R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 27-03-2009 03:01:17

Allah cezalarını versin bizi oyaladılar

anarschi 27-03-2009 03:26:47

o değilde yeni bölüm perşembe diye bir kere geçti..Az sonra Kurtlar Vadisi diye 10 kere söyledi..10 kere varmısın yokmusunla siyaset meydanının reklamı geçti..Ama erdoğan'ın konuşacağından hiç haber verilmedi..

Güzel yöntem vadi zamanında başbakanı koymak..

GoogleFan 27-03-2009 03:35:38

Alıntı:

Mertcan03 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058382405)
Show tv Başbakanın kanalımı ki istediği gibi at koştursun :)
Show tvnin oyunu bu, Kriz döneminde kurtlar vadisine yeni bölüm çekmektense eski bölümü ile kandırıyor. Kafanıza taş düşse devletten bileceksiniz yuhh yani :D

Katılıyorum.:D ++verecektim ama başka zaman:)

Abdlsmt! 02-04-2009 02:50:00

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=0nmIyz6VL70[/MEDIA]

Kurtlar Vadisi 53. Fragmanın V2'si çıkmış :)
Bu bölüm güzel olacak bencede..

XizoR 02-04-2009 15:20:20

arkadaslar benim anlamadigim polat ve ekibi o kadar adam vuruyor bi poliste cikip demiyorki niye olduruyorsun ?? polat hadi neyse digerleri ??

Fhenix 02-04-2009 16:56:04

Polat'ın ekibi şuan istihbaratçı olduğu için :)

Crazy 02-04-2009 19:21:48

Bu akşam kaçta başliyor tam olarak?

vezir 02-04-2009 19:32:44

21:45 yazıyor

turkmasterz 02-04-2009 19:41:36

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058419488)
21:45 yazıyor

teşekkürler yap bu topik bitmez :D 1.000.000 'sayfa bile olabilir her perşembe güncel :D takip ediyorum sevdiğim bir top'ik :)

erkanpolat 02-04-2009 20:41:58

eee 1 saat kaldı şimdi he:)

WebEngineer 02-04-2009 20:59:53

Alıntı:

erkanpolat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058420029)
eee 1 saat kaldı şimdi he:)

Nayır 45 dakika :p

Evet arkadaşlar az kaldı ha gayret ! :p

sosyopat 02-04-2009 21:30:16

başlıyor, hadi gözünüz aydın :)

schreck 02-04-2009 21:43:19

bu kızın babası neden polat alemdarı istemedi bilen varmı :D

pLive 02-04-2009 21:50:43

Kızın babası İskender. İskenderin eski eşiyLe babasının eşi kardeş gibiler sanki cok benziyorlar birbirlerine :D öyle tahmin ediyorum. Ve babasıda iskenderin düşmanı oldugu icin durumu biliyor ve karşı ckıyordur. içimden sesler bunlar:D


Kız polata kactı. Aşka bak bea:D neden polatın her aşkı süper olur anlamıyom ki :D

Exam 02-04-2009 21:51:38

Reklamlar :D:D:D

Macabré 02-04-2009 22:23:43

Pff hay reklama Polat'ta amma aceleci pis sapık :D

frmpostcusuyum 02-04-2009 23:16:03

bi baktım kv bizim burda çelilmiş diyorum alla burası hiç yabancı gelmiyor :D Darıcada cekmişler reklamlardan önce arabayla kazımı kovalıyorlardıya :D

Omer 02-04-2009 23:38:43

saçmalık kessin kafasını iskenderin

WebWorm 02-04-2009 23:40:18

Alıntı:

Omer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058421133)
saçmalık kessin kafasını iskenderin

evet artık kesmesi lazım yani amma uzattılar..

GoogleFan 02-04-2009 23:40:22

Sonunda evlenebildi.:D

TRN 02-04-2009 23:43:37

Devlette küslük olmaz.

Razor_332 02-04-2009 23:46:46

İskenderinde suyunu çıkardılar artık. Adamın giremediği yer satın alamadığı adam kalmadı artık sıktılar ya

bilgiliweb 02-04-2009 23:51:42

yuh arkadaş yuh iyice cıvıttılar ya polat kesse kafasını o masada

ART 02-04-2009 23:55:03

cıvıtmadılar, bu olay yaşanmış olayın aynısı fakat şimdi olayı açıklamak olmaz banlanmayalım durduk yere :)

Macabré 03-04-2009 00:06:03

Yazete.com 'da yeni bölümün fragmanı var ortalık iyice karışıyor...
Polat iskenderi bogazlarken elektrik veriolar Polat'a..

Abdlsmt! 03-04-2009 00:16:21

[gv]-2902647778104497008&[/gv]

Bu bölümde süper :)

fatihemre 03-04-2009 00:31:40

Ohh be, pembe dizi olmaktan çıkıyor 54. bölümde.. Bu ne yahu, bi kaç bölümdür aşk filminden farksızdı.

Fhenix 03-04-2009 00:32:39

Harika bir bölümdü gerçtekten. Hele şu fabrikadaki çatışma harikaydı. Bi'dahaki bölüm de bomba gibi geliyor. Polat 3-5-10 kişiyi birden tokatlıyor. Sanırım j211'den aldığı belleği geri alacaklar.

Abdlsmt! 03-04-2009 00:34:06

offf sonunda yine umutlanmıştım :(

schreck 03-04-2009 01:16:47

güzelmiş vay vay

GoogleFan 03-04-2009 01:29:32

Gelecek bölüm bomba olacak :D

HolyBoY 03-04-2009 01:32:07

54 cü bölüm manyak olacak :D
full aksiyon sahneleri oy oy oy :D

ach 03-04-2009 01:39:42

Polat alemdarı iyice abarttılar bu adam devletin üstüne çıktı istihbarata karşı müsteşara karşı cumhurbaşkanına karşı :rolleyes:

EuK 03-04-2009 02:02:49

ne ayak la bu Polat..
çağırın odama gelsin.

WebWorm 03-04-2009 08:19:17

waayy 54. bölüm çok güzel olacağa benziyor.. :)

Duygusal 05-04-2009 15:45:41

Yazete.com

54. Fragman çıktı.

Fhenix 05-04-2009 16:23:17

Alıntı:

DuygusaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058437713)
Yazete.com

54. Fragman çıktı.

Hocam zaten vadi bittikten hemen sonra tvde de sitesinde de yayınladılar fragmanı.

Duygusal 05-04-2009 16:25:01

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058437919)
Hocam zaten vadi bittikten hemen sonra tvde de sitesinde de yayınladılar fragmanı.

Geri kalmışım bu konuda.Teşekkürler.:)

sonyabi 07-04-2009 22:33:34

eski vadiyi istiyoruz. anlamını yitirmiş amaçsız bir vadi istemiyoruz.

Fhenix 07-04-2009 22:37:56

Nerde o Çakır'ın oynadığı bölümler... :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:47:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.