![]() |
Allah cezalarını versin bizi oyaladılar |
o değilde yeni bölüm perşembe diye bir kere geçti..Az sonra Kurtlar Vadisi diye 10 kere söyledi..10 kere varmısın yokmusunla siyaset meydanının reklamı geçti..Ama erdoğan'ın konuşacağından hiç haber verilmedi.. Güzel yöntem vadi zamanında başbakanı koymak.. |
Alıntı:
|
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=0nmIyz6VL70[/MEDIA] Kurtlar Vadisi 53. Fragmanın V2'si çıkmış :) Bu bölüm güzel olacak bencede.. |
arkadaslar benim anlamadigim polat ve ekibi o kadar adam vuruyor bi poliste cikip demiyorki niye olduruyorsun ?? polat hadi neyse digerleri ?? |
Polat'ın ekibi şuan istihbaratçı olduğu için :) |
Bu akşam kaçta başliyor tam olarak? |
21:45 yazıyor |
Alıntı:
|
eee 1 saat kaldı şimdi he:) |
Alıntı:
Evet arkadaşlar az kaldı ha gayret ! :p |
başlıyor, hadi gözünüz aydın :) |
bu kızın babası neden polat alemdarı istemedi bilen varmı :D |
Kızın babası İskender. İskenderin eski eşiyLe babasının eşi kardeş gibiler sanki cok benziyorlar birbirlerine :D öyle tahmin ediyorum. Ve babasıda iskenderin düşmanı oldugu icin durumu biliyor ve karşı ckıyordur. içimden sesler bunlar:D Kız polata kactı. Aşka bak bea:D neden polatın her aşkı süper olur anlamıyom ki :D |
Reklamlar :D:D:D |
Pff hay reklama Polat'ta amma aceleci pis sapık :D |
bi baktım kv bizim burda çelilmiş diyorum alla burası hiç yabancı gelmiyor :D Darıcada cekmişler reklamlardan önce arabayla kazımı kovalıyorlardıya :D |
saçmalık kessin kafasını iskenderin |
Alıntı:
|
Sonunda evlenebildi.:D |
Devlette küslük olmaz. |
İskenderinde suyunu çıkardılar artık. Adamın giremediği yer satın alamadığı adam kalmadı artık sıktılar ya |
yuh arkadaş yuh iyice cıvıttılar ya polat kesse kafasını o masada |
cıvıtmadılar, bu olay yaşanmış olayın aynısı fakat şimdi olayı açıklamak olmaz banlanmayalım durduk yere :) |
Yazete.com 'da yeni bölümün fragmanı var ortalık iyice karışıyor... Polat iskenderi bogazlarken elektrik veriolar Polat'a.. |
[gv]-2902647778104497008&[/gv] Bu bölümde süper :) |
Ohh be, pembe dizi olmaktan çıkıyor 54. bölümde.. Bu ne yahu, bi kaç bölümdür aşk filminden farksızdı. |
Harika bir bölümdü gerçtekten. Hele şu fabrikadaki çatışma harikaydı. Bi'dahaki bölüm de bomba gibi geliyor. Polat 3-5-10 kişiyi birden tokatlıyor. Sanırım j211'den aldığı belleği geri alacaklar. |
offf sonunda yine umutlanmıştım :( |
güzelmiş vay vay |
Gelecek bölüm bomba olacak :D |
54 cü bölüm manyak olacak :D full aksiyon sahneleri oy oy oy :D |
Polat alemdarı iyice abarttılar bu adam devletin üstüne çıktı istihbarata karşı müsteşara karşı cumhurbaşkanına karşı :rolleyes: |
ne ayak la bu Polat.. çağırın odama gelsin. |
waayy 54. bölüm çok güzel olacağa benziyor.. :) |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
eski vadiyi istiyoruz. anlamını yitirmiş amaçsız bir vadi istemiyoruz. |
Nerde o Çakır'ın oynadığı bölümler... :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:47:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.