R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Cinan 01-05-2009 10:59:53

Arkadaslar elvanı cavit öldürdü sanırım ama muronun üstüne atacaklar :D

Fikir ve yorumları bekliyorum yeni bölüm icin ( Bu arada cavit hapı yuttu :D )

By.AdSL 01-05-2009 12:22:33

Abdül çok pis kızdı hadi hayırlısı bakalım...
Deli olacak gibime geliyor öbür bölüm...

TeXaS 01-05-2009 12:36:34

ne olsa bütün suçlar muro'ya yıkılıyor :D
buda muro'nun üstüne kalacak :D
haloda kalbden gidecek

Derler; Yapmasanda Yaptı Derler :p

Fhenix 01-05-2009 12:53:38

vermesen de verdi derler samet :D

BLev 01-05-2009 14:45:43

Muroya yazık olacak. Cavit i de harcayacaklar yakında ayrıca iskender'in yeni adamını merak ediyorum.

Ahmet94 02-05-2009 11:34:47

Gamze Fuatla Giderken Arabayı Çarpacak Gamze Ölücek sonra memati fuatı öldürcek.


Zeki işindede iskender giderken oh dedi zeki ben olsam iskenderin yerinde bende çakardım durumu.


Elvanı Cavit öldürdü suç muroya atılcak

Fhenix 02-05-2009 14:11:46

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058597542)
Gamze Fuatla Giderken Arabayı Çarpacak Gamze Ölücek sonra memati fuatı öldürcek.

Hayır Fuat'ta o kadar cesaret yok :)
Bulut'u babasına söyler anca, yalan söyledi diye.

Ahmet94 02-05-2009 18:09:15

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058598474)
Hayır Fuat'ta o kadar cesaret yok :)
Bulut'u babasına söyler anca, yalan söyledi diye.

Sadece Bi Fikir,

XizoR 02-05-2009 19:47:10

bu bebek olmayacak gibime geliyor olursa vadi biter diye düsünüyorum memati emekli olur :D

bu bebek dogmamali bence

Haymac 02-05-2009 20:52:11

Kaza yapacak fuat efendi, çocukda düşecek, mematide def edecek gamzeyi çocuk kalmadığına göre :)

HolyBoY 03-05-2009 12:11:27

Alıntı:

sonsuzluk_16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058589323)
İskenderin kızıda guzelmiş arkadaşlık teklif etsek mi acaba :D

o hanfendi olmadığını iddaa eden hanfendiye ben çıkma teklif ettim bile ( uzun yıllar oldu bi hanfendiye çıkma teklif etmeyeli ( genelde karşıdan gelir :) ))

boşuna heveslenme :D

BLev 03-05-2009 12:14:55

Fuat kaza yapmayacak kaza olayı bitti gamze evine gitti bile Fuat'ın amacı sadece öğrenmekti.

fatihbaz 03-05-2009 14:03:14

bencede kaza filan yok,o sadece fuatın oyunuydu.elvanın öldürülmesi kesin muroda kalacak ama cavit öldürmüştür.iskenderin yeni adamı kim olacak bende merak ediyorum bunu :) adam kızından pek hoşlanmadı ama bence iyi anlaşırlar :D

Macabré 03-05-2009 16:28:41

İskender Bedri' yi sahiplenmiş gibi duruyor ama yok ya olmaz o adamdan iskendere yaver

TeXaS 03-05-2009 16:58:49

bedri olursa şaşırmam :p kv olay olsa muro'ya kalıyor hep :D

WebEngineer 03-05-2009 22:53:20

Halo polat'ı vurmuş :| Manyak şeyler olmuş
Kazım manyak kapışıyo :D
Muro'yu sabota ediyolar.


yazete.com ' dan bakın.

Akbas 03-05-2009 23:05:39

Halo kendini paraflamış valla :)

Fhenix 03-05-2009 23:11:50

Vay be Halo'ya bak ciddi ciddi vuruyor. Halisülasyon da olabilir o parça. Fakat büyük ihtimal vuruyor. :)

TeXaS 03-05-2009 23:21:06

fragman mı çıktı yazete.com da göremedim yada benim uyku vaktim geldi :D

edit : ff de çıkmadı ie de çıktı :)

schreck 03-05-2009 23:25:57

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058608620)
Halo polat'ı vurmuş :| Manyak şeyler olmuş
Kazım manyak kapışıyo :D
Muro'yu sabota ediyolar.
yazete.com ' dan bakın.

teşekkürler şimdi oraya bakıyorum :]

Fhenix 03-05-2009 23:26:59

Bu Kazım da ihtiyarların adamı olmasın?
Adam engel tanımıyo, geleni indiriyo, gideni indiriyo.

BLev 03-05-2009 23:29:26

her gördüğümüz sakkalıyı ihtiyar sanıyoruz :) kimin ne olduğu belli olmuyor.

TeXaS 03-05-2009 23:31:55

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058608885)
Bu Kazım da ihtiyarların adamı olmasın?
Adam engel tanımıyo, geleni indiriyo, gideni indiriyo.

kim ihtiyarların adamı kim değil belli olmuyor :D
kimi görsek ihtiyarların adamı sanıyoruz :p

Akbas 03-05-2009 23:49:42

Kazım ihtiyarların adamı olacak şıtandatlarda değil :)

ach 04-05-2009 00:20:05

Bu halo iyice bunamış daha düne kadar ayağa kalkamıyordu guya polat'a gelince mi iyileşti Hadi polatı vurdun yaşabilecen mi

anarschi 04-05-2009 00:26:55

Dayı ters birşeyler yapıyor galiba..Bakalım nolcak gerçek mi değil mi görcez.

HostPaket 04-05-2009 00:27:21

arkadaşlar böyle birşey olması imkansız gibi birşey , görülen şey rüya felandır.Dikkat edersiniz sahne de rüya gibi izlenim var zaten.Ayrıca muro'yu öldürüyor sanırım halo.

GoogleFan 04-05-2009 00:28:41

Rüya gibi durmuyor. Muro ölmez birşey der kurtulur. Ya da öldü.:D

pLive 04-05-2009 11:52:24

Owww Haloda eski halo oldu herkese saldırıyor :D

Ahmet94 04-05-2009 12:18:03

Film eski tadına oturuyor

WebOsman 04-05-2009 12:21:26

Valla inş. rüyadır polatı vurma sahnesi :) yoksa Film değişir

XizoR 04-05-2009 15:58:19

beyler fragmanda vay anasini dedirtecek olaylar var polatin vurulmasi muronun isi balta falan süper bi bölüm daha

GoLDeNLaNd 04-05-2009 17:18:20

Kurtlar Vadisi Pusu, bu hafta yine nefes kesecek bir bölümle ekranlara geliyor. Polat Alemdar, İskender’in ekibini dağıtmak için hedef tahtasına Cavit’i alırken, Cavit ile İskender’in arası da giderek gerilmektedir. Memati, deliye dönmüş bir şekilde ortadan kaybolan Gamze’yi aramaktadır. Halo ise Elvan’ın ölümünden Muro’yu sorumlu tutmaktadır. Sonunda bir operasyonla Muro’yu ele geçirir. Muro’yu kendi elleriyle öldürecek ve Elvan’ın intikamını alacaktır. Polat ile Halo’nun arasındaki gerginlik de artık son noktaya varmıştır. Her şeye inancını yitiren Halo, sonunda silahının namlusunu Polat’a doğrultarak tetiği çeker.
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_1.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_2.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_3.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_4.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_5.jpg

WEB0Z0F 04-05-2009 19:08:08

Halo ölecek ya ondan biraz soğumamızı istiyorlar sanırım.Polat ölmez kesinde, vurulma sahnesi gerçektir.Memati felan kafasına sıksada dayının orda hastalıkla uğraşmasa adamcağız :)

TeXaS 04-05-2009 19:36:21

omzundan vuruluyor sanırım polat

Ufuk Gedik 04-05-2009 19:44:35

Dayı salak ya.Cavit'in yanında Zeki silah dayadılar adama hala anlamadı.

sanalmevzi 04-05-2009 19:54:19

Ya polat ölmesin yaa.. :D
Yoksa biz kimle dalga geçeceğiz?
Eskiden Palaska Zafer'imiz vardı..
Ona da kıydılar..
:D

undefined 04-05-2009 20:00:33

4 yıldır bu diziyi biraz da olsa anlayabildiysem Polat'ın ölme ihtimali 0, uzun süreli bir yaralanma ve iş görememe olacağını sanmıyorum daha sezon başında iskenderin elindeydi, muro'da ilgi çekici bir karakter belki şemo fln. ölebilir ama ratingden dolayı muro'nun öleceğini sanmıyorum ama kurtlar bu belli olmaz, halo dayı neredeyse 2 sezondur hiç iş görmüyordu şimdi de ayakbağı oldu
hayırlıyısla camel trophy'e girmeyip ölse de ...

Macabré 04-05-2009 20:00:48

Dayı çok ayıp etti
Hastalığı beynine vurdu galiba..

Sansolaris 04-05-2009 23:42:47

Hastalıktanmıdır nedir Dayı dünyanın en gerizekalı insanı haline dönmüş.

Yanında adam kafasına sıktırıcaktı hala muro diyo hey allahım ya.

Polatların önceki bölümde yaptığı son operasyonlar güzeldi :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:24:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.