![]() |
Bu dizinin ciddi ciddi eleştirdigi örgütün eline geçtigini düşünmeye başladım. Örgütü eleştirirken resmen şimdi devleti eleştiriyor. Her bölümde istisnasız :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ayrıca muro örgüt adına çalışmıyor. Diziyi daha iyi takip ederseniz verilmek istenen mesaj siyasi , askerin istihbari görevlerden tasviye edip yerine kendi adamlarını yerleştirmek. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
ADANALI topigi nie yok :( |
Alıntı:
hem parmağı eksik hemde böbrek hastası |
Alıntı:
semdin sakık?? ya bu vadiden çıkış olmuo ne güzel iskender olduruluodu polat tarafından ya |
Alıntı:
Bize diziyi iyi izleyin diyenlere bak :D |
Alıntı:
|
Bence polatin evlendiği kız iskenderin kızı ve ömer babada ihtiyarlardan biri. |
Arkadaşlar Azerbaycan vatandaşı oyuncu ile Memati ve limandakiler arasında gecen konuşmaları merak eden varsa özelden sorabilirsiniz. Rtük orayada el koymuş :) |
Alıntı:
|
Süresiz banlanmak istemiyorum :D |
Alıntı:
ayrıca bu haftaki bölümü güzeldi ya..Yani hiç yoktan biraz aksiyon geldi..Ayrıca diğer bölümünde büyük olaylar olacak sanırsam.. Bide bu kız davasında polat başka şeyler peşinde.. |
Polat 'ın kız davasında başka bişey peşinde olduğu yok Basbayağı aşık oldu kıza görmüyomusunuz. Ama babasıyla ilgili planlarıda ek olarak olabilir yani.. |
Alıntı:
|
yılan hikayesine döndü bu dizi.ekşınları azaltıp gidişatı değiştirmişler. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
55.Bölüm fragmanını izledim şimdi.Memati'nin mezar taşını yapmışlar.Memati ölmemiştir herhalde. |
Alıntı:
Alıntı:
ömer baba ihtiyarlardan biri değil.ihtiyarların başı.:D.bekleyin görün aha yazdım buraya |
yok artık daha neler :) |
Bir tüyo öğrendim ne kadar doğrudur bilemem.55. bölümünde Memati'nin mezarı olarak gösterilen yerde paralar varmış.Hüsnü ve Memati paraları oraya saklamış.Memati'de öğrendiğim kadarıyla çocuk olayı yüzünden böyle yapmış. Diziye yeni bir karakter katılıyormuş.3-4 hafta sonra İskender ortadan kaybolacakmış. |
Alıntı:
|
Memati ölüyormu , yoksa mezarda paralarmi var? :D |
Alıntı:
|
İskender kalsın ya, Renk katıyor diziye. :D Bende Memati 'nin mezarını görünce; Final yaklaşıyor galiba diye aklımdan geçirmiştim.:D:D |
yeni bölüm yine 21:30 değilmi ? |
Ya yok ne mematinin ölmesi falan saçmalamayın :D |
bu memati nasıl çocuk yaptı ya :D |
Alıntı:
|
|
İzliyeni azalmış dizinin topicden anlaşılıyor.:) |
Dün akşam izleyemedim,izleyeyim de kendime geleyim be :p |
Kimse izlemedi galiba yahu bu hafta :D Yorum yapan bile yok :) |
Bu hafta fiLm pek güzel değildi deli hüsnü manyaktı ya :D paraları mezara gömmüş üzerine memati yazmış :D polatın hesapları bloke edilmiş ya :( |
Alıntı:
|
Bölümde en beğendiğim sahne, parmaksızın neden kafasına sıkmadıkları konusunda Memeti`nin Abdül ile tartışma sahnesi idi. Birde o kadar kolilerle para o mezara nasıl sığmış :) |
Alıntı:
Adamların hesaplarını doldursalar bile 5 yıl yetecek kadar para vardır orda. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:58:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.