![]() |
Alıntı:
|
Sonunda polat haini buluyor:D |
burdan anladığım kadarıyla o yarbay dışarı bilgi sızdıran şahıs :) bu tskyı karıştırarak diziye iyice saçmaladılar.. yakında asker cevap verir diziye :D |
Alıntı:
"Bu diziye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir". kırmızı renkte:p |
güray için farklı bir ölüm şekli bekliyordum ama olsun:D |
hadi o inanmadı siz de mi inanmadınız :D:D:D |
ben inandım , inanmayanların Allah yardımcısı olsun :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Fragmanı izledim son bölümü süperdi (: |
Fragman kaldirilmis gibi duruyor :) |
gencler kanalturku nasil internetten izleyebiliriz bileniniz var mi ? |
o yarbayın iskenderin adamı olduğunu bir önceki bölümde anladım ben zaten çünki iskendere kolundan birşeyle haber veriyordu ordan anladım. |
Fragman kaldırılmış mı, izlenmiyor ? |
Eğer indirebilirsem burdan veririm... |
Alıntı:
ayrıca yarbay kolundaki mikrofondan Bordo bereliler ile konuşuyordu iskender ile değil :) |
Yarını dört gözle bekliyorum bakalım neler olacak :) |
Alıntı:
|
Az Kaldı :D:D |
|
Fragman Süpersi gerçekten heycanlandım :D sıcağ bastı :D |
bence iskenderle bitirecekler diziyi adamın ölmeye niyeti yok valla gerçi on numara rol yapıyor iskender abimiz ayrı bi havası var dizide |
şu iskenderi öldürsünler ya adama kıl oluyorum :] |
Yok.. !!! Dizide rolüne yakışmayan bir tane bile adam yok etrafta :) Bu ne biçim bi dizi böyle. |
diziyi git gide geç başlatıyorlar 3-4 hafta önce 21:30 başlardı 21:40 yaptılar.Şimdide 22:00 |
Alıntı:
|
ya diziye karı kız bağladılar mematinin abdülün bile manitası var dizinin geleceği parlak değil maalesef :( |
Alıntı:
|
internetten izlenebiliyormu ? |
internette bi site yasaklandınmı kıyamet kopuo :o |
şu youtube kurtlar vadisinin dilinede düştü ya, va llahi helal olsun yani |
iskenderin çocuğu :D |
Memati : Erkek Adam Aramaz Aranır, Erkek Adam Sevmez Sevilir :p:p |
çay da abdest suyu gibiydi :o |
deliden deliye şebeke indirimi haftanın repliği oldu bence :) |
Polat kafasını koparırım derse koparır! şakası yok :o |
acaba nasıl bitecek bu bölüm |
Ben numaramı verdim :D haha ailece feci bi güldük ya :D |
Ya bu hüsnü adamı deli ettti yaa :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:25:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.