![]() |
Arkadaslar elvanı cavit öldürdü sanırım ama muronun üstüne atacaklar :D Fikir ve yorumları bekliyorum yeni bölüm icin ( Bu arada cavit hapı yuttu :D ) |
Abdül çok pis kızdı hadi hayırlısı bakalım... Deli olacak gibime geliyor öbür bölüm... |
ne olsa bütün suçlar muro'ya yıkılıyor :D buda muro'nun üstüne kalacak :D haloda kalbden gidecek Derler; Yapmasanda Yaptı Derler :p |
vermesen de verdi derler samet :D |
Muroya yazık olacak. Cavit i de harcayacaklar yakında ayrıca iskender'in yeni adamını merak ediyorum. |
Gamze Fuatla Giderken Arabayı Çarpacak Gamze Ölücek sonra memati fuatı öldürcek. Zeki işindede iskender giderken oh dedi zeki ben olsam iskenderin yerinde bende çakardım durumu. Elvanı Cavit öldürdü suç muroya atılcak |
Alıntı:
Bulut'u babasına söyler anca, yalan söyledi diye. |
Alıntı:
|
bu bebek olmayacak gibime geliyor olursa vadi biter diye düsünüyorum memati emekli olur :D bu bebek dogmamali bence |
Kaza yapacak fuat efendi, çocukda düşecek, mematide def edecek gamzeyi çocuk kalmadığına göre :) |
Alıntı:
boşuna heveslenme :D |
Fuat kaza yapmayacak kaza olayı bitti gamze evine gitti bile Fuat'ın amacı sadece öğrenmekti. |
bencede kaza filan yok,o sadece fuatın oyunuydu.elvanın öldürülmesi kesin muroda kalacak ama cavit öldürmüştür.iskenderin yeni adamı kim olacak bende merak ediyorum bunu :) adam kızından pek hoşlanmadı ama bence iyi anlaşırlar :D |
İskender Bedri' yi sahiplenmiş gibi duruyor ama yok ya olmaz o adamdan iskendere yaver |
bedri olursa şaşırmam :p kv olay olsa muro'ya kalıyor hep :D |
Halo polat'ı vurmuş :| Manyak şeyler olmuş Kazım manyak kapışıyo :D Muro'yu sabota ediyolar. yazete.com ' dan bakın. |
Halo kendini paraflamış valla :) |
Vay be Halo'ya bak ciddi ciddi vuruyor. Halisülasyon da olabilir o parça. Fakat büyük ihtimal vuruyor. :) |
fragman mı çıktı yazete.com da göremedim yada benim uyku vaktim geldi :D edit : ff de çıkmadı ie de çıktı :) |
Alıntı:
|
Bu Kazım da ihtiyarların adamı olmasın? Adam engel tanımıyo, geleni indiriyo, gideni indiriyo. |
her gördüğümüz sakkalıyı ihtiyar sanıyoruz :) kimin ne olduğu belli olmuyor. |
Alıntı:
kimi görsek ihtiyarların adamı sanıyoruz :p |
Kazım ihtiyarların adamı olacak şıtandatlarda değil :) |
Bu halo iyice bunamış daha düne kadar ayağa kalkamıyordu guya polat'a gelince mi iyileşti Hadi polatı vurdun yaşabilecen mi |
Dayı ters birşeyler yapıyor galiba..Bakalım nolcak gerçek mi değil mi görcez. |
arkadaşlar böyle birşey olması imkansız gibi birşey , görülen şey rüya felandır.Dikkat edersiniz sahne de rüya gibi izlenim var zaten.Ayrıca muro'yu öldürüyor sanırım halo. |
Rüya gibi durmuyor. Muro ölmez birşey der kurtulur. Ya da öldü.:D |
Owww Haloda eski halo oldu herkese saldırıyor :D |
Film eski tadına oturuyor |
Valla inş. rüyadır polatı vurma sahnesi :) yoksa Film değişir |
beyler fragmanda vay anasini dedirtecek olaylar var polatin vurulmasi muronun isi balta falan süper bi bölüm daha |
Kurtlar Vadisi Pusu, bu hafta yine nefes kesecek bir bölümle ekranlara geliyor. Polat Alemdar, İskender’in ekibini dağıtmak için hedef tahtasına Cavit’i alırken, Cavit ile İskender’in arası da giderek gerilmektedir. Memati, deliye dönmüş bir şekilde ortadan kaybolan Gamze’yi aramaktadır. Halo ise Elvan’ın ölümünden Muro’yu sorumlu tutmaktadır. Sonunda bir operasyonla Muro’yu ele geçirir. Muro’yu kendi elleriyle öldürecek ve Elvan’ın intikamını alacaktır. Polat ile Halo’nun arasındaki gerginlik de artık son noktaya varmıştır. Her şeye inancını yitiren Halo, sonunda silahının namlusunu Polat’a doğrultarak tetiği çeker. http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_3.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_4.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/58_5.jpg |
Halo ölecek ya ondan biraz soğumamızı istiyorlar sanırım.Polat ölmez kesinde, vurulma sahnesi gerçektir.Memati felan kafasına sıksada dayının orda hastalıkla uğraşmasa adamcağız :) |
omzundan vuruluyor sanırım polat |
Dayı salak ya.Cavit'in yanında Zeki silah dayadılar adama hala anlamadı. |
Ya polat ölmesin yaa.. :D Yoksa biz kimle dalga geçeceğiz? Eskiden Palaska Zafer'imiz vardı.. Ona da kıydılar.. :D |
4 yıldır bu diziyi biraz da olsa anlayabildiysem Polat'ın ölme ihtimali 0, uzun süreli bir yaralanma ve iş görememe olacağını sanmıyorum daha sezon başında iskenderin elindeydi, muro'da ilgi çekici bir karakter belki şemo fln. ölebilir ama ratingden dolayı muro'nun öleceğini sanmıyorum ama kurtlar bu belli olmaz, halo dayı neredeyse 2 sezondur hiç iş görmüyordu şimdi de ayakbağı oldu hayırlıyısla camel trophy'e girmeyip ölse de ... |
Dayı çok ayıp etti Hastalığı beynine vurdu galiba.. |
Hastalıktanmıdır nedir Dayı dünyanın en gerizekalı insanı haline dönmüş. Yanında adam kafasına sıktırıcaktı hala muro diyo hey allahım ya. Polatların önceki bölümde yaptığı son operasyonlar güzeldi :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:24:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.