R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" TopiÄŸi (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Akbas 14-05-2009 23:56:01

Son sahneyi biriniz anlatın :s

gotRoot 15-05-2009 00:00:18

Alıntı:

Akbas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058671875)
Son sahneyi biriniz anlatın :s

Halo'nun kafayıda vurdu cevat . Bu cevat çok can sıkımaya başladı hem iskender hem polat öpücek bu adamı .

BABA 15-05-2009 00:00:29

çok kötü moralim bozuldu, mematiler bi yanda halo dayı zaten gitti :(

WebEngineer 15-05-2009 00:06:08

- Yılmaz bu ne l'an
- Kesmelik kütük ağam

-----------
- Bu ne Yılmaz
- Barut aÄŸam

-------------

- Yılmaz ne bu
- AteÅŸ aÄŸam

MaÅŸallah iyi ekip oldular ama pek yaÅŸamazlar.

JivaL 15-05-2009 00:06:49

İnşallah Halo'ya bişey olmaz :o biri gelir kurtarır...
Mematileride polat kurtarır heralde.

Mertcan03 15-05-2009 00:07:29

yıldırama çok üzüldüm keşke öldürmeselerdi. Memati ölmeyecek ama mantıken kurtulması bana imkansız gibi geliyor.İnşallah inandırıcı bir şekilde kurtarırlar.

efe7822 15-05-2009 00:07:57

Ne yapıyor bunlar anlamış deÄŸilim.Buda vadi katliamı oldu.Fuat,gamze,yıldırım,cavit,elvan,dayı.DayÄ ± biraz fazla oldu gibi geldi bana.Hüzünlendin vallahi,birde arkada halil ibrahimi çaldılar.Ah benim dayım

demented 15-05-2009 00:07:59

Yıldırım 'ın ölümü çok kötüydü, bağıra bağıra öldürttüler çocuğu bari normal çatışmada falan ölseydi :) Bide Halo Dayı 'ya acaip üzüldüm çok sevdiğim bir karakterdi dizide.. Mematiler büyük ihtimalle son anda kurtulur (Nasıl kurtulacaksa artık) yoksa dizinin tadı çok kaçar.
Son olarak bu Cevat'ı fazla yaşatmazlar umarım dizide aşırı derece sinir bozucu bir karakter ve bunun ölümü inşallah Muro'nun elinden olur en çok o haketti öldürmeyi...

ach 15-05-2009 00:08:59

Halo kendi istedi ölmeyi zaten bir kaç hafta önce herkes ölsün diyordu :o

WebEngineer 15-05-2009 00:10:23

Ya polat öldürecek ya muro.

Zaten Polat , dayının ölümünü duyunca çıldıracak birde muro gelip yıldırımın öldüğünü söyleyince iyice deliye dönmeye başlıycak.
İskender bişey yapmaz zaten, İskender'den tırsıyor.
İskender " Haddinizi bilin ulan " diye posta koyunca bişey diyemedi :D

demented 15-05-2009 00:11:20

Yıldırım 'ın ölümü çok kötüydü, bağıra bağıra öldürttüler çocuğu bari normal çatışmada falan ölseydi :) Bide Halo Dayı 'ya acaip üzüldüm çok sevdiğim bir karakterdi dizide.. Mematiler büyük ihtimalle son anda kurtulur (Nasıl kurtulacaksa artık) yoksa dizinin tadı çok kaçar.
Son olarak bu Cevat'ı fazla yaşatmazlar umarım dizide aşırı derece sinir bozucu bir karakter ve bunun ölümü inşallah Muro'nun elinden olur en çok o haketti öldürmeyi...

SeoSarp 15-05-2009 00:11:27

Halo Dayı :cry
Sarsıldım resmen, kütükte görünce kellesini gerisini de izleyemedim. :mad:
Yıldırım'da da çok üzüldüm. Çocuğu diri diri yaktılar. İçim cız etti ikisinde de. :cry

Lanet olsun bu senaristlerin içindeki kötü ölüm sevgisine. :cry

TwiGGyRamiRez 15-05-2009 00:14:36

bitane adam çıktı geldi diziyi bitirdi be :D

Macabré 15-05-2009 00:15:55

Cevat bir dahaki bölüme rahmetli olur arkadaşlar içinizi ferah tutun..

Memati ve Kazım 'ı son anda kurtaracak olan Polat, Memati' nin ve Muro 'nunda öfkesini birleştirip 3' lü halde dalacaktır o piskopat'a ( UMARIM )

WebhastasiNet 15-05-2009 00:19:02

ya arkadaşlar benim psikolojim falan bozuldu :S Deli etti bu adam ya ölsün gitsin bitsin ya :S

TheConqueror 15-05-2009 00:19:49

Herkesi öldürcek bu yönetmen arkadaşlar umut beklemeyin mematiyi kurtarcaklar felan diye. Aynı çakır olayına döndürdüler işi. Baya abarttılar ama işi. Diziyi yeniden başlatmayaa yada bitirmeye niyetli bu yönetmen :( Serdar Akar geri dönsün diziye.

BABA 15-05-2009 00:22:04

bu yönetmende fazla yaşamaz bu gidişle :D

by_wirus 15-05-2009 00:22:50

Bu senaristler kafayı yediler şu ölümlere bakın vadide insan kalmadı, memati aşık oldu ama aşkı gitti çocuğu kaldı.

Halo karısı gitti + çocuğu gitti + kendiside gitti en eski karakterlerdendi ölmemesi gerekirdi onunda bi ofis açıp ufak işleri görmeliydi.

Mematilerin şuan bence mantıken kurtulması imkansız daha polatlar yolda ve kulübenin çoğu ateş içinde polatlar ordaki adamları vuracakta mematileri kurtaracaklar mantıken zor adam gibi film yapmıyorlar.

gotRoot 15-05-2009 00:23:14

arkadaşlar sezon finaline taşıyorlar işte yavaş yavaş .

TheConqueror 15-05-2009 00:23:15

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058671939)
Cevat bir dahaki bölüme rahmetli olur arkadaşlar içinizi ferah tutun..
Memati ve Kazım 'ı son anda kurtaracak olan Polat, Memati' nin ve Muro 'nunda öfkesini birleştirip 3' lü halde dalacaktır o piskopat'a ( UMARIM )

Boşuna umma çünkü sezon finaline kadar hayatta öylee bişey yapmazlar. Zaten bütün bu ölüümler Sezon finali için. Memati kazım halo felan hatta belki buna Polat'ıda ekler bu yönetmen ölüm döşegindeyken (yada öldükten sonra) sezon finali olur. Gerçi böyle biterse dizinin finali olcak gibi :o

Mertcan03 15-05-2009 00:24:11

yönetmen zeynepti:) kadına romantik dedik diye diziyi savaş alanına çevirdi:)
asıl psikopat yönetmen :D

EuK 15-05-2009 00:26:01

İskender'i iyi dinleyin her kelimesinde bi'yerlere bi'şeyler gönderiyor:rolleyes:

KaRa_MaSkE 15-05-2009 00:31:31

3 kişi birden gitti yıldırım halo fuat :)

Ufuk Gedik 15-05-2009 00:33:32

mematileri kim kurtarır?

Ali21 15-05-2009 00:35:44

Ufuk ben kurtarmayı düşünmüyorum kanka :D

KMLGRLR 15-05-2009 00:37:05

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058671985)
İskender'i iyi dinleyin her kelimesinde bi'yerlere bi'şeyler gönderiyor:rolleyes:

Aynen. Ogün de Memati'yle o yanındaki Azeri arasında geçen bi' konuşmada sert bi' mesaj vardı :)

Memati'nin kemiklerini kırıp çöp kutusuna atmışlardı zamanında,kurtulmuştu.Yine kurtulur:D

efe7822 15-05-2009 00:40:33

Çok mantık dışı işler yaptılar bunlar,mematinin kurtulması lazım ama imkansız normalde.Orası ateşler içinde kaldı,5 dk ya zaten orası kül olur.Oldu olacak polatıda öldürsünlerde tam olsun.Hadi gamzeye tamam dedikte,yıldırımla halo ne oluyor.

iRC 15-05-2009 00:46:26

Son bölümde DAYI'ya balta vurulmasında acayip kötü oldum :(

HERSOY 15-05-2009 00:55:09

yıldırımı yaktılar ya onu yapmasalarmış keşke kötü oldu o.

mematiyide polat kesin kurtarır...

erkanertekin 15-05-2009 01:21:45

Cevat Mevat Kalmayacak ortalıkta muroyu çok kızdırdı polat muro memati üçü bir saldıracak önümüzdeki bölüm süper olacak arkadaşlar

Not: Yıldırıma üzüldüm içim parçalandı :(

Macabré 15-05-2009 01:22:44

Fuat, Gamze, Yıldırım, Halo,

Giden gidene.. Bıraksınlar Memati 'yle Kazım 'da ölsün..

Macabré 15-05-2009 01:24:00

Ya hepsini bir kenara bırakında bu ihtiyarlar ne yapmaya çalışıyor anlayan var mı ?

GoogleFan 15-05-2009 02:07:11

Bekleyip göreceğiz.:)

gotRoot 15-05-2009 02:11:24

Gidip sete konuşucam böyle olmaz .

Peksoft 15-05-2009 02:16:53

Alıntı:

gotRoot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058672445)
Gidip sete konuşucam böyle olmaz .

Allah'ta seni güldürsün. :D

anarschi 15-05-2009 02:24:34

Film günümüze geldi :) Sanırsam ergenekonu devlet ortaya nasıl çıkardıysa filmde de öyle çıkıyor :)
Haloya üzüldüm ama filmde eskidi..Mematiyle kazım kurtulurlar :)

cakirx 15-05-2009 04:44:35

Hehe pisliğini çıkarttılar dizinin. Senaryoda kurgu öykü diye birşey yok o gün ellerine ne geçiyorlarsa onu işliyorlar. Biri en büyükken ölüyor ondan büyüğü çıkıyor o ölüyor başkası geliyor arayada güncel olaylardan bir kaç kelime koyuyorlar alsana Kv Pusu. Artık senaryo ergenekon davasına bağlı yarın bi karar çıksa haftaya dizide izleyecez :)

g3z3g3n 15-05-2009 06:06:38

Aklıma İlk gelen soru Şu: Ekonomik krz Vadiyide vurdu sanırım teker teker ücreti iyi olanlar ölüyor.

TheConqueror 15-05-2009 09:20:09

Ark. Lar bi hatirlatma bu arada bahadir o. Dizinin 62 bolum olcani solemisti ve show tv lede 62 bolumluk sozlesme yapilmisti. Polat mematinin intkamini alcak herkesten ve diziyi bitircekler. Rtukude takmiolar son zamanlarda

EuK 15-05-2009 12:24:48

sizce bu sezon dizi bitecek mi ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:08:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.