![]() |
Az Kaldı az. |
Alıntı:
60-80k € arası birşeydi sanırım geliş fiyatı. |
Alıntı:
|
özet başladı 1 saat 20 dk sonra başlar yeni bölüm (: |
Evet BAşladı Özeti :) |
Muro'nun filminin fragmanını verdiler. :) |
Alıntı:
|
Show tv den başka canlı ve net nereden izleriz arkadaşlar ? |
Alıntı:
|
yeni bölümde polat yine dayak yiyor sanırım :p fragmanda öleydi :D |
Alıntı:
Diziden sonra bakarız :p |
muro nun filminin fragmanını da izledimoh bea açıldım yau :D :p |
Alıntı:
|
aha dımdıdı dırıııı başlıyor :) edit: başladı 2. edit: polat mekik çekiyo savaşa hazırlanıyo :D demiride tamam 3. edit: yine dayak yedi yaa. |
Polat 1 Scofield 2 :D |
Hayret bende Showtv reklamı unuttu diyecektim, reklam girdi :D Muronun filmi 10 numara olacak ama öyle görünüyor :D |
Alıntı:
|
tamamiyle Prison Break Özentisi :D |
Doktor geldi, bakalım Polat n'apacak. (: |
Polat şimdik şapa oturdu :p |
diziyi sündürüyorlarda sündürüyorlar |
Bencede Prison Break özentisi pek çok sahne var. Mematide olmasa hareket olmucak dizide. |
iyide polat niye kazıyor orayı ben onu anlayamadım??? |
Rep Veripte Küfür Eden Arkadas Buraya Yazda Kim Oldugunu Bİlelim ? |
Alıntı:
|
Polat igneyle kuyu kazıyor. O hızla 6 ayda kazıp kanalizasyon kanalından kaçmayı planlıyor galiba :| |
oradan bi yere gidemez polattt.. :) süperman oldu adam yaa. nasıl bir güvenlik var hepimiz görüyoruz. hidrolik kapılar vs.. vs.. *** yolundan mı kacabilecek... |
Alıntı:
|
2. Bölüm başladımı arkadaşlar ? |
Alıntı:
|
ama - rep vermemişsin + vermişsin bidakine Dikkatli Ol olurmu:) + sı - si benim için Bir Önemi Yok Normal - verse amenna ama Argoya kaçmanın manası yok |
Ülkenin elektrik giderinin %75'i polat'ın üstünde kullanıldı bu gece :D |
polatta cayır cayır öttü... |
makina mübarek elektirik yiyor yiyor birşey olmuyor :D |
Alıntı:
Alıntı:
|
http://i34.tinypic.com/28jbinq.jpg http://i33.tinypic.com/2qa9534.jpg http://i37.tinypic.com/24bnei0.jpg kurtlar vadisi forumdan elamanın biri iyi yakalamış. Bence dogru tespit |
Alıntı:
|
Polat hemen öttü, Abdülhey Polat'tan 28124124 kat daha dayanıklıymış. Adama şeyinden elektirik verdiler yine konuşmadı. |
Alıntı:
bide flim çok sıkıcı geçti ben bişey anlamadım |
Üffff gerçekten sıktı ama, bu hücre işini bi 5 6 bölüm daha götürür pana film!!! |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:31:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.