R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Razor_332 19-11-2008 01:53:12

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2782255)
adam kafa kescek die bekledim kırdı kelleyi (: hadi o inanmadı sizdemi inanmadınız dio bide artist inandık inandık kafakoparanus (:

o yarbay iskenderin adamı değilmi

LuGeSoft 19-11-2008 02:23:27

Sonunda polat haini buluyor:D

oXreklam 19-11-2008 02:36:04

burdan anladığım kadarıyla o yarbay dışarı bilgi sızdıran şahıs :)
bu tskyı karıştırarak diziye iyice saçmaladılar.. yakında asker cevap verir diziye :D

EuK 19-11-2008 09:02:59

Alıntı:

oXreklam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2782489)
burdan anladığım kadarıyla o yarbay dışarı bilgi sızdıran şahıs :)
bu tskyı karıştırarak diziye iyice saçmaladılar.. yakında asker cevap verir diziye :D

bi de bakmışız

"Bu diziye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir". kırmızı renkte:p

iLLeqaL 19-11-2008 09:11:56

güray için farklı bir ölüm şekli bekliyordum ama olsun:D

GM_HaYHaY 19-11-2008 11:36:42

hadi o inanmadı siz de mi inanmadınız :D:D:D

izzyGM 19-11-2008 11:50:02

ben inandım , inanmayanların Allah yardımcısı olsun :)

DreamSinger 19-11-2008 16:29:24

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2782364)
o yarbay iskenderin adamı değilmi

evet şüpheli bi şahız olarak benimde dikkatimi çekmişti fragmanda neyin ne olduğu nalaşılmıyor pek bekleyelim görelim iyisimi...

Fhenix 19-11-2008 16:32:20

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2782835)
bi de bakmışız

"Bu diziye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir". kırmızı renkte:p

Sonra da Türk Telekom Vadisi adında bi' dizi çıkar, KV'nin kolpası (:
Fragmanı izledim son bölümü süperdi (:

Haymac 19-11-2008 19:40:02

Fragman kaldirilmis gibi duruyor :)

XizoR 19-11-2008 19:51:48

gencler kanalturku nasil internetten izleyebiliriz bileniniz var mi ?

WebEngineer 19-11-2008 21:10:58

o yarbayın iskenderin adamı olduğunu bir önceki bölümde anladım ben zaten çünki iskendere kolundan birşeyle haber veriyordu ordan anladım.

BEYZADE 19-11-2008 21:24:23

Fragman kaldırılmış mı, izlenmiyor ?

By.AdSL 19-11-2008 21:34:55

Eğer indirebilirsem burdan veririm...

EuK 19-11-2008 22:40:35

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2785388)
o yarbayın iskenderin adamı olduğunu bir önceki bölümde anladım ben zaten çünki iskendere kolundan birşeyle haber veriyordu ordan anladım.

ben en başında orgenerali köyde öldürmeye çalışan adamı vurduğunda anlamıştım desem :)
ayrıca yarbay kolundaki mikrofondan Bordo bereliler ile konuşuyordu iskender ile değil :)

Likely 19-11-2008 23:25:06

Yarını dört gözle bekliyorum bakalım neler olacak :)

bilgiliweb 19-11-2008 23:26:44

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2785912)
ben en başında orgenerali köyde öldürmeye çalışan adamı vurduğunda anlamıştım desem :)
ayrıca yarbay kolundaki mikrofondan Bordo bereliler ile konuşuyordu iskender ile değil :)

bende tam bu noktada anlamıştım .. adamın bakışından belli

Ali21 20-11-2008 08:12:56

Az Kaldı :D:D

ozkaan 20-11-2008 08:53:52

http://www.kurtlarvadisi.com/kvp47.html

oha sonu süper ya :D

beratkeles 20-11-2008 18:26:45

Fragman Süpersi gerçekten heycanlandım :D sıcağ bastı :D

Geylani 20-11-2008 20:41:48

bence iskenderle bitirecekler diziyi adamın ölmeye niyeti yok valla gerçi on numara rol yapıyor iskender abimiz ayrı bi havası var dizide

schreck 20-11-2008 21:16:04

şu iskenderi öldürsünler ya adama kıl oluyorum :]

HKNOCN 20-11-2008 21:48:03

Yok.. !!!

Dizide rolüne yakışmayan bir tane bile adam yok etrafta :) Bu ne biçim bi dizi böyle.

efe7822 20-11-2008 21:52:16

diziyi git gide geç başlatıyorlar 3-4 hafta önce 21:30 başlardı 21:40 yaptılar.Şimdide 22:00

fatihbaz 20-11-2008 21:54:09

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2789558)
şu iskenderi öldürsünler ya adama kıl oluyorum :]

bende polata kıl oluyorum ona bakarsan :D napcaz şimdi :p

kurac 20-11-2008 22:04:52

ya diziye karı kız bağladılar mematinin abdülün bile manitası var dizinin geleceği parlak değil maalesef :(

schreck 20-11-2008 22:17:46

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2789725)
bende polata kıl oluyorum ona bakarsan :D napcaz şimdi :p

ikisinide kaldırsınlar : )

dogubex 20-11-2008 22:21:22

internetten izlenebiliyormu ?

RebeLMasteR 20-11-2008 22:21:41

internette bi site yasaklandınmı kıyamet kopuo :o

Tufan 20-11-2008 22:26:52

şu youtube kurtlar vadisinin dilinede düştü ya, va llahi helal olsun yani

vezir 20-11-2008 23:03:13

iskenderin çocuğu :D

pLive 20-11-2008 23:28:06

Memati : Erkek Adam Aramaz Aranır, Erkek Adam Sevmez Sevilir :p:p

The_CooL 20-11-2008 23:32:02

çay da abdest suyu gibiydi :o

ReFLeX 20-11-2008 23:37:44

deliden deliye şebeke indirimi haftanın repliği oldu bence :)

OrhanBilge 20-11-2008 23:40:54

Polat kafasını koparırım derse koparır! şakası yok :o

EuK 20-11-2008 23:41:04

acaba nasıl bitecek bu bölüm

OrhanBilge 21-11-2008 00:00:36

Ben numaramı verdim :D haha ailece feci bi güldük ya :D

pLive 21-11-2008 00:01:32

Ya bu hüsnü adamı deli ettti yaa :D

vezir 21-11-2008 00:02:09

Alıntı:

The_CooL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2790083)
çay da abdest suyu gibiydi :o

ıhlamur o

pLive 21-11-2008 00:02:55

Alıntı:

The_CooL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2790083)
çay da abdest suyu gibiydi :o

IhLamur o çay değil :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:25:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.