![]() |
Hem maçı hemde diziyi aynı anda izlemeyi düşünüyorum :) Bir taraftan da siteme post kasıcam kahvemi yudumlarken :D:D |
Maç mı var :) |
Maç hikaye Kurtlar Vadisi şahane :D |
Help me :cry https://www.r10.net/showthread.php?t=259396 |
ne maçı var ? |
maç var maç :D |
Az Kaldı Kv Yeni Bölüme:D |
1 saat var:) 21:30 da başlıyodu herzaman |
Alıntı:
bende hafta başı ankara bahçelide telekom binasında Bedri Fincancı (Volkan Özgömeç) yı gördüm :Dhttp://www.kurtlarvadisi.com/images/...an_ozgemec.jpg biri konuşuyor diyorum çok tanıdık bir ses :D baktım adama sanki akrabam :D sonra dedim pusu heee :D |
Babam maç diyo biz kv diyoruz. :( Oylama yapılsa biz kazanırız ama haksızlık var.:cry |
3 oy var abim, ben ve kardeşim. Babam ise tek annem zaten bizden sayılır :p |
ula kadın çok seviyorsan gönderiyim senide kocanın yanına hahah süper bi bölüm :D |
Şuan çok güzel gidiyor :) |
ey gidi polat ne posta koydu başkana :D |
iskender Ölünce Şeker dağıtacam okulda :) |
Bu polat salakmı arkadaş :p iskenderin oraya gitti 3 kişi iskender istese orda onu aldırır bir güzel yapardıda :) FOREVER İSKENDER BÜYÜK :p hep polatı tutucak değiliz ya birazda fark bizde olsun :) |
Senaristler yine büyük bir saçmalamaya imza atmışlar geçen sezonun son bölümünde polatın babasının evini yakmadılarmı bu adamlar sokakta yatmayacak tabi yeni ev almışlardır. Peki Polat yeni evi bulup nasıl geldi? |
Evet orası çok saçmaydı. Hele 3 büyük polat,memati,abdül de ordaydı. denizden karadan bastırsalar her türlü alırlardı. Hepsine sıkarlardı film de biterdi :D Hadi bitmesede hepsini alırlardı, orası çok büyük bir saçmalık oldu. |
Orgenerali gözünün içine baka baka tehdit edeceksin haa adamı ne yaparlar? Protesto ediyorum bir daha seyretmicem bu saçmalığı iyice suyunu çıkarttılar. |
İskender'den büyük ALLAH var be kardeşim her şeyden haberi oluyor adamın |
Maç yüzünden izleyemedim, panafilm de durdu durdu maç günü yayına başladı. |
Saçma saçma diceğinize dikkatli izleyin ya :) Yakılan ev Hikmet'in eviydi. Polat'ın babasının değil. Biri de 3 ünü de alırlardı demiş. Alcak olan adam Polat'ı tek başına da alırdı. |
Ben demiştim, Hikmet!in sevgilisi ölecek diye.:o |
Müthiş bitti. |
Galiba sami paşayı kurtaramayacak |
Alıntı:
|
iskender güraya ne diyor , "manyakmısın be adam nasıl kaçırdınız polatı" :D |
Burdan yapımcıya sesleniyorum 4 bölüm daha seyredebilecem 1 ay sonra askerim kıyak geç biraz hareketli bölüm yap artık çok sevdiğim hayatımı durduran bu diziden beni soğutma lütfen. |
Sadi paşa yırttı hadi :p |
haftaya yine polatın keskin nişancılığını görecez gibime geliyor operatörü alnı çatısından vuracak kesin attını vuruyo adam :) |
Yolda ettikleri muhabbet süper ama:) ilk defa bu kadar güldüler |
Alıntı:
|
paşa yı kurtaramıyacak bence... iskender listeyi şekillendiricek olaylar farklı boyutlara kayıcak |
galiba uçurumdan aşşa inecek o araç :D |
bence polat dozeri kullananı alnından vurcak dozeri polat devir alıcak ve kurtarıcak :D |
polatın gülüşünün iğrenç olduğunu öğrendik :) dozer konusunda by_wirus e katılıyorum ama iskenderler tepede boş durmaz herhalde? önceki sayfalarda biri ömer babanın evi yanmıştı nerden buldu yeni evi saçmalamışlar demiş ama o yanan hikmetin eviydi ömer babanın değil haberlerde de diyordu ya polatın arkadşının evi yandı diye :P |
bence kurtulacak paşa ölmeyecek. sonra polatla paşa konuşacak ve ortak bişeyler yapacaklar muhtemelen. iskenderin boş durmama konusunda ise ateş etmeye kalkarsa ufak bi çatışma olur. ama orada onunda olacağını sanmıyorum muhtemelen uzaktan bakışırlar.. |
Sadi paşa kurtulamaz :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Film gayet güzeldi ya severek izledim bu bölümünü biraz hareket geldi.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:28:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.