![]() |
Polat şuam itibariyle gerdeğe girmiş bulunmaktadır :D |
Doğu Eşrefoğlu'nu hatırladınız mı? :) |
Alıntı:
Not : Polat işi götürdü çakal :D |
Karahanlı'nın evine yerleşti. :) |
İhtiyarlar beni deli edicek Çıksınlar artık ortaya, ayrıca iskenderin sonu yaklaşıyor (Kıyamet yaklaşıyo gibi oldu :D ) |
Vay be, Karahanlı'nın evi falan. İyice mazi yapmaya başladılar. Duydular sanırım sesimizi. |
karahanlı falan güzel gidiyor dizi şu aralar inşallah tekrar cıvıtmazlar |
ekşın başladı :) |
İskender dumur oldu :) |
İskender feci mors oldu :D Polat ve Muro ilk defa beraber bir operasyon yaptılar :D |
Bu parmaksız kim ? |
bu meclisin p.... kim :D |
Adamı ekmeğe getirdi polat :) |
Bulut ile Memati'nin konuşması da çok güzeldi :) -Yani anlayacağın Fuat bey kısır +Kısır olur tabi o kadar çok çekmesin züppe. |
Ben Hala ihtiyarlara kızgınım her msj 'ımda belirtiyorum Ama devlet babanın bir bildiğide vardır :D İskenderin surat mosmor oldu bu arada :D |
yuh be boşuna reklamı izledik geri alıp bitirdiler :D |
Of ya azcık daha sürseydi Ama süper bölümdü tek kelimeyle uzun zamandır bu kadar iyi bölüm olmamıştı.. :) |
iskender'in içinde kaldı söyleyecekleri :D |
Memati ölüyor mu? |
|
memati nin mezarını gördüm sanki? |
memati ölüyor :S |
Ölmez merak etmeyin ona bakarsanız polatta kendini aşağı atıyordu bir fragmanda :) |
Haftanın özeti de çıktı. :) |
Alıntı:
haftaya izleyip görecez artık :D |
iskender mematinin kelleye sıktı, parmaksız yüzünden memati mefta gazetelerde baş sağlığı için yer varmı diye bakınmaya başladı bile millet (: |
Mematinin mezarı değil mi o? Allah Allah |
Ölmez memati ya |
Mematinin mezarında yatan paralar :D Çünkü memati paraları öyle bir yere sakladım ki kimse bulamaz demişti.İskender Polat'ın hesaplarını kapatınca paraları çıkartıyorlar. :D |
Ölürsede tek bölümde direk gömüp mezarını bile yapmazlar bence memati kendi mezarını yaptırmıştır çok önceden. |
Beyler o mezar rüya felanda olabilir birinin.Mematiyi öldürmezler. |
Alıntı:
Polatın hesapları dondursalarda birşey olmaz o rahmetlinin paraları en az 100-200 milyon $ vardır. Ayrıca polat kilomu almış sanki. Yüzü daha toparlak :) |
Bu güne kadar hiçbir fragmanda ölen birinin direk mezarını göstermediler. Kaldı ki ölen diye bahsettiğiniz baş karakterlerden biri Memati. Sizce Memati ölmüş olsa, fragmadna mezarını mı yoksa vuruluşunu mu gösterir? |
Alıntı:
tabi okadar eroinle işkenceyle ölmeyen memati, aniden ölürse dizinin cılkı çıkmıştır demek... |
arkadaslar dizi 2 bölümdür kendine gelmeye basladi valla ben diziden haz aliyorum gelecek bölümde iyi olacak gibi gorunuyor |
[media]http://img201.imageshack.us/img201/9941/kvp55500flv000046908.jpg[/media] Pembe gömlekli biri. Dizide pembe gömlek giyebilcek bi fuat var galiba ya fuatın bi oyunu yada paralar orda.. |
Alıntı:
|
Mezar taşının yazı fontu güzelmiş :) @Ufuk Gedik'e katılıyorum. Mematilik bi olay yoktu çünkü. En azından rehin operasyon gibi.. |
Alıntı:
|
İhtiyarlar duyun sesimiiii nerdesinizz beee |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:18:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.