![]() |
eskisi kadar zevk almıyorum filmden , iskender ölsün artık :) |
youtube'dan kurtlar vadisini eski bölümlerine biz göz atın :o |
ya ölsün artık iskender ya:D |
İskender ölsünde 1.5 iskender yapalım.. :D |
bu hafta baya heyecan var :D |
Şu iskender bi ölsede rahatlasak :) |
nedir bu iskender düşmanlıgı kardeşim :D polat ölsün alla alla :D |
İskender ölecekse eğer sezon sonunda ölür ve yeni sezona Pusu oalrak değilde Kurtlar Vadisi xxx diye başlayabilirlar. |
ihtiyarlar ölsün kökten çözüm :) vereceksin zehiri kıvrana kıvrana ölecekler |
Aşk-ı Memnu daha heyecanlı valla KV'den :) |
ikisi birden ölse :) |
Ebru'nun babası ihtiyarlardan bence ve köstebek o. Polat'ta bunu açığa çıkarmak için Ebru ile hiç düşünmeden evlenmiş olabilir. |
Alıntı:
ayrıca iskender + polatın ölme fikrinede kabulüm :D |
polat ölsün memati usta olsun çakır öldükten sonra nasıl alıştıysak bunada alışırız (: |
Polat eski polat değil ki şimdi otomatiğe alıyor robot gibi dövüyor ediyor pek inandırıcıda gelmiyor nerde eski sohbetler çakırla atışmalar muhabbetler baron'un sohbetleri dizide Mehmet Karahanlı kadar zeki sağlam otoriter adam görmedim eski flashback'ler .. Kurtlar Vadisi dizisi çok planlanmış bir diziydi bunu ise baştan savma yaptıklarını görüyorum. Kurtlar vadisinin ilk bölümünde Ali candan istanbula dönerken yolda dalıyordu bir ara flashback oluyordu Aslan bey'in kılıç ali'den kaçırışı ve kılıçın yüzünün çizilmesi Yani adamlar baştan beri düşünmüşlerdi Polat'ın baronun çocuğu olmasını. ben yeni dizidede böyle şeyler olmasını isterdim planlı ve kurgulu bir senaryo yazarlara sorsak 20 bölüm sonra ne olacak belli değil derler :( |
Gerçektende artık vadiden önceki bölümlere nazaran eski tadı alamıyorum...Dizi artık sadece polat alemdarın üzerine önceden çok farklı kişiler önplandaydı 1 kişi ile sınır değildi..Ama şimdi varsa yoksa tüm olay polat...böyle giderse pek izleyici kitlesi kalmayacak.. |
Iskender bu gece ölüyor beyler polat kafasini kesiyor :D Ben dün gece rüya görmediysem % 100 kesin :D |
Alıntı:
|
bence iskenderin öleceği filan yok sezonda da heralde polatta ölecek gibime geliyo mesela şöyle olabilir:D devlet içinde polat çekiyo pimi iskender adamları kendi ölüyo:D yavrum memati.. yine yeni sezon bu sefer polatın mezarının gülünde başlar:D memati özel göreve girer vs:D keşke dediğim gibi olsa bea:) |
Ya bence Kurtlar Vadisi iii başladı ama gerçekten çok heyecanlı bölülere geçildi bence...Çünkü Polat ilerki bölümlerde gerçekten çok zorlanacak.Bide bu İskenderin Öleceği yok be kardeşim :) bu ne iş adam bir türlü Ölmedi.Neyse Heyecanlı bölümler bizi bekliyor |
bu akşam dallas nolacak acaba ? |
Polat ölmez bu gece Derin kebab iskender kesin ölüyor ona eminim :D |
Yok aga iskender ölmez bu gece ama eceli yaklaşıyor Ayrıca bu ihtiyarlar yokmu herşeyi karıştırıyolar yaw.. |
Bu İskender'e iyice ayar olmaya başladım. Alacağım mahalleden iki arkadaş.. :p |
Tanıyamadınızmı zaten kızın babası polat'ı ihtiyarların başına götüren adamdı :) Beyninizi yoklayın bakalım bir. |
az kaldı eski bölüm bitiyor yeni bölüm başlicak ekran başına :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bu arada canlı Show Tv' yi yüksek kalitede izleyebileceğimiz bir yer bilen varmı ? :D |
bende bişey soracağım.arkadaşlar bu kız kimden hamile? memati denmi? |
Alıntı:
|
bu ne sahneydi be ceki çen gibi :D valla iyi sahne olmuş |
Saçmalığa bak. Yahu Polat o kadar eğitim aldın tutup da adamı boğmaya çalışıyorsun, kırsana boynunu :) Biz mi söyleyecez bunu. |
Canli olarak izliyeceğim bir adres varmı arkadaşlar :) |
Düzeltme: Verdiğim linkten izlenmiyormuş :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
yukarda yayın olması gerekiyor |
Alıntı:
|
Ben TV 'den izliyorum ama harbi ihtiyarlar napmaya çalışıyo anlayamadım Hala düşünüyorum :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:04:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.