![]() |
Çakmağı çıkışı bulmak için kullanacak :o iskenderi alamadılar ya ona üzüldüm :( Memati hıncını alamadı zavallım :o |
Alıntı:
|
finix sen piyango al :D |
Alıntı:
|
kaçamıyacakkk edit: sıkıştı işte haftaya kaldı :( |
bu bolum beni tatmin etmedi.gayet siradan basit bi heyecani olmayan bolum 1 hafta daha beklerken mevcut hevesimi kaybedicem. |
ve bir bölüm daha closed:) Kurtlar vadisine yakışır bir bölümdü beğendim açıkçası. |
harbiden kaçamadı (: |
polatman burdan nasıl cıkıcak.... |
Alıntı:
Alır o gelen adamın silahını sıkar zincire kaçar. |
2 kere beynine enjekte etti o iğneyi yine ben memati abdül dedi doktor da en sonunda son vuruşu beyinden yapıyordu. Son anda dişe diş, göze göz olayı bitti :) |
bence gelenler polattan :D |
Gelenler Polattan bencede:) |
Alıntı:
|
Kötü yerde bitti :o işin yoksa bekle bir hafta şimdi :p |
Alıntı:
|
gelenler nasıl polattan olur kimse nerde oldugunu bilmiyordu ki... |
bencede gelenler polatın adamları |
Alıntı:
|
Polatın Db'sine SQL Enjeksiyon Yapıldı ama yinede hack edilemedi :D |
ne bileyim öyle gibi bitti bakışı falan :) hem diğerlerinin sesleri uzaktan geliodu daha belki alper belkde ehtiyar emmiler |
Alıntı:
Tamam sevmiyosun etmiyosun da her hafta ben senin "polat superman" "polat uçar" "senarist saçmaladı" yorumlarını görmekten bıktım be arkadaş :confused: Senin izledigin dizileri merak ettim açıkcası bu saçma demedigin.. Hatırla Sevgili felandır kesin? |
Alper Adresini Ögrenmiş Kaldıkları yerinin ve adamlarını göndermiştir polat klozeti kırarken polatın adamları bitirdi gürkanları falan o adan kapıyı kırıp polatın arkasından gidiyorlar kurtarmak için :D:D:D tahminimce öyle |
Polat Alemdar : ne qoydun la gafağa ? şaka bi yana :D polatın kafadaki neydi öle ya beyne bir şeyler verio habire doktor. çok enteresandı testere esintisi vardı sanki... |
oh be iskendercigime bişey olmamış yazılanları okuduguma göre :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
iskendere dokunamazlar biz bi adamı boşuna avatara koymayız :cool: :p |
Bence Polat'ın adamlarının olma ihitmali 0,olmamalı da aslında. Vursunlar Polat'ı bitirsinler diziyi, Elvan'ı değiştirdiler bitti benim için :D |
Şok şok şok, flaş flaş flaş :D polat nasıl kurtulur? Sadece bir ihtimal var. Ne mi? Söylemem :D |
Birde elvan var doğru,eski kız daha güzeldi bence |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bnde memati deyişine hastayım :D |
rafaello ya bakmıştık biz:)yokmu kendisi:) |
Alıntı:
bu arada "Gerçek Adı : Cumali Şener" miş bunu yeni duydum işte :D http://www.diziler.com/biography/341...f66f4fe212.jpg |
Bence dizinin eski tadı yok gün geçtikçe bozuyorlar diziyi önceden ne güzel silah vardı kavga vardı AŞK vardı şimdi sadece siyaset var. |
Alıntı:
|
Bölüm yine güzeldi. Kim gelecek polatın olduğu yere merak ediyorum. Yüz ifadesi şaşırmış gibiydi. Bence gelecek bölümde iyi haberler olabilir. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:09:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.