R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Fhenix 12-03-2009 21:50:36

dicle kelimesine seo yapsak ünlü olmuştuk şimdiye tüh be

GokYuzu3 12-03-2009 21:53:44

İzlemek için donmayan bir adresi olan varmı? :(

Dakota 12-03-2009 21:58:11

dicle - Google'da Ara

Üninin site cıkıyor işte. :D

Polatta meslektaşımızmış ya :D

HolyBoY 12-03-2009 23:32:42

Tataroğullarının villayı tam anlamıyla basıp nikaha engel olamadılar :( yakışmadı memati ye :(

Fhenix 12-03-2009 23:36:15

Ben de basmasını beklerdim, o yarbayın kafasına sıksalar iyi olcaktı (:

HERSOY 12-03-2009 23:37:23

Alıntı:

HolyBoY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058304060)
Tataroğullarının villayı tam anlamıyla basıp nikaha engel olamadılar :( yakışmadı memati ye :(


amaç nikahı basmak olsaydı basarlardı, amaç mematiyle abdülheyi barıştırmak :D

HolyBoY 12-03-2009 23:44:43

şok olay
İzdivaç nazife yani nazife anne üzüntüden kalp krizi geçirdi
bakalım yaşıyacakmı yoksa ölecekmi

zuperboy 12-03-2009 23:49:12

Heyy gidi KVP , eskiden dizi bittikten sonra bu topicde minumum 25-30 kişi olurdu her 5 saniyede bir post atılırdı dizi bittikten sonra yorumlar için. Şimdi bakıyorum 3-5 kişi var :rolleyes:;)

Onurss 12-03-2009 23:52:03

Yazık oldu kadına :o

vezir 12-03-2009 23:56:37

bence yaşıycak

Byturkx 13-03-2009 00:02:12

Arkadaşlar vadiyi söndürdüler maalesef.Bu para konusunda anlaşamama olaylarına gerçekten inanıyormusunuz ?

Adamlar Ergenekon davasını ordan resmen anlatıyordu.Ordan takip ediyorduk nerdeyse (!)

Artık dikkat ettim,eskisi kadar derinlere inmiyorlar,(inemiyorlar)

O yüzden bu topicde artık 20,25 kişi değil,3,5 arkadaş var..
Diziyi aşka,sevgiye çekmek zorunda kaldılar...

Bunlar benim görüşüm tabi.sizi bilemem..

vezir 13-03-2009 00:03:50

daha ne kadar derine insinler. ahmet serkan SAVURGAN :D

Fhenix 13-03-2009 00:24:47

Yapımcı ve yönetmenin Osman Sınav olduğu dönemler geldi aklıma.. Caddeden araba bile geçmiyordu be (:

Peksoft 13-03-2009 00:29:07

Gebersin inatçı ihtiyar, evlen evlen evlen polatımın başını şişiriyodu. :p

Abdlsmt! 13-03-2009 02:03:36

Kim ne derse desin bu bölüm 50 bölümden daha güzeldi.
Neden diye soracaksanız "dayı"yı gösterdi ya hatırladı ya ölsemde gam yemem (:
Hatta çay bahçesinede gittiler :( off off rahmetli. Güzeldi eski bölümler

Lone 13-03-2009 12:11:08

Alıntı:

Byturkx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058304245)
Arkadaşlar vadiyi söndürdüler maalesef.Bu para konusunda anlaşamama olaylarına gerçekten inanıyormusunuz ?

Adamlar Ergenekon davasını ordan resmen anlatıyordu.Ordan takip ediyorduk nerdeyse (!)

Artık dikkat ettim,eskisi kadar derinlere inmiyorlar,(inemiyorlar)

O yüzden bu topicde artık 20,25 kişi değil,3,5 arkadaş var..
Diziyi aşka,sevgiye çekmek zorunda kaldılar...

Bunlar benim görüşüm tabi.sizi bilemem..


Aynı düşüncedeyim diziyi aşka çektiler buda hiç hoş olmadı

R@mses 13-03-2009 12:20:42

bence bu yılki en iyi bölümdü ..
Bu Kız Gidici Kazım , Son Bi Konuşmak Lazım..
Ben Oyun Oynmamaki Kaydebeyim gibi :)

Çetonun Başkanım Bizi Bulamayınca Gazeteye İlan Vermeye Gelmişler Demesi :)
Memati ile Abdülhey Kavgası
Mematinin Düğünü Basması :)
vs vs birçok sahnesiyle .. beni çakırlı günlere götürdü...inş hep böyle devam ederler...

Fhenix 17-03-2009 17:22:18

Vadiciler vadicileer yeni fragman çıktı :)
[media]http://www.kurtlarvadisi.com/play/playmenu.swf[/media]

sanalmevzi 17-03-2009 17:36:33

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058304081)
Ben de basmasını beklerdim, o yarbayın kafasına sıksalar iyi olcaktı (:

Yarbaydan ne alıp veremediğin var yahu..
Adam Sadi Paşamızın geride kalan tek yadigari.
Öteki hain arkadaşı olsun.
İlhan yarbay polat'a lazım yahu:D

schreck 17-03-2009 17:57:54

film çok değişti bu bir gerçek

DerbedeL 17-03-2009 18:10:11

Fragman fenaaaa :) Bu bölüm iskender kebap polatın elinde :p

MikhaiLBeLicoff 17-03-2009 18:15:07

eskisi gibi değil artık :)

Fhenix 17-03-2009 18:54:26

Alıntı:

sanalmevzi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058331302)
Yarbaydan ne alıp veremediğin var yahu..
Adam Sadi Paşamızın geride kalan tek yadigari.
Öteki hain arkadaşı olsun.
İlhan yarbay polat'a lazım yahu:D

Arkadaşı da yarbay değilmiydi hocam :) Hem İlhan yarbay öldürüldü büyük ihtimalle.
Bu arada film değişti demeyin. Kurtlar Vadisi ara ara böyle dönemler atlatıyor. Mesela Ahu Toros varken de böyleydi. Bi'kaç bölüm içinde aksiyona dalacaklarına eminim. :)

Kuralsiz 17-03-2009 19:04:45

Bu aşk-meşk bizi bozar, birileri ölsün, biryerler patlasın, işkence falan olsun onları izleyelim.

Fhenix 17-03-2009 19:27:52

Şimdiki yönetmen aşk ile aksiyonu bir arada tutamıyor. Tutsa da pek başarılı olamıyor. Osman Sınav yönetmenken -yani dizinin başları- aşk ile aksiyonu öyle güzel harmanlıyorlardı ki hiç sıkılmadan izleyebiliyorduk. Şimdi öyle değil, ya hep aşk oluyor ya hep aksiyon arasını bulamıyorlar :)

yakaza 17-03-2009 20:50:53

Polat'ın müstakbel avradı (kaba manada anlamayın Türk töresinde geçer:)) büyük ihtimal yeşil çam filmlerine benzer şekilde Büyük İskender'in kızı çıkacak.Zalim ve zengin baba rolündeki İskender,mazlum ve mazbut delikanlı Polat kızıyla evlenirken Erol Taş nidasıyla muhahaha diyerek neşeli cümbüşlü düğünü basıp tam Polat'a silahını doğrulttuğu an kızı ağır çekimle uzun bir "Hayyyııııır yapma babaaaa!!!" diyerek Polat'ın önüne zıplayacak.Memati de öteden "Ustaaaa" diyerek fırlayıp İskender'in kafaya silahını dayayacak.İskender'in o nev i şahsına münhasır donuk bakışları arasında Polat'in sesi duyulacak "sık kafasına Memati !" Veee şu final müziğiyle bitecek bölüm YouTube - kurtlar vadisi pusu bölüm finalleri müziği cendere buluşma
Setlerden haber aldıkça buraya yazarım.

Fhenix 17-03-2009 20:56:38

Alıntı:

yakaza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058332515)
Polat'ın müstakbel avradı (kaba manada anlamayın Türk töresinde geçer:)) büyük ihtimal yeşil çam filmlerine benzer şekilde Büyük İskender'in kızı çıkacak.Zalim ve zengin baba rolündeki İskender,mazlum ve mazbut delikanlı Polat kızıyla evlenirken Erol Taş nidasıyla muhahaha diyerek neşeli cümbüşlü düğünü basıp tam Polat'a silahını doğrulttuğu an kızı ağır çekimle uzun bir "Hayyyııııır yapma babaaaa!!!" diyerek Polat'ın önüne zıplayacak.Memati de öteden "Ustaaaa" diyerek fırlayıp İskender'in kafaya silahını dayayacak.İskender'in o nev i şahsına münhasır donuk bakışları arasında Polat'in sesi duyulacak "sık kafasına Memati !" Veee şu final müziğiyle bitecek bölüm YouTube - kurtlar vadisi pusu bölüm finalleri müziği cendere buluşma
Setlerden haber aldıkça buraya yazarım.

Bu setten aldığın bir haber miydi hocam? :)

yakaza 17-03-2009 21:25:16

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058332546)
Bu setten aldığın bir haber miydi hocam? :)

Tabi ki..
Şakaydı.Mizahi bir hayal yürütme sadece.Ama hani olabir de:)

sanalmevzi 17-03-2009 21:30:05

yakaza abi bayağı abartmışsın:D
Bu arada,eğer kurtlar vadisi de pembe dizi gibi olursa işimiz var demektir.
Kuralsiz iyi demiş;
Bu aşk-meşk bizi bozar, birileri ölsün, biryerler patlasın, işkence falan olsun onları izleyelim.
:D

endlessdark 17-03-2009 22:13:02

Polat, Google'da "dicle" aramasını yaptığında sponsor bağlantılardan birinde ipucu saklı olabileceği ihtimalini düşünmüştüm. Eğer öyle olsaydı hoş olurdu cidden. :rolleyes:

zulfikar 17-03-2009 23:15:08

Alıntı:

yakaza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058332515)
Polat'ın müstakbel avradı (kaba manada anlamayın Türk töresinde geçer:)) büyük ihtimal yeşil çam filmlerine benzer şekilde Büyük İskender'in kızı çıkacak.Zalim ve zengin baba rolündeki İskender,mazlum ve mazbut delikanlı Polat kızıyla evlenirken Erol Taş nidasıyla muhahaha diyerek neşeli cümbüşlü düğünü basıp tam Polat'a silahını doğrulttuğu an kızı ağır çekimle uzun bir "Hayyyııııır yapma babaaaa!!!" diyerek Polat'ın önüne zıplayacak.Memati de öteden "Ustaaaa" diyerek fırlayıp İskender'in kafaya silahını dayayacak.İskender'in o nev i şahsına münhasır donuk bakışları arasında Polat'in sesi duyulacak "sık kafasına Memati !" Veee şu final müziğiyle bitecek bölüm YouTube - kurtlar vadisi pusu bölüm finalleri müziği cendere buluşma
Setlerden haber aldıkça buraya yazarım.

yanlış haber...!! Final şöyle:

Aşk ve meşk alemine dalan kurtlar mensupları toplu nikah yapacaklar.Bu sırada iskender nikahı basacak ve roketatarla salonu havaya uçuracak.tabi yine meşhur 3'lümüz (polat-memati-albulhey) kurtulacaklar.Bütün garılar ölecek böylece iskender ile aksiyon sahneleri başlayacak....:) İşin ciddi yönü ben bu yeni kızı pek beğenmedim çok hain bakışları var o da bilmem ne devletin derininden mi çıkacak nedir?

yakaza 18-03-2009 00:13:25

Yav bu "Aşıklar mahşuklar vadisi" bölümleri bitsin de bir an önce nasıl biterse bitsin.Böyle filmlere karı kız davası karştı mı senaryonun cılkı çıkıyor pembecikleşiyor.Şu bizim meşhur at,avrat,silah üçlemesinde ortadakine hiç gerek yok ki..Biz ikisiyle mesuduz,bahtiyarız,zadeyiz.:)
Alıntı:

zulfikar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058333501)
yanlış haber...!! Final şöyle:

Aşk ve meşk alemine dalan kurtlar mensupları toplu nikah yapacaklar.Bu sırada iskender nikahı basacak ve roketatarla salonu havaya uçuracak.tabi yine meşhur 3'lümüz (polat-memati-albulhey) kurtulacaklar.Bütün garılar ölecek böylece iskender ile aksiyon sahneleri başlayacak....:) İşin ciddi yönü ben bu yeni kızı pek beğenmedim çok hain bakışları var o da bilmem ne devletin derininden mi çıkacak nedir?


Kuralsiz 18-03-2009 22:46:52

Alıntı:

sanalmevzi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058332743)
yakaza abi bayağı abartmışsın:D
Bu arada,eğer kurtlar vadisi de pembe dizi gibi olursa işimiz var demektir.
Kuralsiz iyi demiş;
Bu aşk-meşk bizi bozar, birileri ölsün, biryerler patlasın, işkence falan olsun onları izleyelim.
:D

O yorum için kaç tane -rep aldım biliyormusun sen? :D Nerdeyse ergenekoncu ilan edilecem -rep mesajlarında :D
Ama sorun değil herkesin görüşüne açığım.:)

ejjjjder 19-03-2009 03:17:47

Alıntı:

yakaza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058332515)
Polat'ın müstakbel avradı (kaba manada anlamayın Türk töresinde geçer:)) büyük ihtimal yeşil çam filmlerine benzer şekilde Büyük İskender'in kızı çıkacak.Zalim ve zengin baba rolündeki İskender,mazlum ve mazbut delikanlı Polat kızıyla evlenirken Erol Taş nidasıyla muhahaha diyerek neşeli cümbüşlü düğünü basıp tam Polat'a silahını doğrulttuğu an kızı ağır çekimle uzun bir "Hayyyııııır yapma babaaaa!!!" diyerek Polat'ın önüne zıplayacak.Memati de öteden "Ustaaaa" diyerek fırlayıp İskender'in kafaya silahını dayayacak.İskender'in o nev i şahsına münhasır donuk bakışları arasında Polat'in sesi duyulacak "sık kafasına Memati !" Veee şu final müziğiyle bitecek bölüm YouTube - kurtlar vadisi pusu bölüm finalleri müziği cendere buluşma
Setlerden haber aldıkça buraya yazarım.

Takdire şayan :D :)

GokYuzu3 19-03-2009 21:04:25

Bu akşam internetten izlemek için hali hazırda bir yer bilen arkadaşımız var mı? ;)

Haymac 19-03-2009 21:58:07

diziport.org

Ufuk Gedik 19-03-2009 23:08:55

pembe dizi oldu iyice film.

Peksoft 19-03-2009 23:12:58

Karanlık vadi oldu pespembe.

anarschi 19-03-2009 23:30:07

Kurtlar Vadisi Düğün yakında :D

Rudeboy 19-03-2009 23:46:55

Peder bey postayı koydu. Polat vursun onuda aksiyon olur. :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:47:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.