![]() |
Son sahneyi biriniz anlatın :s |
Alıntı:
|
çok kötü moralim bozuldu, mematiler bi yanda halo dayı zaten gitti :( |
- Yılmaz bu ne l'an - Kesmelik kütük ağam ----------- - Bu ne Yılmaz - Barut ağam ------------- - Yılmaz ne bu - Ateş ağam Maşallah iyi ekip oldular ama pek yaşamazlar. |
İnşallah Halo'ya bişey olmaz :o biri gelir kurtarır... Mematileride polat kurtarır heralde. |
yıldırama çok üzüldüm keşke öldürmeselerdi. Memati ölmeyecek ama mantıken kurtulması bana imkansız gibi geliyor.İnşallah inandırıcı bir şekilde kurtarırlar. |
Ne yapıyor bunlar anlamış deÄŸilim.Buda vadi katliamı oldu.Fuat,gamze,yıldırım,cavit,elvan,dayı.DayÄ ± biraz fazla oldu gibi geldi bana.Hüzünlendin vallahi,birde arkada halil ibrahimi çaldılar.Ah benim dayım |
Yıldırım 'ın ölümü çok kötüydü, bağıra bağıra öldürttüler çocuğu bari normal çatışmada falan ölseydi :) Bide Halo Dayı 'ya acaip üzüldüm çok sevdiğim bir karakterdi dizide.. Mematiler büyük ihtimalle son anda kurtulur (Nasıl kurtulacaksa artık) yoksa dizinin tadı çok kaçar. Son olarak bu Cevat'ı fazla yaşatmazlar umarım dizide aşırı derece sinir bozucu bir karakter ve bunun ölümü inşallah Muro'nun elinden olur en çok o haketti öldürmeyi... |
Halo kendi istedi ölmeyi zaten bir kaç hafta önce herkes ölsün diyordu :o |
Ya polat öldürecek ya muro. Zaten Polat , dayının ölümünü duyunca çıldıracak birde muro gelip yıldırımın öldüğünü söyleyince iyice deliye dönmeye başlıycak. İskender bişey yapmaz zaten, İskender'den tırsıyor. İskender " Haddinizi bilin ulan " diye posta koyunca bişey diyemedi :D |
Yıldırım 'ın ölümü çok kötüydü, bağıra bağıra öldürttüler çocuğu bari normal çatışmada falan ölseydi :) Bide Halo Dayı 'ya acaip üzüldüm çok sevdiğim bir karakterdi dizide.. Mematiler büyük ihtimalle son anda kurtulur (Nasıl kurtulacaksa artık) yoksa dizinin tadı çok kaçar. Son olarak bu Cevat'ı fazla yaşatmazlar umarım dizide aşırı derece sinir bozucu bir karakter ve bunun ölümü inşallah Muro'nun elinden olur en çok o haketti öldürmeyi... |
Halo Dayı :cry Sarsıldım resmen, kütükte görünce kellesini gerisini de izleyemedim. :mad: Yıldırım'da da çok üzüldüm. Çocuğu diri diri yaktılar. İçim cız etti ikisinde de. :cry Lanet olsun bu senaristlerin içindeki kötü ölüm sevgisine. :cry |
bitane adam çıktı geldi diziyi bitirdi be :D |
Cevat bir dahaki bölüme rahmetli olur arkadaşlar içinizi ferah tutun.. Memati ve Kazım 'ı son anda kurtaracak olan Polat, Memati' nin ve Muro 'nunda öfkesini birleştirip 3' lü halde dalacaktır o piskopat'a ( UMARIM ) |
ya arkadaşlar benim psikolojim falan bozuldu :S Deli etti bu adam ya ölsün gitsin bitsin ya :S |
Herkesi öldürcek bu yönetmen arkadaşlar umut beklemeyin mematiyi kurtarcaklar felan diye. Aynı çakır olayına döndürdüler işi. Baya abarttılar ama işi. Diziyi yeniden başlatmayaa yada bitirmeye niyetli bu yönetmen :( Serdar Akar geri dönsün diziye. |
bu yönetmende fazla yaşamaz bu gidişle :D |
Bu senaristler kafayı yediler şu ölümlere bakın vadide insan kalmadı, memati aşık oldu ama aşkı gitti çocuğu kaldı. Halo karısı gitti + çocuğu gitti + kendiside gitti en eski karakterlerdendi ölmemesi gerekirdi onunda bi ofis açıp ufak işleri görmeliydi. Mematilerin şuan bence mantıken kurtulması imkansız daha polatlar yolda ve kulübenin çoğu ateş içinde polatlar ordaki adamları vuracakta mematileri kurtaracaklar mantıken zor adam gibi film yapmıyorlar. |
arkadaşlar sezon finaline taşıyorlar işte yavaş yavaş . |
Alıntı:
|
yönetmen zeynepti:) kadına romantik dedik diye diziyi savaş alanına çevirdi:) asıl psikopat yönetmen :D |
İskender'i iyi dinleyin her kelimesinde bi'yerlere bi'şeyler gönderiyor:rolleyes: |
3 kişi birden gitti yıldırım halo fuat :) |
mematileri kim kurtarır? |
Ufuk ben kurtarmayı düşünmüyorum kanka :D |
Alıntı:
Memati'nin kemiklerini kırıp çöp kutusuna atmışlardı zamanında,kurtulmuştu.Yine kurtulur:D |
Çok mantık dışı işler yaptılar bunlar,mematinin kurtulması lazım ama imkansız normalde.Orası ateşler içinde kaldı,5 dk ya zaten orası kül olur.Oldu olacak polatıda öldürsünlerde tam olsun.Hadi gamzeye tamam dedikte,yıldırımla halo ne oluyor. |
Son bölümde DAYI'ya balta vurulmasında acayip kötü oldum :( |
yıldırımı yaktılar ya onu yapmasalarmış keşke kötü oldu o. mematiyide polat kesin kurtarır... |
Cevat Mevat Kalmayacak ortalıkta muroyu çok kızdırdı polat muro memati üçü bir saldıracak önümüzdeki bölüm süper olacak arkadaşlar Not: Yıldırıma üzüldüm içim parçalandı :( |
Fuat, Gamze, Yıldırım, Halo, Giden gidene.. Bıraksınlar Memati 'yle Kazım 'da ölsün.. |
Ya hepsini bir kenara bırakında bu ihtiyarlar ne yapmaya çalışıyor anlayan var mı ? |
Bekleyip göreceğiz.:) |
Gidip sete konuşucam böyle olmaz . |
Alıntı:
|
Film günümüze geldi :) Sanırsam ergenekonu devlet ortaya nasıl çıkardıysa filmde de öyle çıkıyor :) Haloya üzüldüm ama filmde eskidi..Mematiyle kazım kurtulurlar :) |
Hehe pisliğini çıkarttılar dizinin. Senaryoda kurgu öykü diye birşey yok o gün ellerine ne geçiyorlarsa onu işliyorlar. Biri en büyükken ölüyor ondan büyüğü çıkıyor o ölüyor başkası geliyor arayada güncel olaylardan bir kaç kelime koyuyorlar alsana Kv Pusu. Artık senaryo ergenekon davasına bağlı yarın bi karar çıksa haftaya dizide izleyecez :) |
Aklıma İlk gelen soru Şu: Ekonomik krz Vadiyide vurdu sanırım teker teker ücreti iyi olanlar ölüyor. |
Ark. Lar bi hatirlatma bu arada bahadir o. Dizinin 62 bolum olcani solemisti ve show tv lede 62 bolumluk sozlesme yapilmisti. Polat mematinin intkamini alcak herkesten ve diziyi bitircekler. Rtukude takmiolar son zamanlarda |
sizce bu sezon dizi bitecek mi ? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:08:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.