R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Macabré 13-05-2009 13:51:37

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058663330)
Derin bağlantılarınmı var. :D

Bence iyi bir çözümleme yaptı :D

EuK 13-05-2009 14:13:24

Alıntı:

HaB Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058663231)
Bence Yıldırımı Şemo başkanım kurtarıcak :D içimden bir ses öyle diyor.

Hadi oradan gundi :p

sanalmevzi 13-05-2009 16:19:33

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058663489)
Hadi oradan gundi :p

Bence de..
Şemo başkan daha çok bayanlarla ilgileniyor.. :D

HaytaWeb 13-05-2009 16:43:13

Şemo kendini kollasın yeter :p

Macabré 14-05-2009 21:31:42

Vadiciler nerdesiniz ? :D
Başlıyor Vadi az kaldı :)

Peksoft 14-05-2009 22:06:16

Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
Peksoft, Macabré

Vay vadi sen bu hallere düşecekmiydin.

WebEngineer 14-05-2009 22:06:42

İyi gidiyor iyi ...

Duygusal 14-05-2009 22:06:46

Cavit'in kellesi nasıl çıktı kutudan. :)

XizoR 14-05-2009 22:07:24

deli hikmet (gazeteci) iskender(bush) hastane bisey hatirlatti mi size :D

gotRoot 14-05-2009 22:08:21

iskender yetmiyordu şimdi birde cavitin piskopat kardeşi geldi :D

Macabré 14-05-2009 22:08:30

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058671394)
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
Peksoft, Macabré

Vay vadi sen bu hallere düşecekmiydin.

Valla bende şaşırdım kimse izlemiyor heralde :)

Boxer 14-05-2009 22:11:01

kusuyordu az daha maloz :D

Crazy 14-05-2009 22:11:02

Geberecekdi az kalsin :D

WebEngineer 14-05-2009 22:14:25

Dizi başlıyor.

Akbas 14-05-2009 22:17:59

Gamze , rahmetli oldu ..

XizoR 14-05-2009 22:18:19

gamze olmus iyi oldu mematinin oglu yasiyormus

BuRacK 14-05-2009 22:20:22

Ben eskide kurtlar vadisi izlerdimde artık izlemiyorum :)

Macabré 14-05-2009 22:23:27

Cavit 'in kardeşi hakkaten Psikopat çıktı

Macabré 14-05-2009 22:29:45

Haha Polat koparttın beni helal olsun ya harika sahneydi :D

gotRoot 14-05-2009 22:30:35

polat postayı koydu ercüment beye xD

gotRoot 14-05-2009 22:35:08

yaktı yıldırımı ******** polat ölse bu kadar üzülmezdim .

Macabré 14-05-2009 22:42:59

Yıldırıma üzüldük..
Ekşın durdu şimdilik bakalım ne olur devamında..

WebEngineer 14-05-2009 22:43:22

Gözlerim doldu yahu , yıldırımı yakarken.Çok tuhaf oldum inşallah bunun hıncını alırlar o elemandan.

Peksoft 14-05-2009 22:43:38

Emekli oldu yıldırım.
Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058671610)
Gözlerim doldu yahu , yıldırımı yakarken.Çok tuhaf oldum inşallah bunun hıncını alırlar o elemandan.

Kendini kaptırma bu kadar. :)

bilgiliweb 14-05-2009 22:44:09

yazık oldu yıldırıma

frmpostcusuyum 14-05-2009 22:45:06

yıldırımın ölümüne muro ve cetonun haline üzüldüm şemo sattı muroyu muro şemoyu vurursa hiç şaşırmam

Ali21 14-05-2009 22:45:18

Yıldırım Öldüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü üüüüüü yazık olduuu

WebEngineer 14-05-2009 22:46:32

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058671611)
Emekli oldu yıldırım.

Kendini kaptırma bu kadar. :)

Derin izlerim izlediğimde :D Muro , çeto , yıldırım en çok sevdiğim karakterlerden birisi.

HaB 14-05-2009 22:46:35

Alıntı:

frmpostcusuyum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058671625)
yıldırımın ölümüne muro ve cetonun haline üzüldüm şemo satı muroyu muro şemoyu vurursa hiç şaşırmam

Orada Şemo'yu göremedik yoksa su almaya gitmesin aradan sonraa devamı :) benim önemli birinden duyduğum birşey Şemo kurtarıcaktı Yıldırımı ama kül oldu belkide kurtulur.

Alıntı:

gotRoot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058671563)
yaktı yıldırımı ******** polat ölse bu kadar üzülmezdim .

Aynen bende çok üzüldüm.

Boxer 14-05-2009 22:47:10

harbiden yıldırım yanarken çok duygusal bi an oldu.

Jeek 14-05-2009 22:50:53

Gerçekten yazık oldu yıldırıma :S

gotRoot 14-05-2009 22:55:46

ooo iskender patlama yaptı hacı bayıldım bu adama :D

Elazığlı168 14-05-2009 22:55:58

Cevat postayı koydu. İskender iyi fırça çekti :D

HoST13 14-05-2009 22:57:04

du la başladı mı: )

Ali21 14-05-2009 23:03:58

Ahaaaaaaa Ailesinede Sölediler yıldırımın öldügüne

Akbas 14-05-2009 23:10:22

İskendere yol görünüyor. Demedi demeyin :)

bilgiliweb 14-05-2009 23:43:37

adama bak ya bir bölümde herkezi temizledi

gotRoot 14-05-2009 23:46:17

2 haftadır çok ateşli geçiyor bölümler sanırım bu haftada memati olayında bitirecekler.

Razor_332 14-05-2009 23:48:25

Halo'da veda ediyo vaybe iki haftada nerden nereye geldi dizi

mtn 14-05-2009 23:50:50

ne bölümdü çok fazla ekşınn oldu bu bölümde :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:32:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.