R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

KMLGRLR 20-10-2008 19:16:25

Kesin abdül bence durduran :)

Fhenix 20-10-2008 20:33:58

Fragman yarın öğlene olmadı akşama doğru düşer.
Bu arada doktorun ihtiyarların adamı olduğuna dair düşüncemi destekleyen bi' resim eklemek istiyorum;
http://img262.imageshack.us/img262/9540/kvpdx1.png
(Resim kurtlar vadisi forumundan alıntıdır.)

Fhenix 21-10-2008 16:14:16

Kurtlar Vadisi Pusu nefesleri kesecek 44. bölümüyle bu hafta izleyicileriyle buluşuyor.










İskender’e bombalı saldırı yapmaya hazırlanan Memati’yi kim durduracak? Memati’nin Polat’a ulaşmak için yaptığı yeni plan ne olacak?

Cezaevinde kendi üssünü kuran İskender’in rahatını kimler, nasıl kaçıracak? Cezaevinde çıkan isyan, kime hizmet edecek, kimin planlarını bozacak?

İskender’in adamlarının akıl almaz işkence yöntemlerine direnen Polat Alemdar, kurtulmak için nasıl bir plan yapacak? Bu plan, Polat Alemdar’ı özgürlüğüne kavuşturabilecek mi?

Tüm bu soruların cevapları ve çok daha fazlası, soluk soluğa izleyeceğiniz bir bölümle Perşembe akşamı Kurtlar Vadisi Pusu’da olacak.



Vendetta 21-10-2008 16:25:30

Fragmanı vermemişler malesef.

fatihbaz 21-10-2008 17:20:11

elinde silah filan olduguna göre polatcık firar ediyor :D

ozkaan 21-10-2008 17:35:55

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/44_4.jpg

çok şükür silahı gördük elinde :D fragman da yayınlansaydı bi :/



edit edit edit :p
http://www.kurtlarvadisi.com/kvp44.html
fragman yayınlanmış

Vendetta 21-10-2008 17:49:00

Fragmanımız geldi hayırlı olsun.

sosyopat 21-10-2008 18:02:18

oh be az çatışma görelim kan görelim şurda yaa.eline alsın şu silahı artık polat.

GoogleFan 21-10-2008 18:15:31

Site açılmıyor.:o
Edit.
İzledim.
Polat sırtından vuruluyor galiba.

sosyopat 21-10-2008 18:39:43

sırtından vurulur sedyeye sırt üstü yatırılır bizim polat herşeyi yapar.

fatihbaz 21-10-2008 19:00:58

vurulması önemli degil o kaçmaya kaçar da iskendercigimin durumu pek hoş görünmüyor,sanırım rolü artık bitiyor onun da :(

sosyopat 21-10-2008 19:13:40

iskenderden sonra ihtiyarların arasındaki iskendere destek verenleri temizler :D

WebEngineer 21-10-2008 19:40:57

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2653172)
vurulması önemli degil o kaçmaya kaçar da iskendercigimin durumu pek hoş görünmüyor,sanırım rolü artık bitiyor onun da :(

sorma fatih ya:(

EuK 21-10-2008 20:58:48

her hafta ayrı bi saçmalık biz de bunun bağımlısı olmuşuz izliyoruz:D

Fhenix 21-10-2008 23:59:51

Arkadaşlar dikkatli izleyin Polat vurulmuyor. Yine aldatmaca.
Vurulan adamın sağ kulağında telsiz var dikkatli bakın. (:

vezir 22-10-2008 00:09:57

zaten orda tek bi kişi yokki. yani altta biri daha var ki oda polat sırtında taşıyor sanki korunmak için adamı. yada adam yakalamak için hamle yaparken polata arkadaşları sıkıyordur.

benim merak ettiğim iskenderin okuduğu kitap ismi

FoxLeo 22-10-2008 00:28:21

bi aralar müslüm gelicekti
ne oldu ona

EuK 22-10-2008 00:53:42

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2654969)
bence kadroya acilen nihat doğan ın dahil edilmesi lazım,bi video sitesinde son röpörtajını izledim,jr polat alemdar olmuş herif sonunu düşünen kahraman olamaz falan diyor üstünde takım elbise :D

Nihat Doğan ibrahim dadlıses e kafa tuttu iskender de kim

KaoS 22-10-2008 02:48:37

yav bu son izlediğimiz bölüm tamamen bir hüsrandı :( artık git gide vasatlaşıyor dizi

not = dizi çıktığından beri hiçbir bölümünü kaçırmadım

rgnkR 22-10-2008 03:00:03

bu bölüm fena heycanlıya benziyor ya. fragmanda bile kanım dondu :D

fatihbaz 22-10-2008 07:35:18

Alıntı:

FoxLeo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2654975)
bi aralar müslüm gelicekti
ne oldu ona

sanırım unuttular onu.sus sus hatırlatma :p

sosyopat 22-10-2008 10:12:41

yaa biz çatışma,kan görmek istedikçe bunlar vasatlaşıyor.inşallah düzelir.

müslüm babayı merakla bekliyoruz.ihtiyarların arasından biri olabilir polatı kurtarır fln.

beratkeles 22-10-2008 15:33:36

Bugun fragmanı izledim sanırım senaryo şöyle olucak ;

Abduley Mematiyi durdurcak. Sonra Memati Halo ve Abduley Plan yapıp İskenderin hapisanede isyan çıkartacak. ve İskenderi alacaklar flimin sonuna doğru. Polat ise işkencelere dayanamayıp konuşacak ancak Bulduğu ufak bir açıkla kaçmayı başaracak.

Kendimi Biraz senaristmi gördüm ne :D:D:D

Fhenix 22-10-2008 16:31:26

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2656684)
Bugun fragmanı izledim sanırım senaryo şöyle olucak ;

Abduley Mematiyi durdurcak. Sonra Memati Halo ve Abduley Plan yapıp İskenderin hapisanede isyan çıkartacak. ve İskenderi alacaklar flimin sonuna doğru. Polat ise işkencelere dayanamayıp konuşacak ancak Bulduğu ufak bir açıkla kaçmayı başaracak.

Kendimi Biraz senaristmi gördüm ne :D:D:D

Hayır öyle olmayacak.
Sadi Paşa İskender'i tek başına ayrı bi' hücreye koyacak. Avukatta isyan çıkartacak. Fragmanda da "biri bizim büyüğümüze dokunursa biz burayı yakarız" dedi. Yani isyanı çıkartan İskender'in adamları. Haliyle Abdülhey ve Memati'nin planı bozulacak.

DerbedeL 22-10-2008 17:08:55

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2656942)
Hayır öyle olmayacak.
Sadi Paşa İskender'i tek başına ayrı bi' hücreye koyacak. Avukatta isyan çıkartacak. Fragmanda da "biri bizim büyüğümüze dokunursa biz burayı yakarız" dedi. Yani isyanı çıkartan İskender'in adamları. Haliyle Abdülhey ve Memati'nin planı bozulacak.

İsyanı çıkartan iskenderin adamları da peki istedikleri ne ? Neden gardiyanları merdivenlerden aşşagı atıp odalarını bassınlar ? Tüm ceza evi İskender'in elinde değil mi zaten ? O avukatın cürmü ne kadar ki o kadar büyük isyan çıkartsın.

Bana göre de Halo'nun sayesinde çıkmıştır o isyan. Polatı nasıl aldılarsa İskenderi de o şekilde alırlar diye düşünüyorum. Ya itfaye arabasıyla yada ambulansla..

Ayrıca polat orda gerçekleri sölemiyor diye düşünüyorum. Abdulhey ne tür işkencelere maruz kaldı ama konuşmadı. Polat gibi her türlü eğitimi almış birisinin konuşması saçma olur..

Güray'da da bir iş var ama çözemedim. Doktor kan tahlilleri yapın dediginde yüzünü ekşitmişti, ve bu bölümde de polata işkence yaparken yüzünü ekşitti. İskenderin adamı duygusuz, cani, odun gibi biri olması lazım. Emin değilim ama ihtiyarların adamı olabilir..

Doktor da ihtiyarların içinde olan sızma, kaçak olabilir...

BurakBatur 22-10-2008 17:27:29

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2654900)
...
benim merak ettiğim iskenderin okuduğu kitap ismi

Erdoğan Operasyonu

Ömer Lütfi Mete, Prof. Dr. Mahir Kaynak

Fhenix 22-10-2008 18:20:34

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2657131)
İsyanı çıkartan iskenderin adamları da peki istedikleri ne ? Neden gardiyanları merdivenlerden aşşagı atıp odalarını bassınlar ? Tüm ceza evi İskender'in elinde değil mi zaten ? O avukatın cürmü ne kadar ki o kadar büyük isyan çıkartsın.

Bana göre de Halo'nun sayesinde çıkmıştır o isyan. Polatı nasıl aldılarsa İskenderi de o şekilde alırlar diye düşünüyorum. Ya itfaye arabasıyla yada ambulansla..

Ayrıca polat orda gerçekleri sölemiyor diye düşünüyorum. Abdulhey ne tür işkencelere maruz kaldı ama konuşmadı. Polat gibi her türlü eğitimi almış birisinin konuşması saçma olur..

Güray'da da bir iş var ama çözemedim. Doktor kan tahlilleri yapın dediginde yüzünü ekşitmişti, ve bu bölümde de polata işkence yaparken yüzünü ekşitti. İskenderin adamı duygusuz, cani, odun gibi biri olması lazım. Emin değilim ama ihtiyarların adamı olabilir..

Doktor da ihtiyarların içinde olan sızma, kaçak olabilir...

Mesajımı iyi oku;
Sadi Paşa İskender'in hücresini değiştirdi diyorum, bu yüzden isyan çıkardılar diyorum.

DerbedeL 22-10-2008 18:26:49

Ben senin mesajını iyi okudum ama sen benim mesajımı iyi okumamışın galiba..

Solano 22-10-2008 18:40:30

bana da isyanı çıkartan halo'yla memati+abdülhey.
zaten halo hapisin gediklisi mutlaka tanıdığı çıkacaktır.onlar sayesindede isyanı çıkartıp iskenderi alacaklardır.cendere cendere cendere.. :)

Fhenix 22-10-2008 19:45:49

Alıntı:

Cezaevinde kendi üssünü kuran İskender’in rahatını kimler, nasıl kaçıracak? Cezaevinde çıkan isyan, kime hizmet edecek, kimin planlarını bozacak?
Kurtlar Vadisi sitesinde böyle bi'şey geçiyor. Sizce isyanı çıkaran memati ve abdülhey olsa avukat niye çıkıpta "biri bizim büyüğümüze dokunursa biz burayı yakarız" gibisinden bi'şey söylesin. Yakıyorlardı resmen orayı..

Ahmet94 22-10-2008 19:47:55

galatasarayın maçına geliyor tamda:S

FoxLeo 22-10-2008 19:48:16

isyanı çıkartan iskenderin adamları olur mu be :D güldürmeyin beni
halo nun ceza evinde bi saygınlığı onun sayesinde oluyo :D

GelecekZaman 22-10-2008 20:00:04

Sabırsızlıkla dizi saatini bekliyorum pff

horoz-2020 22-10-2008 20:11:43

o vurulan polat mı ???

DerbedeL 22-10-2008 23:51:17

Alıntı:

horoz-2020 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2657977)
o vurulan polat mı ???

Hayır vurulan adamın kulagında telsiz belinde kablosu falan vardı fragmanı dikkatli izlersen..

Hostsahibi 23-10-2008 00:06:37

isyanı bencede memati ler cıkarttı... bide fragmana bakılırsa o kamil doktor ihtiyarlrın adamı degil.. ;) polatın kafasını deliyor...

fatihbaz 23-10-2008 07:48:04

isyan kesin halonun başının altından çıkıyor.halo hapishanede söz geçirebilecek birisi bence onun parmagı var bu işte.

ozkaan 23-10-2008 08:32:01

İsyan iskenderin adamları tarafından çıkıyor. İskenderi tek alıyorlar bi hücreye. Daha sonra avukat bişeyler olacağını anlayıp isyan çıkartıyor. Fragmanda söylüyor zaten "büyüğümüze biri dokunursa burayı yakarız" diyor. Halo ile alakası yok :S
Memati, Abdülhey ve Halo'nun yaptığı plan İskenderi o tek hücrede iken almak, avukat bunu anlıyor ve isyan çıkartıyor.

fatihbaz 23-10-2008 09:45:55

Alıntı:

ozkaan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2659719)
İsyan iskenderin adamları tarafından çıkıyor. İskenderi tek alıyorlar bi hücreye. Daha sonra avukat bişeyler olacağını anlayıp isyan çıkartıyor. Fragmanda söylüyor zaten "büyüğümüze biri dokunursa burayı yakarız" diyor. Halo ile alakası yok :S
Memati, Abdülhey ve Halo'nun yaptığı plan İskenderi o tek hücrede iken almak, avukat bunu anlıyor ve isyan çıkartıyor.

iskender tek başına o hücreye girmez yani avukatla birlikte kalıyordu güzel güzel zaten.o zaman birisi iskenderi tek başına bi hücreye kapadı (ki sanırım şeker hastalıgı yüzünden kriz geçiriyordu,şuan sayfayı açamadım yani aklımda kalanı söylüyorum :) ) avukat da o hücrede iskendere bişey olucak diye düşünüp isyan çıkarıyor ceza evinde...her neyse işte,bugün güzel bi bölüm olucak sanırım.bende tv yok,izleyemeyecegim hemen ama dizi bittikten sonra indirip bakıcam yarın ancak :)

Serenity 23-10-2008 09:54:58

iyi madem ya diziyi izlemeye gerek kalmadı bugün


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:06:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.