![]() |
memati sağlam kesti bilekleri:) |
Saçmalamışlar bence. Polat yolda zor yürüyor, Cavit'i arabaya kadar nasıl götürdü. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
İnşallah Halo'yu gösterirler Cavit'i öldürürken. Böyle bitirmezler diziyi. |
Alıntı:
|
Düyayı Kurtaran Adam`dan sonra 2. süper kahramanız o neden öyle yargııyorsunuz Pölatı :) |
inşallah ama ben pek umutlu değilim haftaya sarkacak gibi |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Süper ya, harika bitti . |
cavitin kelle gitti.polatda düştü yere.ama ölmez.süper kahraman o :D |
Finalde özlenenler gibi bir final oldu. Güzel .. |
Polat bayılırken kendimi bayılıyo gibi hissettim :( |
Ve vadi süper bir finalle bitti :) Cavit bırçk oldu :D Polat da ölmez artık :D |
Alıntı:
Bu arada Fuat'a da geçmiş olsun. :) |
Final başarılı gerçekten:) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Şekerim öldü :D |
Bayan yönetmen yaradı :D:D |
Arkadaşlar bu bölüm finalmiydi, yani tatile mi girdi dizi..? |
Bu arada yönetmen Zübeyr ŞAŞMAZ yazdı.. :S Bayan değişmiş. |
Güzeldi... Şekerime sevindim :D |
Yönetmen yazısını görmemiştim. Dizi yaz finali değildi. Haziran'ın ilk haftası giriyor tatile. |
bi daha bu dünyaya gelmem Şekerim :D |
Alıntı:
|
şekerim gitti.mematinin eşi kurtulurmu acaba |
Eşi kurtulur da çocuk kurtulur mu bilmem. |
bir türlü oyun olduğunu tahmin etmiştim ama bu türlüsünü hiç düşünmemiştim bu yeni sezonda izlediğim en güzel bölümdü zübeyr bey bu şekilde yönetirse özlenen kurtlar vadisine döner ;) |
Bu Bölüm Güzeldi bence tatile girmedi |
Bencede bu bölüm çok güzeldi... |
Zübeyr Şaşmaz, kadın mı, erkek mi? |
Sekerime uzuldum :( |
Alıntı:
|
Güzel bölümdü cavit hakkettigini aldı sonunda fragmanı izleyince sinir olmustum :) Tatile girmez sanırım. Memati Lolipopu halletti :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
şaşmaz kardeşler kv'de iyi işler yapıyorlar :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:50:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.