R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

GuruDeveloper 22-05-2009 00:24:01

Aslansın Polat :D

LG700 22-05-2009 00:24:11

Cevat öldü diye sevinmeyin arkadaşlar çelik yelek var üstünde :)

BEYZADE 22-05-2009 00:24:22

Bence Cevat ölmedi.. Bir bölümde öldürmezler adamı, daha İskender'in yerine geçecek o..:rolleyes:

HuluStyle 22-05-2009 00:24:26

Öldü sonunda cevat :D

ercankb 22-05-2009 00:24:37

r10 bu neeeeeeeee MEFTAA :D :D

BABA 22-05-2009 00:24:57

ohh be öldü pislik :D

anarschi 22-05-2009 00:25:38

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711422)
Cevat öldü diye sevinmeyin arkadaşlar çelik yelek var üstünde :)

Ağalar çelik yelek takmazlar benim bildiğim.

Fhenix 22-05-2009 00:25:42

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711414)
bu cevatta can yeleği olmasın, kesin ölüyor mu?

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711422)
Cevat öldü diye sevinmeyin arkadaşlar çelik yelek var üstünde :)

Açtım şom ağzımı :D

efe7822 22-05-2009 00:25:47

ortaklar ayrılmaz:) heyabdül bune ayı usta ne yapmak lazım öldürmek lazım:)

NesCafe 22-05-2009 00:26:02

Alıntı:

tdemirtas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711431)
ohh be öldü pislik :D

öLmedi :)

Mertcan03 22-05-2009 00:26:04

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711406)
yok ben önce yazıyorum :p

şu önceden yazdıklarına abone olabilir miyiz :)
cebine gelsin, mailine gelsin durumları:p

anarschi 22-05-2009 00:28:21

Valla 20 bölümden sonra ilk defa içime meşhur "Vadi Heyacanı" doğdu :D seviyorum ya bu vadiyi.

zuperboy 22-05-2009 00:28:30

LG700 avrupa kanalından felanmı izliyosun önceden diziyi ? :D

Cevatın öldüğünü sanmıyorum arkadaşlar, hemen öldürmezler onu bence iskender ölücek..cevatda onun yerine geçebilir..

BLev 22-05-2009 00:29:58

Cevat bu kadar basit ölemez bu adamı yakarak öldürecekler demedi demeyin :)

LG700 22-05-2009 00:30:24

Alıntı:

Mertcan03 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711445)
şu önceden yazdıklarına abone olabilir miyiz :)
cebine gelsin, mailine gelsin durumları:p


Dizinin sezon finali çok bomba olucak bazıları şok bile olabilir :) onu sölemiyim heyecanı kaçmasın ama kimsenin beklemiyeceği bi final bence

Mertcan03 22-05-2009 00:31:33

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711469)
Dizinin sezon finali çok bomba olucak bazıları şok bile olabilir :) onu sölemiyim heyecanı kaçmasın ama kimsenin beklemiyeceği bi final bence

finale kaç hafta var? finalde ölen oluyor mu?

Aykut_ 22-05-2009 00:31:34

Güzel bölümdü cevatın ölmesine sevindim gıcık oldum herife :D

efe7822 22-05-2009 00:31:49

demedi deme ibrahim ben bu abimi öldürürüm:) dedim sana ibrahim,beşiktaşta şampiyon olacak bak görürsün demedi deme:)

Ufuk Gedik 22-05-2009 00:32:17

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711469)
Dizinin sezon finali çok bomba olucak bazıları şok bile olabilir :) onu sölemiyim heyecanı kaçmasın ama kimsenin beklemiyeceği bi final bence

pm at be hocam :)

ErayWeb.Org 22-05-2009 00:32:25

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711469)
Dizinin sezon finali çok bomba olucak bazıları şok bile olabilir :) onu sölemiyim heyecanı kaçmasın ama kimsenin beklemiyeceği bi final bence

ama şimdi olmadı uyuyamam gece :cry:cry

pm atabilirsin :rolleyes: çokmu şey istedim :p

Razor_332 22-05-2009 00:32:31

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711469)
Dizinin sezon finali çok bomba olucak bazıları şok bile olabilir :) onu sölemiyim heyecanı kaçmasın ama kimsenin beklemiyeceği bi final bence

Aga söylede r10 olarak bi farkımız olsun ;) :D olmadı pm atabilirsin bana çatlarım valla meraktan

Fhenix 22-05-2009 00:33:50

Ufuk atmasın bence, 2 hafta var daha harbiden heycanı kaçar :D

LG700 22-05-2009 00:34:35

Alıntı:

Mertcan03 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711479)
finale kaç hafta var? finalde ölen oluyor mu?

11 haziran sezon finali

Fhenix 22-05-2009 00:35:36

finali söyleme tabii ki ama bikaç tüyo ver bidahaki bölümle ilgili arada, olur mu :D

efe7822 22-05-2009 00:36:40

hepsi bir yana dayının sahnesinde gerçekten gözlerimden yaş geldi,polat dayı diye bağırdı birde arkada türkü çalınca tuhaf oldum

TheConqueror 22-05-2009 00:36:41

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711469)
Dizinin sezon finali çok bomba olucak bazıları şok bile olabilir :) onu sölemiyim heyecanı kaçmasın ama kimsenin beklemiyeceği bi final bence

Bi PM atıversen cok iyi olur yoksa ölürüm meraktan en azından ölen kalan vs. öle bi bilgi atsan :o

ercankb 22-05-2009 00:37:53

yaaa ne çok reklam koydular yine vadiye...hayır bişi deil durduk yere adres aldırdılar bana...manyak dükkan denilen bişi başlıomuş baktım boş org uzantısı aldım hemen...akşam akşam masrafa soktular :D

Ufuk Gedik 22-05-2009 00:39:40

Tüyo versin o zaman Fhenix :)

LG700 22-05-2009 00:41:00

Herkes pm istiyo :p bence öğrenmeyin sonraki bölümlerin zevki kalmaz :)

Mertcan03 22-05-2009 00:42:03

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711541)
Herkes pm istiyo :p bence öğrenmeyin sonraki bölümlerin zevki kalmaz :)

demedi deme ibrahim, bu LG'yi bu sırla fazla yaşatmazlar:p

Ufuk Gedik 22-05-2009 00:42:36

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711541)
Herkes pm istiyo :p bence öğrenmeyin sonraki bölümlerin zevki kalmaz :)

Hocam zevk mevk salla.Pm at bak rica ediyorum :) Öldürme adamı meraktan =)

Fhenix 22-05-2009 00:42:53

Aynen ben de onu diyorum. Burada dönen muhabbetler daha zevkli oluyor, tahmin yürütmek falan. Ama Ufuk'un da dediği gibi tüyo verirsen fena olmaz hani :D

Razor_332 22-05-2009 00:43:32

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711541)
Herkes pm istiyo :p bence öğrenmeyin sonraki bölümlerin zevki kalmaz :)

Aga yapma ya valla meraktan kafayı yiyicem

Ufuk Gedik 22-05-2009 00:45:02

Hocam bak pm kutup full doluylu.Seni pm gönderir diye 2 mesaj sildim.Bekliyorum :)

vezir 22-05-2009 00:45:40

bende pm istiyorum bende bende :)

birde bu bilginin kaynağı nerden geliyor onuda merak ettim açıkcası :)

Fhenix 22-05-2009 00:45:51

Madem herkes istiyor, o zaman herkes bilir muhabbet dönmez burda. Bana da pm atıver sen :D

LG700 22-05-2009 00:47:45

Siz tahmin yürütün buradan doğru çıkarsa ortaya sölerim :p

DreamSinger 22-05-2009 00:48:01

Bulutun ölmemesine çok sevindim yaf (:

vezir 22-05-2009 00:49:48

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711586)
Siz tahmin yürütün buradan doğru çıkarsa ortaya sölerim :p

LG lütfen çatlatma insanı bak inanmam atıyorsun zannederim yoksa :p:D

Ufuk Gedik 22-05-2009 00:50:13

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058711586)
Siz tahmin yürütün buradan doğru çıkarsa ortaya sölerim :p

polat,abdül yada memati herhangi biri ölecek?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:33:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.