![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ebru ölebilir ona bişey demem ama. Cevat Halo'nun kesilen kafasını Polat'ın evine yollamış. Haliyle Ebru da görmüş. Daha yeni evlisin bi' hediye daha yollıcam dediğinde de Polat o meşhur kafasını attı işte. Göz altına falan alınmaz rahat ol :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bu akşamki bölüm nasil arkadaşlar reklamlarda gördüm Polat cavit'in kardeşine kafa atiyordu :D |
evet cevat ağaya kafa atıyo ki çokda iyi oluyo :DBu bölümde güzele benziyo bakalım nolacak merakla bekliyoz :D |
ebru ölmesin daha sıkmadı o kadar takılabilir biraz daha dizide :D |
Ebruya hediye gönderiyor sanirim sonra gidip Polat'a söylüyor polat'ta kafayi cakiyordu reklamlarda. :) |
bölüm güzel görünüyor ama görünen kötü bişey var;bulut da yolcu :( dizide iskender 1,bulut 2 benim için.bugün bulut giderse kötü olur iskenderin gitmesi zaten yakın... |
Bulut ölmüyomuş gelen istihbarat o şekilde :) ihtiyarların adamıymış bulut :) bakalım doğru çıkıcakmı... |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bayağıdır var adamları ihtiyarların adamı olamaz. |
Fragman'ı yeni izledim. Polat güzel kafa atıyor :p |
21:45 de dimi |
Alıntı:
Olursa da bomba olmaz saçmalığın daniskası olur. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Senin yazdıgını farketmedim cidden :) Ama bence hakkaten saçmalık olur ne alaka yani Bulut ? Hikmet olsun daha iyi :D |
Alıntı:
|
Yılmaz bu ne? (yeni favori) |
Alıntı:
Kurtlar Vadisi ilk başladığında ilk bölümleri izlememiştim, o yüzden şimdi izliyorum.. Ali Candan'dan bir Polat Alemdar oluşturdular dünkü bölümde.. Memati'nin ilk Kurtlar Vadisi'ndeki hali içler acısı, çocuk gibi duruyor..:rolleyes: Alıntı:
|
Alıntı:
r10 ağam :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Final; Polat toplantıyı basarak cevata kurşun sıkıyomuş ve bölüm bitiyomuş :) (toplantıda iskenderin yerine cevatın getirilmesi konuşuluyomuş) |
İskender'in devletle bağlantısı varda orada, Cevat nasıl gelecek o konuma..:rolleyes: |
Alıntı:
Fakat iskender 'den ne kadar nefret etsek te İskender 'i o kadar büyük gösterip sonra iki profesör 'ün söylemiyle yok etmek, hiç gibi göstermek hiç hoş gözükmüyor. Cevat zaten gebersin Kro. |
Ufuk_Gedik , Cenk süpersiniz :p :D |
Alıntı:
|
vadi başlıyor arkadaşlar :) |
Paketten halonun baş çıkacak :D |
Alıntı:
|
Büyük ihtimal diğeri de doğru çıkacak.:) |
bulutuda harcıyolaarrr :( |
Ulan gidip polatın karısına gönderiyorlar kelleyi ... herifler polatla işiniz karısıyla ne işiniz var |
Alıntı:
Onu geçtim ben paket hiç kontrol edilmeden geliyor biri saatli bomba koysa o bomba polatın evine rahatça girecek saçmalığa bak. |
Alıntı:
|
Ben eski resimleri bile yakarım. Vay anasını be:D |
dizi iyice karıştı kimi kafa kesiyor kimi yakıyor kimi bilek kesiyor :D hele muronun yemini çok hoşuma gitti... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:35:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.