R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

BurakBatur 20-02-2009 23:56:40

Tanıtıcı Fragman

[GVIDEO]http://video.google.com/videoplay?docid=-3297749902257259657[/GVIDEO]

HolyBoY 21-02-2009 02:16:04

özlem bitiyor :) artık tv seyredeceğiz :D

by_wirus 21-02-2009 10:46:23

12 gün kaldı geliyor :)

Gookhan 21-02-2009 11:26:28

hayt be! efsane geri dönüyor.

erkanpolat 21-02-2009 18:36:42

süper ya tv ye hasret kaldım valla:) perşembe günlerim sap gibi geçiyodu iyi oldu

Fhenix 01-03-2009 18:52:06

Yeni bölümlerde Polat'ı evlendircekler sanırım ve büyük bir süpriz daha olacakmış.

Alıntı:

Müjde! Polat bu ay dünyaevine giriyor

Bahadır Özdener: Kurtlar Vadisi sürprizlerle başlıyor. İlk 4 bölümde Polat hiç yapmadığı bir şey yapacak mesela.

Evleniyor mu yoksa?

BÖ: Ben söylemiyorum ama siz söylediniz...

Doğruysa, sadece kafanızı sallamanız yeterli..

BÖ:Polat evleniyor röportajı güzel olur bence (gülerek)..

O halde yazıyorum. Bence evleniyor çünkü. Başka ne var?

BÖ: Bir de, düşmanları tarafından başına hiç olmadık bir şey gelecek. O güçler Polat’a büyük sürpriz yapacak. Seyirci de çok şaşıracak. Yeni bir oluşum, yeni tarz yapacak düşmanları. Polat çok büyük bir oyunla başbaşa kalacak. Saçları kalacak mı, beyazlayacak mı bilemeyiz. Polat’ın zekâsını gören uluslararası bağlantılı güç büyük bir zekâ gösterecek, Polat da bununla baş edecek. Haziran’a kadar hikâyemizi biliyoruz yani.
Kurtlar Vadisi Pusu

Dakota 01-03-2009 18:56:15

Polatın evlenmesine izin varmıki ? :D

TeRaPi35 01-03-2009 19:29:37

polat evlenirse iskender onu kaçırır filan yeşilçam olmaz inş:)

Fhenix 01-03-2009 19:31:19

Bence iskender devri kapanıyor artık. Polat'ın yeni düşmanı ihtiyarlar olacak.

Dakota 01-03-2009 19:42:42

Vadi bu nereden baskın olacağı belli olmaz :D

vezir 01-03-2009 19:45:10

diziyi bitirecekler gibime geliyor :o :( :cry

Fhenix 01-03-2009 19:49:56

Yok sanmıyorum. Önceki sayfada verdiğim linkteki röportajda senarist Haziran'a kadar olan hikayemiz belli demiş. Ucu açık bir söz bu :)

Dakota 01-03-2009 19:59:12

Senaryo bitermi ya :D

WebStyle 03-03-2009 02:46:17

50.Bölüm Fragmanı;

http://video.google.com/googleplayer...42743439487958

Sabri 03-03-2009 02:49:32

fragmanı taze taze izleyelim bakalım :)

Peksoft 03-03-2009 02:52:17

Barışmışmı memoynan abdül. :)

HolyBoY 03-03-2009 02:56:21

hadi başlasın artık :D
webstyle fragman için teşekürler + rep

Fhenix 03-03-2009 18:09:27

Ohh be, hasret bitiyor. Fazla aksiyon yok bölümde ama olsun buna da şükür :p

DerbedeL 03-03-2009 21:45:18

Kurtlar vadisi heycanı kalmamış galiba. Eskiden fragman çıktıgında 100 lerce mesaj yazılırdı. Bugun 6 da açılmış konu hiç kimse bişe yazmamış dogru düzgün. Hadi bakalım hayırlı olsun. Perşembe günleri tekrar anlam kazandı benim için :p

Fhenix 03-03-2009 23:12:21

3 aydır çıkmıyor unutmuştur millet :)
Hele bi' çıksın toplanır yine vadiciler :)

Gani 03-03-2009 23:35:21

Bakalım neler olucak :D

schreck 04-03-2009 11:26:00

gene ilginç konuları işleyecekler.özellikle trt 6 ya gönderme yapılmış.

WebEngineer 04-03-2009 13:57:38

Fragman her zamanki gibi çok fena olmuş son 1 gün kaldı.Sabırsızlıkla bekliyorum.

50.BÖLÜM ÖZETİ VE FOTOĞRAFLAR
Heyecanlı bekleyiş sona eriyor! Ekranların efsane dizisi Kurtlar Vadisi Pusu, verdiği aranın ardından 5 Mart Perşembe akşamı Show TV ekranlarına bomba gibi dönüyor! Macera kaldığı yerden hızını kesmeden devam ediyor.

Polat, hiç beklemediği bir anda, hiç beklemediği bir yerde İskender’le karşı karşıya gelecek. Polat ve İskender’i barıştırmaya çalışan sürpriz isim kim olacak? Muro ve adamlarını nasıl bir sürpriz bekliyor? Gamze’nin Memati’yi şok edecek kararı ne olacak? Tüm bu karmaşanın ortasında tek derdi Polat’ı evlendirmek olan Nazife Anne’nin bu baskısı karşısında Polat ne yapacak?

Hepsi ve daha fazlası 5 Mart Perşembe akşamı yayınlanacak Kurtlar Vadisi Pusu’nun 50. bölümünde olacak.

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/50_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/50_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/50_3.jpg

DreamSinger 04-03-2009 14:50:16

j2 11 i polat ele geçiriyor lsteyi öğrenip onun yerine oturuyor ve iskenderde j2 11 i ziyarete giderken polat olduğunu görüyor ben onu çıkardım bu fragmandan (:

KOgame 04-03-2009 15:05:02

diziye büyük magzeme topladı kapalı kaldıgı sürece :D Ergenekon (ETÖ) gelişmeleri, yerel seçim, pkk iç savaşları, media ve siyasetteki gelişmeler büyük etkileyecek daha çok gündem ön plana çıkacak gibi geliyor bana :D ama türk milleti yakın ve uzak özellikle yakın tarihini sever onlara karşı kurulan senaryoları severek izler KV de bence yakın tarih konuları daha çok ön plana çıkacak gibi...

Moutinho 04-03-2009 15:15:49

Acaba yeni bölümlerde Davut Tataroğlu'na büyük bir vergi cezası kesilir mi? :)

KOgame 04-03-2009 15:19:24

Alıntı:

sameddindar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058251924)
Acaba yeni bölümlerde Davut Tataroğlu'na büyük bir vergi cezası kesilir mi? :)


Bence kesinlikle o durumu hatta isarail-filistin ortadogu savaşlarını bile işlerler...

JivaL 04-03-2009 23:47:18

saatler kaldı...

Gani 04-03-2009 23:51:29

son 9 saat

Fhenix 05-03-2009 00:17:48

Alıntı:

Gani Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058255529)
son 9 saat

Sabah 9 da çıkmıyor ki vadi, 21 yada 22 olmasın o (:

rap1net 05-03-2009 02:41:01

abdülhey ihanetmi ediyor polat'a iskendere bilgi sızdıran birisi var özetde abdülhey sanki iskendere bilgi sızdırıyor gibime geliyor

Ali21 05-03-2009 08:24:48

heyecanla beklyioruz :)

schreck 05-03-2009 10:58:00

vadiciler bu akşam hasret bitiyor.show tv ekranlarına :)

ach 05-03-2009 13:27:54

bari diğer bölümleride her hafta yayınlasınlar bir hafta var bir hafta yok işi sıkıyor :(

Dakota 05-03-2009 16:42:36

Büyük bekleyiş son buluyor :D

GoLDeNLaNd 05-03-2009 16:58:53

Flashbackli sahneden bahsediyor biri forumtr de bakalım doğru çıkacakmı

TeRaPi35 05-03-2009 17:40:50

az kaldı az:)

GokYuzu3 05-03-2009 17:44:54

Saatide gelmez artık bekle dur..

WebEngineer 05-03-2009 17:49:14

az kaldı az..

KOgame 05-03-2009 19:13:04

son 47 dk :p ( ama reklamlarla 21 de feln başlıyacagına eminim )


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:37:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.