![]() |
neyse :D geçti gitti artık 20 dk dizi oynatıp bizi oynatıyorlar :D |
bölümden hiç bir şey anlamadım sırf reklam izledik:) atiker ezberledim ya |
Tamam, reklamdan kazanıyorsunuz ama özette bari koymayın şu lanet reklamları. ***** site misali hiti yakalayan reklam çöplüğüne çeviriyor. Sadece Kurtlar vadisi için hafta da bir kez televizyon izliyorum ama bu gidişle hiç izlemeyeceğim. |
diziport süper , reklam yok dert yok :) ayrıca usb nin kırılmasıyla veriler bozulmamalı ? önemli olan öndeki hafıza çipi ? |
Alıntı:
|
bellek tabiki çalışır tahminlerimde yanılmam :) |
usp çipine zara gelmedi bu arda polatın derin pc uzmanları var içinde veriyi alırlar eminim.... dizi başlamadan önce yorum yapıyoduk burdan tahminlerimiz genel olarak dogru çıktı gündemi ele almaya başladılar bakın hüseyin üzmez olayı felan feln :D KV güzel dizi aslında dizi degil sinema filimi fortmatında... |
İskenderi çok seviyorum :D |
aksam hiç begenmedim ya :S |
polat ve iskender'in köşk'te görüştüğü kişi'nin Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül'ü taklit ettiği söyleniyor sizcede öylemi? |
bu topik 484 sayfa şu anda ilgimi çekti kv gibisi varmı :) dün 32.gün programında izledim güzeldi.. 32.günden kayıt ettigim vatandaş yorumları KISA VİDEO 32.gün Kurtlar Vadisi Pusu Özel Vatandaş Yorumları :) 06.03.2009 - TurkHarekat.COM - TURKISH OPERATIONAL FORCES / DEFENDERS OF REPUBLIC - Official Web Site |
Alıntı:
|
Evet güzel bulmuşlar adamı |
http://www.kurtlarvadisi.com/images/kvp51ozet.jpg Kurtlar Vadisi Pusu’da bu hafta macera hızını kesmeden devam ediyor! Polat USB belleği çalıştırmak için elinden geleni yapar. Bilgilere ulaşmak için çözülmesi gereken şifre, Polat’ı yeni bir bilinmezliğe sürükler. Muro, yaptığı yeni çözümleme sonucu kaldıkları mekandan kaçmaya karar verir. Ancak yaşadığını Şemo dahil kimseye inandıramaz. Memati ve Abdülhey arasındaki gerginlik iyice su yüzüne çıkar. Öte yandan Memati, evlenecek olan Gamze’yle son kez konuşmak için en olmadık mekanı seçecektir. Polat, evlilik konusundaki son kararını Nazife Anne’ye söylediğinde hiç beklemediği bir sürprizle karşılaşır. Hepsi ve daha fazlası 12 Mart Perşembe akşamı yayınlanacak Kurtlar Vadisi Pusu’nun 51. bölümünde olacak. Özet düştü, fragman da düşer bi'kaç saate (: |
çözer o şifreyi arkadaşlar :) |
[media]http://www.kurtlarvadisi.com/play/playmenu.swf[/media]Fragman da düştü, 50. bölüm çıkanlar aşağıdaki linke girip ctrl+f5 yaparsa 51. bölüm çıkar yani sorun düzelir :) |
İzleyemeyenler burdan izleyebilirler. [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=kPwo8YzsQf8[/MEDIA] |
memati ile abdül iyi kapışıyor :D |
Alıntı:
Usb deki bilgiler baya güzel gibi yeni bir seneryo geliyor gibi farklı kişiler gibi. Yaşlılar iskender ile barış diyor :D saçmalığa bak polat vurur o yaşlıların hepsini :eek: |
o flash belleğe bişi olmadığını 50. bölümde bariz görüyorduk çünkü üzerindeki "EEpron" sapasağlam duruyordu ve net bir şekilde görebiliyorduk kendimce demiştimki eğer o bellek çalışmadı yok alamadık içinden bilgileri gibi bi senaryo olursa 51. bölüme kv ye son noktayı koyacaktım ama fragmanda görüyorumki çalıştırmayı başarabilmiş polatmen (: taner i arar oldu gözler ama polat hackerlikte yapar artık ne var yani uçmaktan kolay nede olsa :D:D |
Alıntı:
Bu arada EEpron o siyah yere mi deniyor (: ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
O görevlinin numarasını KGT'yi hackleyerek değil, gazete ilanından buldu diye hatırlıyorum ben. (: |
Bildiğim ayrıntısıyla şöyle; Polat gazeteye bakıyor ve bi' ilan ilgisini çekiyor ve numarası şüphelendiriyor KGT bilgisayarlarını hackleyerek önüne bir şifre daha çıkıyor o şifrede orda ki numara. O numara ile giriyor KGTye giriyor. KGTde görevli aslan akbeyin sağ kolu çıkıyor vs vs benim aklıma bu kadar geliyor (: |
Alıntı:
|
Alıntı:
Polat bu bakıma evlenecek.İhtiyarların kurallarında evlenmek yoktu. Şimdi bu mesele yüzünden ihtiyarlarla ters düşecek Polat.Sonra "hadi len" diyip ayrılacak onlardan. İskender faslı bitecek,devletin içindeki kötü devletle savaşacak. Heyytt bee :p |
iskenderin işi birkaç bölümlük bişi ya kaldı ya kalmadı yeni roller ve iskenderden daha derinler gircek sahneye :D off süper olacak ya :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Yine hacklemiş zaten, bellekteki şifreyi kırmış :) |
Kv saat 21:45 demi başlıyacak ? |
Alıntı:
|
Flash disk calısıyorya o yeter :D |
yeni bölüm 21.30 yazıyordu,başlayınca buradan söyleyin bir zahmet :) |
Jenerik girdi haberiniz olsun başlamak üzere. |
haydi ya Allah:D |
hacker polat:cool: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:46:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.