![]() |
Alıntı:
|
gecen gaztenin birinde kv ne oyuncu aradını gördüm :D okadar yakılan kafası kesilen adam var dogal olarakda adam yetiştiremiyorlar :D |
ben ifade almaya geldim... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
LG700 arkadaşın dedikleri tamamı çıktı.Sanırım bir arkadaşı panafilm'de çalışıyor :D Haftaya havadisleri alırız artık :D |
Alıntı:
|
konuşaaklarım bu kadar ama yapacaklarım değil ;) daha wp kurcam link kasçam. :D |
Mehmet Fikret abisini vurup demedim mi İbrahim Beşiktaş şampiyon olur diye :) dicekmiş :) |
Hayda bulutta mı ihtiyarların adamıymış :D vay anasına be |
Demedi demeyin İskender de İhtiyarlar'ın adamı çıkar. |
Macabré bomba oldu dimi, nerdesin :D |
ya yalçın iyiydi niye öldürdüler uf ya |
yalçın ölmez bence :) |
Ölmedi, kurtulacak..;) Memati ile iyi işler yapacak Bulut kanımca.:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Yıldızda İhtiyarlarin adamidir :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Dizi bitsin sölerim belki :p iskenderin kızı eve girince ev sahibi geldi sanıcakmış onu öldürmek için alıcakmış bıcağı eline iskender için değilmiş :) Fragmanda aldatmaca varmış. |
demedi deme r10 bu polat cevatı asar |
bulut yaşıyor :) |
Alıntı:
|
Bu bölüm gerçekten süpermiş ha , abdülheyim saldırr :D |
Cevat'ın tipine kıl oldum.:mad: Ölsün fazlasıyla yaşadı o tiple.:D |
oh be bulut ölmemiş :) içime acı çökmüştü bulut öldü diye |
bulut ölmemiş evet sevindim |
şampiyon sivas :p |
Bulut'a index hazırlamış arkadaşlar Bulut ölmedi :) Yalçın Bulut'u Kaybettik... |
Alıntı:
|
Bu ne hız arkadaşlar filmi izlerken topiğe mi anlatıyorsunuz :). Paketten halonun kellesi çıktı. Bulut yaşacak. |
Cevat'a güle güle :D |
Alıntı:
|
cevat öldü :D |
bu cevatta can yeleği olmasın, kesin ölüyor mu? |
İntikamımız alınmıştır :) Sağlıcakla kal halo dayı :D o değilde vadi tam kıvamına geldi ya :D süperdi |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:19:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.