R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

DerbedeL 05-05-2009 19:25:25

Halo Polatı bilerek omuzundan vurmuş olabilir; caviti öldürmek için polatın pusu planı olabilir belki..

Macabré 05-05-2009 20:45:45

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058618170)
Halo Polatı bilerek omuzundan vurmuş olabilir; caviti öldürmek için polatın pusu planı olabilir belki..

Böyle düşünen adamları seviyorum,
Biz de hep böyle beyin fırtınası yaparız arkadaşlar arasında hakkaten biliriz çoğu zaman
Sende güzel düşünmüşsün tebrik ederim.

Ahmet94 06-05-2009 18:13:25

Polatta Filmden çıkarılarbilir çakır gibi:)

Fhenix 06-05-2009 19:07:17

Dizi Polat'ın üzerine kurulu, çıkarılacağını sanmıyorum.

KMLGRLR 06-05-2009 19:10:41

Dayıyı istemiyoruz artık , gitsin .

Ahmet94 06-05-2009 19:15:53

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058624056)
Dizi Polat'ın üzerine kurulu, çıkarılacağını sanmıyorum.

Çakır Ölene Kadar Kimin üzerine kuruluydu.

Yada Başka Bir ihtimal var dayıyla polat oyun kurdular. polatın üstündede çelik yelek var

DerbedeL 06-05-2009 19:22:52

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058618677)
Böyle düşünen adamları seviyorum,
Biz de hep böyle beyin fırtınası yaparız arkadaşlar arasında hakkaten biliriz çoğu zaman
Sende güzel düşünmüşsün tebrik ederim.

Teşekkür ederim. Daha öncede Abduley ile Polat arasında bir oyun vardı soradan çıktı işin asıl yüzü. Halo normalde polatı bırakın vurmayı bi dediğini 2 etmemesi lazım polatın onun için yaptıklarından sonra..

Rudeboy 06-05-2009 19:27:38

Alıntı:

KMLGRLR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058624077)
Dayıyı istemiyoruz artık , gitsin .

Aynen, dayı şaşırdı. Gidip biraz torun torba ile vakit geçirsin artık.

Fhenix 06-05-2009 19:29:03

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058624112)
Çakır Ölene Kadar Kimin üzerine kuruluydu.

Yada Başka Bir ihtimal var dayıyla polat oyun kurdular. polatın üstündede çelik yelek var

Dizi hiç bir zaman Çakır'ın üzerine kurulu olmadı. Çakır, Aslan beyin Kurtalr Vadisi operasyonundaki bir piyonuydu sadece. Davranışları ve hareketleriyle seyirci tarafından çok tutuldu o yüzden sana öyle geliyor olabilir.
Oyun kısmına ben de katılıyorum, olabilir. Vadi bu her şey beklenir. Hem de Halo'nun o mesafeden Polat'ı omzundan vurması ve Abdülhey'in hiç tepki vermemesi bana pek inandırıcı gelmedi.

Ali21 06-05-2009 19:31:38

toplanalım dayıyı vuralım :D

anarschi 07-05-2009 03:08:45

Dayı'nın polata can borcu vardı demek böyle ödüyomuş.

Mys 07-05-2009 03:13:37

eğer bu sene biticekse dizi ölücektir geri kalanlarda diğerlerini halleder biter ( iskender v.s :) ) ama sanmıyorum çok klasik bir son olur.
bence dizi 1 sene daha olucaktır bu yüzden ölmez , neler olmadiki abtülün :D işkencelerinde ölmedi kolundan vurulupda ölmez gibisine bence . neyse fazla detay olmasın hayırlısı yarin merakla izliyecegiz .

HaB 07-05-2009 13:00:33

Edit Arkadaşlar Pardon :) Silinirse Sevinirim

ach 07-05-2009 15:09:21

Polat'ı vuran cavit olsa arkadan haloda onu vurmuş olsa dicem ama böyle birşey olmaz Halonun psikolojisini iyice bozdular zaten fazlada yaşamaz.

Cinan 07-05-2009 17:45:13

Bu dayıda kendini ne sanıyorsa iyice kalktı bir yerleri

Tutturmus cavit cavit sonrada polatı vuruyor...

Dikkat etsin Halo...

Cinan 07-05-2009 17:45:52

Bu dayıda kendini ne sanıyorsa iyice kalktı bir yerleri

Tutturmus cavit cavit sonrada polatı vuruyor...

Dikkat etsin Halo...

fatihbaz 07-05-2009 19:00:42

dayı polatı öldürmeye niyetli olsa o mesafeden kafasına sıkardı.ben bunun bi rüya oldugunu sanmıyorum,yine vardır bi planları.ayrıca polat omzundan yedigi bi mermi ile ölecekse hiç durmasın ölsün :)

Ahmet94 07-05-2009 21:29:09

canlı izleyecek bi yer var mı

HaytaWeb 07-05-2009 21:32:01

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058629945)
canlı izleyecek bi yer var mı

Pm attım.

Fhenix 07-05-2009 21:40:21

Vadi başlıyor millet.

Macabré 07-05-2009 21:42:22

Evet özet bitti vadiciler TV başına
Umarım Halo hakketen yamuk yapmıyordur :) İyi seyirler..

WebEngineer 07-05-2009 22:14:49

Muroya ayıp ettiler.

Kopru6 07-05-2009 22:17:58

Halo Muro'nun kafaya kürekle iyi geçirdi:D

schreck 07-05-2009 22:25:27

muro nun karizma gitti.bu arada polatı vuracaklardı sanırsam bu bölümde bekliyorum :)

Macabré 07-05-2009 22:32:05

Ulan Halo karıştırdın ortalığı be offf :mad:

anarschi 07-05-2009 22:41:29

Vurma işi güzel plan :D sevdim polatı :D

Fhenix 07-05-2009 22:42:14

Planmış, o kadar da sövdük Halo'ya :D

Ufuk Gedik 07-05-2009 22:42:19

Senaryo yoluna girdi sonunda.Polatın vurulması kurguymuş.Dayıda anlamış meseleyi :)
Muro'daki de eşşek şansı.Son anda kurtuldu valla =)

EuK 07-05-2009 22:42:53

Ben demedim mi Halo delikanlı adamdır diye :p

Macabré 07-05-2009 22:44:11

Benim msj ım silinmiş be :)
Neyse, ben demiştim plandır diye zaten önceki postlarda :)

HaytaWeb 07-05-2009 22:44:16

Hüsnü olmasa ne yapıcak bunlar ya :p

Fhenix 07-05-2009 22:44:19

Deli Hüsnü sağolsun. :)))

Razor_332 07-05-2009 22:45:22

Hüsnüden bi sakarlık bekliyordum ama helal olsun iyi işe yaradı yine süper bi bölümle karşı karşıyayız :)

GoogleFan 07-05-2009 22:46:07

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058629964)
Pm attım.

Hocam bana da lütfen, kardeşim televizyonu bozmuş.:(

WebEngineer 07-05-2009 22:47:20

Dizi güzel gidiyor, yeni bir plan var süper.

HaytaWeb 07-05-2009 22:48:35

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630454)
Hocam bana da lütfen, kardeşim televizyonu bozmuş.:(

Attım kardeş.

Macabré 07-05-2009 22:48:43

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058630454)
Hocam bana da lütfen, kardeşim televizyonu bozmuş.:(

Pm attım arkadaşım.

GoogleFan 07-05-2009 22:53:10

Bende replerinizi attım.:)

schreck 07-05-2009 23:33:32

abi bu bölümde acayip ekşın varmış ya.işte böyle dizi istiyoruz :D

Akbas 07-05-2009 23:41:46

Fuat mokoko :) cavit paraf :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:32:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.