R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

TheConqueror 20-05-2009 12:18:40

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058702339)
Ah ah nerde eski Vadi. Mafya dizisi bi başka oluyo ya :)
Mükemmel bi' senaryoydo ayrıca. Birinci bölümden Polat'ın Karahanlı'nın oğlu olduğu belli oluyor. Yani tamamen planlı bi' senaryo :)

Evet bende ona dikkat etmemiştim ilk izledigimde dizide gördüm aklıma geldi :D adamlar ta 1. bölümden 60-70. bölümlere kadar planlamışlar

Fhenix 20-05-2009 14:13:37

Alıntı:

WEB0Z0F Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058703082)
60. bölümde cevat sanırım Ebruya bişi yapmış o yüzden emniyette.Polat sinirle geliyor,kafa atıyor.Sanırım gözaltına alınır.Ebru ölür :S

Cidden bu fragmandan bu anlamı mı çıkardın :D oldu olacak Polat, Cavit'e tazminat davası açsın :D
Ebru ölebilir ona bişey demem ama. Cevat Halo'nun kesilen kafasını Polat'ın evine yollamış. Haliyle Ebru da görmüş. Daha yeni evlisin bi' hediye daha yollıcam dediğinde de Polat o meşhur kafasını attı işte. Göz altına falan alınmaz rahat ol :)

Boxer 20-05-2009 14:37:26

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058703269)
Cidden bu fragmandan bu anlamı mı çıkardın :D oldu olacak Polat, Cavit'e tazminat davası açsın :D
Ebru ölebilir ona bişey demem ama. Cevat Halo'nun kesilen kafasını Polat'ın evine yollamış. Haliyle Ebru da görmüş. Daha yeni evlisin bi' hediye daha yollıcam dediğinde de Polat o meşhur kafasını attı işte. Göz altına falan alınmaz rahat ol :)

iyi gözlem :D

yasinseo38 20-05-2009 14:59:00

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058702339)
Ah ah nerde eski Vadi. Mafya dizisi bi başka oluyo ya :)
Mükemmel bi' senaryoydo ayrıca. Birinci bölümden Polat'ın Karahanlı'nın oğlu olduğu belli oluyor. Yani tamamen planlı bi' senaryo :)

Gerçekten ya eski vadi daha güzeldi.Mafya işi falan çok güzeldi

Crazy 21-05-2009 14:44:49

Bu akşamki bölüm nasil arkadaşlar reklamlarda gördüm Polat cavit'in kardeşine kafa atiyordu :D

c0di 21-05-2009 15:43:25

evet cevat ağaya kafa atıyo ki çokda iyi oluyo :DBu bölümde güzele benziyo bakalım nolacak merakla bekliyoz :D

cellman 21-05-2009 15:51:36

ebru ölmesin daha sıkmadı o kadar takılabilir biraz daha dizide :D

Crazy 21-05-2009 15:56:18

Ebruya hediye gönderiyor sanirim sonra gidip Polat'a söylüyor polat'ta kafayi cakiyordu reklamlarda. :)

fatihbaz 21-05-2009 16:06:22

bölüm güzel görünüyor ama görünen kötü bişey var;bulut da yolcu :( dizide iskender 1,bulut 2 benim için.bugün bulut giderse kötü olur iskenderin gitmesi zaten yakın...

LG700 21-05-2009 20:12:54

Bulut ölmüyomuş gelen istihbarat o şekilde :) ihtiyarların adamıymış bulut :) bakalım doğru çıkıcakmı...

HaytaWeb 21-05-2009 20:49:25

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058709903)
Bulut ölmüyomuş gelen istihbarat o şekilde :) ihtiyarların adamıymış bulut :) bakalım doğru çıkıcakmı...

Bulut ihtiyarların adamı olursa çok bomba olur :)

WebEngineer 21-05-2009 20:55:40

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058709903)
Bulut ölmüyomuş gelen istihbarat o şekilde :) ihtiyarların adamıymış bulut :) bakalım doğru çıkıcakmı...

Mümkün değil.Adamın ağzına sıktılar daha nasıl yaşıyacak bu kadar saçmalık olmaz.
Bayağıdır var adamları ihtiyarların adamı olamaz.

HaytaWeb 21-05-2009 21:00:34

Fragman'ı yeni izledim. Polat güzel kafa atıyor :p

TRN 21-05-2009 21:05:56

21:45 de dimi

Macabré 21-05-2009 21:09:19

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058709903)
Bulut ölmüyomuş gelen istihbarat o şekilde :) ihtiyarların adamıymış bulut :) bakalım doğru çıkıcakmı...

Hiç sanmıyorum öyle bişey olsun.

Olursa da bomba olmaz saçmalığın daniskası olur.

HaytaWeb 21-05-2009 21:11:19

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710248)
Olursa da bomba olmaz saçmalığın daniskası olur.

Lafmı atıyorsun he :eek:

Macabré 21-05-2009 21:12:44

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710261)
Lafmı atıyorsun he :eek:

Yok bee :D

Senin yazdıgını farketmedim cidden :)

Ama bence hakkaten saçmalık olur ne alaka yani Bulut ?

Hikmet olsun daha iyi :D

HaytaWeb 21-05-2009 21:13:58

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710270)
Yok bee :D
Senin yazdıgını farketmedim cidden :)
Ama bence hakkaten saçmalık olur ne alaka yani Bulut ?
Hikmet olsun daha iyi :D

Hikmet olursa daha bomba olur :D

Cenk 21-05-2009 21:16:30

Yılmaz bu ne? (yeni favori)

BEYZADE 21-05-2009 21:17:24

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058702339)
Ah ah nerde eski Vadi. Mafya dizisi bi başka oluyo ya :)
Mükemmel bi' senaryoydo ayrıca. Birinci bölümden Polat'ın Karahanlı'nın oğlu olduğu belli oluyor. Yani tamamen planlı bi' senaryo :)

Bu konuda bombayı patlatayım o zaman..:) Salı, çarşamba ve cuma günleri saat 21:00'da Kanal 7'de oynuyor eski Kurtlar Vadisi.. Yarın 3.cü bölüm oynayacak..

Kurtlar Vadisi ilk başladığında ilk bölümleri izlememiştim, o yüzden şimdi izliyorum.. Ali Candan'dan bir Polat Alemdar oluşturdular dünkü bölümde..

Memati'nin ilk Kurtlar Vadisi'ndeki hali içler acısı, çocuk gibi duruyor..:rolleyes:

Alıntı:

tRn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710220)
21:45 de dimi

Evet kendi gününde, kendi saatinde, kendi kanalında..:o

Ufuk Gedik 21-05-2009 21:17:45

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710305)
Yılmaz bu ne? (yeni favori)


r10 ağam :D

GoogleFan 21-05-2009 21:18:24

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710305)
Yılmaz bu ne? (yeni favori)

Odun agam odun. :

Cenk 21-05-2009 21:23:01

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710320)
r10 ağam :D

r10'a ne yapılır yılmaz?




:D

Ufuk Gedik 21-05-2009 21:24:27

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710361)
r10'a ne yapılır yılmaz?




:D

takılmalık forum ağam :D

Cenk 21-05-2009 21:24:45

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710369)
takılmalık forum ağam :D

Tak o zaman yılmaz :D

LG700 21-05-2009 21:25:14

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710149)
Mümkün değil.Adamın ağzına sıktılar daha nasıl yaşıyacak bu kadar saçmalık olmaz.
Bayağıdır var adamları ihtiyarların adamı olamaz.

Kurşun beyine zarar vermeden çenesinin arka kısmından çıkıyomuş çöpe atıyolarmış bulutu :) bende kesin doğrudur demiyorum sadece her bölümü önceden söleyen kişinin verdiği bilgi :)

Final; Polat toplantıyı basarak cevata kurşun sıkıyomuş ve bölüm bitiyomuş :) (toplantıda iskenderin yerine cevatın getirilmesi konuşuluyomuş)

BEYZADE 21-05-2009 21:26:49

İskender'in devletle bağlantısı varda orada, Cevat nasıl gelecek o konuma..:rolleyes:

Macabré 21-05-2009 21:29:21

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710374)
Kurşun beyine zarar vermeden çenesinin arka kısmından çıkıyomuş çöpe atıyolarmış bulutu :) bende kesin doğrudur demiyorum sadece her bölümü önceden söleyen kişinin verdiği bilgi :)

Final; Polat toplantıyı basarak cevata kurşun sıkıyomuş ve bölüm bitiyomuş :) (toplantıda iskenderin yerine cevatın getirilmesi konuşuluyomuş)

Söylediklerinde bana göre bir mantıksızlık yok.

Fakat iskender 'den ne kadar nefret etsek te İskender 'i o kadar büyük gösterip sonra iki profesör 'ün söylemiyle yok etmek, hiç gibi göstermek hiç hoş gözükmüyor.

Cevat zaten gebersin Kro.

Crazy 21-05-2009 21:32:52

Ufuk_Gedik , Cenk süpersiniz :p :D

Fhenix 21-05-2009 21:34:00

Alıntı:

beyzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710318)
Bu konuda bombayı patlatayım o zaman..:) Salı, çarşamba ve cuma günleri saat 21:00'da Kanal 7'de oynuyor eski Kurtlar Vadisi.. Yarın 3.cü bölüm oynayacak..

Kurtlar Vadisi ilk başladığında ilk bölümleri izlememiştim, o yüzden şimdi izliyorum.. Ali Candan'dan bir Polat Alemdar oluşturdular dünkü bölümde..

Memati'nin ilk Kurtlar Vadisi'ndeki hali içler acısı, çocuk gibi duruyor..:rolleyes:


Evet kendi gününde, kendi saatinde, kendi kanalında..:o

Hocam onu zaten biliyorum, hatta kanal7 yi izlerken söyelmiştim :D

schreck 21-05-2009 21:38:55

vadi başlıyor arkadaşlar :)

Elazığlı168 21-05-2009 21:54:55

Paketten halonun baş çıkacak :D

Ufuk Gedik 21-05-2009 22:06:51

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710374)
Kurşun beyine zarar vermeden çenesinin arka kısmından çıkıyomuş çöpe atıyolarmış bulutu :) bende kesin doğrudur demiyorum sadece her bölümü önceden söleyen kişinin verdiği bilgi :)

Final; Polat toplantıyı basarak cevata kurşun sıkıyomuş ve bölüm bitiyomuş :) (toplantıda iskenderin yerine cevatın getirilmesi konuşuluyomuş)

Çöplük olayı doğru çıktı :)

Fhenix 21-05-2009 22:08:03

Büyük ihtimal diğeri de doğru çıkacak.:)

BABA 21-05-2009 22:11:00

bulutuda harcıyolaarrr :(

Exam 21-05-2009 22:12:14

Ulan gidip polatın karısına gönderiyorlar kelleyi ... herifler polatla işiniz karısıyla ne işiniz var

Elazığlı168 21-05-2009 22:18:33

Alıntı:

Exam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710670)
Ulan gidip polatın karısına gönderiyorlar kelleyi ... herifler polatla işiniz karısıyla ne işiniz var

Polatın evi orası :)

Onu geçtim ben paket hiç kontrol edilmeden geliyor biri saatli bomba koysa o bomba polatın evine rahatça girecek saçmalığa bak.

Cenk 21-05-2009 22:39:50

Alıntı:

Elazığlı168 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058710716)
Polatın evi orası :)
Onu geçtim ben paket hiç kontrol edilmeden geliyor biri saatli bomba koysa o bomba polatın evine rahatça girecek saçmalığa bak.

Dizide nedense her kafa yollanışında paket takılmadan giriyor. Polat İskender'e, Cevat'ta Polat'a rahatlıkla yolladı kafayı. Kafa serbest vadide sanırım.

WebEngineer 21-05-2009 22:40:35

Ben eski resimleri bile yakarım.

Vay anasını be:D

frmpostcusuyum 21-05-2009 22:42:32

dizi iyice karıştı kimi kafa kesiyor kimi yakıyor kimi bilek kesiyor :D hele muronun yemini çok hoşuma gitti...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:35:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.