![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Şemo başkan daha çok bayanlarla ilgileniyor.. :D |
Şemo kendini kollasın yeter :p |
Vadiciler nerdesiniz ? :D Başlıyor Vadi az kaldı :) |
|
İyi gidiyor iyi ... |
Cavit'in kellesi nasıl çıktı kutudan. :) |
deli hikmet (gazeteci) iskender(bush) hastane bisey hatirlatti mi size :D |
iskender yetmiyordu şimdi birde cavitin piskopat kardeşi geldi :D |
|
kusuyordu az daha maloz :D |
Geberecekdi az kalsin :D |
Dizi başlıyor. |
Gamze , rahmetli oldu .. |
gamze olmus iyi oldu mematinin oglu yasiyormus |
Ben eskide kurtlar vadisi izlerdimde artık izlemiyorum :) |
Cavit 'in kardeşi hakkaten Psikopat çıktı |
Haha Polat koparttın beni helal olsun ya harika sahneydi :D |
polat postayı koydu ercüment beye xD |
yaktı yıldırımı ******** polat ölse bu kadar üzülmezdim . |
Yıldırıma üzüldük.. Ekşın durdu şimdilik bakalım ne olur devamında.. |
Gözlerim doldu yahu , yıldırımı yakarken.Çok tuhaf oldum inşallah bunun hıncını alırlar o elemandan. |
Emekli oldu yıldırım. Alıntı:
|
yazık oldu yıldırıma |
yıldırımın ölümüne muro ve cetonun haline üzüldüm şemo sattı muroyu muro şemoyu vurursa hiç şaşırmam |
Yıldırım Öldüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü üüüüüü yazık olduuu |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
harbiden yıldırım yanarken çok duygusal bi an oldu. |
Gerçekten yazık oldu yıldırıma :S |
ooo iskender patlama yaptı hacı bayıldım bu adama :D |
Cevat postayı koydu. İskender iyi fırça çekti :D |
du la başladı mı: ) |
Ahaaaaaaa Ailesinede Sölediler yıldırımın öldügüne |
İskendere yol görünüyor. Demedi demeyin :) |
adama bak ya bir bölümde herkezi temizledi |
2 haftadır çok ateşli geçiyor bölümler sanırım bu haftada memati olayında bitirecekler. |
Halo'da veda ediyo vaybe iki haftada nerden nereye geldi dizi |
ne bölümdü çok fazla ekşınn oldu bu bölümde :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:32:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.