R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

fatihbaz 05-03-2009 20:32:05

ben bugün çarşamba sanıyordum :D neyse,yarın akşam yemegimi yerken izlerim artık iskendercigimi :)

HKNOCN 05-03-2009 20:34:15

Yine reklamlardan geçilmiyor ortalık :D

GokYuzu3 05-03-2009 20:35:45

Özet felan diyorlardı ev ahalisi. 00:00'da izleriz yenisini artık :)

project2007 05-03-2009 20:40:12

21:30 yeni bölüm

by_wirus 05-03-2009 20:40:54

9:30 fazla birşey kalmadı :)

WebEngineer 05-03-2009 20:51:04

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058260263)
ben bugün çarşamba sanıyordum :D neyse,yarın akşam yemegimi yerken izlerim artık iskendercigimi :)

Forever İSKENDER BÜYÜK:cool:

HERSOY 05-03-2009 20:53:22

canlı netten izleyecek varsa adres verebilirim :D

GokYuzu3 05-03-2009 20:55:13

Görüntü kalitesi HD'mi :)))

HERSOY 05-03-2009 20:56:49

justinde yayınlıyorlar şu an, ben orda izliyorum. özeti var daha

KaRa_MaSkE 05-03-2009 21:00:16

Kalite iyiyse banada pm at hacı.

efe7822 05-03-2009 21:01:08

Yeni bölüm 21:45 yazıyor sitede,az önce helikopteri uçurdular:)

BLev 05-03-2009 21:01:21

her zaman yalçın bulut tarafındayım :)

HostPaket 05-03-2009 21:05:22

-k.d - arkadaşlar showtv'yi internetten canlı olarak nereden izleyebilirim ? www.showtvnet.com a girmiyor şu an. -k.d-

Eray_ 05-03-2009 21:08:52

Şuan keyifle izliyorum çok özlemiştik iyi oldu

HERSOY 05-03-2009 21:11:51

Alıntı:

KaRa_MaSkE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058260466)
Kalite iyiyse banada pm at hacı.

attım hacı :D

GokYuzu3 05-03-2009 21:13:10

Bir PM de ben alıyım zahmet olmazsa...

schreck 05-03-2009 21:13:16

arkadaşlar şu andaki yeni bölümmü yoksa eski bölüm tekrarımı ?

HERSOY 05-03-2009 21:15:46

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058260582)
arkadaşlar şu andaki yeni bölümmü yoksa eski bölüm tekrarımı ?


halen tekrar

schreck 05-03-2009 21:18:01

tamam arkadaşlar şimdi gördüm alt yazıda yeni bölüm az sonraymış :)

XizoR 05-03-2009 21:20:01

arkadaslar online izlemek isteyenler justin.tv den kurtlar vadisi arama yapin onlarca kisi canli gösteriyor

Yakup 05-03-2009 21:24:34

reklam çıktı (:

schreck 05-03-2009 21:36:12

evet şu an başlıyor arkadaşlar showtv ekranlarına :)

sonsuzluk_16 05-03-2009 21:44:23

Feci şekilde LODOS var antenler uctu tv izliyemiyoruz..

KaRa_MaSkE 05-03-2009 21:47:47

Görüntü güzelmiş saol üstad.

GokYuzu3 05-03-2009 21:49:41

Reklamlar :)

by_wirus 05-03-2009 21:49:50

oha oldum töbe töbe iskender nerden çıktı bir an gerçekten polatı kahve tabağını kırdı sandım heyecanlandım.

Polat çıkışta al onu aşşa :D:D

HERSOY 05-03-2009 21:50:09

iskender köşkte ne arıyor yaw :D

R@mses 05-03-2009 21:51:08

polat anca hayal kuruyor :D cumhurbaşkanıda postayı koydu

flashdance 05-03-2009 21:51:21

köşkte başkana psta koyan ilk devlet çalışanı olarak tarihe geçti :D

rgnkR 05-03-2009 21:51:22

Bu ne 5 dakika olmadan reklam ya :(

XizoR 05-03-2009 21:51:43

yarin is oldugu icin yatiyorum pff artik yarin isten gelince bakarim :S:S:

HERSOY 05-03-2009 21:53:58

polat arabada giderken uyumuş hayal görüyo heral :D

Omer 05-03-2009 21:54:52

başlayınca :D haber verin :D

GoLDeNLaNd 05-03-2009 21:54:59

Alıntı:

GoLDeNLaNd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058258722)
Flashbackli sahneden bahsediyor biri forumtr de bakalım doğru çıkacakmı

doğru çıktı :D

Fhenix 05-03-2009 21:55:52

Flashback lere efekt vermemişler bu sefer hayret :D

anarschi 05-03-2009 21:55:56

İlk reklam sonuçları :) Polat:1 İskender:0 maç devam ediyor :D

Omer 05-03-2009 22:16:59

dacia logan la :D 5.20 yi yakaladı taksiciye bak be :D

Senta 05-03-2009 22:17:29

gitti bwm nin tampon

schreck 05-03-2009 22:17:30

kaza oldu görünmez kaza :) reklamlar geldi

anarschi 05-03-2009 22:18:15

:D bmw de tık yok :D ama maçı ebru önde götürüo :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:09:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.