R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

DerbedeL 09-04-2009 22:24:59

Polat şuam itibariyle gerdeğe girmiş bulunmaktadır :D

Fhenix 09-04-2009 22:25:09

Doğu Eşrefoğlu'nu hatırladınız mı? :)

Macabré 09-04-2009 22:26:39

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058464678)
Doğu Eşrefoğlu'nu hatırladınız mı? :)

Hatırlamam mı üzüntüden 2 hafta ondan bahsedioduk arkadaşlarla :)

Not : Polat işi götürdü çakal :D

Ufuk Gedik 09-04-2009 22:48:43

Karahanlı'nın evine yerleşti. :)

Macabré 09-04-2009 22:49:49

İhtiyarlar beni deli edicek
Çıksınlar artık ortaya, ayrıca iskenderin sonu yaklaşıyor (Kıyamet yaklaşıyo gibi oldu :D )

Fhenix 09-04-2009 22:53:05

Vay be, Karahanlı'nın evi falan. İyice mazi yapmaya başladılar. Duydular sanırım sesimizi.

bilgiliweb 09-04-2009 22:55:50

karahanlı falan güzel gidiyor dizi şu aralar inşallah tekrar cıvıtmazlar

schreck 09-04-2009 23:11:55

ekşın başladı :)

Fhenix 09-04-2009 23:16:42

İskender dumur oldu :)

Ufuk Gedik 09-04-2009 23:17:03

İskender feci mors oldu :D
Polat ve Muro ilk defa beraber bir operasyon yaptılar :D

WebEngineer 09-04-2009 23:18:20

Bu parmaksız kim ?

TeXaS 09-04-2009 23:18:46

bu meclisin p.... kim :D

ach 09-04-2009 23:19:09

Adamı ekmeğe getirdi polat :)

Fhenix 09-04-2009 23:20:48

Bulut ile Memati'nin konuşması da çok güzeldi :)
-Yani anlayacağın Fuat bey kısır
+Kısır olur tabi o kadar çok çekmesin züppe.

Macabré 09-04-2009 23:23:53

Ben Hala ihtiyarlara kızgınım her msj 'ımda belirtiyorum
Ama devlet babanın bir bildiğide vardır :D
İskenderin surat mosmor oldu bu arada :D

Elazığlı168 09-04-2009 23:26:30

yuh be boşuna reklamı izledik geri alıp bitirdiler :D

Macabré 09-04-2009 23:26:59

Of ya azcık daha sürseydi
Ama süper bölümdü tek kelimeyle uzun zamandır bu kadar iyi bölüm olmamıştı.. :)

EuK 09-04-2009 23:30:36

iskender'in içinde kaldı söyleyecekleri :D

Cenk 09-04-2009 23:31:51

Memati ölüyor mu?

Fhenix 09-04-2009 23:31:53

http://www.kurtlarvadisi.com/images/kvp55kvcom.gif

Fragman düştü bile.

schreck 09-04-2009 23:33:23

memati nin mezarını gördüm sanki?

TeXaS 09-04-2009 23:35:29

memati ölüyor :S

Elazığlı168 09-04-2009 23:37:19

Ölmez merak etmeyin ona bakarsanız polatta kendini aşağı atıyordu bir fragmanda :)

WebEngineer 09-04-2009 23:37:24

Haftanın özeti de çıktı. :)

TeXaS 09-04-2009 23:40:11

Alıntı:

Elazığlı168 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058465112)
Ölmez merak etmeyin ona bakarsanız polatta kendini aşağı atıyordu bir fragmanda :)

atıyorduda :) bunda mezarı gözüktü
haftaya izleyip görecez artık :D

DreamSinger 09-04-2009 23:46:58

iskender mematinin kelleye sıktı, parmaksız yüzünden memati mefta gazetelerde baş sağlığı için yer varmı diye bakınmaya başladı bile millet (:

Abdlsmt! 09-04-2009 23:47:37

Mematinin mezarı değil mi o? Allah Allah

Crazy 09-04-2009 23:51:36

Ölmez memati ya

Ufuk Gedik 09-04-2009 23:57:50

Mematinin mezarında yatan paralar :D

Çünkü memati paraları öyle bir yere sakladım ki kimse bulamaz demişti.İskender Polat'ın hesaplarını kapatınca paraları çıkartıyorlar. :D

ach 09-04-2009 23:58:31

Ölürsede tek bölümde direk gömüp mezarını bile yapmazlar bence memati kendi mezarını yaptırmıştır çok önceden.

zuperboy 09-04-2009 23:58:44

Beyler o mezar rüya felanda olabilir birinin.Mematiyi öldürmezler.

ach 10-04-2009 00:00:15

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058465277)
Mematinin mezarında yatan paralar :D

Çünkü memati paraları öyle bir yere sakladım ki kimse bulamaz demişti.İskender Polat'ın hesaplarını kapatınca paraları çıkartıyorlar. :D

Ufuk çok güzel düşünmüş valla mematinin mezarını direk göstermedileride bizi kandırmak için
Polatın hesapları dondursalarda birşey olmaz o rahmetlinin paraları en az 100-200 milyon $ vardır.

Ayrıca polat kilomu almış sanki. Yüzü daha toparlak :)

Fhenix 10-04-2009 00:00:17

Bu güne kadar hiçbir fragmanda ölen birinin direk mezarını göstermediler. Kaldı ki ölen diye bahsettiğiniz baş karakterlerden biri Memati. Sizce Memati ölmüş olsa, fragmadna mezarını mı yoksa vuruluşunu mu gösterir?

DreamSinger 10-04-2009 00:10:38

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058465297)
Bu güne kadar hiçbir fragmanda ölen birinin direk mezarını göstermediler. Kaldı ki ölen diye bahsettiğiniz baş karakterlerden biri Memati. Sizce Memati ölmüş olsa, fragmadna mezarını mı yoksa vuruluşunu mu gösterir?

Gösterdiler nevzat, fürmüz, eren, onları fragmanda göstermişlerdi...
tabi okadar eroinle işkenceyle ölmeyen memati, aniden ölürse dizinin cılkı çıkmıştır demek...

XizoR 10-04-2009 00:10:55

arkadaslar dizi 2 bölümdür kendine gelmeye basladi valla ben diziden haz aliyorum gelecek bölümde iyi olacak gibi gorunuyor

DerbedeL 10-04-2009 00:11:23

[media]http://img201.imageshack.us/img201/9941/kvp55500flv000046908.jpg[/media]

Pembe gömlekli biri. Dizide pembe gömlek giyebilcek bi fuat var galiba ya fuatın bi oyunu yada paralar orda..

Fhenix 10-04-2009 00:11:54

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058465389)
Gösterdiler nevzat, fürmüz, eren, onları fragmanda göstermişlerdi...
tabi okadar eroinle işkenceyle ölmeyen memati, aniden ölürse dizinin cılkı çıkmıştır demek...

Sezon finalinde vurulduklarını göstermişlerdi ama. Demek istemediğimi anlamamışsın sanırım.

Abdlsmt! 10-04-2009 00:21:41

Mezar taşının yazı fontu güzelmiş :)
@Ufuk Gedik'e katılıyorum. Mematilik bi olay yoktu çünkü. En azından rehin operasyon gibi..

Abdlsmt! 10-04-2009 02:11:11

Alıntı:

Serkan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058465688)
iskenderin vurduğu yıldırım.. sanırım

Yıldırım değil, vurduğu kişi çok sakallı..

Macabré 10-04-2009 02:26:21

İhtiyarlar duyun sesimiiii nerdesinizz beee


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:18:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.