R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

iLLeqaL 07-05-2009 23:43:21

memati sağlam kesti bilekleri:)

Fhenix 07-05-2009 23:43:56

Saçmalamışlar bence. Polat yolda zor yürüyor, Cavit'i arabaya kadar nasıl götürdü.

WebEngineer 07-05-2009 23:47:01

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630890)
Saçmalamışlar bence. Polat yolda zor yürüyor, Cavit'i arabaya kadar nasıl götürdü.

İşin komik tarafıda o, götürürken hiç göstermediler fazla zaman yemesin diye : )

demreli 07-05-2009 23:47:54

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630890)
Saçmalamışlar bence. Polat yolda zor yürüyor, Cavit'i arabaya kadar nasıl götürdü.

Aynen ya :) adam dikişli yerde takla atıyor :D

Fhenix 07-05-2009 23:48:51

İnşallah Halo'yu gösterirler Cavit'i öldürürken. Böyle bitirmezler diziyi.

GoogleFan 07-05-2009 23:49:10

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630890)
Saçmalamışlar bence. Polat yolda zor yürüyor, Cavit'i arabaya kadar nasıl götürdü.

Cavit kendi yürümüştür, silah dayamıştır.:D

Akbas 07-05-2009 23:49:32

Düyayı Kurtaran Adam`dan sonra 2. süper kahramanız o neden öyle yargııyorsunuz Pölatı :)

iLLeqaL 07-05-2009 23:49:52

inşallah ama ben pek umutlu değilim haftaya sarkacak gibi

Fhenix 07-05-2009 23:50:21

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630937)
Cavit kendi yürümüştür, silah dayamıştır.:D

Cavit'in ayaklarına sıktı nasıl yürüsün :))

GoogleFan 07-05-2009 23:51:33

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630948)
Cavit'in ayaklarına sıktı nasıl yürüsün :))

O sahneyi görmedim, atladı heralde justin tv de:)

WebEngineer 07-05-2009 23:54:12

Süper ya, harika bitti .

RebeLMasteR 07-05-2009 23:54:19

cavitin kelle gitti.polatda düştü yere.ama ölmez.süper kahraman o :D

Akbas 07-05-2009 23:54:22

Finalde özlenenler gibi bir final oldu. Güzel ..

Macabré 07-05-2009 23:54:37

Polat bayılırken kendimi bayılıyo gibi hissettim :(

anarschi 07-05-2009 23:54:58

Ve vadi süper bir finalle bitti :) Cavit bırçk oldu :D
Polat da ölmez artık :D

Fhenix 07-05-2009 23:54:59

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630932)
İnşallah Halo'yu gösterirler Cavit'i öldürürken. Böyle bitirmezler diziyi.

Allahtan başka şey istesem olcakmış demek ki :D
Bu arada Fuat'a da geçmiş olsun. :)

iLLeqaL 07-05-2009 23:55:07

Final başarılı gerçekten:)

Razor_332 07-05-2009 23:55:44

Alıntı:

Akbas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630983)
Finalde özlenenler gibi bir final oldu. Güzel ..

Katılıyorum sana çok zevk verici bir bölüm oldu inşallah bundan sonraki her bölüm böyle olur cavitte gitti bakalım iskenderin haftaya tepkisi nasıl olacak.

WebEngineer 07-05-2009 23:56:04

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630989)
Allahtan başka şey istesem olcakmış demek ki :D
Bu arada Fuat'a da geçmiş olsun. :)

Fuat çoktan hakketmişti ölümü.Hamile bir kadına yaptığı ölümden beterdi, işkence yaptı.

Ufuk Gedik 07-05-2009 23:56:42

Şekerim öldü :D

Fhenix 07-05-2009 23:56:46

Bayan yönetmen yaradı :D:D

bycapslock 07-05-2009 23:56:53

Arkadaşlar bu bölüm finalmiydi, yani tatile mi girdi dizi..?

bycapslock 07-05-2009 23:57:25

Bu arada yönetmen Zübeyr ŞAŞMAZ yazdı.. :S Bayan değişmiş.

JivaL 07-05-2009 23:57:34

Güzeldi... Şekerime sevindim :D

Fhenix 07-05-2009 23:58:36

Yönetmen yazısını görmemiştim. Dizi yaz finali değildi. Haziran'ın ilk haftası giriyor tatile.

Mertcan03 07-05-2009 23:58:56

bi daha bu dünyaya gelmem Şekerim :D

Macabré 08-05-2009 00:05:06

Alıntı:

Mertcan03 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058631034)
bi daha bu dünyaya gelmem Şekerim :D

10 Numara espriydi :D

schreck 08-05-2009 00:12:46

şekerim gitti.mematinin eşi kurtulurmu acaba

Fhenix 08-05-2009 00:16:13

Eşi kurtulur da çocuk kurtulur mu bilmem.

ach 08-05-2009 00:19:40

bir türlü oyun olduğunu tahmin etmiştim ama bu türlüsünü hiç düşünmemiştim bu yeni sezonda izlediğim en güzel bölümdü zübeyr bey bu şekilde yönetirse özlenen kurtlar vadisine döner ;)

Diktator 08-05-2009 00:21:57

Bu Bölüm Güzeldi bence tatile girmedi

peridokya 08-05-2009 00:24:59

Bencede bu bölüm çok güzeldi...

GoogleFan 08-05-2009 00:25:14

Zübeyr Şaşmaz, kadın mı, erkek mi?

TheConqueror 08-05-2009 00:26:55

Sekerime uzuldum :(

Macabré 08-05-2009 00:28:59

Alıntı:

TheConqueror Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058631249)
Sekerime uzuldum :(

Çok merhametlisin :)

Cinan 08-05-2009 00:31:25

Güzel bölümdü cavit hakkettigini aldı sonunda fragmanı izleyince sinir olmustum :)
Tatile girmez sanırım. Memati Lolipopu halletti :D

ach 08-05-2009 00:36:32

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058631232)
Zübeyr Şaşmaz, kadın mı, erkek mi?

http://img230.imageshack.us/img230/4...19471uzgc2.png

undefined 08-05-2009 10:49:14

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058618170)
Halo Polatı bilerek omuzundan vurmuş olabilir; caviti öldürmek için polatın pusu planı olabilir belki..

çok başarılı bir tahmin gerçekten...

TeXaS 08-05-2009 11:10:42

şaşmaz kardeşler kv'de iyi işler yapıyorlar :)

anarschi 08-05-2009 13:10:44

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058631317)

Raci şaşmaza benziomuş baya :D Bu muydu Ali (Efe)?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:50:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.