R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Omer 07-04-2009 22:38:52

eskisi kadar zevk almıyorum filmden , iskender ölsün artık :)

turksafa 08-04-2009 08:28:22

youtube'dan kurtlar vadisini eski bölümlerine biz göz atın :o

TeRaPi35 08-04-2009 19:32:41

ya ölsün artık iskender ya:D

sonsuzluk_16 08-04-2009 19:37:38

İskender ölsünde 1.5 iskender yapalım.. :D

TeXaS 08-04-2009 19:37:46

bu hafta baya heyecan var :D

GoLDeNLaNd 08-04-2009 21:16:31

Şu iskender bi ölsede rahatlasak :)

fatihbaz 08-04-2009 22:20:36

nedir bu iskender düşmanlıgı kardeşim :D polat ölsün alla alla :D

ART 08-04-2009 22:23:42

İskender ölecekse eğer sezon sonunda ölür ve yeni sezona Pusu oalrak değilde Kurtlar Vadisi xxx diye başlayabilirlar.

phiber optik 08-04-2009 22:29:03

ihtiyarlar ölsün kökten çözüm :) vereceksin zehiri kıvrana kıvrana ölecekler

KMLGRLR 08-04-2009 22:39:55

Aşk-ı Memnu daha heyecanlı valla KV'den :)

schreck 08-04-2009 23:26:01

ikisi birden ölse :)

Fhenix 08-04-2009 23:38:47

Ebru'nun babası ihtiyarlardan bence ve köstebek o. Polat'ta bunu açığa çıkarmak için Ebru ile hiç düşünmeden evlenmiş olabilir.

fatihbaz 09-04-2009 02:01:40

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058459282)
Ebru'nun babası ihtiyarlardan bence ve köstebek o. Polat'ta bunu açığa çıkarmak için Ebru ile hiç düşünmeden evlenmiş olabilir.

polat asla bi kızı böyle bir iş için kullanmaz.kızın babası bencede ihtiyarlardan ama iskenderin tarafını tutanlar vardıya onların içinde de işte o da o tip bi adam bence.


ayrıca iskender + polatın ölme fikrinede kabulüm :D

DreamSinger 09-04-2009 02:08:28

polat ölsün memati usta olsun çakır öldükten sonra nasıl alıştıysak bunada alışırız (:

ach 09-04-2009 02:15:17

Polat eski polat değil ki şimdi otomatiğe alıyor robot gibi dövüyor ediyor pek inandırıcıda gelmiyor nerde eski sohbetler çakırla atışmalar muhabbetler baron'un sohbetleri dizide Mehmet Karahanlı kadar zeki sağlam otoriter adam görmedim eski flashback'ler ..
Kurtlar Vadisi dizisi çok planlanmış bir diziydi bunu ise baştan savma yaptıklarını görüyorum.
Kurtlar vadisinin ilk bölümünde Ali candan istanbula dönerken yolda dalıyordu bir ara flashback oluyordu Aslan bey'in kılıç ali'den kaçırışı ve kılıçın yüzünün çizilmesi
Yani adamlar baştan beri düşünmüşlerdi Polat'ın baronun çocuğu olmasını. ben yeni dizidede böyle şeyler olmasını isterdim planlı ve kurgulu bir senaryo yazarlara sorsak 20 bölüm sonra ne olacak belli değil derler :(

ercankb 09-04-2009 02:41:21

Gerçektende artık vadiden önceki bölümlere nazaran eski tadı alamıyorum...Dizi artık sadece polat alemdarın üzerine önceden çok farklı kişiler önplandaydı 1 kişi ile sınır değildi..Ama şimdi varsa yoksa tüm olay polat...böyle giderse pek izleyici kitlesi kalmayacak..

Crazy 09-04-2009 16:13:45

Iskender bu gece ölüyor beyler polat kafasini kesiyor :D

Ben dün gece rüya görmediysem % 100 kesin :D

Fhenix 09-04-2009 16:18:19

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058460154)
polat asla bi kızı böyle bir iş için kullanmaz.kızın babası bencede ihtiyarlardan ama iskenderin tarafını tutanlar vardıya onların içinde de işte o da o tip bi adam bence.


ayrıca iskender + polatın ölme fikrinede kabulüm :D

Kullanmak demeyelim, kendisi de istiyor bence. Hem annesi de bastırıyor, dediğim gibi olma ihtimali büyük.

TeRaPi35 09-04-2009 16:38:30

bence iskenderin öleceği filan yok sezonda da heralde polatta ölecek gibime geliyo mesela şöyle olabilir:D devlet içinde polat çekiyo pimi iskender adamları kendi ölüyo:D yavrum memati.. yine yeni sezon bu sefer polatın mezarının gülünde başlar:D memati özel göreve girer vs:D keşke dediğim gibi olsa bea:)

yasinseo38 09-04-2009 17:17:02

Ya bence Kurtlar Vadisi iii başladı ama gerçekten çok heyecanlı bölülere geçildi bence...Çünkü Polat ilerki bölümlerde gerçekten çok zorlanacak.Bide bu İskenderin Öleceği yok be kardeşim :) bu ne iş adam bir türlü Ölmedi.Neyse Heyecanlı bölümler bizi bekliyor

Tufan 09-04-2009 17:41:29

bu akşam dallas nolacak acaba ?

Crazy 09-04-2009 20:26:22

Polat ölmez bu gece Derin kebab iskender kesin ölüyor ona eminim :D

Macabré 09-04-2009 20:29:36

Yok aga iskender ölmez bu gece ama eceli yaklaşıyor
Ayrıca bu ihtiyarlar yokmu herşeyi karıştırıyolar yaw..

Rudeboy 09-04-2009 20:41:26

Bu İskender'e iyice ayar olmaya başladım. Alacağım mahalleden iki arkadaş.. :p

WebEngineer 09-04-2009 20:41:44

Tanıyamadınızmı zaten kızın babası polat'ı ihtiyarların başına götüren adamdı :) Beyninizi yoklayın bakalım bir.

schreck 09-04-2009 20:49:12

az kaldı eski bölüm bitiyor yeni bölüm başlicak ekran başına :)

Macabré 09-04-2009 20:52:37

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058464057)
Tanıyamadınızmı zaten kızın babası polat'ı ihtiyarların başına götüren adamdı :) Beyninizi yoklayın bakalım bir.

Ben onu ilk anda düşündüm ve direk o bölüme gittm karşılaştırdım ve sadece benziyolar maalesef o değil :)

TeRaPi35 09-04-2009 20:54:21

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058464057)
Tanıyamadınızmı zaten kızın babası polat'ı ihtiyarların başına götüren adamdı :) Beyninizi yoklayın bakalım bir.

dostum zekana hayranım... kaçıncı bölümdü o? bi bakalım hiç aklıma gelmemişti :)

Macabré 09-04-2009 21:01:58

Alıntı:

TeRaPi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058464155)
dostum zekana hayranım... kaçıncı bölümdü o? bi bakalım hiç aklıma gelmemişti :)

Ben o değil diyom sen bölüm soruyon :D

Macabré 09-04-2009 21:19:30

Bu arada canlı Show Tv' yi yüksek kalitede izleyebileceğimiz bir yer bilen varmı ? :D

schreck 09-04-2009 21:23:21

bende bişey soracağım.arkadaşlar bu kız kimden hamile? memati denmi?

WebTeknoloji 09-04-2009 21:26:54

Alıntı:

yasinseo38 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058462912)
Ya bence Kurtlar Vadisi iii başladı ama gerçekten çok heyecanlı bölülere geçildi bence...Çünkü Polat ilerki bölümlerde gerçekten çok zorlanacak.Bide bu İskenderin Öleceği yok be kardeşim :) bu ne iş adam bir türlü Ölmedi.Neyse Heyecanlı bölümler bizi bekliyor

:)evet .İskender ölüp ölüp dirilecek:D

schreck 09-04-2009 21:38:53

bu ne sahneydi be ceki çen gibi :D valla iyi sahne olmuş

KompLo 09-04-2009 21:41:48

Saçmalığa bak. Yahu Polat o kadar eğitim aldın tutup da adamı boğmaya çalışıyorsun, kırsana boynunu :) Biz mi söyleyecez bunu.

Serdar 09-04-2009 21:45:33

Canli olarak izliyeceğim bir adres varmı arkadaşlar :)

Kingpin 09-04-2009 21:51:14

Düzeltme: Verdiğim linkten izlenmiyormuş :(

Macabré 09-04-2009 21:52:15

Alıntı:

Serdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058464467)
Canli olarak izliyeceğim bir adres varmı arkadaşlar :)

Bulursan banada söyle :o

schreck 09-04-2009 21:54:39

Alıntı:

Serdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058464467)
Canli olarak izliyeceğim bir adres varmı arkadaşlar :)

CANLITV.gen.tr - Canlı Show TV izle
yukarda yayın olması gerekiyor

PaSaM 09-04-2009 22:08:39

Alıntı:

Kingpin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058464486)
ShowTv - Canlı Yayınlar
Siteye üye olup izleyebiliyorsunuz sanırım :)

üye oLdum izlenmiyor ordanda başka adres varmı ?

Macabré 09-04-2009 22:20:13

Ben TV 'den izliyorum ama harbi ihtiyarlar napmaya çalışıyo anlayamadım
Hala düşünüyorum :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:04:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.