![]() |
Halo Polatı bilerek omuzundan vurmuş olabilir; caviti öldürmek için polatın pusu planı olabilir belki.. |
Alıntı:
Biz de hep böyle beyin fırtınası yaparız arkadaşlar arasında hakkaten biliriz çoğu zaman Sende güzel düşünmüşsün tebrik ederim. |
Polatta Filmden çıkarılarbilir çakır gibi:) |
Dizi Polat'ın üzerine kurulu, çıkarılacağını sanmıyorum. |
Dayıyı istemiyoruz artık , gitsin . |
Alıntı:
Yada Başka Bir ihtimal var dayıyla polat oyun kurdular. polatın üstündede çelik yelek var |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Oyun kısmına ben de katılıyorum, olabilir. Vadi bu her şey beklenir. Hem de Halo'nun o mesafeden Polat'ı omzundan vurması ve Abdülhey'in hiç tepki vermemesi bana pek inandırıcı gelmedi. |
toplanalım dayıyı vuralım :D |
Dayı'nın polata can borcu vardı demek böyle ödüyomuş. |
eğer bu sene biticekse dizi ölücektir geri kalanlarda diğerlerini halleder biter ( iskender v.s :) ) ama sanmıyorum çok klasik bir son olur. bence dizi 1 sene daha olucaktır bu yüzden ölmez , neler olmadiki abtülün :D işkencelerinde ölmedi kolundan vurulupda ölmez gibisine bence . neyse fazla detay olmasın hayırlısı yarin merakla izliyecegiz . |
Edit Arkadaşlar Pardon :) Silinirse Sevinirim |
Polat'ı vuran cavit olsa arkadan haloda onu vurmuş olsa dicem ama böyle birşey olmaz Halonun psikolojisini iyice bozdular zaten fazlada yaşamaz. |
Bu dayıda kendini ne sanıyorsa iyice kalktı bir yerleri Tutturmus cavit cavit sonrada polatı vuruyor... Dikkat etsin Halo... |
Bu dayıda kendini ne sanıyorsa iyice kalktı bir yerleri Tutturmus cavit cavit sonrada polatı vuruyor... Dikkat etsin Halo... |
dayı polatı öldürmeye niyetli olsa o mesafeden kafasına sıkardı.ben bunun bi rüya oldugunu sanmıyorum,yine vardır bi planları.ayrıca polat omzundan yedigi bi mermi ile ölecekse hiç durmasın ölsün :) |
canlı izleyecek bi yer var mı |
Alıntı:
|
Vadi başlıyor millet. |
Evet özet bitti vadiciler TV başına Umarım Halo hakketen yamuk yapmıyordur :) İyi seyirler.. |
Muroya ayıp ettiler. |
Halo Muro'nun kafaya kürekle iyi geçirdi:D |
muro nun karizma gitti.bu arada polatı vuracaklardı sanırsam bu bölümde bekliyorum :) |
Ulan Halo karıştırdın ortalığı be offf :mad: |
Vurma işi güzel plan :D sevdim polatı :D |
Planmış, o kadar da sövdük Halo'ya :D |
Senaryo yoluna girdi sonunda.Polatın vurulması kurguymuş.Dayıda anlamış meseleyi :) Muro'daki de eşşek şansı.Son anda kurtuldu valla =) |
Ben demedim mi Halo delikanlı adamdır diye :p |
Benim msj ım silinmiş be :) Neyse, ben demiştim plandır diye zaten önceki postlarda :) |
Hüsnü olmasa ne yapıcak bunlar ya :p |
Deli Hüsnü sağolsun. :))) |
Hüsnüden bi sakarlık bekliyordum ama helal olsun iyi işe yaradı yine süper bi bölümle karşı karşıyayız :) |
Alıntı:
|
Dizi güzel gidiyor, yeni bir plan var süper. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bende replerinizi attım.:) |
abi bu bölümde acayip ekşın varmış ya.işte böyle dizi istiyoruz :D |
Fuat mokoko :) cavit paraf :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:32:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.