R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

TheConqueror 10-04-2009 10:49:27

Bu dizinin ciddi ciddi eleştirdigi örgütün eline geçtigini düşünmeye başladım. Örgütü eleştirirken resmen şimdi devleti eleştiriyor. Her bölümde istisnasız :D

Abdlsmt! 10-04-2009 10:52:19

Alıntı:

TheConqueror Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058466691)
Bu dizinin ciddi ciddi eleştirdigi örgütün eline geçtigini düşünmeye başladım. Örgütü eleştirirken resmen şimdi devleti eleştiriyor. Her bölümde istisnasız :D

Hatta devlet örgütle operasyon bile yapıyor x) (Parmaksız operasyonu)

ach 10-04-2009 14:40:24

Alıntı:

Ortmdyz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058466701)
Hatta devlet örgütle operasyon bile yapıyor x) (Parmaksız operasyonu)

Gerçektete olmayan şey mi devletin mafyayla örgütlere iş yaptırması yada itirafcılara görev verilmesi liste verilmesi .
Ayrıca muro örgüt adına çalışmıyor.
Diziyi daha iyi takip ederseniz verilmek istenen mesaj siyasi , askerin istihbari görevlerden tasviye edip yerine kendi adamlarını yerleştirmek.

Fhenix 10-04-2009 16:46:04

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058467704)
Gerçektete olmayan şey mi devletin mafyayla örgütlere iş yaptırması yada itirafcılara görev verilmesi liste verilmesi .
Ayrıca muro örgüt adına çalışmıyor.
Diziyi daha iyi takip ederseniz verilmek istenen mesaj siyasi , askerin istihbari görevlerden tasviye edip yerine kendi adamlarını yerleştirmek.

Kesinlikle katılıyorum. Diziyi izlemiş olmak için izlemeyin, verilen mesajları iyi anlayın.

KMLGRLR 10-04-2009 17:04:45

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058468317)
Kesinlikle katılıyorum. Diziyi izlemiş olmak için izlemeyin, verilen mesajları iyi anlayın.

Valla mesaj mesaj da sıktı artık . Hiç heyecan yokki dizide ..

Crazy 10-04-2009 17:16:03

ADANALI topigi nie yok :(

fraklit 10-04-2009 18:00:59

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058464973)
Bu parmaksız kim ?

şemdin sakık - Google'da Ara

hem parmağı eksik hemde böbrek hastası

CaMeL 10-04-2009 18:11:55

Alıntı:

fraklit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058468756)
şemdin sakık - Google'da Ara
hem parmağı eksik hemde böbrek hastası


semdin sakık??

ya bu vadiden çıkış olmuo ne güzel iskender olduruluodu polat tarafından ya

TheConqueror 10-04-2009 19:52:18

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058467704)
Gerçektete olmayan şey mi devletin mafyayla örgütlere iş yaptırması yada itirafcılara görev verilmesi liste verilmesi .
Ayrıca muro örgüt adına çalışmıyor.
Diziyi daha iyi takip ederseniz verilmek istenen mesaj siyasi , askerin istihbari görevlerden tasviye edip yerine kendi adamlarını yerleştirmek.

Arkadaşın demek istedigi MURO nun örgüt adına çalıştıgı degildi devlet adamlarının iskenderin emriyle polat'ın kaçırdıgı kişiyi almaya gelmeleriydi ;)

Bize diziyi iyi izleyin diyenlere bak :D

Fhenix 10-04-2009 19:58:50

Alıntı:

TheConqueror Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058469405)
Arkadaşın demek istedigi MURO nun örgüt adına çalıştıgı degildi devlet adamlarının iskenderin emriyle polat'ın kaçırdıgı kişiyi almaya gelmeleriydi ;)

Bize diziyi iyi izleyin diyenlere bak :D

Sözümün arkasındayım, bir önceki mesajınla diziyi ne kadar iyi izlediğini, ne anlamlar çıkardığını açıkça belli ettin zaten. Kaldı ki Muro olayına bir şey dememiştim ben.

PaSaM 10-04-2009 20:09:49

Bence polatin evlendiği kız iskenderin kızı ve ömer babada ihtiyarlardan biri.

sogukkanli56 10-04-2009 21:11:03

Arkadaşlar Azerbaycan vatandaşı oyuncu ile Memati ve limandakiler arasında gecen konuşmaları merak eden varsa özelden sorabilirsiniz.
Rtük orayada el koymuş :)

Akbas 11-04-2009 00:54:48

Alıntı:

sogukkanli56 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058469866)
Arkadaşlar Azerbaycan vatandaşı oyuncu ile Memati ve limandakiler arasında gecen konuşmaları merak eden varsa özelden sorabilirsiniz.
Rtük orayada el koymuş :)

Buradan açıklasanda herkes öğrense :)

sogukkanli56 11-04-2009 01:29:24

Süresiz banlanmak istemiyorum :D

anarschi 11-04-2009 01:30:46

Alıntı:

sogukkanli56 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058471510)
Süresiz banlanmak istemiyorum :D

pm den atsana bi zahmet merak ettim şimdi :d

ayrıca bu haftaki bölümü güzeldi ya..Yani hiç yoktan biraz aksiyon geldi..Ayrıca diğer bölümünde büyük olaylar olacak sanırsam..

Bide bu kız davasında polat başka şeyler peşinde..

Macabré 11-04-2009 02:12:28

Polat 'ın kız davasında başka bişey peşinde olduğu yok
Basbayağı aşık oldu kıza görmüyomusunuz. Ama babasıyla ilgili planlarıda ek olarak olabilir yani..

Peksoft 11-04-2009 02:13:05

Alıntı:

PaSaM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058469490)
Bence polatin evlendiği kız iskenderin kızı ve ömer babada ihtiyarlardan biri.

Yok artık lebron james.

schreck 11-04-2009 11:48:29

yılan hikayesine döndü bu dizi.ekşınları azaltıp gidişatı değiştirmişler.

TheConqueror 11-04-2009 14:34:42

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058469435)
Sözümün arkasındayım, bir önceki mesajınla diziyi ne kadar iyi izlediğini, ne anlamlar çıkardığını açıkça belli ettin zaten. Kaldı ki Muro olayına bir şey dememiştim ben.

Sende şimdi ne kadar iyi takip ettigini belli etmiş oldun ;)

Fhenix 11-04-2009 15:04:51

Alıntı:

TheConqueror Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058473715)
Sende şimdi ne kadar iyi takip ettigini belli etmiş oldun ;)

Allah allah, nerden belli etmiş olmuşum söyle bakalım :)

a0z 11-04-2009 19:58:45

55.Bölüm fragmanını izledim şimdi.Memati'nin mezar taşını yapmışlar.Memati ölmemiştir herhalde.

fraklit 11-04-2009 20:10:06

Alıntı:

PaSaM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058469490)
Bence polatin evlendiği kız iskenderin kızı ve ömer babada ihtiyarlardan biri.

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058471693)
Yok artık lebron james.


ömer baba ihtiyarlardan biri değil.ihtiyarların başı.:D.bekleyin görün aha yazdım buraya

izzyGM 11-04-2009 20:13:01

yok artık daha neler :)

a0z 11-04-2009 20:13:56

Bir tüyo öğrendim ne kadar doğrudur bilemem.55. bölümünde Memati'nin mezarı olarak gösterilen yerde paralar varmış.Hüsnü ve Memati paraları oraya saklamış.Memati'de öğrendiğim kadarıyla çocuk olayı yüzünden böyle yapmış.
Diziye yeni bir karakter katılıyormuş.3-4 hafta sonra İskender ortadan kaybolacakmış.

Ahmet94 13-04-2009 21:25:20

Alıntı:

a0z Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058475722)
Bir tüyo öğrendim ne kadar doğrudur bilemem.55. bölümünde Memati'nin mezarı olarak gösterilen yerde paralar varmış.Hüsnü ve Memati paraları oraya saklamış.Memati'de öğrendiğim kadarıyla çocuk olayı yüzünden böyle yapmış.
Diziye yeni bir karakter katılıyormuş.3-4 hafta sonra İskender ortadan kaybolacakmış.

inşallah dediğin gibi olur bu iskender sıktı artık mematinin mezarını görünce öldü zannettim

Crazy 16-04-2009 15:15:47

Memati ölüyormu , yoksa mezarda paralarmi var? :D

fatihbaz 16-04-2009 19:18:19

Alıntı:

a0z Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058475722)
Bir tüyo öğrendim ne kadar doğrudur bilemem.55. bölümünde Memati'nin mezarı olarak gösterilen yerde paralar varmış.Hüsnü ve Memati paraları oraya saklamış.Memati'de öğrendiğim kadarıyla çocuk olayı yüzünden böyle yapmış.
Diziye yeni bir karakter katılıyormuş.3-4 hafta sonra İskender ortadan kaybolacakmış.

gerisini bilmem ama mezarda para olacagı benimde fragmanı izledigimde aklıma gelen ilk şeydi.o deli götürüpde bankaya yatıracak degilya,mezara saklayacak sonucda...ama iskenderin kalmasından yanayım ben tabi :p

MeyT 16-04-2009 20:16:47

İskender kalsın ya, Renk katıyor diziye. :D

Bende Memati 'nin mezarını görünce; Final yaklaşıyor galiba diye aklımdan geçirmiştim.:D:D

efe7822 16-04-2009 20:21:44

yeni bölüm yine 21:30 değilmi ?

Macabré 16-04-2009 20:23:32

Ya yok ne mematinin ölmesi falan saçmalamayın :D

TRH 16-04-2009 22:46:08

bu memati nasıl çocuk yaptı ya :D

TheConqueror 17-04-2009 00:01:04

Alıntı:

TRH Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058506743)
bu memati nasıl çocuk yaptı ya :D

leyleker getirdi :p

Onurss 17-04-2009 00:21:30

Yeni fragman düştü, harika! :D

Yazete.com

GoogleFan 17-04-2009 01:40:43

İzliyeni azalmış dizinin topicden anlaşılıyor.:)

EuK 17-04-2009 08:24:06

Dün akşam izleyemedim,izleyeyim de kendime geleyim be :p

Macabré 17-04-2009 09:56:12

Kimse izlemedi galiba yahu bu hafta :D
Yorum yapan bile yok :)

Cinan 17-04-2009 18:16:52

Bu hafta fiLm pek güzel değildi deli hüsnü manyaktı ya :D paraları mezara gömmüş üzerine memati yazmış :D polatın hesapları bloke edilmiş ya :(

Ufuk Gedik 17-04-2009 18:24:54

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058465277)
Mematinin mezarında yatan paralar :D

Çünkü memati paraları öyle bir yere sakladım ki kimse bulamaz demişti.İskender Polat'ın hesaplarını kapatınca paraları çıkartıyorlar. :D

demiştim ben doğru çıktı bakın :D

Akbas 17-04-2009 18:54:06

Bölümde en beğendiğim sahne, parmaksızın neden kafasına sıkmadıkları konusunda Memeti`nin Abdül ile tartışma sahnesi idi.

Birde o kadar kolilerle para o mezara nasıl sığmış :)

ach 18-04-2009 03:47:29

Alıntı:

Akbas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058510687)
Bölümde en beğendiğim sahne, parmaksızın neden kafasına sıkmadıkları konusunda Memeti`nin Abdül ile tartışma sahnesi idi.

Birde o kadar kolilerle para o mezara nasıl sığmış :)

Derin kazmışlardır ;)
Adamların hesaplarını doldursalar bile 5 yıl yetecek kadar para vardır orda.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:58:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.