R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Omer 05-03-2009 23:44:48

neyse :D geçti gitti artık 20 dk dizi oynatıp bizi oynatıyorlar :D

kskleee38 06-03-2009 00:22:18

bölümden hiç bir şey anlamadım sırf reklam izledik:) atiker ezberledim ya

Norm 06-03-2009 00:34:25

Tamam, reklamdan kazanıyorsunuz ama özette bari koymayın şu lanet reklamları.
***** site misali hiti yakalayan reklam çöplüğüne çeviriyor.
Sadece Kurtlar vadisi için hafta da bir kez televizyon izliyorum ama bu gidişle hiç izlemeyeceğim.

xlenonz 06-03-2009 00:43:30

diziport süper , reklam yok dert yok :)

ayrıca usb nin kırılmasıyla veriler bozulmamalı ? önemli olan öndeki hafıza çipi ?

Norm 06-03-2009 00:46:48

Alıntı:

xlenonz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058262071)
diziport süper , reklam yok dert yok :)
ayrıca usb nin kırılmasıyla veriler bozulmamalı ? önemli olan öndeki hafıza çipi ?

Polat küçük emrah moduna girdiğine göre umut yok usb'den.:D

schreck 06-03-2009 12:13:56

bellek tabiki çalışır tahminlerimde yanılmam :)

KOgame 06-03-2009 12:21:49

usp çipine zara gelmedi bu arda polatın derin pc uzmanları var içinde veriyi alırlar eminim....

dizi başlamadan önce yorum yapıyoduk burdan tahminlerimiz genel olarak dogru çıktı gündemi ele almaya başladılar bakın hüseyin üzmez olayı felan feln :D KV güzel dizi aslında dizi degil sinema filimi fortmatında...

WebEngineer 06-03-2009 13:08:22

İskenderi çok seviyorum :D

MikhaiLBeLicoff 06-03-2009 16:44:14

aksam hiç begenmedim ya :S

Razor_332 06-03-2009 17:02:46

polat ve iskender'in köşk'te görüştüğü kişi'nin Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül'ü taklit ettiği söyleniyor sizcede öylemi?

turkmasterz 06-03-2009 17:08:49

bu topik 484 sayfa şu anda ilgimi çekti

kv gibisi varmı :)

dün 32.gün programında izledim güzeldi..

32.günden kayıt ettigim vatandaş yorumları KISA VİDEO

32.gün Kurtlar Vadisi Pusu Özel Vatandaş Yorumları :) 06.03.2009 - TurkHarekat.COM - TURKISH OPERATIONAL FORCES / DEFENDERS OF REPUBLIC - Official Web Site

Fhenix 06-03-2009 17:10:56

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058265116)
polat ve iskender'in köşk'te görüştüğü kişi'nin Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül'ü taklit ettiği söyleniyor sizcede öylemi?

Taklit değil zaten öyle. Zaten epey benziyordu :)

Dakota 06-03-2009 17:49:42

Evet güzel bulmuşlar adamı

Fhenix 10-03-2009 18:51:07

http://www.kurtlarvadisi.com/images/kvp51ozet.jpg

Kurtlar Vadisi Pusu’da bu hafta macera hızını kesmeden devam ediyor! Polat USB belleği çalıştırmak için elinden geleni yapar. Bilgilere ulaşmak için çözülmesi gereken şifre, Polat’ı yeni bir bilinmezliğe sürükler.

Muro, yaptığı yeni çözümleme sonucu kaldıkları mekandan kaçmaya karar verir. Ancak yaşadığını Şemo dahil kimseye inandıramaz.

Memati ve Abdülhey arasındaki gerginlik iyice su yüzüne çıkar. Öte yandan Memati, evlenecek olan Gamze’yle son kez konuşmak için en olmadık mekanı seçecektir.

Polat, evlilik konusundaki son kararını Nazife Anne’ye söylediğinde hiç beklemediği bir sürprizle karşılaşır.

Hepsi ve daha fazlası 12 Mart Perşembe akşamı yayınlanacak Kurtlar Vadisi Pusu’nun 51. bölümünde olacak.

Özet düştü, fragman da düşer bi'kaç saate (:

schreck 10-03-2009 19:45:30

çözer o şifreyi arkadaşlar :)

Fhenix 10-03-2009 21:28:11

[media]http://www.kurtlarvadisi.com/play/playmenu.swf[/media]Fragman da düştü, 50. bölüm çıkanlar aşağıdaki linke girip ctrl+f5 yaparsa 51. bölüm çıkar yani sorun düzelir :)

Razor_332 10-03-2009 22:21:42

İzleyemeyenler burdan izleyebilirler.
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=kPwo8YzsQf8[/MEDIA]

TeXaS 10-03-2009 22:38:21

memati ile abdül iyi kapışıyor :D

by_wirus 11-03-2009 01:35:35

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058292285)
memati ile abdül iyi kapışıyor :D

mematinin azından çıkan kanlar duvara sıçrıyor :D

Usb deki bilgiler baya güzel gibi yeni bir seneryo geliyor gibi farklı kişiler gibi.

Yaşlılar iskender ile barış diyor :D saçmalığa bak polat vurur o yaşlıların hepsini :eek:

DreamSinger 11-03-2009 02:07:58

o flash belleğe bişi olmadığını 50. bölümde bariz görüyorduk çünkü üzerindeki "EEpron" sapasağlam duruyordu ve net bir şekilde görebiliyorduk kendimce demiştimki eğer o bellek çalışmadı yok alamadık içinden bilgileri gibi bi senaryo olursa 51. bölüme kv ye son noktayı koyacaktım ama fragmanda görüyorumki çalıştırmayı başarabilmiş polatmen (: taner i arar oldu gözler ama polat hackerlikte yapar artık ne var yani uçmaktan kolay nede olsa :D:D

Abdlsmt! 11-03-2009 02:39:56

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058293368)
o flash belleğe bişi olmadığını 50. bölümde bariz görüyorduk çünkü üzerindeki "EEpron" sapasağlam duruyordu ve net bir şekilde görebiliyorduk kendimce demiştimki eğer o bellek çalışmadı yok alamadık içinden bilgileri gibi bi senaryo olursa 51. bölüme kv ye son noktayı koyacaktım ama fragmanda görüyorumki çalıştırmayı başarabilmiş polatmen (: taner i arar oldu gözler ama polat hackerlikte yapar artık ne var yani uçmaktan kolay nede olsa :D:D

hıh polat ilk kurtlar vadisi dizi serisinde 39. bölümde polat yine hackerlikle KGT'yi bile hacklemişti girmiştide testere çakırın hesabına para yatırdığını felan öğrenmişti..

Bu arada EEpron o siyah yere mi deniyor (: ?

Fhenix 11-03-2009 18:27:48

Alıntı:

Ortmdyz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058293454)
hıh polat ilk kurtlar vadisi dizi serisinde 39. bölümde polat yine hackerlikle KGT'yi bile hacklemişti girmiştide testere çakırın hesabına para yatırdığını felan öğrenmişti..

Yanlışın var, KGT'yi değil, bi' bankayı hacklemişti. (:

Abdlsmt! 11-03-2009 19:05:13

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058296093)
Yanlışın var, KGT'yi değil, bi' bankayı hacklemişti. (:

Evet ama bankanın şifresini KGT'yi hackleyerek 2yüzlü olan görevliyi bularak ve o görevlinin numarasıyla bulmuştu şifreyi (:

fatihbaz 11-03-2009 19:21:05

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058293368)
o flash belleğe bişi olmadığını 50. bölümde bariz görüyorduk çünkü üzerindeki "EEpron" sapasağlam duruyordu ve net bir şekilde görebiliyorduk kendimce demiştimki eğer o bellek çalışmadı yok alamadık içinden bilgileri gibi bi senaryo olursa 51. bölüme kv ye son noktayı koyacaktım ama fragmanda görüyorumki çalıştırmayı başarabilmiş polatmen (: taner i arar oldu gözler ama polat hackerlikte yapar artık ne var yani uçmaktan kolay nede olsa :D:D

hackerlıkda yapar artık diye dalga geçtigin bu polatmen zaten eskiden bunu yapmıştı :D eski bölümleri bi hatırlar,karahanlıya yapılan suikastdan sonra aslan amcanın adamını kaldırmıştı polat (testereye bilgi satıyordu adam hatta ) orada aslan nasıl anladın hain oldugunu dediginde bi sohbete tutuşdular ve polat kgt nin agına girdigini filan anlatıyordu hatta arkaplanda da gösteriyorlardı polatı :p

fatihbaz 11-03-2009 19:22:10

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058296093)
Yanlışın var, KGT'yi değil, bi' bankayı hacklemişti. (:

bankayı hacklemedi,zorlada olsa kgt nin agına girdim filan kelimeleri geçiyordu o sahnede.oradan aldıgı şifre ile bankaya girdi :)

Fhenix 11-03-2009 19:27:59

O görevlinin numarasını KGT'yi hackleyerek değil, gazete ilanından buldu diye hatırlıyorum ben. (:

Abdlsmt! 12-03-2009 00:01:13

Bildiğim ayrıntısıyla şöyle;
Polat gazeteye bakıyor ve bi' ilan ilgisini çekiyor ve numarası şüphelendiriyor KGT bilgisayarlarını hackleyerek önüne bir şifre daha çıkıyor o şifrede orda ki numara. O numara ile giriyor KGTye giriyor. KGTde görevli aslan akbeyin sağ kolu çıkıyor vs vs benim aklıma bu kadar geliyor (:

anarschi 12-03-2009 00:37:10

Alıntı:

Ortmdyz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058298433)
Bildiğim ayrıntısıyla şöyle;
Polat gazeteye bakıyor ve bi' ilan ilgisini çekiyor ve numarası şüphelendiriyor KGT bilgisayarlarını hackleyerek önüne bir şifre daha çıkıyor o şifrede orda ki numara. O numara ile giriyor KGTye giriyor. KGTde görevli aslan akbeyin sağ kolu çıkıyor vs vs benim aklıma bu kadar geliyor (:

orda bankayı hack ettiğimde demişti diye hatırlıyorum.

Ufuk Gedik 12-03-2009 00:51:20

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058293262)
mematinin azından çıkan kanlar duvara sıçrıyor :D

Usb deki bilgiler baya güzel gibi yeni bir seneryo geliyor gibi farklı kişiler gibi.

Yaşlılar iskender ile barış diyor :D saçmalığa bak polat vurur o yaşlıların hepsini :eek:


Polat bu bakıma evlenecek.İhtiyarların kurallarında evlenmek yoktu.
Şimdi bu mesele yüzünden ihtiyarlarla ters düşecek Polat.Sonra "hadi len" diyip ayrılacak onlardan.


İskender faslı bitecek,devletin içindeki kötü devletle savaşacak.

Heyytt bee :p

HolyBoY 12-03-2009 02:18:38

iskenderin işi birkaç bölümlük bişi ya kaldı ya kalmadı
yeni roller ve iskenderden daha derinler gircek sahneye :D

off süper olacak ya :D

Fhenix 12-03-2009 16:37:41

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058298629)
orda bankayı hack ettiğimde demişti diye hatırlıyorum.

Evet ben de bunu hatırlıyorum. :)

fatihbaz 12-03-2009 17:36:50

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058301209)
Evet ben de bunu hatırlıyorum. :)

neyse,olayı büyütmeyelim şimdi bana geçen hafta izledigim bölümü tekrar aratmayın :D sonuçta bu vatandaşda o kabiliyet varmı?var...önemli olan nokta budur :p

Fhenix 12-03-2009 18:03:39

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058301624)
neyse,olayı büyütmeyelim şimdi bana geçen hafta izledigim bölümü tekrar aratmayın :D sonuçta bu vatandaşda o kabiliyet varmı?var...önemli olan nokta budur :p

Yani (:
Yine hacklemiş zaten, bellekteki şifreyi kırmış :)

Yuntanus 12-03-2009 20:55:11

Kv saat 21:45 demi başlıyacak ?

Likely 12-03-2009 20:59:05

Alıntı:

Yuntanus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058302998)
Kv saat 21:45 demi başlıyacak ?

Evet

Dakota 12-03-2009 21:08:45

Flash disk calısıyorya o yeter :D

efe7822 12-03-2009 21:13:08

yeni bölüm 21.30 yazıyordu,başlayınca buradan söyleyin bir zahmet :)

Dakota 12-03-2009 21:36:46

Jenerik girdi haberiniz olsun başlamak üzere.

Byturkx 12-03-2009 21:38:10

haydi ya Allah:D

Elazığlı168 12-03-2009 21:44:16

hacker polat:cool:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:46:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.