![]() |
Aslansın Polat :D |
Cevat öldü diye sevinmeyin arkadaşlar çelik yelek var üstünde :) |
Bence Cevat ölmedi.. Bir bölümde öldürmezler adamı, daha İskender'in yerine geçecek o..:rolleyes: |
Öldü sonunda cevat :D |
r10 bu neeeeeeeee MEFTAA :D :D |
ohh be öldü pislik :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
ortaklar ayrılmaz:) heyabdül bune ayı usta ne yapmak lazım öldürmek lazım:) |
Alıntı:
|
Alıntı:
cebine gelsin, mailine gelsin durumları:p |
Valla 20 bölümden sonra ilk defa içime meşhur "Vadi Heyacanı" doğdu :D seviyorum ya bu vadiyi. |
LG700 avrupa kanalından felanmı izliyosun önceden diziyi ? :D Cevatın öldüğünü sanmıyorum arkadaşlar, hemen öldürmezler onu bence iskender ölücek..cevatda onun yerine geçebilir.. |
Cevat bu kadar basit ölemez bu adamı yakarak öldürecekler demedi demeyin :) |
Alıntı:
Dizinin sezon finali çok bomba olucak bazıları şok bile olabilir :) onu sölemiyim heyecanı kaçmasın ama kimsenin beklemiyeceği bi final bence |
Alıntı:
|
Güzel bölümdü cevatın ölmesine sevindim gıcık oldum herife :D |
demedi deme ibrahim ben bu abimi öldürürüm:) dedim sana ibrahim,beşiktaşta şampiyon olacak bak görürsün demedi deme:) |
Alıntı:
|
Alıntı:
pm atabilirsin :rolleyes: çokmu şey istedim :p |
Alıntı:
|
Ufuk atmasın bence, 2 hafta var daha harbiden heycanı kaçar :D |
Alıntı:
|
finali söyleme tabii ki ama bikaç tüyo ver bidahaki bölümle ilgili arada, olur mu :D |
hepsi bir yana dayının sahnesinde gerçekten gözlerimden yaş geldi,polat dayı diye bağırdı birde arkada türkü çalınca tuhaf oldum |
Alıntı:
|
yaaa ne çok reklam koydular yine vadiye...hayır bişi deil durduk yere adres aldırdılar bana...manyak dükkan denilen bişi başlıomuş baktım boş org uzantısı aldım hemen...akşam akşam masrafa soktular :D |
Tüyo versin o zaman Fhenix :) |
Herkes pm istiyo :p bence öğrenmeyin sonraki bölümlerin zevki kalmaz :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Aynen ben de onu diyorum. Burada dönen muhabbetler daha zevkli oluyor, tahmin yürütmek falan. Ama Ufuk'un da dediği gibi tüyo verirsen fena olmaz hani :D |
Alıntı:
|
Hocam bak pm kutup full doluylu.Seni pm gönderir diye 2 mesaj sildim.Bekliyorum :) |
bende pm istiyorum bende bende :) birde bu bilginin kaynağı nerden geliyor onuda merak ettim açıkcası :) |
Madem herkes istiyor, o zaman herkes bilir muhabbet dönmez burda. Bana da pm atıver sen :D |
Siz tahmin yürütün buradan doğru çıkarsa ortaya sölerim :p |
Bulutun ölmemesine çok sevindim yaf (: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:33:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.