklarım değil ;)

daha wp kurcam link kasçam. :D

LG700 21-05-2009 23:23:35

Mehmet Fikret abisini vurup demedim mi İbrahim Beşiktaş şampiyon olur diye :) dicekmiş :)

anarschi 21-05-2009 23:26:31

Hayda bulutta mı ihtiyarların adamıymış :D vay anasına be

Cenk 21-05-2009 23:27:06

Demedi demeyin İskender de İhtiyarlar'ın adamı çıkar.

HaytaWeb 21-05-2009 23:27:28

Macabré bomba oldu dimi, nerdesin :D

schreck 21-05-2009 23:29:36

ya yalçın iyiydi niye öldürdüler uf ya

PowerfuL 21-05-2009 23:32:34

yalçın ölmez bence :)

GoogleFan 21-05-2009 23:38:53

Ölmedi, kurtulacak..;) Memati ile iyi işler yapacak Bulut kanımca.:D

Ufuk Gedik 21-05-2009 23:38:56

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711119)
ya yalçın iyiydi niye öldürdüler uf ya

Çöpçüler ihtiyarların.Yaşatacaklar :)

Razor_332 21-05-2009 23:38:57

Alıntı:

PowerfuL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711129)
yalçın ölmez bence :)

banada öyle geliyo

HaytaWeb 21-05-2009 23:40:05

Alıntı:

PowerfuL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711129)
yalçın ölmez bence :)

Aynen, bencede ölmez.

Fhenix 21-05-2009 23:40:48

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711092)
Mehmet Fikret abisini vurup demedim mi İbrahim Beşiktaş şampiyon olur diye :) dicekmiş :)

Her bölüm söylüyor mu bu arkadaş senaryoyu :D

NesCafe 21-05-2009 23:41:51

Yıldızda İhtiyarlarin adamidir :)

LG700 21-05-2009 23:42:06

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711180)
Her bölüm söylüyor mu bu arkadaş senaryoyu :D

Evet sölüyor genelde :) sonraki bölümlerde çok bomba var :)

Fhenix 21-05-2009 23:42:29

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711192)
Evet sölüyor genelde :) sonraki bölümlerde çok bomba var :)

PM'ni bekliyorum o zaman, uyarsa tabi :D

ErayWeb.Org 21-05-2009 23:42:58

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711192)
Evet sölüyor genelde :) sonraki bölümlerde çok bomba var :)

mesela :p

LG700 21-05-2009 23:44:20

Dizi bitsin sölerim belki :p

iskenderin kızı eve girince ev sahibi geldi sanıcakmış onu öldürmek için alıcakmış bıcağı eline iskender için değilmiş :) Fragmanda aldatmaca varmış.

Ahmet94 21-05-2009 23:44:50

demedi deme r10 bu polat cevatı asar

PowerfuL 21-05-2009 23:55:07

bulut yaşıyor :)

Elazığlı168 21-05-2009 23:56:48

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711213)
Dizi bitsin sölerim belki :p
iskenderin kızı eve girince ev sahibi geldi sanıcakmış onu öldürmek için alıcakmış bıcağı eline iskender için değilmiş :) Fragmanda aldatmaca varmış.

Fragmanlar zaten sürekli aldatıcı. Sözde polat memati 15 defa ölmüştü.

HuluStyle 22-05-2009 00:09:19

Bu bölüm gerçekten süpermiş ha , abdülheyim saldırr :D

GoogleFan 22-05-2009 00:09:30

Cevat'ın tipine kıl oldum.:mad: Ölsün fazlasıyla yaşadı o tiple.:D

Mertcan03 22-05-2009 00:10:18

oh be bulut ölmemiş :)
içime acı çökmüştü bulut öldü diye

schreck 22-05-2009 00:13:09

bulut ölmemiş evet sevindim

TRN 22-05-2009 00:14:17

şampiyon sivas :p

BLev 22-05-2009 00:15:45

Bulut'a index hazırlamış arkadaşlar Bulut ölmedi :) Yalçın Bulut'u Kaybettik...

BEYZADE 22-05-2009 00:19:07

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711103)
Hayda bulutta mı ihtiyarların adamıymış :D vay anasına be

Bence o kısımda çok saçmaladılar ya, aynısını Zeki'ye de yapmışlardı..:rolleyes:

enes899 22-05-2009 00:20:15

Bu ne hız arkadaşlar filmi izlerken topiğe mi anlatıyorsunuz :). Paketten halonun kellesi çıktı. Bulut yaşacak.

HaytaWeb 22-05-2009 00:20:57

Cevat'a güle güle :D

LG700 22-05-2009 00:21:46

Alıntı:

enes899 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711396)
Bu ne hız arkadaşlar filmi izlerken topiğe mi anlatıyorsunuz :). Paketten halonun kellesi çıktı. Bulut yaşacak.

yok ben önce yazıyorum :p

enes899 22-05-2009 00:23:16

cevat öldü :D

Fhenix 22-05-2009 00:23:27

bu cevatta can yeleği olmasın, kesin ölüyor mu?

anarschi 22-05-2009 00:23:34

İntikamımız alınmıştır :) Sağlıcakla kal halo dayı :D o değilde vadi tam kıvamına geldi ya :D süperdi


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:19:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.