R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

HKNOCN 06-11-2008 19:11:04

Hem maçı hemde diziyi aynı anda izlemeyi düşünüyorum :)
Bir taraftan da siteme post kasıcam kahvemi yudumlarken :D:D

kurac 06-11-2008 19:23:10

Maç mı var :)

Deha 06-11-2008 19:25:26

Maç hikaye Kurtlar Vadisi şahane :D

TRN 06-11-2008 19:40:28

Help me :cry https://www.r10.net/showthread.php?t=259396

by_wirus 06-11-2008 20:21:17

ne maçı var ?

FoxLeo 06-11-2008 20:24:35

maç var maç :D

Ali21 06-11-2008 20:27:16

Az Kaldı Kv Yeni Bölüme:D

efe7822 06-11-2008 20:32:42

1 saat var:) 21:30 da başlıyodu herzaman

HERSOY 06-11-2008 20:33:21

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2728284)
Beni maç engelleyemez, her türlü kv izlerim:p bu arada dün yücel ( 3xpr3sivv3 ) ile taksimde gezerken efsane isimlerden palayı gördük :p



bende hafta başı ankara bahçelide telekom binasında Bedri Fincancı (Volkan Özgömeç) yı gördüm :Dhttp://www.kurtlarvadisi.com/images/...an_ozgemec.jpg



biri konuşuyor diyorum çok tanıdık bir ses :D baktım adama sanki akrabam :D sonra dedim pusu heee :D

Peksoft 06-11-2008 20:34:53

Babam maç diyo biz kv diyoruz. :( Oylama yapılsa biz kazanırız ama haksızlık var.:cry

Peksoft 06-11-2008 20:38:39

3 oy var abim, ben ve kardeşim. Babam ise tek annem zaten bizden sayılır :p

by_wirus 06-11-2008 22:01:46

ula kadın çok seviyorsan gönderiyim senide kocanın yanına hahah süper bi bölüm :D

WebEngineer 06-11-2008 22:03:12

Şuan çok güzel gidiyor :)

rgnkR 06-11-2008 22:39:45

ey gidi polat ne posta koydu başkana :D

piyanist 06-11-2008 22:41:29

iskender Ölünce Şeker dağıtacam okulda :)

WebEngineer 06-11-2008 22:41:42

Bu polat salakmı arkadaş :p iskenderin oraya gitti 3 kişi iskender istese orda onu aldırır bir güzel yapardıda :)

FOREVER İSKENDER BÜYÜK :p hep polatı tutucak değiliz ya birazda fark bizde olsun :)

Sabri 06-11-2008 22:43:49

Senaristler yine büyük bir saçmalamaya imza atmışlar geçen sezonun son bölümünde polatın babasının evini yakmadılarmı bu adamlar sokakta yatmayacak tabi yeni ev almışlardır. Peki Polat yeni evi bulup nasıl geldi?

rgnkR 06-11-2008 22:45:20

Evet orası çok saçmaydı. Hele 3 büyük polat,memati,abdül de ordaydı. denizden karadan bastırsalar her türlü alırlardı. Hepsine sıkarlardı film de biterdi :D Hadi bitmesede hepsini alırlardı, orası çok büyük bir saçmalık oldu.

Sabri 06-11-2008 23:05:10

Orgenerali gözünün içine baka baka tehdit edeceksin haa adamı ne yaparlar? Protesto ediyorum bir daha seyretmicem bu saçmalığı iyice suyunu çıkarttılar.

senator 06-11-2008 23:33:39

İskender'den büyük ALLAH var be kardeşim her şeyden haberi oluyor adamın

Arslanbey 06-11-2008 23:35:23

Maç yüzünden izleyemedim, panafilm de durdu durdu maç günü yayına başladı.

Fhenix 06-11-2008 23:35:32

Saçma saçma diceğinize dikkatli izleyin ya :)
Yakılan ev Hikmet'in eviydi. Polat'ın babasının değil.
Biri de 3 ünü de alırlardı demiş. Alcak olan adam Polat'ı tek başına da alırdı.

GoogleFan 06-11-2008 23:37:31

Ben demiştim, Hikmet!in sevgilisi ölecek diye.:o

Ekstra 06-11-2008 23:44:50

Müthiş bitti.

Razor_332 06-11-2008 23:55:00

Galiba sami paşayı kurtaramayacak

EuK 06-11-2008 23:57:12

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2730026)
Galiba sami paşayı kurtaramayacak

o operatörü öldürecek sonra aracı yola doğru çevirecek indirecek Sadi Paşa'yı alıp kaçacak İskender de olan biteni izleyecek.

KingMania 07-11-2008 00:01:13

iskender güraya ne diyor , "manyakmısın be adam nasıl kaçırdınız polatı" :D

JoyEX 07-11-2008 00:02:06

Burdan yapımcıya sesleniyorum 4 bölüm daha seyredebilecem 1 ay sonra askerim kıyak geç biraz hareketli bölüm yap artık çok sevdiğim hayatımı durduran bu diziden beni soğutma lütfen.

Onurss 07-11-2008 00:05:24

Sadi paşa yırttı hadi :p

ReFLeX 07-11-2008 00:25:02

haftaya yine polatın keskin nişancılığını görecez gibime geliyor operatörü alnı çatısından vuracak kesin attını vuruyo adam :)

efe7822 07-11-2008 01:06:18

Yolda ettikleri muhabbet süper ama:) ilk defa bu kadar güldüler

Razor_332 07-11-2008 02:24:12

Alıntı:

efe7822 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2730455)
Yolda ettikleri muhabbet süper ama:) ilk defa bu kadar güldüler

evet uzun bir süre böyle gülmemişlerdi :D

reseller_bayisi 07-11-2008 02:36:15

paşa yı kurtaramıyacak bence... iskender listeyi şekillendiricek olaylar farklı boyutlara kayıcak

qonqueror 07-11-2008 08:44:45

galiba uçurumdan aşşa inecek o araç :D

by_wirus 07-11-2008 10:24:47

bence polat dozeri kullananı alnından vurcak dozeri polat devir alıcak ve kurtarıcak :D

kurac 07-11-2008 10:27:18

polatın gülüşünün iğrenç olduğunu öğrendik :)

dozer konusunda by_wirus e katılıyorum ama iskenderler tepede boş durmaz herhalde?

önceki sayfalarda biri ömer babanın evi yanmıştı nerden buldu yeni evi saçmalamışlar demiş ama o yanan hikmetin eviydi ömer babanın değil haberlerde de diyordu ya polatın arkadşının evi yandı diye :P

Emrearici 07-11-2008 10:45:48

bence kurtulacak paşa ölmeyecek. sonra polatla paşa konuşacak ve ortak bişeyler yapacaklar muhtemelen. iskenderin boş durmama konusunda ise ateş etmeye kalkarsa ufak bi çatışma olur. ama orada onunda olacağını sanmıyorum muhtemelen uzaktan bakışırlar..

WebEngineer 07-11-2008 13:04:29

Sadi paşa kurtulamaz :)

Ekstra 07-11-2008 13:30:59

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2731790)
Sadi paşa kurtulamaz :)

İddiaya girelim gel, ölmeyecek. :p

anarschi 07-11-2008 13:49:20

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2729735)
Senaristler yine büyük bir saçmalamaya imza atmışlar geçen sezonun son bölümünde polatın babasının evini yakmadılarmı bu adamlar sokakta yatmayacak tabi yeni ev almışlardır. Peki Polat yeni evi bulup nasıl geldi?

Sabri eve dikkatli bakarsan polatın babasının ewi yanan ew hikmetin ewiydi..Ayrıca babasınında eski ewi yeni evi değil..

Film gayet güzeldi ya severek izledim bu bölümünü biraz hareket geldi..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:28:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.