![]() |
dicle kelimesine seo yapsak ünlü olmuştuk şimdiye tüh be |
İzlemek için donmayan bir adresi olan varmı? :( |
|
Tataroğullarının villayı tam anlamıyla basıp nikaha engel olamadılar :( yakışmadı memati ye :( |
Ben de basmasını beklerdim, o yarbayın kafasına sıksalar iyi olcaktı (: |
Alıntı:
amaç nikahı basmak olsaydı basarlardı, amaç mematiyle abdülheyi barıştırmak :D |
şok olay İzdivaç nazife yani nazife anne üzüntüden kalp krizi geçirdi bakalım yaşıyacakmı yoksa ölecekmi |
Heyy gidi KVP , eskiden dizi bittikten sonra bu topicde minumum 25-30 kişi olurdu her 5 saniyede bir post atılırdı dizi bittikten sonra yorumlar için. Şimdi bakıyorum 3-5 kişi var :rolleyes:;) |
Yazık oldu kadına :o |
bence yaşıycak |
Arkadaşlar vadiyi söndürdüler maalesef.Bu para konusunda anlaşamama olaylarına gerçekten inanıyormusunuz ? Adamlar Ergenekon davasını ordan resmen anlatıyordu.Ordan takip ediyorduk nerdeyse (!) Artık dikkat ettim,eskisi kadar derinlere inmiyorlar,(inemiyorlar) O yüzden bu topicde artık 20,25 kişi değil,3,5 arkadaş var.. Diziyi aşka,sevgiye çekmek zorunda kaldılar... Bunlar benim görüşüm tabi.sizi bilemem.. |
daha ne kadar derine insinler. ahmet serkan SAVURGAN :D |
Yapımcı ve yönetmenin Osman Sınav olduğu dönemler geldi aklıma.. Caddeden araba bile geçmiyordu be (: |
Gebersin inatçı ihtiyar, evlen evlen evlen polatımın başını şişiriyodu. :p |
Kim ne derse desin bu bölüm 50 bölümden daha güzeldi. Neden diye soracaksanız "dayı"yı gösterdi ya hatırladı ya ölsemde gam yemem (: Hatta çay bahçesinede gittiler :( off off rahmetli. Güzeldi eski bölümler |
Alıntı:
Aynı düşüncedeyim diziyi aşka çektiler buda hiç hoş olmadı |
bence bu yılki en iyi bölümdü .. Bu Kız Gidici Kazım , Son Bi Konuşmak Lazım.. Ben Oyun Oynmamaki Kaydebeyim gibi :) Çetonun Başkanım Bizi Bulamayınca Gazeteye İlan Vermeye Gelmişler Demesi :) Memati ile Abdülhey Kavgası Mematinin Düğünü Basması :) vs vs birçok sahnesiyle .. beni çakırlı günlere götürdü...inş hep böyle devam ederler... |
Vadiciler vadicileer yeni fragman çıktı :) [media]http://www.kurtlarvadisi.com/play/playmenu.swf[/media] |
Alıntı:
Adam Sadi Paşamızın geride kalan tek yadigari. Öteki hain arkadaşı olsun. İlhan yarbay polat'a lazım yahu:D |
film çok değişti bu bir gerçek |
Fragman fenaaaa :) Bu bölüm iskender kebap polatın elinde :p |
eskisi gibi değil artık :) |
Alıntı:
Bu arada film değişti demeyin. Kurtlar Vadisi ara ara böyle dönemler atlatıyor. Mesela Ahu Toros varken de böyleydi. Bi'kaç bölüm içinde aksiyona dalacaklarına eminim. :) |
Bu aşk-meşk bizi bozar, birileri ölsün, biryerler patlasın, işkence falan olsun onları izleyelim. |
Şimdiki yönetmen aşk ile aksiyonu bir arada tutamıyor. Tutsa da pek başarılı olamıyor. Osman Sınav yönetmenken -yani dizinin başları- aşk ile aksiyonu öyle güzel harmanlıyorlardı ki hiç sıkılmadan izleyebiliyorduk. Şimdi öyle değil, ya hep aşk oluyor ya hep aksiyon arasını bulamıyorlar :) |
Polat'ın müstakbel avradı (kaba manada anlamayın Türk töresinde geçer:)) büyük ihtimal yeşil çam filmlerine benzer şekilde Büyük İskender'in kızı çıkacak.Zalim ve zengin baba rolündeki İskender,mazlum ve mazbut delikanlı Polat kızıyla evlenirken Erol Taş nidasıyla muhahaha diyerek neşeli cümbüşlü düğünü basıp tam Polat'a silahını doğrulttuğu an kızı ağır çekimle uzun bir "Hayyyııııır yapma babaaaa!!!" diyerek Polat'ın önüne zıplayacak.Memati de öteden "Ustaaaa" diyerek fırlayıp İskender'in kafaya silahını dayayacak.İskender'in o nev i şahsına münhasır donuk bakışları arasında Polat'in sesi duyulacak "sık kafasına Memati !" Veee şu final müziğiyle bitecek bölüm YouTube - kurtlar vadisi pusu bölüm finalleri müziği cendere buluşma Setlerden haber aldıkça buraya yazarım. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Şakaydı.Mizahi bir hayal yürütme sadece.Ama hani olabir de:) |
yakaza abi bayağı abartmışsın:D Bu arada,eğer kurtlar vadisi de pembe dizi gibi olursa işimiz var demektir. Kuralsiz iyi demiş; Bu aşk-meşk bizi bozar, birileri ölsün, biryerler patlasın, işkence falan olsun onları izleyelim. :D |
Polat, Google'da "dicle" aramasını yaptığında sponsor bağlantılardan birinde ipucu saklı olabileceği ihtimalini düşünmüştüm. Eğer öyle olsaydı hoş olurdu cidden. :rolleyes: |
Alıntı:
Aşk ve meşk alemine dalan kurtlar mensupları toplu nikah yapacaklar.Bu sırada iskender nikahı basacak ve roketatarla salonu havaya uçuracak.tabi yine meşhur 3'lümüz (polat-memati-albulhey) kurtulacaklar.Bütün garılar ölecek böylece iskender ile aksiyon sahneleri başlayacak....:) İşin ciddi yönü ben bu yeni kızı pek beğenmedim çok hain bakışları var o da bilmem ne devletin derininden mi çıkacak nedir? |
Yav bu "Aşıklar mahşuklar vadisi" bölümleri bitsin de bir an önce nasıl biterse bitsin.Böyle filmlere karı kız davası karştı mı senaryonun cılkı çıkıyor pembecikleşiyor.Şu bizim meşhur at,avrat,silah üçlemesinde ortadakine hiç gerek yok ki..Biz ikisiyle mesuduz,bahtiyarız,zadeyiz.:) Alıntı:
|
Alıntı:
Ama sorun değil herkesin görüşüne açığım.:) |
Alıntı:
|
Bu akşam internetten izlemek için hali hazırda bir yer bilen arkadaşımız var mı? ;) |
diziport.org |
pembe dizi oldu iyice film. |
Karanlık vadi oldu pespembe. |
Kurtlar Vadisi Düğün yakında :D |
Peder bey postayı koydu. Polat vursun onuda aksiyon olur. :p |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:47:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.