![]() |
Kesin abdül bence durduran :) |
Fragman yarın öğlene olmadı akşama doğru düşer. Bu arada doktorun ihtiyarların adamı olduğuna dair düşüncemi destekleyen bi' resim eklemek istiyorum; http://img262.imageshack.us/img262/9540/kvpdx1.png (Resim kurtlar vadisi forumundan alıntıdır.) |
Kurtlar Vadisi Pusu nefesleri kesecek 44. bölümüyle bu hafta izleyicileriyle buluşuyor. İskender’e bombalı saldırı yapmaya hazırlanan Memati’yi kim durduracak? Memati’nin Polat’a ulaşmak için yaptığı yeni plan ne olacak? Cezaevinde kendi üssünü kuran İskender’in rahatını kimler, nasıl kaçıracak? Cezaevinde çıkan isyan, kime hizmet edecek, kimin planlarını bozacak? İskender’in adamlarının akıl almaz işkence yöntemlerine direnen Polat Alemdar, kurtulmak için nasıl bir plan yapacak? Bu plan, Polat Alemdar’ı özgürlüğüne kavuşturabilecek mi? Tüm bu soruların cevapları ve çok daha fazlası, soluk soluğa izleyeceğiniz bir bölümle Perşembe akşamı Kurtlar Vadisi Pusu’da olacak. |
Fragmanı vermemişler malesef. |
elinde silah filan olduguna göre polatcık firar ediyor :D |
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/44_4.jpg çok şükür silahı gördük elinde :D fragman da yayınlansaydı bi :/ edit edit edit :p http://www.kurtlarvadisi.com/kvp44.html fragman yayınlanmış |
Fragmanımız geldi hayırlı olsun. |
oh be az çatışma görelim kan görelim şurda yaa.eline alsın şu silahı artık polat. |
Site açılmıyor.:o Edit. İzledim. Polat sırtından vuruluyor galiba. |
sırtından vurulur sedyeye sırt üstü yatırılır bizim polat herşeyi yapar. |
vurulması önemli degil o kaçmaya kaçar da iskendercigimin durumu pek hoş görünmüyor,sanırım rolü artık bitiyor onun da :( |
iskenderden sonra ihtiyarların arasındaki iskendere destek verenleri temizler :D |
Alıntı:
|
her hafta ayrı bi saçmalık biz de bunun bağımlısı olmuşuz izliyoruz:D |
Arkadaşlar dikkatli izleyin Polat vurulmuyor. Yine aldatmaca. Vurulan adamın sağ kulağında telsiz var dikkatli bakın. (: |
zaten orda tek bi kişi yokki. yani altta biri daha var ki oda polat sırtında taşıyor sanki korunmak için adamı. yada adam yakalamak için hamle yaparken polata arkadaşları sıkıyordur. benim merak ettiğim iskenderin okuduğu kitap ismi |
bi aralar müslüm gelicekti ne oldu ona |
Alıntı:
|
yav bu son izlediğimiz bölüm tamamen bir hüsrandı :( artık git gide vasatlaşıyor dizi not = dizi çıktığından beri hiçbir bölümünü kaçırmadım |
bu bölüm fena heycanlıya benziyor ya. fragmanda bile kanım dondu :D |
Alıntı:
|
yaa biz çatışma,kan görmek istedikçe bunlar vasatlaşıyor.inşallah düzelir. müslüm babayı merakla bekliyoruz.ihtiyarların arasından biri olabilir polatı kurtarır fln. |
Bugun fragmanı izledim sanırım senaryo şöyle olucak ; Abduley Mematiyi durdurcak. Sonra Memati Halo ve Abduley Plan yapıp İskenderin hapisanede isyan çıkartacak. ve İskenderi alacaklar flimin sonuna doğru. Polat ise işkencelere dayanamayıp konuşacak ancak Bulduğu ufak bir açıkla kaçmayı başaracak. Kendimi Biraz senaristmi gördüm ne :D:D:D |
Alıntı:
Sadi Paşa İskender'i tek başına ayrı bi' hücreye koyacak. Avukatta isyan çıkartacak. Fragmanda da "biri bizim büyüğümüze dokunursa biz burayı yakarız" dedi. Yani isyanı çıkartan İskender'in adamları. Haliyle Abdülhey ve Memati'nin planı bozulacak. |
Alıntı:
Bana göre de Halo'nun sayesinde çıkmıştır o isyan. Polatı nasıl aldılarsa İskenderi de o şekilde alırlar diye düşünüyorum. Ya itfaye arabasıyla yada ambulansla.. Ayrıca polat orda gerçekleri sölemiyor diye düşünüyorum. Abdulhey ne tür işkencelere maruz kaldı ama konuşmadı. Polat gibi her türlü eğitimi almış birisinin konuşması saçma olur.. Güray'da da bir iş var ama çözemedim. Doktor kan tahlilleri yapın dediginde yüzünü ekşitmişti, ve bu bölümde de polata işkence yaparken yüzünü ekşitti. İskenderin adamı duygusuz, cani, odun gibi biri olması lazım. Emin değilim ama ihtiyarların adamı olabilir.. Doktor da ihtiyarların içinde olan sızma, kaçak olabilir... |
Alıntı:
Ömer Lütfi Mete, Prof. Dr. Mahir Kaynak |
Alıntı:
Sadi Paşa İskender'in hücresini değiştirdi diyorum, bu yüzden isyan çıkardılar diyorum. |
Ben senin mesajını iyi okudum ama sen benim mesajımı iyi okumamışın galiba.. |
bana da isyanı çıkartan halo'yla memati+abdülhey. zaten halo hapisin gediklisi mutlaka tanıdığı çıkacaktır.onlar sayesindede isyanı çıkartıp iskenderi alacaklardır.cendere cendere cendere.. :) |
Alıntı:
|
galatasarayın maçına geliyor tamda:S |
isyanı çıkartan iskenderin adamları olur mu be :D güldürmeyin beni halo nun ceza evinde bi saygınlığı onun sayesinde oluyo :D |
Sabırsızlıkla dizi saatini bekliyorum pff |
o vurulan polat mı ??? |
Alıntı:
|
isyanı bencede memati ler cıkarttı... bide fragmana bakılırsa o kamil doktor ihtiyarlrın adamı degil.. ;) polatın kafasını deliyor... |
isyan kesin halonun başının altından çıkıyor.halo hapishanede söz geçirebilecek birisi bence onun parmagı var bu işte. |
İsyan iskenderin adamları tarafından çıkıyor. İskenderi tek alıyorlar bi hücreye. Daha sonra avukat bişeyler olacağını anlayıp isyan çıkartıyor. Fragmanda söylüyor zaten "büyüğümüze biri dokunursa burayı yakarız" diyor. Halo ile alakası yok :S Memati, Abdülhey ve Halo'nun yaptığı plan İskenderi o tek hücrede iken almak, avukat bunu anlıyor ve isyan çıkartıyor. |
Alıntı:
|
iyi madem ya diziyi izlemeye gerek kalmadı bugün |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:06:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.