R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

fatihemre 23-10-2008 23:24:03

Çakmağı çıkışı bulmak için kullanacak :o iskenderi alamadılar ya ona üzüldüm :( Memati hıncını alamadı zavallım :o

Fhenix 23-10-2008 23:25:41

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2656942)
Hayır öyle olmayacak.
Sadi Paşa İskender'i tek başına ayrı bi' hücreye koyacak. Avukatta isyan çıkartacak. Fragmanda da "biri bizim büyüğümüze dokunursa biz burayı yakarız" dedi. Yani isyanı çıkartan İskender'in adamları. Haliyle Abdülhey ve Memati'nin planı bozulacak.

Kahretsin kelimesi kelimesine aynısı çıktı :D

TeXaS 23-10-2008 23:26:10

finix sen piyango al :D

Firstly28 23-10-2008 23:27:20

Alıntı:

the_cool Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662934)
metan gazını yakıcak bence :eek::eek::eek:

:d:d:d

kral18 23-10-2008 23:31:19

kaçamıyacakkk

edit: sıkıştı işte haftaya kaldı :(

sosyopat 23-10-2008 23:32:11

bu bolum beni tatmin etmedi.gayet siradan basit bi heyecani olmayan bolum 1 hafta daha beklerken mevcut hevesimi kaybedicem.

WebEngineer 23-10-2008 23:32:25

ve bir bölüm daha closed:) Kurtlar vadisine yakışır bir bölümdü beğendim açıkçası.

Firstly28 23-10-2008 23:32:31

harbiden kaçamadı (:

Hostsahibi 23-10-2008 23:32:54

polatman burdan nasıl cıkıcak....

Fhenix 23-10-2008 23:33:13

Alıntı:

kral18 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662977)
kaçamıyacakkk

edit: sıkıştı işte haftaya kaldı :(

Kaçacak, kaçamazsa ölecek (:
Alır o gelen adamın silahını sıkar zincire kaçar.

10ur 23-10-2008 23:34:02

2 kere beynine enjekte etti o iğneyi yine ben memati abdül dedi doktor da en sonunda son vuruşu beyinden yapıyordu. Son anda dişe diş, göze göz olayı bitti :)

kurac 23-10-2008 23:34:41

bence gelenler polattan :D

The_RoTinG 23-10-2008 23:35:31

Gelenler Polattan bencede:)

vezir 23-10-2008 23:35:41

Alıntı:

10ur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662999)
2 kere beynine enjekte etti o iğneyi yine ben memati abdül dedi doktor da en sonunda son vuruşu beyinden yapıyordu. Son anda dişe diş, göze göz olayı bitti :)

kafasındakini çıkardı direk yani iğneler boşa gitmişti sanki

fatihemre 23-10-2008 23:35:53

Kötü yerde bitti :o işin yoksa bekle bir hafta şimdi :p

Razor_332 23-10-2008 23:36:35

Alıntı:

bayGaReZ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663009)
Kötü yerde bitti :o işin yoksa bekle bir hafta şimdi :p

aynen ya bir ipucuda vermedilerki :D

Hostsahibi 23-10-2008 23:37:32

gelenler nasıl polattan olur kimse nerde oldugunu bilmiyordu ki...

efe7822 23-10-2008 23:37:56

bencede gelenler polatın adamları

Firstly28 23-10-2008 23:38:05

Alıntı:

kurac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663002)
bence gelenler polattan :D

kimler peki :D

FoxLeo 23-10-2008 23:38:17

Polatın Db'sine SQL Enjeksiyon Yapıldı ama yinede hack edilemedi :D

kurac 23-10-2008 23:38:57

ne bileyim öyle gibi bitti bakışı falan :)
hem diğerlerinin sesleri uzaktan geliodu daha

belki alper belkde ehtiyar emmiler

TheConqueror 23-10-2008 23:39:17

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2662807)
polat değil süpermen ya komedi filmine çeviricekler heralde :D

Cem arkadaşımızın her sayfada 1 eleştirisi var.. Kendsiini tebrik eder başarılarının devamını dilerim.

Tamam sevmiyosun etmiyosun da her hafta ben senin "polat superman" "polat uçar" "senarist saçmaladı" yorumlarını görmekten bıktım be arkadaş :confused: Senin izledigin dizileri merak ettim açıkcası bu saçma demedigin.. Hatırla Sevgili felandır kesin?

The_RoTinG 23-10-2008 23:39:35

Alper Adresini Ögrenmiş Kaldıkları yerinin ve adamlarını göndermiştir polat klozeti kırarken polatın adamları bitirdi gürkanları falan o adan kapıyı kırıp polatın arkasından gidiyorlar kurtarmak için :D:D:D tahminimce öyle

JoyEX 23-10-2008 23:43:39

Polat Alemdar : ne qoydun la gafağa ?

şaka bi yana :D polatın kafadaki neydi öle ya beyne bir şeyler verio habire doktor.

çok enteresandı testere esintisi vardı sanki...

fatihbaz 23-10-2008 23:47:50

oh be iskendercigime bişey olmamış yazılanları okuduguma göre :D

WebEngineer 23-10-2008 23:53:58

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663075)
oh be iskendercigime bişey olmamış yazılanları okuduguma göre :D

Zaten burda iskoyu bi sen seviyon bide ben :p yok yaw bişey olmadı çok mutluyum :D

okanyuksel 24-10-2008 00:23:10

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663108)
Zaten burda iskoyu bi sen seviyon bide ben :p yok yaw bişey olmadı çok mutluyum :D

abi iskenderi sevmeyen ölsün :D süper adam

ach 24-10-2008 00:35:43

iskendere dokunamazlar biz bi adamı boşuna avatara koymayız :cool: :p

brtkgzdm 24-10-2008 00:47:15

Bence Polat'ın adamlarının olma ihitmali 0,olmamalı da aslında.

Vursunlar Polat'ı bitirsinler diziyi, Elvan'ı değiştirdiler bitti benim için :D

Must4f4 24-10-2008 00:47:15

Şok şok şok, flaş flaş flaş :D polat nasıl kurtulur? Sadece bir ihtimal var. Ne mi? Söylemem :D

efe7822 24-10-2008 00:57:59

Birde elvan var doğru,eski kız daha güzeldi bence

fatihbaz 24-10-2008 01:04:54

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663108)
Zaten burda iskoyu bi sen seviyon bide ben :p yok yaw bişey olmadı çok mutluyum :D

yav isko sevilmeyecek adam mı :) gerçek ismini hatırlamıyorum şuan ama gerçekden büyük oyuncu bu adam.benim çok ama çok sevdigim bi dizide daha oynuyordu bi ara.show tv deki yagmur zamanı dizisinde de vardı ve orada da çok severdim ben bu adamı ;)

Must4f4 24-10-2008 01:11:07

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663453)
yav isko sevilmeyecek adam mı :) gerçek ismini hatırlamıyorum şuan ama gerçekden büyük oyuncu bu adam.benim çok ama çok sevdigim bi dizide daha oynuyordu bi ara.show tv deki yagmur zamanı dizisinde de vardı ve orada da çok severdim ben bu adamı ;)

Yağmur zamanındamı oynuyordu? Ne zamandır düşünüyorum ben bu Böyük iskenderi nerde gördüm diye:)

The_CooL 24-10-2008 01:12:37

bnde memati deyişine hastayım :D

efe7822 24-10-2008 01:14:24

rafaello ya bakmıştık biz:)yokmu kendisi:)

fatihbaz 24-10-2008 01:16:42

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663478)
Yağmur zamanındamı oynuyordu? Ne zamandır düşünüyorum ben bu Böyük iskenderi nerde gördüm diye:)

evet,başroldeki fıratın yani tamer karadağlının küccük kardeşi levent di...

bu arada "Gerçek Adı : Cumali Şener" miş bunu yeni duydum işte :D
http://www.diziler.com/biography/341...f66f4fe212.jpg

Sabri 24-10-2008 01:18:51

Bence dizinin eski tadı yok gün geçtikçe bozuyorlar diziyi önceden ne güzel silah vardı kavga vardı AŞK vardı şimdi sadece siyaset var.

Must4f4 24-10-2008 01:21:02

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663524)
Bence dizinin eski tadı yok gün geçtikçe bozuyorlar diziyi önceden ne güzel silah vardı kavga vardı AŞK vardı şimdi sadece siyaset var.

Ülkenin gündemi siyaset çünkü, iskender büyük yapılanması neyi anlatıyor sizce? Bende ergenekonu

rgnkR 24-10-2008 01:21:04

Bölüm yine güzeldi. Kim gelecek polatın olduğu yere merak ediyorum. Yüz ifadesi şaşırmış gibiydi. Bence gelecek bölümde iyi haberler olabilir.

Razor_332 24-10-2008 02:03:57

Alıntı:

efe7822 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663421)
Birde elvan var doğru,eski kız daha güzeldi bence

bencede niye değiştilerse


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:09:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.