R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

WebEngineer 16-10-2008 15:08:35

Az Kaldı az.

Jason 16-10-2008 15:32:13

Alıntı:

JoyEX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2627057)
Kaç paraymış bu araç hoş gözüküyo sahibindene bi bakayım hemen.
Bu modelini bulamadım ama Lexus'un diğer araçlarının en kötüsü 100.000 Euro'dan başlıyor.

O modeli bilmiyorum ama jip getirtmişti dayım y.dışından Lexus'un ne bmw ne porsche yanından bile geçemezdi çok beğendim ben şahsen..
60-80k € arası birşeydi sanırım geliş fiyatı.

HKNOCN 16-10-2008 15:55:43

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2628965)
O modeli bilmiyorum ama jip getirtmişti dayım y.dışından Lexus'un ne bmw ne porsche yanından bile geçemezdi çok beğendim ben şahsen..
60-80k € arası birşeydi sanırım geliş fiyatı.

Olmadı bizim şöyle lexus lu bir dayımız:cry:cry Etinden sütünden faydalanırdık ya :)

serdar34 16-10-2008 20:15:31

özet başladı 1 saat 20 dk sonra başlar yeni bölüm (:

Ali21 16-10-2008 20:17:04

Evet BAşladı Özeti :)

BurakBatur 16-10-2008 20:43:08

Muro'nun filminin fragmanını verdiler. :)

serdar34 16-10-2008 20:44:38

Alıntı:

BurakBatur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630340)
Muro'nun filminin fragmanını verdiler. :)

filmin siteside detaylı olarak bugün açılıyormuş...

Serdar 16-10-2008 20:47:33

Show tv den başka canlı ve net nereden izleriz arkadaşlar ?

serdar34 16-10-2008 20:57:36

Alıntı:

Serdar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630363)
Show tv den başka canlı ve net nereden izleriz arkadaşlar ?

ShowTvnet - Canlı

CeLaNeX 16-10-2008 21:03:28

yeni bölümde polat yine dayak yiyor sanırım :p fragmanda öleydi :D

serdar34 16-10-2008 21:04:44

Alıntı:

CeLaNeX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630443)
yeni bölümde polat yine dayak yiyor sanırım :p fragmanda öleydi :D

bence oralar flashbackti...

Diziden sonra bakarız :p

CeLaNeX 16-10-2008 21:12:43

muro nun filminin fragmanını da izledimoh bea açıldım yau :D :p

BurakBatur 16-10-2008 21:32:37

Alıntı:

serdar34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630447)
bence oralar flashbackti...
Diziden sonra bakarız :p

inşallah öyledir. :D

by_wirus 16-10-2008 21:51:12

aha dımdıdı dırıııı başlıyor :)

edit: başladı

2. edit: polat mekik çekiyo savaşa hazırlanıyo :D demiride tamam

3. edit: yine dayak yedi yaa.

GoogleFan 16-10-2008 22:25:45

Polat 1 Scofield 2 :D

Must4f4 16-10-2008 22:26:17

Hayret bende Showtv reklamı unuttu diyecektim, reklam girdi :D Muronun filmi 10 numara olacak ama öyle görünüyor :D

BurakBatur 16-10-2008 22:27:26

Alıntı:

serdar34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630447)
bence oralar flashbackti...
Diziden sonra bakarız :p

Evet hepsi flashbackmiş :D

The_CooL 16-10-2008 22:28:55

tamamiyle Prison Break Özentisi :D

Fhenix 16-10-2008 22:47:37

Doktor geldi, bakalım Polat n'apacak. (:

DerbedeL 16-10-2008 22:50:59

Polat şimdik şapa oturdu :p

bilgiliweb 16-10-2008 22:57:53

diziyi sündürüyorlarda sündürüyorlar

JoyEX 16-10-2008 23:00:53

Bencede Prison Break özentisi pek çok sahne var.

Mematide olmasa hareket olmucak dizide.

Hostsahibi 16-10-2008 23:00:54

iyide polat niye kazıyor orayı ben onu anlayamadım???

The_CooL 16-10-2008 23:01:26

Rep Veripte Küfür Eden Arkadas Buraya Yazda Kim Oldugunu Bİlelim ?

Must4f4 16-10-2008 23:01:29

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630962)
iyide polat niye kazıyor orayı ben onu anlayamadım???

Niye olacak af edersin ama pok yolundan kaçacak :D

DerbedeL 16-10-2008 23:02:17

Polat igneyle kuyu kazıyor. O hızla 6 ayda kazıp kanalizasyon kanalından kaçmayı planlıyor galiba :|

Hostsahibi 16-10-2008 23:03:51

oradan bi yere gidemez polattt.. :) süperman oldu adam yaa. nasıl bir güvenlik var hepimiz görüyoruz. hidrolik kapılar vs.. vs.. *** yolundan mı kacabilecek...

brtkgzdm 16-10-2008 23:08:08

Alıntı:

The_CooL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630966)
Rep Veripte Küfür Eden Arkadas Buraya Yazda Kim Oldugunu Bİlelim ?

Benim birader söyle söylediğim küfür değil hakarettir, küfür bambaşka şeydir, hatta yine yazıyorum "ulan prison break özentisiyse seyretme ******"

hrngndz 16-10-2008 23:12:27

2. Bölüm başladımı arkadaşlar ?

jeoplick 16-10-2008 23:13:34

Alıntı:

brtkgzdm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2631005)
Benim birader söyle söylediğim küfür değil hakarettir, küfür bambaşka şeydir, hatta yine yazıyorum "ulan prison break özentisiyse seyretme ******"

daha ne olsun. :D

The_CooL 16-10-2008 23:14:26

ama - rep vermemişsin + vermişsin bidakine Dikkatli Ol olurmu:) + sı - si benim için Bir Önemi Yok Normal - verse amenna ama Argoya kaçmanın manası yok

Must4f4 16-10-2008 23:26:29

Ülkenin elektrik giderinin %75'i polat'ın üstünde kullanıldı bu gece :D

Hostsahibi 16-10-2008 23:31:53

polatta cayır cayır öttü...

xlenonz 16-10-2008 23:32:25

makina mübarek elektirik yiyor yiyor birşey olmuyor :D

TheConqueror 16-10-2008 23:33:34

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630967)
Niye olacak af edersin ama pok yolundan kaçacak :D

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2630976)
Polat igneyle kuyu kazıyor. O hızla 6 ayda kazıp kanalizasyon kanalından kaçmayı planlıyor galiba :|

Hayır arkadaşlar farkındaysanız kanalizasyonun çevresini kazıyo :)

DerbedeL 16-10-2008 23:33:56

http://i34.tinypic.com/28jbinq.jpg
http://i33.tinypic.com/2qa9534.jpg
http://i37.tinypic.com/24bnei0.jpg

kurtlar vadisi forumdan elamanın biri iyi yakalamış. Bence dogru tespit

Must4f4 16-10-2008 23:34:03

Alıntı:

xlenonz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2631086)
makina mübarek elektirik yiyor yiyor birşey olmuyor :D

Adam KGT herşeye karşı eğitimli bırak elektrik vermeyi zehir versen yine ölmez :D Ölünmsüzlük tekniği var adamlarda :D

Fhenix 16-10-2008 23:36:15

Polat hemen öttü, Abdülhey Polat'tan 28124124 kat daha dayanıklıymış. Adama şeyinden elektirik verdiler yine konuşmadı.

Senta 16-10-2008 23:39:55

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2631110)
Polat hemen öttü, Abdülhey Polat'tan 28124124 kat daha dayanıklıymış. Adama şeyinden elektirik verdiler yine konuşmadı.

abdülheye İlaç Verdiler Mi??

bide flim çok sıkıcı geçti ben bişey anlamadım

Must4f4 16-10-2008 23:45:42

Üffff gerçekten sıktı ama, bu hücre işini bi 5 6 bölüm daha götürür pana film!!!


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:31:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.